Varoitus XXL huolloista. Vein pyörän kausihuoltoon ja samalla oli tarkoitus vaihtaa rengas pyörään. Huollon jälkeen pyörä ei ollut ajossa ja keväällä ensimmäistä kertaa rengasta pumpatessa sisärengas puhkesi jälleen. Rengasta tarkastaessa siellä oli edelleen se mikä oli renkaan aikaisemmin puhkaissut. No olin yhteydessä XXL ja sovittiin että hyvittää renkaan kun tulen paikalle ja he antavat hyvityksen kun menen sen hakemaan huollon pisteestä. Paikalle mentäessä kukaan ei kuitenkaan edes tiennyt asiasta. Myyjä alkoi kyselemään kaikilta siitä, etsi viestejä koneelta, ilmoitustaululta ym. Noin 40 minuutin päästä ilmeisesti esimies tuli paikalle ja hän ei ollut vaivautunut asiasta edes kertomaan kenellekkään. Selitys heikosta huollosta oli kiire sen jälkeen se vaihtui siihen että ehkä sen teki joku uusi työntekijä.. varmasti huollossa pitäisi kaikki tarpeellinen tehdä ja herää kysymys paljonko huolloissa jätetään tekemättä ja ilmeisesi huoltoja tekee yksin ihmiset jotka eivät osaa edes rengasta vaihtaa mikä on helpoimpia töitä. Myöskin asiakaspalvelutaidot täysi nolla jos asiaa ei ole hoidettu valmiiksi ja asiakaan annetaan odottaa jos joku asiasta tietäisi eikä hoideta asiaa valmiiksi. Ensin yrittivät hyvittää nykyisen hinnan ja lopulta sitten sain upean hyvityksen 5.90 mitä renkaasta maksoin. Aikaa tähän ei onneksi mennyt kuin useampi tunti ja renkaan vaihdoin lopulta itse. Eli varokaa XXL huoltoja siellä aidosti jätetään asioita tekemättä, epäpätevät henkilöt tekee huoltoja ja siten voi aiheuttaa myös onnettomuuksia.
Varoitus XXL huolloista
9
135
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö aina yleistää? Jos joku on tehnyt virheen, niin ei se kerro mitään kaikista muista. Toisaalta virhe voi kyllä sattua vaikka itselle, ihmisiä kun vain ollaan.
- Anonyymi
Ei marketeissa mitään huoltoja tehdä :D
- Anonyymi
Mikä market? Säästömarket vai joku muu market?
XXL kuuluu niihin paikkoihin missä on paljon laatuvaihtelua liike- ja jopa työntekijäkohtaisesti.
Osassa XXL:n myymälöitä on löytynyt hyvinkin ammattitaitoista pyörähuoltajaa ja osassa paikoista huoltoja tehdään hyvinkin vähäisellä kokemuksella ja osaamisella.
Eli tosiaan ei voi yleistää että joka myymälässä olisi sama tilanne toisten myymälöiden kanssa.- Anonyymi
Mulla ainakin itiksen xxl huollossa homma toimi tosi hyvin ja ammattimaisesti,mutta kyllähän noin isoon taloon muutama kädetönkin on voinut päästä hommiin.
- Anonyymi
Turha syyttää henkilökuntaa, kun firman toiminnanohjausjärjestelmä on täysi SUSI ja henkilökuntaa ei ole edes vaivaudutta perehdyttämään järjestelmään.
Tämä on hyvin tyypillistä myös muissa, ihan suomalaisissakin yrityksissä. On täysin Luojan Lykyn arpomaa, millaista kohtelua saat.- Anonyymi
Tieto lisää Tuskaa !
- Anonyymi
Pyysitkö tsekkaamaan vannenauhan ja mahdollisesti vaihtamaan ?
- Anonyymi
Kuntien kusipääisät laittavat bussipysäkkien seinät lasista, joita heidän kusipää-jälkikasvnsa sitten potkii kiljupäissään hajalle. Renkaaseen mennyttä lasimurskaa ei saa pois, se ulkorengas pitää vaihtaa samantien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039