Nouseva merkkini on oinas, jota hallitsee Mars-planeetta.
Tästä syystä joudutte totuttelemaan soturienergiani läsnäoloon palstalla. Miten se teiltä oikein onnistuu?
🦄
Mars-jumalan välillinen läsnäolo palstalla
51
61
Vastaukset
- Anonyymi
Olitko sä se joka oli huolissaan että muniminen sattuu kanan peppuun?
- Anonyymi
Kyllä. 😊
Kanaset ovat suloisia! 😍🐓
🦄
- Anonyymi
Ne oikkuiset oinaat...
- Anonyymi
Aurinkomerkin vaikutus näkyy tietysti myös. Aurinkomerkkiäni en kerro, mutta se on eri kuin nousumerkkini.
🦄
- Anonyymi
Feminismiltä menee uskottavuus, kun samalla uskotaan kaukana olevien avaruuskappaleiden liikkeiden vaikuttavan ihmismieleen.
Itse uskon ainoastaan kuuhulluuteen.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Jos sinulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin vihjailla törkeyksiä tai valittaa, voit olla hiljaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään muuta sanottavaa kuin vihjailla törkeyksiä tai valittaa, voit olla hiljaa.
🦄Mikäs puolijumala sieltä nyt määräilee kuka täällä saa milläkin tavalla itseään ilmaista?
Missä oli törkyvihje tai valitus? Kysymys oli mielipiteestä. Ja jos et ole sattunut huomaamaan, niin tämä on keskustelupalsta mielipiteiden ilmaisemiseksi.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs puolijumala sieltä nyt määräilee kuka täällä saa milläkin tavalla itseään ilmaista?
Missä oli törkyvihje tai valitus? Kysymys oli mielipiteestä. Ja jos et ole sattunut huomaamaan, niin tämä on keskustelupalsta mielipiteiden ilmaisemiseksi.
-keinovaginamies-Sinulla on törkyvihjaus neljässä viidestä viestistä, joissa kirjoitat minulle. Valituksissa hieman pienempi frekvenssi. Saat sanoa mielipiteesi, mutta heti perään kerron sinulle, ettei törkyvihjailujasi eikä valituksiasi kaivata.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Ei tuo nyt niin paha ollut, näin sivusta sanoen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on törkyvihjaus neljässä viidestä viestistä, joissa kirjoitat minulle. Valituksissa hieman pienempi frekvenssi. Saat sanoa mielipiteesi, mutta heti perään kerron sinulle, ettei törkyvihjailujasi eikä valituksiasi kaivata.
🦄Minäkin pidän sinusta. Olet ihana :)
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo nyt niin paha ollut, näin sivusta sanoen
Et ole nähnyt kaikkea, mitä hän on aikaisemmin minulle kirjoittanut. En kaipaa häntä ketjuihini. En voi kieltää häntä poistumasta, mutta tuollainen törkyturpa saa minulta vain sekunnin huomiota, ja senkin nenänvarttani pitkin.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Kyllä jos on varaa sanoa, niin on varaa sanoa, mutta jos itse esimerkiksi nimittelee ihmisiä tosin hyvin välillisesti sekä etäisesti vajukeiksi, vähä-älyisiksi tai horottelee, niin ei ole varaa sanoa edes keinovaginamiehelle, vaikka kuinka palaveeraisi ensisijaisesti hänen luomiensa hahmojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nähnyt kaikkea, mitä hän on aikaisemmin minulle kirjoittanut. En kaipaa häntä ketjuihini. En voi kieltää häntä poistumasta, mutta tuollainen törkyturpa saa minulta vain sekunnin huomiota, ja senkin nenänvarttani pitkin.
🦄Niin no kerrankin olet oikeassa osoitteessa sen suhteen, että kuka sinulle niitä törkeyksiä kirjoittaa, eli yksi ja sama mies oli hän sitten millä rekisteröidyllä tai reksisteröimättömmällä nikillä hyvänsä myös nämä vainoamasi ja ns arvostelemasi pikkupirpanat ja palstanvaltaajat mukaan lukien. onkohan tämä joku läpimurto taholtasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos on varaa sanoa, niin on varaa sanoa, mutta jos itse esimerkiksi nimittelee ihmisiä tosin hyvin välillisesti sekä etäisesti vajukeiksi, vähä-älyisiksi tai horottelee, niin ei ole varaa sanoa edes keinovaginamiehelle, vaikka kuinka palaveeraisi ensisijaisesti hänen luomiensa hahmojen kanssa.
En tarvitse sinun lupaasi mihinkään. Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Eli sinä siis myönnät käyttäväsi kyseistä kieltä? ja kyllä se nyt vähän jodista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Ja sinä siis olet myös siinä ymmärryksessä, että nämä fiktiivihahmot joiden kanssa mittelöit hyvin älykkäällä tavalla ei yksikään ole sen henkilön tekeleitä josta puhut perättömiä sikäli mikäli kukaan suostuu keskustelemaan aiheesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä siis myönnät käyttäväsi kyseistä kieltä? ja kyllä se nyt vähän jodista
En ole myöntänyt enkä vihjannut mitään sellaista. Sanoin vain, etten tarvitse sinun lupaasi mihinkään.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole myöntänyt enkä vihjannut mitään sellaista. Sanoin vain, etten tarvitse sinun lupaasi mihinkään.
🦄Niin koska sinulla on eri vapauksia nimitellä muita sekä viljellä perättömiä asioita ja käyttää vaikka harhaista eläkeläistä hyväksi, sinä olit majakka hän perävaunu, se on ymmärretty ajat sitten. Muiden tulee tukea sinua sokeasti kaikessa, muuten tulee tupenrapinat ja näkyy ne oikeat karvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin pidän sinusta. Olet ihana :)
-keinovaginamies-Minä en pidä sinusta.
🦄 - Anonyymi
Tjaa, ett kuu ei mielestäsi ole avaruuskappale, planeetta? Mielenkiintoista.
Cheddar, Emmental, Edam vai mikä?
Mulla on koira hulluna cheddariin... johtuen varmaan myös sen hajusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaa, ett kuu ei mielestäsi ole avaruuskappale, planeetta? Mielenkiintoista.
Cheddar, Emmental, Edam vai mikä?
Mulla on koira hulluna cheddariin... johtuen varmaan myös sen hajusta.Kuu on suhteellisen lähellä oleva avaruuskappale.
Lue avauskommenttini ketjuun uudelleen.
Se jäi kyllä ajattelematta et uskon myös auringonvalon vaikutukseen ihmismielessä, vaikka se onkin kaukana.
Miksei myös kaunis tähtitaivas, muttei siinä mielessä kuin nämä nousevan ja laskevan merkin uskovat tarkoittavat.
Itse syön lähinnä narinari-juustoa ja jotain peruspolaria.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Jaahans ,soturienergiaa...vihjaako se siihen että olet sotajalalla?
- Anonyymi
Joku informaatiosota on taas lienee käynnissä ja eipä sillä, että hänen tilanhaltuunotto muuten häiritsisi, mutta
- Anonyymi
Nytkö sen vasta huomasit?
Näetkö myös, mitä vastaan sotaa käydään ja kuka on kenen puolella?
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytkö sen vasta huomasit?
Näetkö myös, mitä vastaan sotaa käydään ja kuka on kenen puolella?
🦄Höh, olkaahan nyt kiltisti. Maailma on jo ihan sekaisin ilman miesten ja naisten välistä kiukutteluakin. Sotaisat voisivat mennä vaikka Ukrainaan, saisivat mielenrauhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, olkaahan nyt kiltisti. Maailma on jo ihan sekaisin ilman miesten ja naisten välistä kiukutteluakin. Sotaisat voisivat mennä vaikka Ukrainaan, saisivat mielenrauhan.
No, jos noin kauniisti pyydät olemaan kiltisti, täytyyhän Mars-jumalattarenkin sellaiseen pyyntöön suostua.
🦄
Eiköhän tänne siviilienergian joukkoon mahdu myös soturienergiaa, siviilipalvelusenergiaa sekä aseistakieltäytymisenergiaa. Tuttavapiiristä löytyy myös eri väristä puolueenergiaa ja eri työelämän organisaatioilla tuntuu olevan myös omanlaisensa energiatasot.
Jotenkin toivoisi että tästä energiamäärästä käytettäisiin suurempi osa rakentamiseen kuin riitelyyn.- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Oli energia millainen tahansa, sitä voi käyttää sekä hyvään että pahaan, ja kannatan sen käyttämistä johonkin hyvään.
🦄
- Anonyymi
Mitäs kun eteesi saapuu oinas uros niin taitaa mennä oinas naaraalla pupu pöksyyn eikä sodituta ja tappeluta yhtään niin kumma juttu kun herra oinas uros saa kiltiksi
- Anonyymi
Kierrän kaukaa. Kaksi nousuoinasta ei mahdu samalle reviirille.
En tiedä kumppanini nousumerkkiä. Kartan hankkiminen maksaa sen verran, että olen hankkinut sellaisen vain itselleni.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kierrän kaukaa. Kaksi nousuoinasta ei mahdu samalle reviirille.
En tiedä kumppanini nousumerkkiä. Kartan hankkiminen maksaa sen verran, että olen hankkinut sellaisen vain itselleni.
🦄Kyllä mahtuu ja eikö reviiri voi hyvin kun kaksi oinasta vartio sitä eli ei parempaa paria kuin poika ja tyttö oinaat eli kuningas uros oinas ja kuningatar naaras oinas
Aika heppoinen on siis sinun Mars-planeetan vaikutus..
Minulla aurinko, venus ja mars scorppionissa ja nousevana oinas.
Joten revi siitä..- Anonyymi
Minunkin Marsini on skorpionissa ja 7. huoneessa. Vaikutuksen ei pitäisi olla kovin heppoinen:
Mars naisen kartalla kuvaa ”sisäistä miestä” ja myös miesihannetta. Hallitsevina piirteinä ovat tehokkuus ja periksiantamattomuus.
Seitsemäs huone ilmentää sosiaalisen kanssakäymisen (myös parisuhteen) muotoja. Kaipaan karttani mukaan miehessä määrätietoisuutta. (Ongelmana käsittääkseni on, että olen itsekin sellainen…) 😁
Venukseni (sisäinen naiseni) on jousimiehessä. Karttani mukaan nainen minussa kaipaa jatkuvasti uusia kokemuksia ja uutta tietoa naisellisuudestani ja seksuaalisuudestani. Ja tällaiseen tutkimusmatkalla olevaan, riippumattomaan ja itse oman onneni löytävään naiseen mies rakastuu minussa. 😁
Revitään näistä sitten…
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Minunkin Marsini on skorpionissa ja 7. huoneessa. Vaikutuksen ei pitäisi olla kovin heppoinen:
Mars naisen kartalla kuvaa ”sisäistä miestä” ja myös miesihannetta. Hallitsevina piirteinä ovat tehokkuus ja periksiantamattomuus.
Seitsemäs huone ilmentää sosiaalisen kanssakäymisen (myös parisuhteen) muotoja. Kaipaan karttani mukaan miehessä määrätietoisuutta. (Ongelmana käsittääkseni on, että olen itsekin sellainen…) 😁
Venukseni (sisäinen naiseni) on jousimiehessä. Karttani mukaan nainen minussa kaipaa jatkuvasti uusia kokemuksia ja uutta tietoa naisellisuudestani ja seksuaalisuudestani. Ja tällaiseen tutkimusmatkalla olevaan, riippumattomaan ja itse oman onneni löytävään naiseen mies rakastuu minussa. 😁
Revitään näistä sitten…
🦄Juu, minulla tuo Mars vaikuttaa juuri scorpparin kautta. Eli intohimoisuuteen ja seksuaalisuuteen. Scorppari tunnetaan eläinradan seksuaalisimpana merkkinä ja minulla venus ja mars molemmat Mars-planeetan hallitsemassa scorpparissa. En todellakaan ole sotaisa, päin vastoin sopuisa.
Ja mustasukkainen en ole.
Mutta ärsytettynä olen vahva vastustaja. Tosin harvemmin maksaa vaivan ärsyyntyä.
Kuumerkkini vaaka tasapainottaa kivasti muuten niin vahvaa karttaani.
Joskus uskoin astrologiaan.. nyttemmin se on ennemminkin hauska harraste.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, minulla tuo Mars vaikuttaa juuri scorpparin kautta. Eli intohimoisuuteen ja seksuaalisuuteen. Scorppari tunnetaan eläinradan seksuaalisimpana merkkinä ja minulla venus ja mars molemmat Mars-planeetan hallitsemassa scorpparissa. En todellakaan ole sotaisa, päin vastoin sopuisa.
Mutta ärsytettynä olen vahva vastustaja. Tosin harvemmin maksaa vaivan ärsyyntyä.
Joskus uskoin astrologiaan.. nyttemmin se on ennemminkin hauska harraste.Mukava tutustua karttaasi. 😁 Kiitos! Mielenkiintoista!
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Mukava tutustua karttaasi. 😁 Kiitos! Mielenkiintoista!
🦄Joo, jos siihen jaksaa uskoa.
Onhan niissä jotakin perää.. varsinkin lähimmät planeetat ja nimenomaan kuu vaikuttaa. Konkreettinen esimerkki on vuorovedet ja ihmisestä lähes 70% vettä.
Mutta että astrologia määrittäisi minua.. ehkä, ehkä ei.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, minulla tuo Mars vaikuttaa juuri scorpparin kautta. Eli intohimoisuuteen ja seksuaalisuuteen. Scorppari tunnetaan eläinradan seksuaalisimpana merkkinä ja minulla venus ja mars molemmat Mars-planeetan hallitsemassa scorpparissa. En todellakaan ole sotaisa, päin vastoin sopuisa.
Joskus uskoin astrologiaan.. nyttemmin se on ennemminkin hauska harraste.no mitäs se kertoo kun kuu on skorpionissa ja neptunus myöskin? ei harmainta hajua?? Jopa nouseva merkki saattaa olla skorppari??? Pidätän oikeuden uskoa vain parhaimpiin osiin ominaisuuksistani :)
Anonyymi kirjoitti:
no mitäs se kertoo kun kuu on skorpionissa ja neptunus myöskin? ei harmainta hajua?? Jopa nouseva merkki saattaa olla skorppari??? Pidätän oikeuden uskoa vain parhaimpiin osiin ominaisuuksistani :)
En ole astrologi. Kuumerkki kertoo suurinpiirtein sen millainen olet. Aurinkomerkki vain sen, millaisena muut sinut näkevät. Ja merkityksellinen on myös nouseva merkki. Mutta ei se arvailemalla selviä.
Ja neptunus.. se on jo niin kaukainen planeetta, joten sen merkitys aika vähäinen ja suuripiirteinen. Netti on täynnä astrologisia juttuja. Jos kiinnostaa, niin pikkurahalla saa ammattimaisia astrologisia tulkintoja syntymäkartasta.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo, jos siihen jaksaa uskoa.
Onhan niissä jotakin perää.. varsinkin lähimmät planeetat ja nimenomaan kuu vaikuttaa. Konkreettinen esimerkki on vuorovedet ja ihmisestä lähes 70% vettä.
Mutta että astrologia määrittäisi minua.. ehkä, ehkä ei.Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. 😁
🦄 - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En ole astrologi. Kuumerkki kertoo suurinpiirtein sen millainen olet. Aurinkomerkki vain sen, millaisena muut sinut näkevät. Ja merkityksellinen on myös nouseva merkki. Mutta ei se arvailemalla selviä.
Ja neptunus.. se on jo niin kaukainen planeetta, joten sen merkitys aika vähäinen ja suuripiirteinen. Netti on täynnä astrologisia juttuja. Jos kiinnostaa, niin pikkurahalla saa ammattimaisia astrologisia tulkintoja syntymäkartasta.Käsittääkseni nousumerkki kertoo sen, millaisena muut näkevät sinut. Aurinkomerkki kuvaa sitten sitä sisintä.
🦄 - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja neptunus.. se on jo niin kaukainen planeetta, joten sen merkitys aika vähäinen ja suuripiirteinen. Netti on täynnä astrologisia juttuja. Jos kiinnostaa, niin pikkurahalla saa ammattimaisia astrologisia tulkintoja syntymäkartasta.No ei kiinnosta, jotain niissä lienee...liian tulkinnanvaraista, tuo kysymyskin oli tuollainen heitto lähinnä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti. 😁
🦄Ei tod. Hauskaa ajanvietettä lähinnä.
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni nousumerkki kertoo sen, millaisena muut näkevät sinut. Aurinkomerkki kuvaa sitten sitä sisintä.
🦄Aurinkomerkki on heikoin. Nouseva ja kuu taas minun käsittääkseni kuvaavimpia.
- Anonyymi
Tuo mitä kerroit on itsesi korottamista, muistat varmaan miten Jeesus roikkui Ristillä, miten Hän henkensä heitti. Ei ole elämää ilman Häntä.
Jeesus sut tuntee parhaiten.
Ole rauhassa Jeesus Kristus on Kuningas.
https://m.youtube.com/watch?v=jcQnNMMh-ig- Anonyymi
Jeesus oli mahtava radikaali. Sääli että hänet kidutettiin kuoliaaksi. Hänellä olisi ollut varmasti vielä paljon enemmänkin opetettavaa, jos hänen olisi annettu jatkaa toimintaansa.
🦄
- Anonyymi
En tiedä omista planeetan merkeistä, mutta soturi energia ja vaeltava sieluni sattui pahasti sotajalalle. Toivottavasti tämän voi laittaa planeettojen piilkkiin.
Taivaalla on täytynyt näkyä mitä epätavallisin planeettakonjunktio. Avaruus on edelleen täynnä törmäyksessä syntynyttä kimmaltavaa tähtipölyä.
✨⭐- Anonyymi
Se muuten sattui juuri tuona päivänä 0609. Tämä on mielenkiintoista. Kiitos sinulle minulta itseltäni 🙏 😘❤️.
Ps. Laita vielä yksi sydän!
-Ole hyvä 😃
❤️❤️❤️
❤️❤️
❤️
-oliko pakko? 😠
-oli, en muuten muista tätä 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se muuten sattui juuri tuona päivänä 0609. Tämä on mielenkiintoista. Kiitos sinulle minulta itseltäni 🙏 😘❤️.
Ps. Laita vielä yksi sydän!
-Ole hyvä 😃
❤️❤️❤️
❤️❤️
❤️
-oliko pakko? 😠
-oli, en muuten muista tätä 😇Voin vannoa, että se oli tuossa ja sinä nostit esiin sen. Niin?
Melkein jo unohdin.
- Anonyymi
Vastaan vankkumattomalla naarasoinaan energiallani. Sitä ei horjuta mikään 😄
Mä en tiedä kuin oman horoskooppini ja se on jellona. Nousu-ja laskumerkeistä en tiedä yhtikäs mitään, mutta minusta on kiva vaan, että mut haastetaan täällä verbaalisesti ja ajatuksen tasolla.
Tässä keväällä oli joku kepulaisten laittama ajatus maaseudusta ja naisista... siinä minun tasa-arvo-ajatusmaailmaa haastettiin ja yksi tai kaksi feministiä laittoi mut ajatuksineen kivasti grilliin. Toiselta tais mennä vähän hermokin, mutta lopulta pääsin omissa mielipiteissä oikeampaan suuntaan ja tieto ja ymmärrys lisääntyi.
Eli, vahvoja soturityyppisiä naisoletettuja vaan lisää kiitos. 😊- Anonyymi
Kas, en ole noteerannut tuollaista. Miten se energia purkautui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 964799
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1684343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854179Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282087Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261870- 881749
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91737