Palstalla? Ei taida oikein tapahtua yksinäisten palsta sinkkujen elämässä mitään.
Tapahtuko mitään
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Disse tuolla puolustelee pedofiliaa eli normi meno.
No mä kävin pelaa säbää pitkästä aikaa. Ja siivoilin kämppää päivän...mitä vielä pitäis vapaalla tehdä?
Tapahtuu, minä lähden nukkumaan. Olenkin nähnyt unia monena yönä, en vaan yhtään muista enää mitä unissa tapahtui.
Pääasia, että tapahtuu. Öitä.- Anonyymi
Tapahtuu. Minä herään.
- Anonyymi
Aamulla näette miten kaikki on jälkeen sekaisin !
Sinkun elämä on jännittävää. Töissä ”palaa” vähän väliä jossain, luovuutta joutuu käyttämään niin että hiki puskee ohimoista ja käänteet on niin dynaamisia ja yllättäviä ettei iltaan kaipaa kovin paljon jännityksiä. 😂 Jännittävintä on että keskimmäinen lapsi on kasvanut kesässä 4-5cm ja eikä mahdu vanhoihin enää housuihin/verkkareihin. Piti shopata 3 housut ja 5 verkkarit aikuisten osastolta. Kohta on 10cm minua pidempi.
Seuraavan muutaman viikon sisällä on kaksi vapaamuotoista työrientoa tarjolla hyvässä seurassa (josta osan tuntee 10-20v takaa). Toiseen ainakin menen, ehkä toiseenkin. Siinä on menojalkaa hetkeksi. 😉 Sen sijaan kesällä vielä suunnittelin sinkkubileisiin osallistumista kun kerran sellaiset olisi pks tarjolla, mutta taidan jättää suosiolla väliin. Ei vana motivaatio riitä.
Mitäs jännittävää ap sinun elämässäsi tapahtuu?- Anonyymi
Mä olen masturboinut nyt viimeseen 17 päivää 35 kertaa ja ei helpota. Tarvitsen pimperoa mahdollisimman nopeasti. Tietääkö joku jostain halpoja maksullisia kun työttömyyskorvauksella en viitsi 200 euroa tunnista maksaa?
Asun Keravalla ja auto käytössä.
Pakastepussispermaaja - Anonyymi
McTorso
Suosikkijoukkue Kärpät
Tänään Oulussa ammattilainen Kova veti parinsa kanssa linjakkaan pelin. Toki linja oli paska, mutta varmasti ohjeistuksen mukainen. Tasoerot kasvavat ja samalla painimolskilta tutut kiinnipitämisotteet vaikuttavat tulevan osaksi jäähytöntä peliä. - Anonyymi
McTorso
Suosikkijoukkue Kärpät
Varmasti vastustajan heikkous nyt pikkaisen hämää, mutta kyllä Kärpät on eteenpäin mennyt hyökkäyspelaamisensa kanssa. Kärkipelaajat olivat ihan eri tavalla pelin sisällä kuin edellisessä JYP-pelissä. Olipa mukava olla hallilla ja nähdä tuollainen vierasjoukkueen kylvetys. - Anonyymi
McTorso
Suosikkijoukkue Kärpät
Brousseau sanoi:
Kylläpä oli raskasta lukea Hiltusen horinoita. Toivottavasti tähän ei mennä ikipäivänä.
Hienoa, että Hiltunen uskaltaa tuoda omia visioitaan esille. Ei suljettu ja ummehtunut Liiga ole se maailman paras toimintatapa. Sen vuoksi muutos on aikanaan väistämätön.Luulenpa, että muutaman vuoden sisään. - Anonyymi
Poisto tapahtui.
No tapahtuu sen verran, ettei hirveästi ole kerenny palstailemaan. Tänään miesvieras tulee ensin syömään ja sit lähetään keikalle..
Jos vaikka sit huomenna jaksaisi vähän siivota ensi viikkoa ajatellen.- Anonyymi
Eihän tää oo kuin purkautumispaikka silloin kun ei ole muuta paikkaa purkaa
Tapahtuu, eikä tarvitse olla sinkku.
Yllätys, yllätys... palstakeskustelua ja ajatustenvaihtoa. Jatkan palstailua....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396