Kansalta on härskisti pimitetty klassinen huippu pyörämerkki Vitus, olisiko ollut ajatuspoliisi taas asialla.
https://www.youtube.com/watch?v=6W3jz_yLafI
Täällä ei saa parhaita pyöriä
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pimitetty. Aikaisempina vuosikymmeninä tuon brändin alla tehtiin myös runkoputkia. On pakko sanoa, että olisi komeaa kertoa pyörän rungon olevan täysin Vitusta.
- Anonyymi
Joillakin harvoilla voi olla lämpimät muistot... siitä, mutta ei se paljon lohduta kun ei itse saa.
- Anonyymi
Ostin noin 5 vuotta sitten juniorille Vitus merkkisen pyörän, jota hän käytti muutaman vuoden. Oli ihan hyvä pyörä. Tilasin pyörän briteistä (ennen brexittiä).
- Anonyymi
Missä Vitus, se pyörämerkki, valmistetaan?
- Anonyymi
We Ride Vitus
- Anonyymi
Missä Vitus valmistetaan? Epäilen että runko tulee Taiwanista. Itse Vituksen historia alkoi 1970 Ranskassa, ja lopetti toimintansa 2000- luvun taitteessa. Tuotemerkin osti sittemmin pohjoisesta Irlannista kotoisin olevat tahot.
- Anonyymi
Juu, sama tarina kuin monen muunkin perinteisen merkin kohdalla... Uudelleenlämmittelyjä on pukannut aika ajoin, mm. Mercier, Peugeot ja mm. monien italiaisena pitämä Bianchi, joka aikoinaan taisi mennä ruotsalaisomistukseen. Aikoinaan sanoin "italialaismaantsikan" ylpeälle omistajalle, että hieno pyörä ilman italialaisia rasitteita... suuttui italialaisen tulisesti. Mutta joo, sutkun vaihteet olivst Shimanoa, runko Taiwanin bulkkia jne. - mitä olisi pitänyt todeta?
Aikanaan tehtiin upeita pyöriä, nykyään runkoja, joihin liimataan sopiva tarra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442328
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521583Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578- 641267
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451267The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall227992- 156936
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829