Pyhän Hengen muistutus rukouksiin!

Anonyymi

”Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?”
Room 8:32

21

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lupaus kattaa koko elämän.

    • Anonyymi

      Ja jotkut vielä väittää että Jumala on jakaantunut ja on samanarvoiset siis Isä ja Poika, tuo Raamatunkohta selkeyttää: Jumala on yksi ja Hän lähetti ainoan Poikansa meidän vuoksi! Minkä uhrauksen Jumala eli Isä teki! Antoi ainoan Pojan eli Jeesuksen. Ei he ole jakaantuneet, vaan kaksi eri persoonaa. Ilman oikeaa kolminaisuutta, ei voi ymmärtää tätä uhrausta. Esikuva on jo VT:ssä kun Aabrahamia käsketään uhraamaan Iisak, oma rakas poika. Mutta Aabrahamin USKO pelasti Iisakin.

      • Anonyymi

        Mutta mikä on Pyhä Henki? Mikä osa hänellä on kolminaisuudessa? Ei auta puhua Isästä ja Pojasta ilman Pyhää henkeä?


    • Anonyymi

      Hän joka ei säästänyt omaa poikaansakaan, kuinka hän säästäisi ketään muutakaan?

      • Anonyymi

        Isä rakasti maailmaa niin paljon, että ei säästänyt omaa Poikaansa, vaan antoi Jeesuksen uhriksi meidän syntiemme edestä. Sitä on tosi Jumalan rakkaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä rakasti maailmaa niin paljon, että ei säästänyt omaa Poikaansa, vaan antoi Jeesuksen uhriksi meidän syntiemme edestä. Sitä on tosi Jumalan rakkaus!

        Ei siinä ollut isällä eikä äidillä mitään osuutta, että pojalle kävi, niin kuin kävi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin tosiaan siksi Jumala lahjoittaa meille herjaajat. Se on Jumalan työ ja todistus hänestä.

      Joskin molotussaarnaajat ovat aivan oikealla asialla. Sitä ei lasketa herjaamiseksi, vaan oikeaksi Jumalan työksi.

    • Anonyymi

      Eli sekä hyvät että pahat asiat voidaan laskea jumalan ansioiksi ja todistuksesti hanen olemassa olostaan.
      Sitä on mahdoton syyttää mistään tuolla logiikalla.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat Pyhän Hengen muistutuksella ap?

      • Anonyymi

        Vai tarkoitusta, aloituksen kaltaisista jutuista on turha hakea mitään tarkoitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tarkoitusta, aloituksen kaltaisista jutuista on turha hakea mitään tarkoitusta.

        Niin heittää jonku raamatun paikan ja sanoo sen olevan ph:n muistutus. Kuulostaa hieman oudolta suoraan sanottuna.


    • Anonyymi

      Lehmät päästelevät pyhiä henkiä jatkuvasti.
      Käykää vaikka haistelemassa.

    • On vain uskovien opaastus Jeesuksen tuntemiseen.

      • Anonyymi

        No kerroppa alkeet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerroppa alkeet.

        Pyhä henki on totuus joka kirkastaa vain Jeesusta kristusta. Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä. Matt7:6


    • Anonyymi

      Papilta pääsi pyhä henki kesken saarnan.
      Haju oli kamala kun oli yöllä ryypännyt.

      • Anonyymi

        Tuo kirkollisveroilla maksetun konjakkipierun haju on todella kuvottava.🤮


    • Opasta lohdutta nuhtelle, kirkastaa Jeesuta kristusta.

    • Anonyymi

      Rukous on Jumalan lahja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe