Siinä on viemärin käyttö kielto kuukauden pantu yhtäkkiä, ei voi peseytyä, wc ei ole käytössä, eikä pyykkejä voi pestä vuora pitää silti maksaa, eihän nykypäivänä tuollainen pitäisi onnistua, olisi osoitettava sijais asunto remontin ajaksi, Syyskuu kuulemma menee ainakin näin, remppa on alkanut Keskuun alusta.
On se tuossa Puutarakatu 9
34
972
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se on mahdollista eihän niin voi asua kukaan.
- Anonyymi
Tosi on kuulemma sama ku
kesäasuttavalla mökillä olisi, sano yks asukas että se on kylmä että ei peiton alta aamuisin tarkene ylös ei ole enää puhtaita vaatteitakaan vaikka ei se kuulemma auttais ko ei voi itteensä pestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi on kuulemma sama ku
kesäasuttavalla mökillä olisi, sano yks asukas että se on kylmä että ei peiton alta aamuisin tarkene ylös ei ole enää puhtaita vaatteitakaan vaikka ei se kuulemma auttais ko ei voi itteensä pestäAi niin jäi pois on niille kuulemma ulko huussikin tuotu että on siirrytty 30 luvulle onhan se nyt jotain vihreät aatteen mukaista toimintaa ei tule päästöjä eikä kulu vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin jäi pois on niille kuulemma ulko huussikin tuotu että on siirrytty 30 luvulle onhan se nyt jotain vihreät aatteen mukaista toimintaa ei tule päästöjä eikä kulu vettä
On siellä baja majat ulkona
- Anonyymi
Eikö se ole se kolmikerroksinen Talo jossa oli kerho ravintola kuinka ne ihmiset voi olla siinä, peseytyminen olisi tärkeä ja wc tietysti tuntuu kyllä hullulta.
- Anonyymi
Onhan se ku yöllä pitäis asialla käydä vaikka kolmannesta kerroksestakin, niin ei ku vaatteet päälle ja alas pisulle, ei varmaan uni ota silmään vähään aikaan sen jälkeen ja sitten aamulla alkaa remppa ukot poraileen ja hakkaan seitsemän jälkeen kaikenlaista sitä tehdään vielä 2000 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ku yöllä pitäis asialla käydä vaikka kolmannesta kerroksestakin, niin ei ku vaatteet päälle ja alas pisulle, ei varmaan uni ota silmään vähään aikaan sen jälkeen ja sitten aamulla alkaa remppa ukot poraileen ja hakkaan seitsemän jälkeen kaikenlaista sitä tehdään vielä 2000 luvulla.
On ollut ainakin yksi asukki yhteydessä kuluttaja neuvontaa on sanoneet että ottaa asian ajaja sillä on selvää että vuokran antaja joutuu maksamaan myös asianajo kulut ku ei ole päässyt sopimukseen vuokraajan kanssa asioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut ainakin yksi asukki yhteydessä kuluttaja neuvontaa on sanoneet että ottaa asian ajaja sillä on selvää että vuokran antaja joutuu maksamaan myös asianajo kulut ku ei ole päässyt sopimukseen vuokraajan kanssa asioista.
Onko sama joka muutti Kesäkuun alussa tähän taloon, kerto että asunnon välittäjä ja omistajan edustaja eivät mitään remontista olleet kertoneet,asukas oli sitten ottanut molempiin yhteyttä, he olivat ihan pokerina kertoneet että "minä en todellakaan ollut tietoinen alkavasta putkiston huoltotyöstä" no sehän on läpinäkyvä vale, kokous on pidetty toisen asukkaan mukaan jo ensimmäinen yli vuosi aikaa, ja nyt oli päätös aloituksesta tehty yhtiö kokouksessa 17.5-22 joten tiedossa on ollut, en tunne tätä muuttajaa paremmin mutta vääryys on tehty.
- Anonyymi
Törniöön jokaisen talon pihalle puucee ja navetta.maaseutu on maaseutua.
- Anonyymi
Sutkia touhua saivat jonkun ansaan maksaan vuoraa rempan ajaksi, välittäjän on aina kerrottava tulevasta remontista, tietysti ovat tienneet asian.
- Anonyymi
Ketä on asunnon omistaja ja välittäjä tietää välttää niitä
- Anonyymi
KETÄ!!!??? Etkö osaa suomen kieltä?! KUKA on oikein tässä yhteydessä.
- Anonyymi
Kysymys koskee useampaa tahoa joten ei voi kysyä "kuka" tietysti voin laittaa kysymys muodokseni, "ketkä, tai keitä, mutta laitoin tuossa kun olin liikkeellä lyhemmän version.
- Anonyymi
Samoin nuo muut kirotusvireet ja yhys sanat. Ota näitä juttuja nyt sitten edes vähän tsissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin nuo muut kirotusvireet ja yhys sanat. Ota näitä juttuja nyt sitten edes vähän tsissaan.
Anteeksi,mikä on "kirotusvirhe"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys koskee useampaa tahoa joten ei voi kysyä "kuka" tietysti voin laittaa kysymys muodokseni, "ketkä, tai keitä, mutta laitoin tuossa kun olin liikkeellä lyhemmän version.
Voi vielä myös käyttää muotoa " kutka ." Suomalainen kyllä ymmärtää.
- Anonyymi
Sinä olla pride porukkaa että ämpäri sängyn viereen ja sinne pissit ja kakit ei se ole teidän laisillenne mitään uutta.
- Anonyymi
Missä on tuollaiseen opittu kerro kotipaikkasi meille, mutta tuohan on lainvastaista mitä aloituksessa on asiat
- Anonyymi
Äläkää valittako, itkekö, hyvä tulee kun jaksatte odottaa. Vanhaan taloon remppaa pitää tehdä.
- Anonyymi
Helppo se on mammanpojan peräkamarissa kirjoitella, olisit ite tuolla täys Vuokra, niillä on jotain 550e. kk. ja asunnossa ei siltikään voi asua, mamis ei varmaan oo nähnykkään niin paljon rahaa, vääryys se on vuokralaista kohtaan.
- Anonyymi
Voi saatera tätä suomalaisten kirjoitus taitoa.
- Anonyymi
Sana "kirjoitustaito" on yhdyssana.
Sana "saatera" ei kuulu suomenkielen sanavalikoimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana "kirjoitustaito" on yhdyssana.
Sana "saatera" ei kuulu suomenkielen sanavalikoimaan.Ei voi olla! Olen aina kirjoittanut erikseen, kun olen ihmetellyt tätä kirjoitus taidon puutetta.
- Anonyymi
ei törniössä tarvitse kirotustaitoa, riittää kun ossaa ajaa raktorilla.
- Anonyymi
Siellä on tuo surullisen kuuluisa hidas putkifirma töissä eihän ne muuta tee ku purkaa valmioin ja sitten lappaa juoruja käytävillä ja nostaa palkan ovat niin muka fiksuja ollakseen haalareissaan kuulemma alkavat seuraavaksi tuhraamaan käyttövesiputkien kanssa siitä ei tule mitään loppua.
- Anonyymi
Kuulostaa kiinteistökolmion hommilta. Eipä yllätä.
- Anonyymi
Kilpikonnat siinä on ja kuulmma alkaa käyttövesiputket vielä ronkkiin kyllä varmaan vuoralaisilla on vitutus korkeella tuohan on lainvastaista pitäisi olla sijaisasunnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpikonnat siinä on ja kuulmma alkaa käyttövesiputket vielä ronkkiin kyllä varmaan vuoralaisilla on vitutus korkeella tuohan on lainvastaista pitäisi olla sijaisasunnot.
Ei oo eikä tuu, tämä on mahrotonta touhua, huomasin että tästä on tänne kirjoiteltu, tosiaan ei ole voinut pyykätä, käydä suihkussa, eikä wc pönttö ole edes paikallaan, en tiedä minne tässä lähtis pesulle, tukkakin ollut taas viikon pesemättä kun minulla ei asu täällä kamuja joiden luona voisi käydä, olen kahdesti käynyt tuolla jonne tulee 150 Km. mutka, mutta se on näillä Bensan hinnoilla kallis suihkussa käynti, vaatteet on kyllä myös lopussa, siis puhtaat vaatteet.
- Anonyymi
On taloja jossa vaihdettu kaikki putket uusin ja talo hajoitettu sisältä 2kk ja valmis. Eikös tuossa ole pinnoitus kestänyt jo sen aikaa ja vieläkin kesken
- Anonyymi
Se nyt vaan on niin, että noiden 30-40 vuotta vanhojen talojen putkia pitää uusia; ei sen kummempaa. Siitä tulee asukkaille tietysti haittaa ja omistajille lasku.
- Anonyymi
Asiasta on hyvissä ajoin ilmoitettava vuokralaisille, ja korvattava asumiseen kohdistuva haitta, haitankorvaus laskelmissa avustaa Vuokralaiset ry. myös oikeusavustajalta voi kysyä neuvoja.
- Anonyymi
Riippuu putkista.
Mun 40 vuotta vanhan talon putket kuin uudet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu putkista.
Mun 40 vuotta vanhan talon putket kuin uudet.Solet kossula niitä omia putkia virutellu,mutta taloissa ne on epävarmoja, mutta välittäjälle se kuuluu ilmottaa tuollaset rempat jotka on tuloillaan.
- Anonyymi
Jömpsis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk582093Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911428Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681227- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73805