Mieskin voi oppia

Anonyymi

Lauri ymmärsi asiat 37-vuotiaaksi mennessä kun osti oman asuntonsa neljänteen kertaan:

https://www.seiska.fi/katso/Suoratoisto/Latela-sarjan-Lauri-Huttusen-naiskuviot-aiheuttivat-erikoisen-talosopan-Osti

"Aikoinaan tän ostin ja avioerossa jouduin maksamaan tästä vähäsen uudestaan. Sit mä muutin sinne järvenrantaan ja sitten sattuneista syistä jouduin muuttamaan sieltä pois ja sitten mä muutin tähän. Ja tein sellaisen pienen virhearvion, niin siinä tuli ostettua semmoisen naaraksen kanssa tämä, ja sitten se menikin jo vihkoon muuttoviikonloppuna se homma. Sitä mä ostin vielä varuiksi kerran pois siltä. Mä oon neljä kertaa kuulkaas ostanut tämän asunnon. "

Ikävää kun noin mutta elämä opettaa:
"Lauri Huttunen kertoo Latelan tuoreissa jaksoissa, ettei halua enää tulevaisuudessa seurustella."

-harmiseikirj-

48

2885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieskin voi oppia vääriä asioita, kuten Late tuossa esimerkissä. Avioehto tai kämpän ostaminen vain omissa nimissä olisi ollut helppoa eikä nyt tarttis miettiä ainakaan noiden sotkujen takia, ettei halua enää seurustella. Eli oikeastaan Late ei ole vieläkään oppinut mitään...

      • Totta muuten... voihan sitä seukata, eikä silti alkaa hammasharjoja samaan mukiin olla tuuppimassa heti. :oD


      • Anonyymi

        Hihhh ketä oikeesti kiinnostaa lauri. Ihan naurettava tyhjän toimittaja hehhh. Luulee olevansa julkkis. Onko koskaan tehnyt oikeeta työtä. Löhö jätkä. Sama kun minä olisin julkkis ihan sama hölmö homma. En panis en panis


      • Anonyymi

        Late ihme mies niin mediasta riippuvainen kuin ikään. Mistä näitä hömppiä löytyy. Ihan inha jätkä suorastaan oksettaa. Ei nainen ole laten kanssa kuin että saa olla mediassa kuka normi nainen panee latea ei kukaan en panis en panis. Miks latesta tehdään ohjelmia jo on ideat vähissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Late ihme mies niin mediasta riippuvainen kuin ikään. Mistä näitä hömppiä löytyy. Ihan inha jätkä suorastaan oksettaa. Ei nainen ole laten kanssa kuin että saa olla mediassa kuka normi nainen panee latea ei kukaan en panis en panis. Miks latesta tehdään ohjelmia jo on ideat vähissä

        En kanssa ymmärrä, miten joku jaksaa tuon juntin örvellystä seurata ja miksi sitä näytetään telkkarissa jatkuvasti 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihhh ketä oikeesti kiinnostaa lauri. Ihan naurettava tyhjän toimittaja hehhh. Luulee olevansa julkkis. Onko koskaan tehnyt oikeeta työtä. Löhö jätkä. Sama kun minä olisin julkkis ihan sama hölmö homma. En panis en panis

        Sehän tekee oikeeta työtä rakentaa ja korjaa autoja jäisi aika monelta tekemättä.


    • Joo, ei naisen kanssa kannata vähästä änkee samaan osoitteeseen. :oD Ihan uskoin jo kerrasta. :o)

    • Anonyymi

      Voi saakeli mikä idiootti. Ei voi muuta sanoa kun ettei tuo ymmärrä naisista mitään. Jos aikoo seurustella niin pitää tehdä paperit kuka omistaa mitä ja avioehto on elämän tärkein paperi mitä pitää tehdä jottei tuollaista sotkua tule. Minä kun menin naimisiin niin vaimo oli onneksi samaa mieltä että avioehto heti ennen aamenta. Omistan taloni yksin jos eroo tulee eikä vaimo saa mitään.

    • Anonyymi

      Late lammas suoraan sanottuna.

    • Anonyymi

      Elämäm kova kolu Latella

    • Anonyymi

      Täysin turha turhista turhin ohjelma Latela.

      • Anonyymi

        Ei aivan turhin, mutta häntäpäässä kuitenkin ja oikeastaan sen nimen pitäisi olla Kallula, niin antaisi realistisemman kuvan sisällöstä


    • Anonyymi

      Lauri on hidas oppimaan, mutta jospa se siitä.
      Ennen kuin ihminen saisi mennä naimisiin, pitäisi läpäistä tentti, että avioliittolaki on luettu, ymmärretty sekä sisäistetty.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Lauri on malliesimerkki hyvin yksinkertaisesta suomalaisesta miehestä. Ihan oikein kun on saanut naisilta koulutusta, tyhmyydestään pitääkin maksaa. 👌

    • Anonyymi

      Siinä esimerkki että kannattaa harrastaa vain panosuhteita naisten kanssa niin säästää rahaa satojan tuhansia.

    • Anonyymi

      Tuskin tuon kohdalla. Sokeutuu, kun seuraava ns. oikea osuu horisonttiin ja taas tehdään talokauppaa. Väkisinkin hymyilyttää, hullu saa olla muttei tyhmä. - cu-

    • Anonyymi

      Talouteen liittyvissä asioissa on syytä olla järkevä. Vaikka miten olisi rakastunut ja rakentelee mielessään unelmia yhteisestä elämästä, niin silti on selkeästi sovittava, miten omistajuus jaetaan, miten lainat maksetaan, miten muut kulut, mitä tapahtuu, jos toinen kuolee, onko avo-tai avioliitto, onko lapsia, miten perintöasiat.. Nämä ovat asioita, joita monet eivät halua miettiä, koska rakkaushan on rahaa tärkeämpi, mutta aika moni on joutunut katumaan suhtautumistaan eron tai kuoleman kohdattuaan. Itsekin olen tehnyt sen virheen, että olin lapsen kanssa kotona jonkin aikaa maksaen lapsen menoja samalla kun mies makseli hänen nimissään ollutta asuntolainaa. Mies siis maksoi omaisuutta itselleen, minä lapsen menoja. Typerää minulta. Jos vielä muutan miehen kanssa yhteen, niin haluan keskustella nämä asiat niin selväksi, ettei niihin tarvitse palata kuin vasta sitten, jos jotain tapahtuu.

    • Anonyymi

      Onko hän lopulta oppinut yhtään mitään? Sen sijaan, että pitäisi itse huolen omasta omaisuudestaan ja asunnostaan, hän rajoittaa ihmisuhteitaan. Että kun hiivaleipä pistää mahan sekaisin, niin en syö leipää ollenkaan. Ratkaisuhan se sekin on.

    • Anonyymi

      lils muy jipöoo kpmlim sööör 23 njå siypm ösådy bsom jrj
      aneeksi siis alle sllr 2000BHP suiyo on luudr4etrillr :F

      mutta tässä hyvä unijuttu, kun alat aja. ajattelet että on ympyrä, sitten sen ympyrän kekispiste, ja siitä jatytelet eytyä ytuleejolu suo bvrektori siis ylöspäin johonkiin suuntaan siitä ja minkälaisia laskutoimituksia kuin voit tehdä mitä laskea?

    • Anonyymi

      Lateksille pitää saada edunvalvoja, kun ei itse selvästikään kykene hoitamaan asioitaan

    • Anonyymi

      Kaikki tylyttäminen kohdistuu tässä Lateen. Pitäisi ehkä vähän miettiä myös sitä, miksi kaikki naisjutut ovat menneet "vihkoon". Asioilla on aina vähintään kaksi puolta.

      • Anonyymi

        Eihän se naisjuttujen vihkoon meneminen ole se oleellisin kysymys. Oleellisin kysymys on se, että miksi niiden kaikkien naisten kanssa on ollut heti ensimmäisenä tarpeen alkaa ostella asuntoja. Seurustella voi ilman asunnon ostamista, ihan helpostikin.


      • Anonyymi

        Oliskos latella siihenki isompi osuus...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliskos latella siihenki isompi osuus...?

        Jos sama heppu useamman kerran jätetään,ja vielä monen naisen toimasta, niin kyllä siinäki suhteessa sais heppu mietiskellä peilin eessä. Ja pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se naisjuttujen vihkoon meneminen ole se oleellisin kysymys. Oleellisin kysymys on se, että miksi niiden kaikkien naisten kanssa on ollut heti ensimmäisenä tarpeen alkaa ostella asuntoja. Seurustella voi ilman asunnon ostamista, ihan helpostikin.

        Mutta kuitenkin. Jos yhteiselo olis onnistunut niin eipä olisi tarvinnut lähteä asuntoa myymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuitenkin. Jos yhteiselo olis onnistunut niin eipä olisi tarvinnut lähteä asuntoa myymään.

        Kyllä on naisen täytynyt aika järkyttynyt olla, että on valmiista unelmasta ja miehen maksamasta kodista lähtenyt. Ei ole ollut helppo tie se. Mutta oman itsensä vuoksi on ollut pakko. Ennemmin valinnut vaikka vuokrayksiön kun miehen omakotitalon ja varakkuuden. Saa ajatella.


    • Anonyymi

      Eipä tule julkkisella olemaan naisista puutetta. Nyt on varaa valita kenen kanssa tehdään seuraavat talokaupat.

      • Anonyymi

        Sillähän tämä on yrittänyt naiset koukuttaa. Rahalla. Mutta kun se raha jää toiseksi paskamaisuudelle.


    • Anonyymi

      Jopa BMW-auton myyjäkin coi oppia ajamaan polkuautrolla.

    • Anonyymi

      Junttiohjelma huh huh…

    • Anonyymi

      Aivan mahtavaa jos mies oppii. Sille peukut! Silloin parisuhteillakin on mahkut onnistua. Ja silloin ne ONNISTUU.

    • Anonyymi

      Miksi vaimo lähti?

      Häpeä kotimaassasi.

    • Anonyymi

      Turhaan haikailet suomalaisten naisten perään.

      Eivät ne veli venäläistä huoli.

      Hyi helvetti.

      T: persunainen

    • Anonyymi

      Eiköhän nää laten naiset oo olleet ihan suomalaisia. Mutta miksi ne kaikki lähtee? Toinen toisensa jälkeen?

      • Anonyymi

        Sepä se. Siinäpä juuri asian ydin,että miksi lähtevät,ei yksi tai kaksi,vaan kaikki.Ja miksi ei nainen muka veli venäläistä huoli. Minulla on virolainen ystävätär joka kertoillut venäläisistä miehistä. Olen ollut huulipyöreänä että vau!


    • Anonyymi

      Kun ostaa talon yksin, voi huoletta hellapoliisille sanoa, että käypäs tarkastamassa mitä postilaatikon kyljessä lukee nimi. Hyvällä tuurilla käy lukemassa ja jatkaa matkaansa saman tein.

    • Anonyymi

      Jos jotain elämä on opettanut, niin sen, että parisuhteen talousasiat pitää hoitaa kuin se olisi liiketoimintaa. Kaikesta pitää olla kirjallisesti sovittuna. Minä en ainakaan enää yhdenkään miehen kanssa väännä euroista.

      Ainoa sopimus, mihin enää koskaan suostun on, että asunto omistetaan ja maksetaan puoliksi (sovitaan myös, mitä asunnolle tapahtuu mahdollisen eron kohdalla), molemmat omistavat omat autonsa ja ovat vastuussa niiden kuluista, isompien huonekalujen omistajuus määritellään erikseen, asumisen muut kulut (sähkö, vakuutukset jne) maksetaan yhteiseltä tililtä, jonne molemmat tallettavat sovitun summan kuukaudessa. Molemmat maksavat itse omat menonsa, vaatteet, hygienian, parturit yms. Ruokakulut maksetaan suunnilleen puoliksi, tässä kohdin en jaksa sentin tarkkuudella laskeskella, kumpi on ostanut 10 ja kumpi 5 perunaa. Matkat maksetaan puoliksi. Jos kotiin tehdään jotain hankintoja, ne sovitaan tapauskohtaisesti. Ei taida löytyä miestä, joka tähän suostuu, joten yksinasumista tiedossa jatkossakin 😄

      • Anonyymi

        Olen pitkäaikaisessa parisuhteessa oleva mies ja meillä on toimittu noin jo suhteen alusta lähtien.

        Paitsi että:
        Meillä on molemmilla myös omat ruokavaliot ja eväät :)

        Niin, se vielä että tämä on ensimmäinen ja ainoa yhdessä asumis -suhteeni ikinä. Että kantapään kautta näitä ei ole tarvinnut opetella, vaan selvällä järjellä heti alusta.

        Että kyllä meitä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pitkäaikaisessa parisuhteessa oleva mies ja meillä on toimittu noin jo suhteen alusta lähtien.

        Paitsi että:
        Meillä on molemmilla myös omat ruokavaliot ja eväät :)

        Niin, se vielä että tämä on ensimmäinen ja ainoa yhdessä asumis -suhteeni ikinä. Että kantapään kautta näitä ei ole tarvinnut opetella, vaan selvällä järjellä heti alusta.

        Että kyllä meitä löytyy.

        Hienoa, että löytyy ja vielä hienompaa, jollei ole tarvinnut kantapään kautta opetella 😊 Itse olen myös tuota mallia noudattanut hyvin pitkälti, mutta virheen tein sen osalta, että olin lapsen kanssa kotona miehen käydessä töissä ja lyhentäessä yksin asuntolainaa ja eron myötä miehelle jäi näin ollen enemmän varallisuutta, kun taas minun rahat olivat menneet lapsen ja perheen päivittäisiin menoihin. En jaksa selittää kaikkea auki, mutta kyse oli rakennusaikaisesta järjestelystä, piti olla kaikki ns perheen yhteiseen kassaan ja lainkin mukaan olisin ollut oikeutettu saamaan enemmän, mutta en niin paljoa, että siitä olisi kannattanut lähteä oikeuteen taistelemaan, lakimiehet olisivat syöneet rahat, joten hyvä oppi itselle.


    • Anonyymi

      Naisen kanssa ei kannata taloa ostaa. Ostaa sitten yksin niin saa pitää sen eron jälkeen. Näin minä olen tehnyt ja papereihin kirjoitetaan että jos tulee ero niin kumpikaan ei vaadi toiselta rahaa eikä asuntoa vaan oma omaisuus pidetään.

    • Anonyymi

      Jäi epäselväksi miksi Lauri osti talon neljä kertaa ja miten niin neljä kertaa? Ehtikö noin nuori mies olla ainakin kolmesti naimisissa?

    • Anonyymi

      Lauri ` totanoinni ` Huttunen

    • Anonyymi

      Laten toilailut on kuin suoraan ADHD:n oireselostuksesta.
      Mistkö tiedän, oma mies on tuollainen.

    • Anonyymi

      Aina voi oppia olemaan ystävällinen toisia ihmisiä kohtaan

    • Anonyymi

      joku mummokin voi oppia jotain vanhwemmalla iällä wli yli 100.-cyiruaaba'

    • Anonyymi

      Hauska seurata Laurin toilailuja viihdeformaatin ehdoilla. Sisäseinätkin jätetään tekemättä, jotta saadaan seuraava ohjelma purkkiin: Huttusen uskomaton kaakelin rappaus. Vaikka onhan tiskipyödän hirsiseinä kätevä, pienet roiskeet imeytyy tehokkaasti. Tikkuja voi kyllä tulla sormiin, kun siivoaa seinää.

    • Hmm minusta on surullista ettei halua enää seurustella.
      Eihän taas hän ollut löytänyt sitä oikeaa, ulkonäkö ei ole aina oikea tie rakastua.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe