Mikä naisten ravinnossa on mennyt pieleen viimeisen parinkymmenen vuoden aikana?
Ja tietysti miestenkin.
Mieleeni ei tule parinkymmenen vuoden takaa ainakaan omasta tuttavapiiristä lihavia naisia.
Varsinkin nuoret tytöt olivat melkein järjestäen hoikempia.
Miksi tämä minua kiinnostaa?
Työskentelen itse ravintoasioiden parissa.
Syitä on tietysti monia.Itse olen mies.
Kirjoitelkaa vastauksia.
Miksi naiset lihoavat
6
1610
Vastaukset
- suti
Kysymyksenasettelusi on aika omituinen, kun monessa mediassa esiteltyjen tilastojen mukaan ylipaino on Suomessa nimenomaan MIESTEN suuri ja yhä kasvava ongelma. Naiset sen sijaan ovat korjanneet ravintotottumuksiaan kiitettävästi mikä näkyy myös tilastoissa.
Ja ihminen lihoo kun syö väärin, sukupuolesta riippumatta. Luulisi sinun tietävän jos kerran työskentelet ravintoasioiden parissa.- se on
hesellä paistamassa burgeria, onhan sekin ravintoasioiden kanssa työskentelemistä:9
- naiset
...kyllä sitä läskiä miehiltäkin löytyy.
Jos se kertyy vain keskivartaloon, sitä ei pidetä lihavana.
Vaikka se juuri on sitä läskiä joka tappaa.
Siis kertynyt sisäelimien ympärille.
Meidän naisten läskit ovat yleensä persuksessa ja reisissä. Tietysti kyllä muuallakin.
Me sentään myönnämme läskimme.
Miehet ei.
Ei kuitenkaan voi suoraan yleistää. Naiset lihovat samasta syystä kuin miehetkin!
- Golgin
Tarkoitus ei ollut alunperin syyllistää naisia.
Tämä koskee myös miehiä.
Kuten alunperin sanoin - en hirveesti ole seurannut miehiä esim.kuntosalilla.
Kuinkahan moni tälläkin palstalla kirjoittajista on naisia? 99,9 pros.
- näin..
Lihomisen syynä mielestäni on tajuton hiilihydraattien syönti. Joka sitten laittaa insuliiniaineenvaihdunna ihan sekaisin. Ja kun yrittää olla mukamas vähärasvaisella ruoalla syömällä muka terveellisesti, niin eipäs laihdukkaan, kun mukana ovat nuo pahat hiilihydraatit.
Nykypäivänä turhia hiilihydraatteja on lyöty jokaiseen valmisaterioihin. Ja vähärasvaisemmaksi tarkoitetut ruuat on saatu maistumaan paremmalta vastikkeeksi lyömällä siihen lisää hiilihydraattia.
Kyse on siis insuliiniresistanssista ja insuliiniaineenvaihdunnasta. Syy miksi toiset lihovat ja toiset eivät samalla ruokavaliolla selittyy sillä , että toisen aineenvaihdunta on normaali, toisen häiriintynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428