Moni erehtyy yhteiskunnassa kun saa tehdä jotakin asiaa tai olla jossakin paikassa pitkän ajan, koska kun ihminen kiintyy asiaan, paikkaan, niin ihmiselle syntyy tunne että hän omistaa kyseisen asian ja asia on hänen omansa täydellisesti, jolloin hän voi tehdä asialle ihan mitä huvittaa.
Valtio on tietoinen psykologisesti faktasta ja yrittää kaiken keinoin hajauttaa ajoissa kiintymyssuhdetta.
Vaikea kiintymyksen suhde on valtion johdossa, jolloin johtajaa on vaikea saada pois viroiltaan.
Suomi24:n palstalla pitkään roikkuneet viljelijät niin ikään omistavat kyseisen konsernin.
Todellisuus on kuitenkin toinen. Kukaan omistaa mitään.
Työtön voi omistaa aikaa, mutta joku aina vie työttömältä ajan.
Kun tekee jotakin asiaa pitkään, tulee tunne, että minä omistan asian
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömällä ei ole aikaa.
Kiireellisellä työtä tekevällä on aikaa, koska mies kulkee kellon mukaan. - Anonyymi
Omistamisen tarve on jonkin näköinen askeettinen tarve ja tauti. On hyvä että asiaan kiinnitetään huomiota. Etenkin virkaa tekevät ovat pahassa vaaratilanteessa luullessaan omistavansa asioita ja näin jopa olevansa vastuu alueen ulkopuolella koska omiaan hän hoitelee. Kyllä siinä pitäisi olla työ tai virka aina viivalla vaikka kerran kuukaudessa. Myös pääministerille ja kaikille muille. Sitten äänestettäisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785262
- 784215
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2984053Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4453388- 1433338
- 483004
- 232708
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192296- 502135
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.251992