Moni erehtyy yhteiskunnassa kun saa tehdä jotakin asiaa tai olla jossakin paikassa pitkän ajan, koska kun ihminen kiintyy asiaan, paikkaan, niin ihmiselle syntyy tunne että hän omistaa kyseisen asian ja asia on hänen omansa täydellisesti, jolloin hän voi tehdä asialle ihan mitä huvittaa.
Valtio on tietoinen psykologisesti faktasta ja yrittää kaiken keinoin hajauttaa ajoissa kiintymyssuhdetta.
Vaikea kiintymyksen suhde on valtion johdossa, jolloin johtajaa on vaikea saada pois viroiltaan.
Suomi24:n palstalla pitkään roikkuneet viljelijät niin ikään omistavat kyseisen konsernin.
Todellisuus on kuitenkin toinen. Kukaan omistaa mitään.
Työtön voi omistaa aikaa, mutta joku aina vie työttömältä ajan.
Kun tekee jotakin asiaa pitkään, tulee tunne, että minä omistan asian
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömällä ei ole aikaa.
Kiireellisellä työtä tekevällä on aikaa, koska mies kulkee kellon mukaan. - Anonyymi
Omistamisen tarve on jonkin näköinen askeettinen tarve ja tauti. On hyvä että asiaan kiinnitetään huomiota. Etenkin virkaa tekevät ovat pahassa vaaratilanteessa luullessaan omistavansa asioita ja näin jopa olevansa vastuu alueen ulkopuolella koska omiaan hän hoitelee. Kyllä siinä pitäisi olla työ tai virka aina viivalla vaikka kerran kuukaudessa. Myös pääministerille ja kaikille muille. Sitten äänestettäisiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013