Ihme hommaa sekin on raahata arkkua pitkin katuja.
Katsotko kunkun hautajaisia
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä katson.
- Anonyymi
Onko se kunkkukin jo delannut?
- Anonyymi
Mahtava kuningatar, upeat hautajaiset.
- Anonyymi
En katso. Ei siinä arkussa Jumala ole.
- Anonyymi
Jumala on mielikuvitusolento.
- Anonyymi
Katsoin ja jatkan Yle Arenassa.
- Anonyymi
Ihme jonotusta katsomaan arkkua, arkun olisi oltava auki, että voi jättää jäähyväiset Elisabethille.
Vai tuleeko niin paljon ihmisiä katsomaan arkkua, että voivat varmistaa, että arkku on oikeasti siellä eli konkreettinen kokemus tulee.
Ei suomessa tuollaista kansanvaellusta tule, kun presidetti kuolee.
Varmaan Thaimaassa on vielä suurempi kansanvaellus, kun maan kuningas kuolee. En katsonut, mutta eihän uutisissa voi olla näkemättä, mitä kummallista monarkiassa harrastetaan.
Itse asiassa meilläkin oli taannoin silkkaa ihmispalvontaa. Mannerheim oli nostettu kaiken yläpuolelle. Kun hän kuoli 1951, kuljetettiin ruumista sotilassaatossa tykin lavetilla. Vastenmielistä. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2319033
- 1206479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h485944Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324150- 683968
- 333259
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na282875Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue262873Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta252837- 482743