Tehy houkuttelee irtisanoutumaan 100 euron lakkoavustuksella

Anonyymi-ap

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos lakkoilu on tärkeämpää kun ihmisen elämä ja hengissä pysyminen niin Ei todellakaan sovi hoitajaksi ja on kaikkien etu jos tämmöinen hakeutuu muihin töihin. Ja pysyy niissä muissa töissä jatkossakin.

• Anonyymi

Älähän hauku turhautunutta onnetonta mieltäsi muihin ihmisiin. Itse lähdit siihen hoitsukouluun, kuka pakotti???

• Anonyymi

Rahaa riittää ja on riittänyt jatkuvasti vaikka mihin, mutta ei hoitohenkilöstölle. Aivan oikein, että lakkoilevat, pitkään suostuneet olemaan hiljaa sekä tyytymään osaansa.

Kumma märinä hoitajien kerrankin puolustaessa oikeuksiaan, ilkeilyä näkyy riittävän, vaikka jo moneen kertaan kaikille kerrottu, että hoitajat ovat niin tärkeitä, että jos eivät ole työssä niin ihmisiä jopa kuolee. NOIN TÄRKEÄLLE TYÖVOIMALLE PITÄÄ EHDOTTOMASTI MAKSAA KUNNON PALKKAA!!!!!!!! Kunnon palkkaa, vaikka täällä enten mölisevät he jotka eivät ole koskaan tehneet työtä. Hakeutukaa hyvät mölisijät sinne kouluun, että pääsette hyväpalkkaiseen helppoon työhön, kun sen luulette noin olevan!

• Anonyymi

tulkaa korjaamaan paskaa ja ottamaan kuristuksia ja lyöntejä vastaan koko suomen kansa

ei hoitotyö ole leikkiä puutarhassa

• Anonyymi

Jokainen meistä paskoo ja jos ei itse kykene siivoamaan jätöksiään, niin sitten jonkun pitää auttaa! Mitä vastenmielistä on luonnollisessa tapahtumassa? Jos hoitaja ei tätä pysty siivoamaan, niin sitten on parasta hakeutua muulle alalle. Hyvän palkan saa ko. työstä ja lisäksi varman työpaikan.
        Tiedoksi vaan, että yt-neuvottelut ja irtisanomiset ovat ihmiselle kova paikka, jota hoitajat ja opettajat eivät joudu kohtaamaan!!

• Anonyymi

Jos paskon korjuuseen noin ikävä asenne mene muihin töihin vai onko susta mihinkään? Panee miettii...

• Anonyymi

Kotihoito siis vie kuntien rahaa liikaa?

• Anonyymi

voiko ei vakituiset saada 200e että eivät keikkaile vaikka puoleen vuoteen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe