Jos laimennan 3 %-sen vetyperoksidin laittamalla 1 tl vetyperoksidia veteen suihkepulloon . Onko liuos vaarallinen suihkutettavaksi ?
Vetyperoksidin laimentaminen
10
3090
Vastaukset
- Anonyymi
Puolen litran vai yhden desin suihkepullo?
Yksi tl on noin 5 millilitraa. Desilitra on 100 millilitraa. Eli jo desilitraan lisättynä laimenee kahdeskymmenesosaan alkuperäisestä. Kolmesta prosentista tulisi 0.15 prosenttia.
Vaarallista mihin käyttöön? 1% ja 0.5% vahvuista vetyperoksidia käytetään näköjään suuvetenä eli ei tuhoa suun limakalvoa. Silmiin en sitä suihkuttelisi. - Anonyymi
Kiitos tosi paljon kommentista . Vetyperoksidi on näköjään kakspuoleinen juttu. Toisaalta sitä jopa käytetään suuvetenä, mutta saako sitä kaataa viemäriin ?
- Anonyymi
Ei ole estettä kaataa viemäriin vaikkapa lattiakaivon puhdistustarkoituksessa. Kaasunmuodostus on huomioitava.
- Anonyymi
Voiko suihkepullosta suihkutettua vetyperoksidi-vesiliuosta hengitellä vai pitääkö olla myrkyllisten aineiden maski naamalla ? Ja saako vetyperoksidi-vesiliuosta mennä iholle vai tuleeko rakkuloita ? Pitääkö olla kumihanskat kädessä ja suojalasit silmillä ?
- Anonyymi
Riittää kun käyttää kondomia niin ei synny mitään jälkikasvua joka kyselee suoli24-palstalla.
- Anonyymi
Sitähän varten tämä Suoli24-keskustelupalsta on, että saa kysyä mitä vaan ja aina oppii lisää.
- Anonyymi
Kaikki, kun ei tiedä.
- Anonyymi
Kiitos asiasta tietävälle vastauksesta
Nyt tiedän miten vetyperoksidin laimennan. - Anonyymi
Ei ole. Itse tilasin vetyperoksidia www.vihertukku.fi myymälästä. Sitä voi tilata eri vahvuisena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752