Että pääseekö samalla oven avauksella, mistä se on merkki?
Jos samassa kerrostalossa asuva nainen kysyy?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaa tulevien lastesi äidiksi.
- Anonyymi
Se on sulle merkki, että oleppa kohtelias kun itse sitä et luonnostaan tee.
Voisikohan se johtua siitä, että nainen on tulossa sisälle. mutta tuntuisi joutavalta kaivaa avaimia, kun ovi muutenkin juuri aukeaa? 🌹👀
- Anonyymi
Sillä oli kasseja kannettavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä oli kasseja kannettavana.
Maholista sekkii, mut pitävät tojisteet puuttuu siitänii. Terv. Kyöpeli 👻
Säästäväisyydestä. Saranoitten säästöhalusta...
- Anonyymi
Tuotaa .. oisko hissi toiminnassa ..
- Anonyymi
Oli, mutta siihen meni toinen.
- Anonyymi
Se kertoo siitä että olet jästipää kun piti hänen oikein kysyä.
- Anonyymi
Kyllä mä päästän samalla oven avauksella automaattisesti kysymättä sitä paitti sain toiselta naiselta osuman Facebook datingissä.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Yrittää käyttää hyväksi sinua henkisesti
- Anonyymi
Vedit oven edellisellä kerralla hänen nenän edestä kiinni, ei halunnut sen toistuvan?
- Sheena- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Samankaltaisia sanontoja, mutta eräs joku tuntematon tyttö avasai itselleni oevea sanoi että: "tuletko sisälle samoilla saranoilla", muttta asuin erirapussa joten en mennyt samoinjh "saranoilla ovesta sisään" :D:D
- Anonyymi
Että olet tyhmä jos et älyä itse avata ovea päästää kotiinsa menemään . Tollo. Suljetko oven ensin ja hän avaa erikseen sen uudestaan. Meillä Suomessa on tapana sanoa humoristisesti asioita .
- Anonyymi
Merkki siitä ettet älyä avata hänelle ovea.
- Anonyymi
Opettele suomalaiset kulttuuri sanonnat .
- Anonyymi
Samoilla sdaranoilla, vikvulilla liiyrtinrn obills, nstidrbills, muyys yuo juyyu olikin hodissn kun muidyrlrn drllsinrn, joku tyttö pysdäytti autona minun vierteen, huomasi että on aika huonoa tuo eteneminen sohjossa kun jalkasikin on rikki ja iso kassi mukana... pysäytti ja pyysi kyytiin.
Tarhisu jttsub ´m eb ikusu tarvubbyt bauseb aoya uíkusub oörhöbbt gebgussö jyutebjub jituub astu aubajub,,,¨'
Ilman tyttöjen huolehdintaa, mutta hauskaahan se oli sinänsä ja auttoi vähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710292
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486464- 815096
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324690- 403974
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253258On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283215Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063