Miksi olette hiljaa palstalla. Masentaako sinkkuelämä koska kukaan ei kirjoittele mitään?
No mikä nyt on?
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palstanjankkaaja on lopettanut niin hiljaista on.
- Anonyymi
8 vuotta sinkkuna, mutta viikon loppuna huomaa olevansa sinkku arki menee omalla painolla,
- Anonyymi
Kaikki seurustelevat jo, ja osasta on tullut isovanhempia.
- Anonyymi
Masentaa. Ja mitään ei voi oikein tehdä kun joka puolella on onnellisia ihmisiä ja niiden naamat loistavat vastenmielisen tyytyväisinä. Pakko olla vain nurkassa hiljaa.
- Anonyymi
Masentaa
Viinikin teki olon huonoksi
Happama paska maku yäk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentaa
Viinikin teki olon huonoksi
Happama paska maku yäkHuono seura myös?
Ei ole oikein mitään mielenkiintoista keskusteltavaa aihetta täällä nyt...
Lisäksi kuuntelen äänikirjoja, joten ei pysty samaanaikaan oikein lukemaan ja kirjoittamaan. Tyttökin tuli just, niin kyselen sen kuulumiset ja mitäs vielä? Niin kävin sulista lätkii pojan kanssa aamusta, sit päikkärit ja kävin moottoripyöräilee ja kävin kaupassa ja tein ruuan.
Illasta saunaa ja kuuntelen vaikka lisää äänikirjaa. Välillä voi pitää pikkutaon ja kurkkasta etusivua täällä ja luultavasti jatkaa kuuntelua.- Anonyymi
Dokaatko samalla?
Anonyymi kirjoitti:
Dokaatko samalla?
En. Siinä kärsis kummatkin...touhuilu ja dokaaminen. On fiksua pitää ne erillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dokaatko samalla?
Taitaa disse olla jo ympäripäissään. AA kutsuu :(
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En. Siinä kärsis kummatkin...touhuilu ja dokaaminen. On fiksua pitää ne erillään.
Alkoholismiin löytyy apuja 👍🏼
- Anonyymi
Kirjotathaa siekii ja tuol kirjottaa muita.
- Anonyymi
No minä vastasin maksullisten naisten ilmoituksiin. Pian tulee varmaan osuma ja saan pillua.
Ei täsä mikään masenna. Mutta mökillä ollessa ei aina kerkeä länkyttämään.
Tulin vasta palstalle. Ehdin jo vastaamaan muutamaan ketjuun. Ei masenna, mää palstailen ny! :D
- Anonyymi
Emme ole kumpikaan täällä. Täällä on vain vissyt ;)
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole kumpikaan täällä. Täällä on vain vissyt ;)
Emme tietenkään ole, täällä näkyy vain meidän tekstit. Vissyn voimalla naputeltua ajatuksenvirtaa. :)
- Anonyymi
Palstan sinkkumiehillä on parhaat vuodet takana ja tajuavat että vanhenevat yksin koska eivät ole viinaa juoneet baareissa ja eivät ole halunneet naisiin tutustua.
Se aiheuttaakin masennusta mutta itsepähän päätitte että raittiina elämä olisi muka jotenkin parempaa yksin.
T: viinamies Masentaa ja masennuslääke tekee tunteettomaksi zombieksi.
- Anonyymi
Mulla on ollut koneella toista viikkoa ilmoitus ett rekistäydy,jtta pääset sivustolle; nimi ja sähköpostiosoite ikä, ja käyttämäsi nimimerkki. Suomi24 sivuston sain auki, mutt sen pidemmälle en päässyt... ilman sitä rekisteröitymistä, pariin viikkoon.
Kerroin siitä lopulta yhdelle ystävälle, joka oli kovin kummissaan. Lopulta kerroin Mikollekin ja hän katsoi omalta koneeltaan, eikä hänellä ollut samaa vaatimusta.
Eikä varmaan monella muullakaan, sillä se osoittautui ihan urkinnaksi, joka oli syötetty (ainoastaan) mun pelikoneelleni. Mä käytän tätä konetta ainoastaan palstailuun sekä ilmaispelien pelaamiseen. Mun kone on nyt puhdistettu ylimääräisistä kyselyistä! Mä en todellakaan yrittänyt edes rekisteröityä ja sähköpostiosoitettani tälle koneelle en taatusti anna kenellekään. Siinä saisi heittää hyvästit anonyymiydelle ja luultavasti tulisi oikea nimenikin samantien eetteriin.
Onhan siitä 2 esimerkkiä täältä suomi24 sivustolta; aikaisemmin tapahtunutta.
trollikka- Anonyymi
Halusiko Mikko piIIua palkinnoksi avusta?
- Anonyymi
Muuta tekemistä ja pään nollausta rankan viikon päätteeksi.
L. - Anonyymi
Vain viinaa juomalla löytyy kumppani baarista. Ei pidä masentua vaan lähteä baariin tapaamaan naisia. Itse pitää toimia ja mennä sinne missä naisia voisi tavata.
T: viinamies- Anonyymi
Ei kannata lähteä baariloista etsimään pidempiaikaista seuraa. Nykytaso on mitä on. Ilmeisesti olet selvinpäin ujoakin ujompi veijari. Ja sun pokat ovat vastaavia, alkoholisoituneita daameja.
Seuranhaku terästeillä on taattua toimintaa, mitä olen saanut sulta lueskella.
Selvinpäin liikkuminen ulkona ja tapahtumissa takaa paremmat ja pidempiaikaiset suhteet ilman noita dokujen juomia.
- Anonyymi
aiheutatko palkon kaassuja eli pereskeletkö unissasi?
- Anonyymi
ertittäin huon olio kuin oli aaaattaa olla jos omistaqa bmw tsi mrsedes-merkkisen luusenin asuton :D
- Anonyymi
Sulle vois antaa nimeksi Sättijä.
- Anonyymi
Ei masenna. Yksin on nyt hyvä olla, mutta jos löytyy sopiva ikäiseni kumppani niin sitten status muuttuu parisuhteeksi. Tänään näin taas sellaisen ihanan tummatukkaisen kaupassa. Nyt on jo kolme kiinnostavaa tummatukkaista mielessä. Heissä on sitä jotain mikä herättää romanttisia ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759