Profetia-asiaa vai - "villiä tuomiofoorumia"?

Anonyymi-ap

Tämä Suomi24 profetiapalsta on kautta vuosien tullut tutuksi paikkana, jossa moni tyyppi on "kokeillut onneaan" jos jonkinlaisena Erikoistyyppinä!

Moni on esiintynyt Monopoli-Profeettana, Varmana Suomen profeettana...

Jotkut kuin KaikkiTietävänä hengen spesiaalilähettiläänä, kuka missäkin?
Aina sen nojalla, mitä sisuskauluissa on muhinut, mihin on haksahtanut?

Kaikki ei ole tämän palstan aihetta: profetia-asiaa tai sitä sivuavaa. Kuten tässä aloituksessa tarkasteltava "riivaaja-asia ja sen jatkon noussut omatekoinen "tuomari-istuin"!


Nettipalstan "tuomarinistuin"? Miten keissi alkoi ja eteni?
------------------------------------------------------------------------

• 17.9.2022 oli esillä ALOITUS otsikolla "riivaaajat ja henkivallat". https://keskustelu.suomi24.fi/t/17567239/riivaajat-ja-henkivallat#comment-116647544. Aloituksessa lukee:

• "Lähinnä riivaajat nyt aiheena. Olen siis tehnyt lähempää tuttavuutta näiden henkivaltojen kanssa, saanut nähdä ja kokea näitä henkimaailman asioita!"

• Koska tätä ketjua on ladattu jo yli 500 kertaa, on ilmeisen tarpeen ottaa kantaa!


Tässä referoitua koostetta Aloituksesta. (Kaikki siteeraukset autenttisia)
------------------------------------------------------------

Huolellinen ketjuun tutustuminen antaa monia ajatuksia, vastauksia ja kysymyksiä!

Aloitus sisältää aloittajan hyvin henkilökohtaisen keissin, jostain traumaattisesta kokemuksesta "henkivaltojen ja riivaajien" kanssa.

Aloituskirjoitus sisälsi- sisältää syytöksiä ja syyttelyä siitä, että jotkut ihmiset (kristityt) olisivat vastuullisia hänen riivauskokemuksiinsa? Kirjoituksessa nousee esille katkeruus ja viha.

Siinä on myös ihan asiallisia ja hengellisiä osioita, mutta pää-ääni on kauna ja katkeruus. Aloittaja on suunnannut aloitustekstin "saarnaa" jollekin henkilökohtaisesti? Näin:

• "Tässä sitä nyt vähän saarnaa joka koskee henkilökohtaisesti ainakin yhtä henkilöä tällä palstalla. Ja sen verran vielä sanon, että jos kerrankin vielä sellaista minulle toivotat, niin se tulee omalle kohdallesi ja silloin sinun on paras olla tosi kristitty, meinaan muuten sinä löydät itsesi sairaalasta tai päätät itse päiväsi. Usko pois, sinä et kestä sitä ilman apua. "

Aloittaja siis "pelottelee" ja uhkaa: "löydät itsesi sairaalasta tai päätät itse päiväsi."

Kuitenkaan ei ole mitään todistetta siitä, että kukaan olisi tehnyt sellaista, mitä hän väittää? Pelkät kuvittelut ja harhat eivät anna oikeutta syytellä ketään, kun kertoo näin:
• Olen siis tehnyt lähempää tuttavuutta näiden henkivaltojen kanssa, saanut nähdä ja kokea näitä henkimaailman asioita!"

(Aloitus jatkuu)

56

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus jatkuu


      Jatkoa aloitukseen Profetia-asiaa - vai..


      Keskustelun jatkuminen? Ongelmista syyllistäminen?
      -----------------------------------------------------------------

      Aloituksessa tyyppi kertoo, että oli kokenut jotakin vakavaa tuttavuudessaan näiden henkivaltojen kanssa? Mutta tämän traumaattisen kokemuksen vastuuta hän koettaa sälyttää joidenkin sivullisten syyksi? Herääkin kysymys, miksi Jumala salli hänelle sellaisen? Eihän ilman Jumalan lupaa edes "yksi hiuskarvammekaan putoa"? (Matt 10:29-31)

      Toki traumaattisen kokemuksen yhteyteen liittyy usein sivullisten syyllistäminen? Jopa hurskas patriarkka Job, jota saatana sai koetella (Jumalan luvalla!) rupesi purkamaan kiukkuaan hyviin ystäviinsä! Syyllisti heitä, vaikka näillä ei ollut osaa eikä arpaa Jobin saamaan kuritukseen ja koetukseen! ( Luettavaksi: Job 1:12, 2:6, 13. luku, 16:2, 19:1-3, jne)

      Samaan tyyliin kuin Job - tämä Aloittaja on keksinyt ongelmiensa vastuuseen toisia ihmisiä.
      Kun ei ole saanut tukea ja apua traumoissaan, se on nostanut katkeruuden.
      • "Mutta kun tulen kristittyjen keskuuteen rikottuna, elämä pilalla, poissa tolaltaan heikoimpana hetkenä ja siellä on se susi lampaiden vaatteissa odottelemassa,..."


      Pitkä keskustelu, väittely?
      ------------------------------

      Aloituksen perästä näkyy kehkeytyneen melkoin spektaakkeli! Paikoitellen kuin irvokas teatteriesitys, jossa tämän "aloittajan" sisällinen maailma ja asenteet nousevat esille niin selkeästi, että Aloituksessa esiin tuleva kauna, katkeruus ja toisten syyllistäminen saa kuin tieteellisen verifioinnin! Aloittaja todistaa omilla jatkokirjoituksilla, missä "hengessä", missä sielun tilassa ja tasossa hän toimii! Kun keskustelu (väittely) etenee, jokaiselle lukijalle se tulee selväksi!

      Kun aloittaja ei saa kaipaamaansa sympatiaa ja tukea (?) hän aloittaa aika pian verbaalisen "pommituksen". Siinä ei sanoja säästellä. Tässä esimerkkejä itsensä kehumisesta (ketjussa).

      • "Katsos kun minulla on aika paljon valtaa."

      • "...ja millainen voima minulle on annettu.

      • "Sinulla ei ole pyhää henkeä, mutta minulla on, siksi kannattaisi olla pikkuisen..."

      • "Minä en leiki vaan tiedän ja käytän sitä valtaa."

      • "Jos sanon että minulla on valtaa niin sanon sen siksi että minulla on valtaa. "

      • "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
      Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu."

      • Toinen esimerkki vallasta on tuomiot jotka voin julistaa ja ne laitetaan täytäntöön."

      • Kyllä Jumalan valtakunnan asia edistyy joka askeleella, jonka otan. "

      • "Sitten onhan tuolla jo mainittukin siitä että tulemme tuomitsemaan enkeleitäkin. Minulla on sellainen valta.

      • "JA by the way, minulla on pyhä henki ja minä tiedän mitä se on, teillä ei sitä ole. "

      (Aloitus jatkuu)

      • Anonyymi

        Ja väärää opetusta opetat heti perään.
        Miksi Jumala sallii, se jää sinulle opittavaksi.
        Tuo kohta hiuskarvakaan ei putoa ilman hänen tietämättään, se on eri asia kuin mihin hän antaa luvan.

        Sitten mitä tulee Jobin tarinaan, niin lopussa jumala oli vihastunut heihin jotka jobin kanssa väittelivät eivätkä olleet puhuneet oikein.
        Se on vähän niinkuin tässäkin tapauksessa, kerron miten tapahtui ja oli käynyt niin siinä sitten tulee lakitoimisto saatanan syyttäjät ja rienaajat Oy kertomaan kuinka he tietävät miten asiat ovat vaikka eivät tiedä asiasta yhtään mitään ja lyövät omat syytöksensä pöydälle.
        Niinhän on edeltä ilmoitettukin, että missä raato, sinne korppikotkat kokoontuvat.

        Ja tuli pointtikin esiin ihan itse sen sieltä löysit, se kristittyjen joukossa oleva susi lampaiden vaatteissa.
        Eihän se sinulle mitään varmaan merkitse mitä todistaja todistaa, sinähän tykkäät siivilöidä jotain yksittäisiä kohtia joita vääntelemällä saat lisää syytösmateriaalia.

        Ja sitten jatkat kuin yleinen syyttäjä puhumalla "kaikkien puolesta" lisää valheitasi ja omia ajatuksiasi, vaikka eihän sinulla ole kuin pieni käärmepoppoosi ehkäpä jopa toinen persoona jolla myöntelet omille ajatuksillesi.

        Minä en kaipaa muiden sympatiaa taikka nyökyttelyjä, eihän he voi ottaakaan kantaa asioihin joista eivät tiedä, mutta voivat oppia jotain.
        Minulle riittää se, että korkein on minun puolellani ja minun kanssani, mitä muuta me tarvitsemme?

        Kehuja tai toteamuksia.
        Kannattaa ottaa vaari niistä sanoista, sillä nyt kun pyhää henkeä on pilkattu, niin ei kukaan voi sanoa etteivät he tienneet.
        Kun totuus ei maistu eikä edes ne raamatun opetukset teille mene perille eikä kelpaa, mutta jokainen sanani on suurennuslasin alla, niin sieltä se löytyy toteamus asiasta, joten teillä ei ole millä itseänne puolustatte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja väärää opetusta opetat heti perään.
        Miksi Jumala sallii, se jää sinulle opittavaksi.
        Tuo kohta hiuskarvakaan ei putoa ilman hänen tietämättään, se on eri asia kuin mihin hän antaa luvan.

        Sitten mitä tulee Jobin tarinaan, niin lopussa jumala oli vihastunut heihin jotka jobin kanssa väittelivät eivätkä olleet puhuneet oikein.
        Se on vähän niinkuin tässäkin tapauksessa, kerron miten tapahtui ja oli käynyt niin siinä sitten tulee lakitoimisto saatanan syyttäjät ja rienaajat Oy kertomaan kuinka he tietävät miten asiat ovat vaikka eivät tiedä asiasta yhtään mitään ja lyövät omat syytöksensä pöydälle.
        Niinhän on edeltä ilmoitettukin, että missä raato, sinne korppikotkat kokoontuvat.

        Ja tuli pointtikin esiin ihan itse sen sieltä löysit, se kristittyjen joukossa oleva susi lampaiden vaatteissa.
        Eihän se sinulle mitään varmaan merkitse mitä todistaja todistaa, sinähän tykkäät siivilöidä jotain yksittäisiä kohtia joita vääntelemällä saat lisää syytösmateriaalia.

        Ja sitten jatkat kuin yleinen syyttäjä puhumalla "kaikkien puolesta" lisää valheitasi ja omia ajatuksiasi, vaikka eihän sinulla ole kuin pieni käärmepoppoosi ehkäpä jopa toinen persoona jolla myöntelet omille ajatuksillesi.

        Minä en kaipaa muiden sympatiaa taikka nyökyttelyjä, eihän he voi ottaakaan kantaa asioihin joista eivät tiedä, mutta voivat oppia jotain.
        Minulle riittää se, että korkein on minun puolellani ja minun kanssani, mitä muuta me tarvitsemme?

        Kehuja tai toteamuksia.
        Kannattaa ottaa vaari niistä sanoista, sillä nyt kun pyhää henkeä on pilkattu, niin ei kukaan voi sanoa etteivät he tienneet.
        Kun totuus ei maistu eikä edes ne raamatun opetukset teille mene perille eikä kelpaa, mutta jokainen sanani on suurennuslasin alla, niin sieltä se löytyy toteamus asiasta, joten teillä ei ole millä itseänne puolustatte.

        Pyhää Henkeä ei ole pilkattu, siinä ketjussa! Luettu on, eikä näy sellaista!!
        Ei pidä kuvitella itseään "pyhäksihengeksi" !
        Syntistä, erehtyväisen ihmisen vajavaista tekemistä ja sanoja SAA arvostella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhää Henkeä ei ole pilkattu, siinä ketjussa! Luettu on, eikä näy sellaista!!
        Ei pidä kuvitella itseään "pyhäksihengeksi" !
        Syntistä, erehtyväisen ihmisen vajavaista tekemistä ja sanoja SAA arvostella!

        Sitten sinun kannattaisi ehkä hankkia sitä silmävoidetta.


    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen: Profetia-asiaa - vai...



      Kenellä on Valta - julistaa tuomioita? Ja laittaa ne täytäntöön?
      ----------------------------------------------------------------------------------


      Aloittajan jatkoviestit ovat täynnä itsekehua, hegemoniaa, harhaista ja kuviteltua "valtaa".

      Mutta kun kirjoittajat ottavat kantaa hänen mahtipontiseen ja överiin esiintymiseen: kritisoivat, arvostelevat, koettelevat Raamatun Sanalla ( 1. Tess 5:21) alkaa arsenaalien varastosta nousta yhä uhkaavampia esityksiä.

      Hänen patologisuutta osoittava "vallantunto" - vallankäytön kehuminen ei perustu Raamatun opetuksiin, ei ole Pyhän Hengen vaikutuksesta nousevaa!
      • Vain Jeesuksella Kristuksella on suvereeni valta.
      • "Minulle on annettu Kaikki Valta taivaassa ja maan päällä.." ( Matt 28:18)
      • Ja vain Jumalalla on suvereeni tuomiovalta, sitä ei ole IHMISILLE delegoitu! (Matt 7.1-2)

      Kun hengelliset uskovat kirjoittivat vastalauseita Aloittajan ottamia omavaltaisia valtuuksia koskien, alkoi nousta riivaajaismainen syyllistäminen - ja sitten tuomioiden lukeminen! Varsinainen vihakirjoitusten tykkitulitus!

      Kun häntä siis nuhdeltiin ja ojennettiin - Raamatun Sanoilla - hän alkoi syyllistää kirjoittajia "pyhän hengen pilkasta"! Ukaasia hän vahvisti, että sitä syntiä (= Pyhän hengen pilkka) en anneta ikinä anteeksi!

      Koko ketjussa ei näy ainuttakaan herjaa ja pilkkaa Pyhää Henkeä vastaan!

      Hän katsoi, että kun HÄNTÄ vastustetaan, se olisi pyhänhengen pilkkaa. (No, ihminen on ihminen, Pyhä Henki on Jumalan Henki. Kukaan syntinen ihminen ei voi korottaa itseään Pyhän Hengen asemaan!)

      Vain Jeesus saattoi niin tehdä. Hän Jumalan Poika. (Matt 12:20-37)


      Omatekoinen ja omavaltainen tuomioistuin!
      ------------------------------------------------------

      Kun toiset kirjoittajat eivät alistuneet hänen despoottiselle agendalleen. - Kun eivät allekirjoittaneet hänen mahtailevia ja itsekehun kyllästämiä hyökkäyksiä, alkoi lopuksi näkyä se, mikä "pinnan alla" oli muhimassa? Se vallankäytön negatiivinen ja vihamielinen loppunäytös:
      • Tuomioiden julistaminen, jankuttaminen ja uhkailu!

      Tässä koostetta näistä "tuomioiden" sisällöistä (autenttiset tekstit)

      • "Tiedätte kyllä mikä teitä odottaa. "

      • "Varokaa niitä sanojanne, sillä minussa on pyhä henki ja sen vuoksi pitäkää se pilkkaamisenne kurissa, sillä sitä ei anteeksi anneta."

      • "Nurjille olen nurja ja syyttäjät ja käärmeensikiöt ei täällä määräile ja pompi silmille vaan ne tallotaan ja heitetetään tuleen."

      • "Viisasta olisi lopettaa keräämästä enempää tuomiota ylleen. "

      • "Kuule, te ihan omalla toiminnallanne keräätte tuomiota päällenne. "

      • Te ette pääse siitä tuomiosta eroon selittelemällä asiaa omaksi eduksenne ja spekuloimalla ja todistelemalla pyhää henkeä vastaan.

      • "Sokea sokeiden taluttaja, olet kyllä varsinainen käärme."

      • "Kaikki tämä on oikein kirjoitettu ja totta ja te olette tuomion alla. "

      • "Sinä olet tuomion alla ja keräät yhä lisää syntiä päällesi, se on ihan sama mitä sanot ja valehtelet."

      • "Te olette tuomion alla juuri omien sanojenne takia.
      Sinun oma vastuuvapauslausekkeesi ei päde."

      • "Olet tuomion alla ja siellä pysyt, ihan sama mitä sepustat, totuus on totuus ja teissä ei totuutta ole eikä totuus ole saanut teissä sijaa, joten asia on ihan selvä."

      • "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
      Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu."


      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17567239/riivaajat-ja-henkivallat#comment-116647544

      Jatkuu

      • Anonyymi

        No, tehän ette tiedä ettekä ymmärrä, niin teidän syntinne pysyy ja keräätte tuomiota päällenne yhä enemmän ja enemmän.

        Katsos kun minä vastasin siihen mistä minun kanssa riideltiin, niin sieltä tuli sitä syytöstä henkeä kohtaan ja kuten Jeesuskin totesi, totean minäkin, että sitä ei anneta anteeksi.
        Ihan totuudenmukaisesti kirjoitin ja annoin raamatunkohdankin asiasta.
        Sitten alkoi puolustelu ja syydettiin lisää valheita, kuten olisin väittänyt olevani pyhähenki....
        Kyllä se siellä näkyy kun lukee ja ymmärtää lukemansa, eikä siivilöi sieltä täältä yhtä kohtaa kuten te teette.

        Kaikki nuhtelut teille on ihan oikein ja totta.
        Teidän olisi parempi lopettaa toimintanne ja olla hiljaa ja tehdä parannus, miltä kuulostaa?
        Te kaivatte vain omaa kuoppaanne syvemmäksi ja syvemmäksi ja keräätte syntiä synnin päälle.


    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseen Profetia-asiaa - vai....


      Vakava ja pimeä "eksyminen" vallankäytön asiassa!
      --------------------------------------------------------------

      Kuten jokainen kohtalaisesti Raamattua ja Jeesuksen opetuksia tunteva ymmärtää, ihmiselle ei ole annettu lupaa käyttää "tuomiovaltaa" ( = siis Jumalan valtakunnan asioissa!). Matt 7:1-3 Jumala ei salli "apulaistuomareiksi" syntisiä ihmisiä.

      Vallanhalu on yksi ihmisten perisyntejä. Valitettavan usein vallanhalu äityy vallanhimoksi!

      Ihminen ottaa valtuuksia yli sen, mitä Raamattu opettaa. Sellainen despoottisuus näkyy joka päivä. Politiikassa, kansojen johtajien menettelyissä, sekä myös kristittyjen piireissä vallanhimon synti on kuin haiseva hapatus!

      Tämä onneton (aloittaja) on eksynyt niin "pimeälle" tasolle, että kirjoittaa:

      • "Toinen esimerkki vallasta on tuomiot jotka voin julistaa ja ne laitetaan täytäntöön."


      Pientä kertausta? Tuomivallan asiasta?
      -----------------------------------

      Tuomiovallan käyttö maallisessa, profaanissa, yhteiskunnan oikeusjärjestelmässäkään ei ole mikään läpihuutojuttu! Saatikka Jumalan valtakunnan asioissa.

      Tuomioistuin käyttää eri lakeihin säädettyjä säännöksiä.
      * Jos kyseessä on rikosepäily, se saattaa johtaa esitutkintaan. Tai tutkintaa ei tehdä. * Seuraavaksi, jos esitutkinta etenee syyttäjälle, on vuorossa syyteharkinta.
      * Jos syytteeseen on perusteet, syyte nostetaan tuomioistuimessa (käräjäoikeus) käsittelyyn.
      * Tuomioistuin taas tekee päätöksensä, mikä se onkin?

      Asian käsittely jatkuu. Suomessa on kolmiportainen tuomioistuinjärjestelmä:
      • käräjoikeus,
      • hovioikeus,
      • Korkein oikeus.
      Ja tietyissä asioissa (= ihmisoikeusasiat) on vielä EIT, Ihmisoikeustuomioistuin, johon voi valittaa.

      On huomattava, että tehty tuomio ei saa LAINVOIMAA, ennen kuin lopullinen (viimeinen) päätös on asiassa. Ilman lainvoimaa olevaa tuomiota ei voi panna täytäntöön! Näin oikeusvaltion oikeusjärjestelmässä!

      Mutta ajatelkaa tätä "omavaltaista tuomaria" - nettipalstalla kirjoittavaa anonyymiä sanailijaa? Hän sepittää satua julkisella palstalla, näin:
      • "Toinen esimerkki vallasta on tuomiot jotka voin julistaa ja ne laitetaan täytäntöön."

      Siis kun ei edes maallisen tuomiovallan raameissa KUKA tahansa voi toimia "tuomarina"! Eikä edes laillistettu tuomari voi tehdä mitä ja miten lystää?

      Mitä pitää ajatella kun Jumalan valtakunnan asioissa IHMINEN kehuu paukuttelevansa tuomiota, ja laittavansa tuosta vain ne jopa täytäntöön? Järkyttävää pimeyttä ja pahan valtaa!

      (Mutta on todettava, ettei tuollaisilla "omatekoisilla" päätöksillä ole yhteenkään ihmiseen MITÄÄN valtaa eikä tehoa!)

      Jeesus antoi kyllä selvät ohjeet. Matt 18:15-17, Paavali, 1 Tim 5:20.

      • Anonyymi

        Miksi sinä sitten toimit kuin tuomari ellei sinulla ole apulaistuomarin osaa taikka syyttäjä ellet sitten ole se syyttäjä?
        Hedelmistä puu tunnetaan.

        Ja sitten puhelet maallisista oikeuksista kun käydään hengellisiä keskusteluja ym.
        Kovin sinä yrität karata kaiken maailman asioiden taakse.
        Vuosikausia olet palstalla syyttelemässä toisia ja vetämässä uskovia jumalan oikeussaleihin ja sitten kun käärme paljastetaan, niin heti ollaan toista mieltä ja puolustellaan ja sähistään ja mitä milloinkin.

        Asia on niin, että ne asiat jotka julistan, ne laitetaan täytäntöön, kyllä sekin siellä mainittiin miksi.
        Ja sen takia onkin hyvä, että me joilla on valta tuomita, että me tuomitsemme oikein, emmekä siten kuin te, jotka teette pahaa, tuomitsette ja syytätte väärin, eikä teille sitä valtaa ole annettu.


    • Anonyymi

      Kaikesta päätellen tuollaisessa vihamielisessä tuomioiden latelussa on kuin noituuden piirteitä?? Ei ainakaan Jumlan rakkaudesta nousevaa, siis Pyhän Hengen asiaa?

      • Anonyymi

        Tällainenkin uhkaus:
        "Nurjille olen nurja ja syyttäjät ja käärmeensikiöt ei täällä määräile ja pompi silmille vaan ne tallotaan ja heitetetään tuleen."

        "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
        Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu."

        Ilmoittaako Pyhä Henki, teidät tallotaan???
        Teidät on alistettu???

        Sadistiselta tuollainen uhkailu vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainenkin uhkaus:
        "Nurjille olen nurja ja syyttäjät ja käärmeensikiöt ei täällä määräile ja pompi silmille vaan ne tallotaan ja heitetetään tuleen."

        "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
        Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu."

        Ilmoittaako Pyhä Henki, teidät tallotaan???
        Teidät on alistettu???

        Sadistiselta tuollainen uhkailu vaikuttaa?

        Entä jos niin on kirjoitettu?
        Siinäpä on sitten kova pähkäily teillä kun siitä onkin kirjoitettu, että keneltä sellaiset "sadistiset" uhkailut ovat peräisin.

        Ottakaa nyt varoituksista vaari ja olkaa hiljaa, sillä te keräätte syntiä synnin päälle.


    • Anonyymi

      Tarpeellista kyllä, että tällaiset vinoutumat uskonnoissa tulevat esiin komeroista.
      Jumalan nimen väärinkäyttö on majesteettirikos; kun Hänen nimissään käytetään likaista valtaa ja pelotellaan ihmisiä.

    • Anonyymi

      Muistuu Jeesuksen opetuksista tämä: Hän delegoi valtaansa oppilailleen, apostoleilleen.
      "Katsokaa, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään teitä vahingoita." (Luukas 10:19)

      Tarkasti! Se valta oli tarkoitettu sodassa paholaisen voimia vastaan!

      Se ei sisällä oikeutta ja lupaa "tallata" IHMISIÄ, saati julistaa ( mitä tämä "tuomari" on postannut julkiseen nettiin näin)
      "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
      Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu."
      ------------------------------------------------

      "Nurjille olen nurja ja syyttäjät ja käärmeensikiöt ei täällä määräile ja pompi silmille vaan ne tallotaan ja heitetetään tuleen."
      ---------------------------------------

      Voi vain kysyä: MITÄ tällaisen tyypin päässä liikkuu? Ja mikä on se "henki" - joka julistaa IHMISILLE "tallomista"?

      Paavali myös opettaa vallan- ja hallintavallan käytöstä: Efes 6: 10-18

      "Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan. Emmehän me taistele IHMISIÄ vastaan vaan henkivaltoja ja voimia vastaan, tämän pimeyden maailman hallitsijoita ja avaruuden pahoja henkiä vastaan."

    • Anonyymi

      Kalahti...

    • Anonyymi

      Vai tällaisen syytöskirjeen sait aikaan.
      Joku jolla silmät auki saattaa nähdä jotain mitä te sokeat ette näe.

      Paljon pidät ääntä, kuin koliseva tyhjä kannu, no onhan siellä sentään käärme sisällä, ei se muuten kolisisi.
      Ei tässä ihmistä vastaan ollakaan, sinä et taida oikein tietää asioista tai sitten tiedät ja juuri siksi lisäät meluasi harhauttaaksesi muitakin?

      Joka kuulee totuuden kuulee sen, vaikka sinä sitä kieroon väänteletkin.
      Keräät syntiä synnin päälle.
      Toiset näkevät kuinka minun sanani on toteutunut ja kuinka te toimitte Pyhän Hengen läheisyydessä.

      • Anonyymi

        Sorry? Ollaan kyllä luettu tuo koko ketju!
        Kyllä siellä tosiaan lukee kymmenissä viesteissä ihan selvillä sanoilla, että ihmisiä vastaan oli hirmuinen sota ja viha!! Ja sitten se kymmenien tuomioiden paukuttelu. Ihmisiä siinä kaikessa jahdattiin, kuin sikoja pölkylle!

        Me osataan lukea. Me nähdään, me jotka luemme! On aivot joilla ajatella.
        Ei tarvita paimentajia, käskyttäjiä miten on luettava!!

        Dokumentti oli ja on julkinen.

        Ja tää aloitus on analyysi ja tapauskertomusta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry? Ollaan kyllä luettu tuo koko ketju!
        Kyllä siellä tosiaan lukee kymmenissä viesteissä ihan selvillä sanoilla, että ihmisiä vastaan oli hirmuinen sota ja viha!! Ja sitten se kymmenien tuomioiden paukuttelu. Ihmisiä siinä kaikessa jahdattiin, kuin sikoja pölkylle!

        Me osataan lukea. Me nähdään, me jotka luemme! On aivot joilla ajatella.
        Ei tarvita paimentajia, käskyttäjiä miten on luettava!!

        Dokumentti oli ja on julkinen.

        Ja tää aloitus on analyysi ja tapauskertomusta....

        No kuka kysyi lupaa mennä sikoihin ja kuka sen luvan teille antoi?

        Kuule sota on pahuutta vastaan, ei olisi syytä riidellä eikä sotia, ellette te tulisi siihen rienaamaan ja syyttelemään.
        Oletko lukenut miten sille käy joka jatkuvasti yötä päivää syytti Herran omia?

        Te osaatte lukea ja te näette kyllä kirjaimen, mutta te ette ymmärrä.
        Kaikki mitä olen sanonut ja on luvattu, on toteutunut.

        Me, joiden nimi on kirjoitettuna taivaassa, meillä on sitä valtaa.
        Meillä on sinetti, teillä ei.
        Sen tähden asiat joita me pyydämme, toteutuvat.
        Minä kerroin sen siellä jo, siitä on dokumentti, mutta kaikki menee teiltä ohi, kun teillä on huonot silmät ja jäätte siivilöimään hyttysiä ja syyttelette mielivaltaisesti.
        Teidän sanoissanne ei ole muuta valtaa, kuin julistaa tuomio itsellenne.
        Sen tähden on kehotettu, että te ette alkaisi opettamaan ja herjaamaan, sillä siitä teidät tuomitaan vieläkin kovemmin.

        Tämäkin aloitus tässä, siinä kirjoittaja syyttelee mielivaltaisesti ja kertoo kuinka ei ole sellaista valtaa kenelläkään paitsi oikeuslaitoksilla ja itse tekee juuri sitä mistä toista syyttää ja minkä kieltää.
        No, hän on siinä ollut areenallaan avoimen taivaan alla, monien silmäparien alla tarkkailtavana.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin pitää kysyä sinulta mihin sinä uskot?
      Onko henkivaltoja olemassa?
      Mitä siellä raamatussa sanotaan, myös niissä jakeissa joita olet itsekin lainannut, kuten henkivaltojen herjaamiset ym.?
      Koita nyt päättää ensin onko niitä vai ei, koska toisessa keskustelussa voit vedota niihin ja toisessa kuin kiellät niiden olemassaolon.

      Minä tiedän asiasta, olen nähnyt ja kokenut.

      Pelottelu ja uhka sinun mielestäsi, mutta se on varoitus ja perustuu ihan kokemukseen ja tietoon asiasta.

      Ja tein kyllä selväksi siinä että sellaisia susia lampaiden vaatteissa en ymmärrä, valekristityt.
      Koitahan nyt vähän skarpata.

      • Anonyymi

        Saman asian jankutus ei vakuuta ketään.
        Koeta löytää parempi hoitopaikka henkivaltoihin ja riivaajiin liittyviin ongelmiisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman asian jankutus ei vakuuta ketään.
        Koeta löytää parempi hoitopaikka henkivaltoihin ja riivaajiin liittyviin ongelmiisi!

        No sairaalaanko ne pitäisi viedä hoitoon?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joskus jotkut ovat niin pahoin eksyneet ja mielikuvituksiinsa joutuneet, että tilanne on vakava. Eihän kukaan normi-ihminen, eikä hengellinen Jumalan oma edes kuvittele, että voisi tuosta vain ottaa ja ladella "tuomioita" omien korviensa välistä?

      Nettipalstalla, ihmisille joita ei voi tuntea? Pelkkien luulojen ja harhaisuuksien, jopa valhenäkyjen ja hallusinaatioiden nojalla?

      • Anonyymi

        No miksi te sitten teette sitä?
        Syyttelette ja tuomitsette luulojenne varassa ettekä tee parannusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi te sitten teette sitä?
        Syyttelette ja tuomitsette luulojenne varassa ettekä tee parannusta?

        Pitää osata erottaa kriittinenkin arvostelu, joka ei kuitenkaan sisällä TUOMITSEMISTA.
        Siis tuomiota ja sanktion märäämistä.

        Tuomio on tuomivallan ottamista omiin käsiin. Tässä maalliesimerkki tämän "villin tuomarin"äärimmäisestä "tuomiosta":

        "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
        Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu." ( Löytyy ketjusta: riivaajista ja henkivalloista, 17.9.2022)

        TUOMIO on lopullisen tasoinen RATKAISU jotakuta henkilöä koskien,
        Ja juuri sellaiseen EI JEESUS antanut oikeutta. Matteus 7:1-3

        Kukaan eikä missään viesteissä ole lausunut "tuomiota" tälle oamtekoiselle tuomarille.

        Mutta - ilmeisessä pahassa syyllisyydentunnossaan, ja psyyken sekavuudessa (?) hän kokee arvostelun "tuomiona" eikä siis EROTA asioita.

        On kai käynyt niinkuin kuin sananparsi sanoo: se koira älähtää johon kalikak kaltahtaa?

        Tämän "nettituomarin" krooninen itsensä puolustelu, ja samalla uudet tuomiolauseet kertovat julkista faktaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää osata erottaa kriittinenkin arvostelu, joka ei kuitenkaan sisällä TUOMITSEMISTA.
        Siis tuomiota ja sanktion märäämistä.

        Tuomio on tuomivallan ottamista omiin käsiin. Tässä maalliesimerkki tämän "villin tuomarin"äärimmäisestä "tuomiosta":

        "Te olette tuomion alla ja pysytte tuomion alla.
        Teidät on alistettu ja tallattavaksi annettu." ( Löytyy ketjusta: riivaajista ja henkivalloista, 17.9.2022)

        TUOMIO on lopullisen tasoinen RATKAISU jotakuta henkilöä koskien,
        Ja juuri sellaiseen EI JEESUS antanut oikeutta. Matteus 7:1-3

        Kukaan eikä missään viesteissä ole lausunut "tuomiota" tälle oamtekoiselle tuomarille.

        Mutta - ilmeisessä pahassa syyllisyydentunnossaan, ja psyyken sekavuudessa (?) hän kokee arvostelun "tuomiona" eikä siis EROTA asioita.

        On kai käynyt niinkuin kuin sananparsi sanoo: se koira älähtää johon kalikak kaltahtaa?

        Tämän "nettituomarin" krooninen itsensä puolustelu, ja samalla uudet tuomiolauseet kertovat julkista faktaa.

        No minulla on se valta tuomita, joten mitäs teet?
        Ja viholliseni on jo tuomittu ja asetettu tallattavakseni.
        Minulla on voima yli kaiken vihollisen voiman.

        Normaalisti kai hakisit tuomioon jotain ratkaisua jostain?
        Tai tekisit parannuksen, ehkä jopa sopisit riitapuolesi kanssa?
        Olethan sinä näistä varmasti sieltä raamatusta lukenut?
        Oletko kuullut sellaisesta kuin sovittelu?

        Turha sinun on kiukutella ja jatkaa, se ei ole sitä hedelmää joka kelpaa, vaan parannuksen teko, sellainen hedelmä on oikea ja hyvä hedelmä.

        Kyllähän sinä sen tiedät.


    • Anonyymi

      Jokainen, joka on lukenut tuon "tuomariksi" itsensä nostaneen tyypin tekstejä on vakuuttunut, että asiassa on tosi pahaa pimeyttä? On syytä karttaa tuollaisia!

      • Anonyymi

        Valehtelija, ensin te sanotte kukaan ei voi tuntea ketään toista nettipalstalla ja sitten väitätte että te tiedätte, että jokainen lukija on vakuuttunut ja teidän kanssanne samaa mieltä.

        Vähän menee paksuksi jo.


    • Anonyymi

      Kun Raamattu jotakin opettaa ja säätää?

      Kun on kirjoitettu mm. Apt 19.42

      "Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi".
      Hän, Herra Jeesus!

      Niin - jos joku alkaa ylentää itsensä Jeesuksen - laillistetun tuomarin yläpuolelle?
      Sellainen tyyppi rikkoo Raamatun sanaa vastaan. Ei tottele. On kuriton.

      Sellaisen puheita ja kirjoituksia on kartettava kuin ruttoa!

      On hylättävä se, kuinka "kehutaan itseä joksikin valituiksi" !
      Karttakaa harhaopetuksia, eksytyksiä!

      Niistä Jeesuskin varoitti!

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan ole itseään hänen yläpuolelleen ylentänyt?
        Mieti, sellainen varmaan taistelisi häntä vastaan ja syyttelisi hänen omiaan.
        Tiedätkö, vaikka me olisimme kutsuttuja taikka valittuja, me olisimme samaa tiimiä.
        Kukaan ei voi ylentää itseään vaan hän on se joka ylentää ja alentaa.
        Jeesus opetti näistä ihan selvästi ja hänen omansa tulisi se ymmärtää.


    • Anonyymi

      On hyvä ottaa Raamattu auktoriteeksi!

      Kun tuo tyyppi on 17.9.2022 tehnyt julkisen aloituksen, jossa kertoo hyvin henkilökohtaisia tragedioita, niin on selvää että julkisella tasolla nousee kommentteja.

      On viisasta ajatella etukäteen, mitä nostaa internettiin?

      On ihan typerää valittaa ja äksyillä, jos ja kun - itse on antanut aihetta erilaisiin mielipiteisiin.

      Vieläkin asiattomapaa on syyllistää sivullisia, muita ihmisiä omista ongelmistaan!

      Parempi olisi mennä sellaisen, vaikkapa sielunhoitajan vastaanotolle, jolla vaitiolovelvoite, ja joka kuuntelee.

      On typerää haukkua netissä toisia, että te ette kuuntele.

      Mutta? Kukin valitsee ja kestää seuraukset.

      • Anonyymi

        Mielipiteet on eri asia kuin syytökset ja pilkka.
        Ei kukaan sivullisia syyttele omista ongelmistaan paitsi te.

        Minä en tarvitse sielunhoitajaa, koska minulla on pyhä henki.
        Minä olen sanonut että te kuuntelette, mutta te ette kuule totuuden ääntä.

        Kukin valitsee ketä hän palvelee, totuutta tai valhetta ja seuraukset on sen mukaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteet on eri asia kuin syytökset ja pilkka.
        Ei kukaan sivullisia syyttele omista ongelmistaan paitsi te.

        Minä en tarvitse sielunhoitajaa, koska minulla on pyhä henki.
        Minä olen sanonut että te kuuntelette, mutta te ette kuule totuuden ääntä.

        Kukin valitsee ketä hän palvelee, totuutta tai valhetta ja seuraukset on sen mukaiset.

        Tarvitsisit kovasti hengellistä ja psyykkistäkin apua, koska Pyhä Henki ei ole johtanut "totuuteen"... Kehuminen Pyhästä Hengestä on sanoja.

        Vasta "hengen hedelmä" kertoo totuuden.

        Se "hedelmä" on tullut esiin kymmenissä ja kymmenissä karvaissa kirjoituksissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsisit kovasti hengellistä ja psyykkistäkin apua, koska Pyhä Henki ei ole johtanut "totuuteen"... Kehuminen Pyhästä Hengestä on sanoja.

        Vasta "hengen hedelmä" kertoo totuuden.

        Se "hedelmä" on tullut esiin kymmenissä ja kymmenissä karvaissa kirjoituksissa..

        Totuus on se hedelmä.
        Te ette vaan tee parannusta, sen olen myös sanonut, profetia palstalla teille profetoinut.
        Vaikka te kyllä tiedätte olevanne väärässä ja tiedätte tehneenne väärin, niin ei näy teiltä sitä parannuksen teon hedelmää.

        Tiesitkö, että kaikkien tulee tehdä parannus?


    • Anonyymi

      Tämä "nettituomari" tiesi mielestään, että hänellä on pyhä henki. (Kirjoitti siis pienillä alkukirjaimilla pyhä henki).

      On epäkunnioittavaa ja Raamatun Sanan vastaist kirjoittaa noin.
      Pyhä Henki on Jumalan Henki.
      Jos joku halveksii ja kirjoittaa pyhä henki -- se on törkeää epäkunnioitusta!

      Eihän kuolevaisen ihmisenkään nimeä kirjoiteta pienillä alkukirjaimilla?

      teppo tuppurainen, reeta romppainen, sauli niinistö... sanna marin?

      Ajatelkaa te sivistyneet ihmiset?
      Jos joku kirjoittaisi em:lla tavalla? Loukkaavaa? Kyllä.

      Mitä pitää sitten ajatella, kun joku toistuvasti kirjoittaa
      "minulla on pyhä henki - teillä ei ole..?

      Mutta?

      Tänään tämä "nettituomari" ei tiedäkään mikä "henki" hänellä on?
      Kirjoittaa:

      "Mikä onkaan se henki joka tulevat jo ennalta ilmoittaa?"

      No,

      • Anonyymi

        Voi voi.
        No ole sitten jatkossa tarkkana, että kirjoitat itse aina oikein.
        Sinä mittaat itsellesi paljon vaikeuksia.

        Paavalikin sanoi: Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!

        Kai sinulla on joku ohje tuohonkin, tietty default fonttikoko ja kirjaimen koon lakisääteiset sallitut minimi sekä maksimi määrämitat kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi.
        No ole sitten jatkossa tarkkana, että kirjoitat itse aina oikein.
        Sinä mittaat itsellesi paljon vaikeuksia.

        Paavalikin sanoi: Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!

        Kai sinulla on joku ohje tuohonkin, tietty default fonttikoko ja kirjaimen koon lakisääteiset sallitut minimi sekä maksimi määrämitat kenties?

        Eikö se jo käynyt selväksi, ettei LUKEMISEN pakkoa ole?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17581562/profetoimista---riivaajistako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi.
        No ole sitten jatkossa tarkkana, että kirjoitat itse aina oikein.
        Sinä mittaat itsellesi paljon vaikeuksia.

        Paavalikin sanoi: Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!

        Kai sinulla on joku ohje tuohonkin, tietty default fonttikoko ja kirjaimen koon lakisääteiset sallitut minimi sekä maksimi määrämitat kenties?

        Sorry, sä et oo Paavali! Etkä oo Jeesus etkä pyhähenki!

        Kukaan ei sun edesäs kumarra!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi.
        No ole sitten jatkossa tarkkana, että kirjoitat itse aina oikein.
        Sinä mittaat itsellesi paljon vaikeuksia.

        Paavalikin sanoi: Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!

        Kai sinulla on joku ohje tuohonkin, tietty default fonttikoko ja kirjaimen koon lakisääteiset sallitut minimi sekä maksimi määrämitat kenties?

        Paavali oli Jeesuksen valitsema apostoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry, sä et oo Paavali! Etkä oo Jeesus etkä pyhähenki!

        Kukaan ei sun edesäs kumarra!!

        En ole väittänytkään niin.

        Sinähän oletkin jo niin alas vajonnut, että tuon syvempään ei kovin moni pystyisikään.
        Kuin käärme maassa vatsallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali oli Jeesuksen valitsema apostoli.

        Ja mistä sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänytkään niin.

        Sinähän oletkin jo niin alas vajonnut, että tuon syvempään ei kovin moni pystyisikään.
        Kuin käärme maassa vatsallaan.

        :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänytkään niin.

        Sinähän oletkin jo niin alas vajonnut, että tuon syvempään ei kovin moni pystyisikään.
        Kuin käärme maassa vatsallaan.

        Paha olo tuolla raukalla kun näkee kärmeitä maassa vatsallaan?
        Eikö oo muuta parempaa nähtävää????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha olo tuolla raukalla kun näkee kärmeitä maassa vatsallaan?
        Eikö oo muuta parempaa nähtävää????

        Sinun kannattaisi olla ennemminkin huolissasi itsestäsi.
        Voisitko mennä peilin eteen ja tulla parempana takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kannattaisi olla ennemminkin huolissasi itsestäsi.
        Voisitko mennä peilin eteen ja tulla parempana takaisin?

        Näkeekö tuo kokoa ajan harhoja??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkeekö tuo kokoa ajan harhoja??

        Pikemminkin niitä, jotka ovat harhassa.


    • Anonyymi

      Pyhänhengen pilkalla on sama palkka.

    • Anonyymi

      "Olen siis tehnyt lähempää tuttavuutta näiden henkivaltojen kanssa, saanut nähdä ja kokea näitä henkimaailman asioita!"

      No, kun JOKU siis on seurustellut näiden henkivaltojen kanssa ja nähnyt niitä pimeyden asioita, niin..... sellaisena se usein jatkuu!

      • Anonyymi

        Sinä et varmaan ole lukenut raamatusta tätä.

        2. Kun. 6:17
        Ja Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

        Ja muistatkos kun Jeesus puhui näin pietarille:
        Matt. 16:23
        Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"

        Ja kaikki nekin kohdat joita olette lainanneet Paavalin kokemuksista.
        Ja joku täällä näkee tietäjähengenkin.

        Mutta onko se niin, että se on kertojasta kiinni?
        Sinäkö tiedät totuuden?
        Jos sinä kerrot ja opetat asiasta ilman minkäänlaista kokemusta, pelkkä lainattu asiayhteydestä ilmoitettu lause sinulle riittää ja mutu.

        Kaikki iskee takaisin teihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et varmaan ole lukenut raamatusta tätä.

        2. Kun. 6:17
        Ja Elisa rukoili ja sanoi: "Herra, avaa hänen silmänsä, että hän näkisi". Ja Herra avasi palvelijan silmät, ja hän näki, ja katso: vuori oli täynnä tulisia hevosia ja tulisia vaunuja Elisan ympärillä.

        Ja muistatkos kun Jeesus puhui näin pietarille:
        Matt. 16:23
        Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"

        Ja kaikki nekin kohdat joita olette lainanneet Paavalin kokemuksista.
        Ja joku täällä näkee tietäjähengenkin.

        Mutta onko se niin, että se on kertojasta kiinni?
        Sinäkö tiedät totuuden?
        Jos sinä kerrot ja opetat asiasta ilman minkäänlaista kokemusta, pelkkä lainattu asiayhteydestä ilmoitettu lause sinulle riittää ja mutu.

        Kaikki iskee takaisin teihin.

        Sairasta puhetta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta puhetta,

        Olette kyllä aikamoisia rienaajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette kyllä aikamoisia rienaajia.

        No, onpas sulla paha ongelma?
        Miksi sitten täällä mitään luet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onpas sulla paha ongelma?
        Miksi sitten täällä mitään luet?

        No miksi sinä sitten luet?
        Ja mikä saa teidät jatkuvasti vastustamaan totuutta?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Kaikki iskee !

      • Anonyymi

        Joo. meitä vastaan iskee monet ongelmat. Kuka on valmis kohtamaan ne? Vilun, nälän, sodan, ja muun? Silloin on hyttysen ininääkin alempi taso, mitä joku nettituomari vihassaan ja katkeruudessaan päästelee sisuksiensa pimeydestä!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe