Onko näkynyt kuraselkäisiä pyöräiliöitä? Itse bongasin tänään yhden.
Kurainen selkä pyöräillessä
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt koskaan.
- Anonyymi
Okei, kiitos tiedosta. Hyvä ja tärkeä avaus.
Ps. Miten pyörän renkaisiin saa pumpattua ilmaa?
- Anonyymi
Joihinkin pyöriin ei vaan saa laitettua konnollisia lokasuojia. Parempi hankkia suoraan sellainen, jossa ne ovat valmiiksi suunniteltuina ja toteutettuina.
- Anonyymi
En ole nähnyt sellaista pyörää, johon ei saisi minkäänlaisia lokasuojia kiinni. Vaikka sitten sellainen takalokasuoja, joka kiinnitetään satulaputkeen, jos ei mikään muu sovellu.
- Anonyymi
Ihmetyttää, kun meilläkin myydään Kalifornian säähän tarkoitettuja polkupyöriä.
- Anonyymi
Eikös se niin ole ,että tosimies ei lokasuojaa käytä.
- Anonyymi
Meidän äidillä on pesukone.
- Anonyymi
Jos liikkuu pyörällä päivittäin, lokasuojat ovat enemmän kuin pakolliset. Vaatteiden lisäksi pyörän mekaniikka kärsii liasta.
- Anonyymi
Tänä vuonna olen polkenut ihan ulkona polkupyörää yli 5000 kilometriä vailla lokasuojia. Kertaakaan ei ole selkä eikä koivet kuraantuneet. Polkupyörääkään kään ole montaa kertaa joutunut putsailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänä vuonna olen polkenut ihan ulkona polkupyörää yli 5000 kilometriä vailla lokasuojia. Kertaakaan ei ole selkä eikä koivet kuraantuneet. Polkupyörääkään kään ole montaa kertaa joutunut putsailemaan.
Heh, aurinkoisen kelin hupiajelija, turhanpyöräilijä. Muuta meille Nivalaan, täällä ei ole julkista liikennettä, ollut enään 2000-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, aurinkoisen kelin hupiajelija, turhanpyöräilijä. Muuta meille Nivalaan, täällä ei ole julkista liikennettä, ollut enään 2000-luvulla.
Toiset polkevat hyvällä säällä, toiset polkevat huonolla säällä ja jotkut polkevat milloin itseään huvittaa, säästä riippumatta. Elämä on valintoja täynnä.
- Anonyymi
Itse poljen vain hyvällä säällä, ilman lokasuojia. Tänään ei pääse pyöräilemään, vaikka sade jo hiipuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979