Kun mennään...

194

1805

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana kappale rakas. Aivan ihana. Kiitos. Sen lisäksi että mä oon isoin Runoilijanalle fani mitä voi olla, musta taitaa tulla myös Pete Parkkonen fani sun ansiosta :)

      • Niinku se on niin komea ja minä oon vaan tällainen nalle 🐻 :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinku se on niin komea ja minä oon vaan tällainen nalle 🐻 :)

        Ei oo kyllä kyse ulkonäöstä. En mä sen ulkonäöstä tykkää.. Sä oot maailman ainoa nalle :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei oo kyllä kyse ulkonäöstä. En mä sen ulkonäöstä tykkää.. Sä oot maailman ainoa nalle :)

        Kunhan vitsailin :) Luulin et hän on naisten mieleen ja itse en osaa asiaan kantaa ottaa :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei oo kyllä kyse ulkonäöstä. En mä sen ulkonäöstä tykkää.. Sä oot maailman ainoa nalle :)

        Ootko vihanen mulle?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kunhan vitsailin :) Luulin et hän on naisten mieleen ja itse en osaa asiaan kantaa ottaa :)

        Musta se on ehkä pikkuisen liian imelä :) Ylisexy.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ootko vihanen mulle?

        En yhtään. Anteeksi jos kuulostan siltä. Oon itseasiassa aika hyvällä mielellä kun alkoi olla jonkinlainen palstaväsymys jo.. hyvä vaan jos saadaan tätä etenemään johonkin suuntaan. Mehän oltas jääty tähän loppuelämäksi tällä menolla. Mutta en tietenkään halua että sä oot surullinen mistään.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En yhtään. Anteeksi jos kuulostan siltä. Oon itseasiassa aika hyvällä mielellä kun alkoi olla jonkinlainen palstaväsymys jo.. hyvä vaan jos saadaan tätä etenemään johonkin suuntaan. Mehän oltas jääty tähän loppuelämäksi tällä menolla. Mutta en tietenkään halua että sä oot surullinen mistään.

        Sano vaan jos et halua enää jutella


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sano vaan jos et halua enää jutella

        En minä sitä tarkoittanut ollenkaan. Voi ei kun noin luet mut :( Nimenomaan haluan mutta hyvä jos saadaan juteltua siellä postissakin joskus. Hirmu varovasti pitää kirjoittaa kun on tässä ihan avoimesti luettavissa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ootko vihanen mulle?

        Joku nostelee noita nallealoituksia. En minä oo millekään nallelle kirjoittanut ennen sua. Nyt on tällainen "Nallea siellä melkein naapurissa..mukavaa iltaa sinulle 💙".

        Kaivan sen mistä se nalle nimi synty sulle niin muistat. Joku nainen kirjoittaa eri nallelle täällä .


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joku nostelee noita nallealoituksia. En minä oo millekään nallelle kirjoittanut ennen sua. Nyt on tällainen "Nallea siellä melkein naapurissa..mukavaa iltaa sinulle 💙".

        Kaivan sen mistä se nalle nimi synty sulle niin muistat. Joku nainen kirjoittaa eri nallelle täällä .

        Ei sun mulle tarvii kaivaa, muistan sen hyvin. Saatoin jopa itse sanoa et olen nalle mielummin kuin karhu :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En yhtään. Anteeksi jos kuulostan siltä. Oon itseasiassa aika hyvällä mielellä kun alkoi olla jonkinlainen palstaväsymys jo.. hyvä vaan jos saadaan tätä etenemään johonkin suuntaan. Mehän oltas jääty tähän loppuelämäksi tällä menolla. Mutta en tietenkään halua että sä oot surullinen mistään.

        Vaikea ilta, nyt taas särkee päätä :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Vaikea ilta, nyt taas särkee päätä :(

        Minä silitän vähän, jos se helpottas.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä silitän vähän, jos se helpottas.

        Kyl se helpottaa. Kai tiedät et rakastan sua joka tapauksessa? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei sun mulle tarvii kaivaa, muistan sen hyvin. Saatoin jopa itse sanoa et olen nalle mielummin kuin karhu :)

        Näin minä muistelen, että sanoin että oot ennemmin karhu kuin mursu ja sinä itse jotain siinä kysyit. en muista tarkalleen sanoitko sinä vai minä sen nallen, mutta mitään nallea ei ollut ennen sitä. Sehän syntyi meidän jutellessa. Enkä minä oo ollut varattu täällä kirjoitellessa ja joku nallelle kirjoittava oli.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kyl se helpottaa. Kai tiedät et rakastan sua joka tapauksessa? :)

        Toivon näin. Mä rakastan sua. Sä oot ihana. Minä voin joskus kertoa sulle mistä lähtien oon täällä palstalla käynyt, mutta en muille :) Kyse ei ole älyttömän pitkästä ajasta.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivon näin. Mä rakastan sua. Sä oot ihana. Minä voin joskus kertoa sulle mistä lähtien oon täällä palstalla käynyt, mutta en muille :) Kyse ei ole älyttömän pitkästä ajasta.

        Ei sillä ajalla ole mitään väliä mulle. Tää hetki merkitsee, tulevaan me voidaan vaikuttaa ja mennyt on mennyttä


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivon näin. Mä rakastan sua. Sä oot ihana. Minä voin joskus kertoa sulle mistä lähtien oon täällä palstalla käynyt, mutta en muille :) Kyse ei ole älyttömän pitkästä ajasta.

        "Jutellaan eikä koskaan kerrota tuolle sivulliselle päädytäänkö yhteen vai erilleen"

        Sanoit sille kyttääjälle noin ja se kyl jäi vähän kummittelemaan. Jos laitan sen sähköpostin niin mitä jos tää päättyykin vaa kaikki sit


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sano vaan jos et halua enää jutella

        Haluan jutella sun kanssa tietysti. Mutta on hyvä jos meidät ajetaan juttelemaan kahden. Vain siten voidaan edetä minnekään. En mä sinuun oo väsynyt vaan tähän palstamaailmaan. Tuo nainen on joko tosi vihainen meille tai sitten tosi kiinnostunut susta. motiiveja voi vaan arvailla. Mutta pidä järki päässä kun noita sen linkkejä luet. Minä en oo noissa kaikissa mitenkään. Toista en ees avannu.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        "Jutellaan eikä koskaan kerrota tuolle sivulliselle päädytäänkö yhteen vai erilleen"

        Sanoit sille kyttääjälle noin ja se kyl jäi vähän kummittelemaan. Jos laitan sen sähköpostin niin mitä jos tää päättyykin vaa kaikki sit

        Ei pääty mutta ei kerrota sille. Ymmärrän että sua pelottaa ja niin pelottaa muakin. Mutta siinä voi käydä tosi hyvinkin. Eikä meillä oo kiirettä. Laitat sitten kun siltä tuntuu.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        "Jutellaan eikä koskaan kerrota tuolle sivulliselle päädytäänkö yhteen vai erilleen"

        Sanoit sille kyttääjälle noin ja se kyl jäi vähän kummittelemaan. Jos laitan sen sähköpostin niin mitä jos tää päättyykin vaa kaikki sit

        Asiasta kymmenenteen. Tuo Parkkosen kappale oli ihana :) Pakko sanoo uudelleen.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Asiasta kymmenenteen. Tuo Parkkosen kappale oli ihana :) Pakko sanoo uudelleen.

        Siellä se oli mun varastossa jossa on lauluja vain sulle :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Asiasta kymmenenteen. Tuo Parkkosen kappale oli ihana :) Pakko sanoo uudelleen.

        Arvasin heti että tykkäät siitä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei pääty mutta ei kerrota sille. Ymmärrän että sua pelottaa ja niin pelottaa muakin. Mutta siinä voi käydä tosi hyvinkin. Eikä meillä oo kiirettä. Laitat sitten kun siltä tuntuu.

        Hyväähän siitä seuraa kun oot niin ihana :) saippuatähti :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Asiasta kymmenenteen. Tuo Parkkosen kappale oli ihana :) Pakko sanoo uudelleen.

        Arvaa mitä laulua kuuntelen nyt. Se on yksi kaikista mitä olen sulle jakanut :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Arvaa mitä laulua kuuntelen nyt. Se on yksi kaikista mitä olen sulle jakanut :)

        Pitäis avata se vanha läppäri, kun niitä on ollut niin paljon. Kuuntelet sitä mikä teki mut surulliseksi, se iso kappale tai läntistä?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pitäis avata se vanha läppäri, kun niitä on ollut niin paljon. Kuuntelet sitä mikä teki mut surulliseksi, se iso kappale tai läntistä?

        Kuu saa valtansa auringolta
        Ja vaikka näyttääkin hohtavalta
        Ei valoaan se yksin jaa...


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyväähän siitä seuraa kun oot niin ihana :) saippuatähti :)

        Sinäpäs oot liian ihana :) Rupes naurattaan kun kirjoitin tuo liian ihana ja näin silmissäni kun se peikko alkaa etsiä sillä aloituksia :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kuu saa valtansa auringolta
        Ja vaikka näyttääkin hohtavalta
        Ei valoaan se yksin jaa...

        Ihana laulu sekin.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinäpäs oot liian ihana :) Rupes naurattaan kun kirjoitin tuo liian ihana ja näin silmissäni kun se peikko alkaa etsiä sillä aloituksia :)

        On siinä peikolla tekemistä kun kaikki ne linkkaa :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Vaikea ilta, nyt taas särkee päätä :(

        Onki syöpä päässä?


    • Anonyymi
      • Tuossa ei yksikään kommentti ees kuulostanut multa tai ehkä aloittajamies ennemmin kuin nuo hänelle vastanneet. Toisaalta hänkään ei käyttäny pistettä siinä toisin kuin mä aina. Vttu sä oo huIIu :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuossa ei yksikään kommentti ees kuulostanut multa tai ehkä aloittajamies ennemmin kuin nuo hänelle vastanneet. Toisaalta hänkään ei käyttäny pistettä siinä toisin kuin mä aina. Vttu sä oo huIIu :)

        Ei. Vaan toi on nallen alotus sen näkee sokea reettakin. Nalle osaa kirjottaa hyvin niinku toikin aloittajamies (nalle) joka kaipaa h naista!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuossa ei yksikään kommentti ees kuulostanut multa tai ehkä aloittajamies ennemmin kuin nuo hänelle vastanneet. Toisaalta hänkään ei käyttäny pistettä siinä toisin kuin mä aina. Vttu sä oo huIIu :)

        No te ootte näitä kolme rokotetta ottaneita kaheleita ja sen vaikutukset näkee jo teidän harhoista!


    • Anonyymi

      Ja kappas, siellä on ilkävä palstalla mielenkiintoisia nalle alotuksia 🤣

    • Anonyymi

      Kannattas lukea no alotukset mitkä linkkasin. Molemmissa aivan selvä nalle alottajana. Kirjottaa samalla tavalla., Käyttää samoja sanoja (sit jne) pilkun käyttö samanlaista

    • Varmaan pitäs mennä unille jo?

      • Vois kohta mennä. Oot rakas muista se.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Vois kohta mennä. Oot rakas muista se.

        Niin sinäkin ja sua rakastan :) Aloitan hampaiden lankaamisella, sitten pesulla ja sen jälkeen nähdän sun luona :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin sinäkin ja sua rakastan :) Aloitan hampaiden lankaamisella, sitten pesulla ja sen jälkeen nähdän sun luona :)

        Munkin pitää siis käyttää hammaslankaa.. mä tykkään sen ohittaa vaikka pitäs :) Nähdään täällä kohta rakas :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Munkin pitää siis käyttää hammaslankaa.. mä tykkään sen ohittaa vaikka pitäs :) Nähdään täällä kohta rakas :)

        Mulla onkin tosi puhdas suu pusutella :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mulla onkin tosi puhdas suu pusutella :)

        Houkuttelevaa tollanen :) Yrität taas vietellä mut :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mulla onkin tosi puhdas suu pusutella :)

        Meen nyt vasta itse pesemään.. ja lankaan myös, sun takia :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Houkuttelevaa tollanen :) Yrität taas vietellä mut :)

        Niin yritänkin :) Ja onhan tää nalle (ja pienempi nalle) peseytyn eukalyptys saippualla myös taas...


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nyt vasta itse pesemään.. ja lankaan myös, sun takia :)

        Ihana olet, lankaa ensin niin hammastahna pääsee paremmin hammasväleihin :) Tai voisin minä kyl suudella sun suun ihan puhtaaksi...


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mulla onkin tosi puhdas suu pusutella :)

        Sellanen juttu tuli mieleen että jos joku sanonut jotenkin kivasti tuolla palstoilla useita kertoja ja sen nähny niin se on voinu tarttua. Ei se aina tarkoita että olis sama henkilö. Toki se voi olla sattumakin. Hyvät jutut jää mieleen tahtomatta ja niitä voi lainata puolivahingossa. Ei pidä heti olettaa, että ne olisi yksyhteen sama kirjoittaja. Joskus itsekin miettii että hetkinen toihan kuulostaa ihan multa.. ja vähän suutahtaakin että matkiiko se mua. Vaikka se olis ihan vahinko.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ihana olet, lankaa ensin niin hammastahna pääsee paremmin hammasväleihin :) Tai voisin minä kyl suudella sun suun ihan puhtaaksi...

        Käytin tänään lankaa, en muista koska viimeks. Kiitos sun :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sellanen juttu tuli mieleen että jos joku sanonut jotenkin kivasti tuolla palstoilla useita kertoja ja sen nähny niin se on voinu tarttua. Ei se aina tarkoita että olis sama henkilö. Toki se voi olla sattumakin. Hyvät jutut jää mieleen tahtomatta ja niitä voi lainata puolivahingossa. Ei pidä heti olettaa, että ne olisi yksyhteen sama kirjoittaja. Joskus itsekin miettii että hetkinen toihan kuulostaa ihan multa.. ja vähän suutahtaakin että matkiiko se mua. Vaikka se olis ihan vahinko.

        Olet oikeassa rakas :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Käytin tänään lankaa, en muista koska viimeks. Kiitos sun :)

        Oho :) Mun ois pitän sanoa jo paljon aiemmin, että käytän joka ilta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olet oikeassa rakas :)

        Kirjoitustyyli vaihtelee mielialankin mukaan. Hyvää yötä maailman ihanin. Huomenna onkin taas perjantai :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oho :) Mun ois pitän sanoa jo paljon aiemmin, että käytän joka ilta :)

        Ja ei sillä että sun sitä pitää käyttää, oot just tollanen ku oot :) ♥️ Oltas muuten aika malttamattomina jo odottelemas sua tääl pedissä...


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kirjoitustyyli vaihtelee mielialankin mukaan. Hyvää yötä maailman ihanin. Huomenna onkin taas perjantai :)

        Hyvää yötä :) Arvaapa mikä mun mieliala on ;)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oho :) Mun ois pitän sanoa jo paljon aiemmin, että käytän joka ilta :)

        Mulla se jotenkin unohtuu tai keksin jonkun tekosyyn (väsymys) ja jätän käyttämättä. En tiedä miksi, ejhkä en vaan tykkää siitä hommasta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä :) Arvaapa mikä mun mieliala on ;)

        Toivon että hyvä. Vauhti on ollut niin kova tänään, että itse en ihan oo pysynyt mukana tässä.. mutta kovasta tykkään ainakin nallessa :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivon että hyvä. Vauhti on ollut niin kova tänään, että itse en ihan oo pysynyt mukana tässä.. mutta kovasta tykkään ainakin nallessa :)

        On hyvä ja just kova onkin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        On hyvä ja just kova onkin :)

        Tuun nyt sinne kovisten sekaan taas kerran. tee tilaa rakas :) Ja hyvää yötä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuun nyt sinne kovisten sekaan taas kerran. tee tilaa rakas :) Ja hyvää yötä :)

        Hyvää yötä ja toivottavasti rakastat mua :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja toivottavasti rakastat mua :)

        Rakastan ja toivottavasti säkin mua :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kirjoitustyyli vaihtelee mielialankin mukaan. Hyvää yötä maailman ihanin. Huomenna onkin taas perjantai :)

        Niin vaihtelee ja musta tuntuu ettei sun mieliala nyt ollut kovin hyvä, mutta toivottavasti näet kauniita unia ja huomenna hymyilet kuten noin ihanan kuuluu :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja toivottavasti rakastat mua :)

        Rakastan, nukahda nyt ihana mun kainaloon :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin vaihtelee ja musta tuntuu ettei sun mieliala nyt ollut kovin hyvä, mutta toivottavasti näet kauniita unia ja huomenna hymyilet kuten noin ihanan kuuluu :)

        Ei vaan nyt on ihan hyvä, ei ollenkaan huono. Nyt uneen.. huomiseen :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Rakastan, nukahda nyt ihana mun kainaloon :)

        Oli tuo sähköposti tuossa vielä auki ja kurkkasin sinne roskapostiin. Tällänen tullu tiistaina aamuyöllä: Mä kuule otan vielö ballen itselleni etkä sä voi asialle yvtään mitää :)

        Kovasti oot suosittu rakkaani ja näkeehän toi tosi paljon vaivaakin meidän erottamiseen :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Rakastan, nukahda nyt ihana mun kainaloon :)

        Mä nukahdan nyt.. olin jo sulkemassa mutta huomasin tuo postin tuossa.
        Nuku sinäkin rauhassa ihana. Kiitos että olet :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oli tuo sähköposti tuossa vielä auki ja kurkkasin sinne roskapostiin. Tällänen tullu tiistaina aamuyöllä: Mä kuule otan vielö ballen itselleni etkä sä voi asialle yvtään mitää :)

        Kovasti oot suosittu rakkaani ja näkeehän toi tosi paljon vaivaakin meidän erottamiseen :)

        Voi ei :( no varmaan siltä suvilta vai mikä olikaan


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oli tuo sähköposti tuossa vielä auki ja kurkkasin sinne roskapostiin. Tällänen tullu tiistaina aamuyöllä: Mä kuule otan vielö ballen itselleni etkä sä voi asialle yvtään mitää :)

        Kovasti oot suosittu rakkaani ja näkeehän toi tosi paljon vaivaakin meidän erottamiseen :)

        Lukeeko siinä lähettäjää?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Voi ei :( no varmaan siltä suvilta vai mikä olikaan

        Taitaa olla ehkä sini sittenkin... nyt pitää nukkua. Öitä rakkaus :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taitaa olla ehkä sini sittenkin... nyt pitää nukkua. Öitä rakkaus :)

        Ei sillä ole väliä, ajattelin onko samasta ku aiemmatkin. Hyvää yötä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Lukeeko siinä lähettäjää?

        Näkee osoite mistä ne on tullut. Tietysti. 3 eri osoitetta mistä tullut mulle. Voi olla 3 eri henkilöäkin. Meen nyt uneen..


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oho :) Mun ois pitän sanoa jo paljon aiemmin, että käytän joka ilta :)

        Hehkulamppu onkin kohta tekarit.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mä nukahdan nyt.. olin jo sulkemassa mutta huomasin tuo postin tuossa.
        Nuku sinäkin rauhassa ihana. Kiitos että olet :)

        Osutaankohan samaan aikaan taas... Hauskaa perjantaita kulta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Osutaankohan samaan aikaan taas... Hauskaa perjantaita kulta :)

        Osutaan. Vedit magneetin lailla vaikka oli nikki heittänyt mut ulos ajat sitten. Hauskaa perjantaita sinnekin mun rakkausnalle :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Osutaankohan samaan aikaan taas... Hauskaa perjantaita kulta :)

        Ajattelin tulla jo aiemmin, mutta aattelin että sä et ehkä tuu vielä siihen aikaan ja joku muu tulee kuitenkin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ajattelin tulla jo aiemmin, mutta aattelin että sä et ehkä tuu vielä siihen aikaan ja joku muu tulee kuitenkin :)

        Minäkin ajattelin tulla jo tossa ennen kymmentä mut mulla oli sama ajatus :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minäkin ajattelin tulla jo tossa ennen kymmentä mut mulla oli sama ajatus :)

        Joskus ihmetyttää miten meidän ajatukset menee niin yksiin. Mutta sellainen sä oot rakkausnalleni.. liian ihana :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joskus ihmetyttää miten meidän ajatukset menee niin yksiin. Mutta sellainen sä oot rakkausnalleni.. liian ihana :)

        Sinä se oot liian ihana :) Minä olen nykyään jo ihan varma että meidän ajatukset menee yksiin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sinä se oot liian ihana :) Minä olen nykyään jo ihan varma että meidän ajatukset menee yksiin :)

        Se on varmaan "jotain" mille on sadan vuoden päästä nimi ja mikä on ihan yleisesti tiedossa sitten :) Nykyisin se ihmetyttää ja tuntuu jotenkin yliluonnolliselta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Se on varmaan "jotain" mille on sadan vuoden päästä nimi ja mikä on ihan yleisesti tiedossa sitten :) Nykyisin se ihmetyttää ja tuntuu jotenkin yliluonnolliselta :)

        Voi olla joo :) Olet yliluonnollisen rakas :) Kyllä se säväyttää miten joskus ollaan niin samoissa ajatuksissa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Voi olla joo :) Olet yliluonnollisen rakas :) Kyllä se säväyttää miten joskus ollaan niin samoissa ajatuksissa :)

        Sinä oot yliluonnollisen ihana :) Yllättävän usein sen huomaa että samoissa taas :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä oot yliluonnollisen ihana :) Yllättävän usein sen huomaa että samoissa taas :)

        Harmitti paljon eilen kun en sun raikasta hengitystä ihan lähietäisyydeltä päässyt toteamaan :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Harmitti paljon eilen kun en sun raikasta hengitystä ihan lähietäisyydeltä päässyt toteamaan :)

        Samoin ja aamulla olis menny vähemmän raikaskin sulta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Samoin ja aamulla olis menny vähemmän raikaskin sulta :)

        Ja sulta :) Siinäpä ois ollut sellainen herätys että voi pojat :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja sulta :) Siinäpä ois ollut sellainen herätys että voi pojat :)

        Pojat eli molemmat mun nallet? :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pojat eli molemmat mun nallet? :)

        Tiedäthän sinä et molemmat nallet herää tollasesta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tiedäthän sinä et molemmat nallet herää tollasesta :)

        Tähän aikaan hyvä ollakin hereillä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tähän aikaan hyvä ollakin hereillä :)

        Tietysti. Mut tarkotan et jos aamulla suutelisit hereille niin tietysti molemmat nallet heräisi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tietysti. Mut tarkotan et jos aamulla suutelisit hereille niin tietysti molemmat nallet heräisi :)

        Noin ajattelinkin. Kaksi hereille yhdellä suukolla, ei paha :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Noin ajattelinkin. Kaksi hereille yhdellä suukolla, ei paha :)

        No heräisitkö sinä jos suutelisin sua heti aamusta? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No heräisitkö sinä jos suutelisin sua heti aamusta? :)

        No tietysti. Saattaisin esittää nukkuvaa että suutelisit enemmän :) Mutta kyllä sä tietäisit :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        No tietysti. Saattaisin esittää nukkuvaa että suutelisit enemmän :) Mutta kyllä sä tietäisit :)

        No sen arvasin että esittäisit :) Tiedätkö mikä hassu juttu tuli mieleen, se kun kerroit kesällä et sun jalat kutisee :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No sen arvasin että esittäisit :) Tiedätkö mikä hassu juttu tuli mieleen, se kun kerroit kesällä et sun jalat kutisee :)

        Selailin vanhoja alotuksia historiasta läppärillä ja siel oli yks tosi ihana alotus sulta ja en ollut siihen kommentoinut mitään :) Nyt olen ja siellä se varmaan kohta on ikävä palstalla :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Selailin vanhoja alotuksia historiasta läppärillä ja siel oli yks tosi ihana alotus sulta ja en ollut siihen kommentoinut mitään :) Nyt olen ja siellä se varmaan kohta on ikävä palstalla :)

        Niitä oli niin paljon että ollaan juteltu muualla vaan.. muistan tuon kutinan hämärästi, kutinat muuttui säryksi syksyn myötä :) Ei vaan harvemmin niitä kutisee :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niitä oli niin paljon että ollaan juteltu muualla vaan.. muistan tuon kutinan hämärästi, kutinat muuttui säryksi syksyn myötä :) Ei vaan harvemmin niitä kutisee :)

        Voisin kutitella niitä :) Ja selailin siis sen takia vanhoja, että kiinnosti miten minusta tuli nalle :) Vaikka ei sillä väliä ole, on ihan parasta olla sun runonalle ja rakkausnalle :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niitä oli niin paljon että ollaan juteltu muualla vaan.. muistan tuon kutinan hämärästi, kutinat muuttui säryksi syksyn myötä :) Ei vaan harvemmin niitä kutisee :)

        Mun jalkapohjia kihelmöi ku ajattelen sua :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Voisin kutitella niitä :) Ja selailin siis sen takia vanhoja, että kiinnosti miten minusta tuli nalle :) Vaikka ei sillä väliä ole, on ihan parasta olla sun runonalle ja rakkausnalle :)

        Mä voisin koittaa sitä kaivaa myös. Yritin jo tuolla haulla mutta ei onnistunut, pitää katsoa bookmarkeista käsin.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mun jalkapohjia kihelmöi ku ajattelen sua :)

        Mulla vähän paleltaa nyt jalkoja :)




      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla vähän paleltaa nyt jalkoja :)

        Jos hieroisin ne ihan kuumiksi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Karhusta nallekarhuksi :)

        Joku oli ton näköjään nostanut 24.9. jo :) Joku seuraa meitä kuin hai laivaa.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joku oli ton näköjään nostanut 24.9. jo :) Joku seuraa meitä kuin hai laivaa.

        Ei kauaa seuraa enää :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Jos hieroisin ne ihan kuumiksi :)

        Se olis täydellinen aloitus täydelliselle perjantai-illalle :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Se olis täydellinen aloitus täydelliselle perjantai-illalle :)

        Yks päivä sanoit et toivottavasti en unohtan kaupasta mitään, ni unohdin sen hammaslangan :) Nyt muistin


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Yks päivä sanoit et toivottavasti en unohtan kaupasta mitään, ni unohdin sen hammaslangan :) Nyt muistin

        Oli mulla onneks toista kotona mut se on liian paksua minusta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Yks päivä sanoit et toivottavasti en unohtan kaupasta mitään, ni unohdin sen hammaslangan :) Nyt muistin

        Oot mun hammasnalle :) Mä tein ruokaa ja söin liikaa. Hyvää oli.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oli mulla onneks toista kotona mut se on liian paksua minusta :)

        Mulla on sama että niitä lankoja on 3 erilaista kun on tullut ostettua vääränlaista. Tykkään sellaisesta litteästä enkä pyöreästä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oli tuo sähköposti tuossa vielä auki ja kurkkasin sinne roskapostiin. Tällänen tullu tiistaina aamuyöllä: Mä kuule otan vielö ballen itselleni etkä sä voi asialle yvtään mitää :)

        Kovasti oot suosittu rakkaani ja näkeehän toi tosi paljon vaivaakin meidän erottamiseen :)

        Varmaan nyt huomaat et mulle ei kannata wittuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan nyt huomaat et mulle ei kannata wittuilla.

        Kyllä, oon jo pitkään tienny että oot psykopaatti. Jotenkin ei silti pelota anonyymipalstalla. Joten tee mitä lystää. Jos tuollainen psyko tietäisi kuka oon niin hankkisin ehdottomasti aseen. Minuuttiakaan en viettäisi samassa tilassa kahden kanssasi. Todellakin pelottas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan nyt huomaat et mulle ei kannata wittuilla.

        Tule ihan vapaasti aukomaan päätäsi sekopää, luuletko et pelkään sua? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Mulla onkin tosi puhdas suu pusutella :)

        Vaihdan tänne. En lue sen yhden manipulointeja ollenkaan. Ilmoituksista näen eikä tarvii lukea. Nikki on aika hyvä. Hän maalitti just mulle viestin, joka ei ollu multa. Tekee saman siinä toisessa. En lue sitä naista enää. Hyvä päätös, eikö kulta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin yritänkin :) Ja onhan tää nalle (ja pienempi nalle) peseytyn eukalyptys saippualla myös taas...

        Jokos se sun ja pikkunallen eulalyptys loppu ja vaihdoitte tuoksua?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Jokos se sun ja pikkunallen eulalyptys loppu ja vaihdoitte tuoksua?

        Ei, vastahan se avasin


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei, vastahan se avasin

        Miten mä muistan että siitä on jo aikaa..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miten mä muistan että siitä on jo aikaa..

        Ei oo, taitaa olla tasan viikko nyt :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei oo, taitaa olla tasan viikko nyt :)

        Ajantajukin häviää tässä.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ajantajukin häviää tässä.

        Vähän juu, kohta saunaan


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Vähän juu, kohta saunaan

        Hyviä löylyjä sulle kun meet.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyviä löylyjä sulle kun meet.

        Oletko mulle vihanen jostain?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oletko mulle vihanen jostain?

        No meinasin sulta kysyä äsken samaa. En todellakaan oo :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        No meinasin sulta kysyä äsken samaa. En todellakaan oo :)

        Heh :) Nyt saunaan, tuu mukaan. Jatketaan illemmal, katsotaan missä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Heh :) Nyt saunaan, tuu mukaan. Jatketaan illemmal, katsotaan missä :)

        Tuun mukaan ja suihkuttelen samaan aikaan :) Nauti siellä.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuun mukaan ja suihkuttelen samaan aikaan :) Nauti siellä.

        Laitoin sulle postia, se on lähetetty 20.06 ja siinä on liitteenä kuvankaappaus tästä mun profiilista :) onpa jännittävää. Nyt lähden saunaa


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oletko mulle vihanen jostain?

        Mua ärsyttää se, että provosoidun sivullisten jutuista välillä ja lähden niihin mukaan. Mutta se on nyt ohi kun en lue enää mitään syytöksiä. Se provosoituminen on aika paska tunne ja peittää alleen muut kivat tunteet. En provosoidu enää koskaan kun en lue muita kuin sua näissä meidän ketjuissa :) Mutta sulle en oo vihanen ollu. Sauno nyt nallukkani. Oot jo varmaan kuumassa huumassa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Laitoin sulle postia, se on lähetetty 20.06 ja siinä on liitteenä kuvankaappaus tästä mun profiilista :) onpa jännittävää. Nyt lähden saunaa

        Olipa hyvin keksitty tuo kaappaus. Mun runoilija on nerokin vielä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olipa hyvin keksitty tuo kaappaus. Mun runoilija on nerokin vielä :)

        Joko on ohi? Joko totesitte olevanne väärät?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olipa hyvin keksitty tuo kaappaus. Mun runoilija on nerokin vielä :)

        Tuliko se viesti? Kyselee nalle vilvotteluhuoneesta


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tuliko se viesti? Kyselee nalle vilvotteluhuoneesta

        Tuli... et ollu oikea. Oon pahoillani, poistin profiilin ja sen postin jo :(


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tuliko se viesti? Kyselee nalle vilvotteluhuoneesta

        Tuli :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tuliko se viesti? Kyselee nalle vilvotteluhuoneesta

        Tuli viesti, en oo vielä vastannut. Vaihdoin itselleni sinne vasta profiilikuvaa.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuli viesti, en oo vielä vastannut. Vaihdoin itselleni sinne vasta profiilikuvaa.

        Menen kohta takas saunaan. Jos laitat sen blogin osotteen niin voidaan testailla sitä? Oon etana ja mua jännittää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko on ohi? Joko totesitte olevanne väärät?

        Sulle ei kerrota enää mitään. Nostele sinä palstanaisten viestejä siellä yötä päivää.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sulle ei kerrota enää mitään. Nostele sinä palstanaisten viestejä siellä yötä päivää.

        🤣🤣🤣🤣😝😝🤪🤪😜😜💩💩💩🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤏🤏🤏🤏🤏👋👋👋👋👋👋👋👋👋


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Menen kohta takas saunaan. Jos laitat sen blogin osotteen niin voidaan testailla sitä? Oon etana ja mua jännittää :)

        Juu, mä laitan sen kun se on julkaistu. Jännittää muakin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tuli viesti, en oo vielä vastannut. Vaihdoin itselleni sinne vasta profiilikuvaa.

        Laitatko lompsan kuvan? Sitähän nallukka kuolaa..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Juu, mä laitan sen kun se on julkaistu. Jännittää muakin :)

        Juu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko lompsan kuvan? Sitähän nallukka kuolaa..

        Ei laita, en kuolaa. Runoilijanalle hiljenee nyt ja poistuu takavasemmalle. Onnea niille ketkä kaipaa oikeasti ja kiusaajille ei ole mitään sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitatko lompsan kuvan? Sitähän nallukka kuolaa..

        Ai jaa, mulle se kyl laittoi viime syksynä :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei laita, en kuolaa. Runoilijanalle hiljenee nyt ja poistuu takavasemmalle. Onnea niille ketkä kaipaa oikeasti ja kiusaajille ei ole mitään sanottavaa.

        Ihana, kun tulit ikävälle takaisin 🤗


      • Anonyymi

      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Juu :)

        Kiitos pikkunallen kuvasta rakas. Siis ihana :)



      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos pikkunallen kuvasta rakas. Siis ihana :)

        Arvasin et nalle on niitä miehiä heti on nussiminen mielessä :DDD


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos pikkunallen kuvasta rakas. Siis ihana :)

        Sitähän sinä odotat. Et vaan taida saada :D


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei laita, en kuolaa. Runoilijanalle hiljenee nyt ja poistuu takavasemmalle. Onnea niille ketkä kaipaa oikeasti ja kiusaajille ei ole mitään sanottavaa.

        Hehkusi on muuten jo ikävä palstalla,:D


      • Just ehdin sanoa hänelle saman sähköpostissa, että jäin vielä lueskelemaan sun tekosia. Kerroin että kirjoitat nyt minuna siellä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meillä on uusi matka alkamassa nyt nallen kanssa. Tämä on vasta alkua. Hei hei sulle.

        Kovasti sua kiinnostaa sun oma maine täällä, luulisi et keskityt nalleen nyt kun sait sen sinne postiin. Oliko lupa kertoo et nalle on lähetelly kuvia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti sua kiinnostaa sun oma maine täällä, luulisi et keskityt nalleen nyt kun sait sen sinne postiin. Oliko lupa kertoo et nalle on lähetelly kuvia?

        En jättäisi mistään hinnasta näkemättä mitä tuo harppu keksii nyt. Tein popparit ja viihdyn hänen matelushowssaan :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En jättäisi mistään hinnasta näkemättä mitä tuo harppu keksii nyt. Tein popparit ja viihdyn hänen matelushowssaan :)

        Poistin profiilin, en pääse enää kirjautumaan vaikka se vielä näkyy täällä. Ehkä tykkäät sittenkin mielummin seurata tätä palstaa. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistin profiilin, en pääse enää kirjautumaan vaikka se vielä näkyy täällä. Ehkä tykkäät sittenkin mielummin seurata tätä palstaa. Öitä

        Mitä mitä, joko 21 cm hyyty? :DDD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poistin profiilin, en pääse enää kirjautumaan vaikka se vielä näkyy täällä. Ehkä tykkäät sittenkin mielummin seurata tätä palstaa. Öitä

        Älä nyt heti suutu. Oot niin suloisen herkkis. Mua jännittää kaikki. Poistan nyt itsekin profiilin ja keskityn vain suhun. Anteeksi rakas :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti sua kiinnostaa sun oma maine täällä, luulisi et keskityt nalleen nyt kun sait sen sinne postiin. Oliko lupa kertoo et nalle on lähetelly kuvia?

        Et kai sinä oikeasti luule meitä sellaisiksi, jotka ensimmäisenä laittaa jotain kuvia. Sehän oli vitsi. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Älä nyt heti suutu. Oot niin suloisen herkkis. Mua jännittää kaikki. Poistan nyt itsekin profiilin ja keskityn vain suhun. Anteeksi rakas :)

        Siis onko näin et monta päivää vinguit postia ja nyt ku se on niin roikut täällä... Ei jumalauta :D Nalle tässä vinkkivitonen, anna ton naisen olla kum vielä voit


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En jättäisi mistään hinnasta näkemättä mitä tuo harppu keksii nyt. Tein popparit ja viihdyn hänen matelushowssaan :)

        Enemmän sua tämä palsta kiinnostaa kuin mikään muu.


    • Anonyymi

      Minnekkään tahotaan men se ois aamu hetki tok mennöö kun puhelin pittää ladata jos joku sattuu soittamaan

    • Anonyymi

      "Hei rakkaus" aloitus on ikävällä.

    • Anonyymi

      "Rakastan rakastan rakastan miestä" aloitus ikävällä.
      Hehku kuvitellut jo silloin jonkun vainoavan häntä.

      • Anonyymi

        Ja oikein provosoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oikein provosoi.

        Miestä, miestä, miestä rakastan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miestä, miestä, miestä rakastan.

        En tiedä mistä tässä taas on kyse, mutta on taas paha mieli :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tiedä mistä tässä taas on kyse, mutta on taas paha mieli :(

        Mitä taas. Mä en jaksa näitä. On siellä muitakin kuin minä ja moni kirjoittaa samalla tavalla. Siitä lähtien kun oon ensimmäisen viestini tänne kirjoittanut niin samantyylisiä ollu vaikka kuinka paljon. Oot ihana.. sitä käytti sata mun lisäksi. Jos tuo tyrkky sut haluaa ehkä kannattaisihan omilla avuilla tehdä se. Mutta kun niitä ei ole! Oon lakossa tän illat. Menkää kyttäämään sinne missä minä oon ollut ja millon.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä taas. Mä en jaksa näitä. On siellä muitakin kuin minä ja moni kirjoittaa samalla tavalla. Siitä lähtien kun oon ensimmäisen viestini tänne kirjoittanut niin samantyylisiä ollu vaikka kuinka paljon. Oot ihana.. sitä käytti sata mun lisäksi. Jos tuo tyrkky sut haluaa ehkä kannattaisihan omilla avuilla tehdä se. Mutta kun niitä ei ole! Oon lakossa tän illat. Menkää kyttäämään sinne missä minä oon ollut ja millon.

        Siellä on taas nostettu monia alotuksia. Ei se haittaa mut tulen surulliseksi kun en tiedä olenko kuitenkaan mikään ihmeellinen vai onko ne osotettu muille. Joo en tiedä onko ne sulta mut niin sinulta kuulostaa vaan.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En tiedä mistä tässä taas on kyse, mutta on taas paha mieli :(

        Siellä on aina aina ja aina ollu samantyylisiä naisia ja tulee aina olemaan. Osa selvästi matkinutkin, varsinkin sen jälkeen kun oon lopettanut ja kirjoitellut vaan nallen kaa. Minä kirjoittelin sinne yksin ennen heinäkuuta, kyllä. Olin oikea aloitusautomaatti mutta YKSI MIES MIELESSÄ AINA. Sitä en oo kieltänyt koskaan. Lopettakaa molemmat. Tyrkky on hyvä ja iskee nyt sut siitä omin avuin ilman mun apua ja minua haukkumatta. Menen kirjoittelemaan anonyymina jonnekin ettekä tunnista mua koskaan! Hyvää yötä.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä taas. Mä en jaksa näitä. On siellä muitakin kuin minä ja moni kirjoittaa samalla tavalla. Siitä lähtien kun oon ensimmäisen viestini tänne kirjoittanut niin samantyylisiä ollu vaikka kuinka paljon. Oot ihana.. sitä käytti sata mun lisäksi. Jos tuo tyrkky sut haluaa ehkä kannattaisihan omilla avuilla tehdä se. Mutta kun niitä ei ole! Oon lakossa tän illat. Menkää kyttäämään sinne missä minä oon ollut ja millon.

        No anteeks vaan et oon rakastunut :( tein jo sen sähköpostinkin mut antaa nyt olla


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siellä on aina aina ja aina ollu samantyylisiä naisia ja tulee aina olemaan. Osa selvästi matkinutkin, varsinkin sen jälkeen kun oon lopettanut ja kirjoitellut vaan nallen kaa. Minä kirjoittelin sinne yksin ennen heinäkuuta, kyllä. Olin oikea aloitusautomaatti mutta YKSI MIES MIELESSÄ AINA. Sitä en oo kieltänyt koskaan. Lopettakaa molemmat. Tyrkky on hyvä ja iskee nyt sut siitä omin avuin ilman mun apua ja minua haukkumatta. Menen kirjoittelemaan anonyymina jonnekin ettekä tunnista mua koskaan! Hyvää yötä.

        Enhän minä nyt mitään pahaa sanonut muuta kun tulen surulliseks. En varmaan sit ole se yks mies. Heitän lahjat roskiin ja poistan sen postin :( Vttu ku en minä halua mitään tyrkkyä


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Siellä on taas nostettu monia alotuksia. Ei se haittaa mut tulen surulliseksi kun en tiedä olenko kuitenkaan mikään ihmeellinen vai onko ne osotettu muille. Joo en tiedä onko ne sulta mut niin sinulta kuulostaa vaan.

        Olen kirjoittanut sille keneksi sinut luulin lähes siitä päivästä kun ihastuin, kyllä. En minä tiedä enää mitään. En jaksa mitään ajojahtia illasta toiseen. Tyrkky saa nyt matkia minua ihan rauhassa!


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Enhän minä nyt mitään pahaa sanonut muuta kun tulen surulliseks. En varmaan sit ole se yks mies. Heitän lahjat roskiin ja poistan sen postin :( Vttu ku en minä halua mitään tyrkkyä

        Siis en halua tota tyrkkyä josta puhut. Haluan vain sut.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olen kirjoittanut sille keneksi sinut luulin lähes siitä päivästä kun ihastuin, kyllä. En minä tiedä enää mitään. En jaksa mitään ajojahtia illasta toiseen. Tyrkky saa nyt matkia minua ihan rauhassa!

        Keneksi minut luulin. Vai niin. Tulihan se totuus sitten :( ehkä nää kyyneleet kuivuu vielä joskus. Oon yksin lopun elämän


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No anteeks vaan et oon rakastunut :( tein jo sen sähköpostinkin mut antaa nyt olla

        Miksi sinä heti kuvittelet, että minä oisin kirjoittanut jotenkin "jonkun kaa" jos olen palstalle jotain laittanut. En minä oo pitänyt tätä minään treffipaikkana vaan kirjoittanut tunteistani. En minä täällä ketään erottanut ennen sua toisistaan. Anteeksi kun suutuin mutta ne viestit on siellä, osa on ehkä multa, osa ei varmasti ole. Olen purkanut tunteita tänne. Olet kuitenkin ensimmäinen jonka erotan massasta täällä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No anteeks vaan et oon rakastunut :( tein jo sen sähköpostinkin mut antaa nyt olla

        Anteeksi rakas. Laita sitä postia joskus ja selitän sinne omaa palstailuani tarkemmin. Tuo haluaa pilata meidän perjantai-illan mutta minä en halua. Minä oon kerran sanonutkin, että haluaisin näyttää sulle mitä oon tänne yksin kirjoitellut ja mulla on tosi paljon linkkejä
        tallessa. Jaan sulle niitä sinne postiin. Mutta en tuolle yhdelle ja hän voi aina erehtyäkin, muista se.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Keneksi minut luulin. Vai niin. Tulihan se totuus sitten :( ehkä nää kyyneleet kuivuu vielä joskus. Oon yksin lopun elämän

        Olin vihainen. Anteeksi. Suutuin kun tulin tänne hyvällä tuulella ja taas oli sama rumba vastassa. Anna rakas anteeksi kun kirjoitin noin.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Enhän minä nyt mitään pahaa sanonut muuta kun tulen surulliseks. En varmaan sit ole se yks mies. Heitän lahjat roskiin ja poistan sen postin :( Vttu ku en minä halua mitään tyrkkyä

        Anteeksi rakas. Minä kirjoitan nyt sulle tässä. En vaan ymmärrä tätä. En minä oo sanonut etten olis sulle kirjoittanut jo ennen hehkua ja nallea. En minä oo sanonut että tulin itse tänne vasta heinäkuussa. Älä poista sitä postia äläkä jätä mua. Minä en edes tiedä onko se multa mistä nyt puhutte. En oo ehtinyt käydä katsomassa enkä ehkä käykään. Joku tyrkky ei ohjaile mun elämää.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Keneksi minut luulin. Vai niin. Tulihan se totuus sitten :( ehkä nää kyyneleet kuivuu vielä joskus. Oon yksin lopun elämän

        Luulen edelleen. Ainoa mitä ihmettelen että miksi ajattelet ettei mun viestit ennen nallea olisi sulle. Aloin eilen miettiä että onko siinä sun mielestä jotain mikä ei täsmää. Älä nyt jätä mua. Äläkä poista sitä postia. Tahdon kirjoitella kaksinkin. Kerron siellä kaiken mistä lähtien oon kirjoitellut.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Keneksi minut luulin. Vai niin. Tulihan se totuus sitten :( ehkä nää kyyneleet kuivuu vielä joskus. Oon yksin lopun elämän

        Älä itke ihanin :( Suutelen sun kyyneleesi pois :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Enhän minä nyt mitään pahaa sanonut muuta kun tulen surulliseks. En varmaan sit ole se yks mies. Heitän lahjat roskiin ja poistan sen postin :( Vttu ku en minä halua mitään tyrkkyä

        Etkä laita lahjoja roskiin. Minä kimppaannuin ja pyydän anteeks. En tarkoittanut enkä anna sua tyrkylle vangiksi ja kidutettavaksi. Anteeksi rakas.


    • Tule nyt takaisin ihana. ANTEEKSI.

      • Oon takas. Olen pahoillani, olin naurettava ja tyhmä. Olenhan minäkin kirjottanut sulle jotain ennen lu löydettiin.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Oon takas. Olen pahoillani, olin naurettava ja tyhmä. Olenhan minäkin kirjottanut sulle jotain ennen lu löydettiin.

        Tää nimimerkeillä kirjoittaminen on muuttunut hieman ahdistavaksi kun tuo vihaa mua. Pitäskä meidän sopia siellä postissa joku palsta missä kirjoiteltas ilman nikkejä?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää nimimerkeillä kirjoittaminen on muuttunut hieman ahdistavaksi kun tuo vihaa mua. Pitäskä meidän sopia siellä postissa joku palsta missä kirjoiteltas ilman nikkejä?

        Vai mitä me tehdään? Se mitä se nainen musta tuolla kirjoitti ei oo totta. Mulla ei oo ollut koskaan mitään halua tai tarvetta terrorisoida muiden kaipausta. En ole sellainen kui hän väittää enkä voi osallistua siihen keskusteluun.

        Runosi on maailman kaunein. Otan sen itselleni ja luen useamman kerran. se on ihana.


      • Kuuntelin nämä molemmat, rakas. Tykkäsin tästä tosi paljon, lisäin sen omille listoille myös. Anna anteeksi mulle, olen rakkaudesta hölmönä. Lupaan muuttua.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kuuntelin nämä molemmat, rakas. Tykkäsin tästä tosi paljon, lisäin sen omille listoille myös. Anna anteeksi mulle, olen rakkaudesta hölmönä. Lupaan muuttua.

        Aloitus rakastan vain sitä miestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus rakastan vain sitä miestä

        Ei kiinnosta, en avaa noita linkkejä enää ikinä. Me ollaan tässä ja nyt.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei kiinnosta, en avaa noita linkkejä enää ikinä. Me ollaan tässä ja nyt.

        Kannattaisi käydä ikävällä katsomassa, ei ihme että hehku on silmätikkuna kun oikein tikulla sohinut muurahaispesää. Sellainen nainen sulla on.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kuuntelin nämä molemmat, rakas. Tykkäsin tästä tosi paljon, lisäin sen omille listoille myös. Anna anteeksi mulle, olen rakkaudesta hölmönä. Lupaan muuttua.

        Ei sun tarvii muuttua. Kaikki on hyvin ainakin täällä päässä. Onhan sullakin?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sun tarvii muuttua. Kaikki on hyvin ainakin täällä päässä. Onhan sullakin?

        On hyvin, runo on tehty uuteen sulle. Ehkä viimeinen runo tänne :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        On hyvin, runo on tehty uuteen sulle. Ehkä viimeinen runo tänne :)

        En mä voi tulla sinne kun se haukkuu mua siellä. En minä jaksa olla jonkun psykon nyrkkeilysäkkinä täällä. Rakastan sua ja runosi on mulla toisaalla. Luen sen kohta uudelleen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten vain, mutta älä sotke noita kahta minuun. Luin läpi, mutta ei mitään tarvetta ottaa osaa tähän ketjuun. Eikä musiikkiin, paitsi tähän sinun. Minut erottaa tyylistä :) ainakin minä itse, mutta mites sinä?

        How to Get What.. ? :)

        https://youtu.be/zGiOkuoJGyk


    • Olin unohtanut äänestää tätä :) Nalle runovaltuustoon :)

      • Anonyymi

        Kannattaa varalta pitää nimimerkki, jos haluaa lisää omistaa miehiä :D
        Hehku on vallannut ikävä palstan.


    • Vähän älykkäämpi versio :)

    • Anonyymi

      Hienoa, että saitte toisenne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe