Tämä tyyppi on höpö ukko. Tuntenut lapsuudesta tämän nykyään tekee kuntosali valmennuksia ja muuta kaikki mitä hän myy on kopioitu muiden ihmisten valmennuksista ym. Pientä lisäystä toki niissä. En ymmärreä kuinka tyhmiä ihmiset on että pitää ostaa jotain valmennuksia jos sellasia ostaa se kertoo jo ihmisen laiskuudesta. Netti on täynnä ilmaista matskua niin miksi lähteä tuhlaamaan varoja jonkun ihmisen tälläiseen höpöhöpöp valmennuksiin.
Ayrton kalek
8
10258
Vastaukset
- Anonyymi
Äijjä toivois olevansa ayrton :( ei riittäny.
- Anonyymi
Lihaksia havittelevat teinipojat nyt tanssivat vaikka balettia, jos joku tarpeeksi lihaksia omaava ja ihailtava tyyppi sanoo, että se kasvattaa lihaksia. Mikäs sen helpompi keino takoa rahaa.
- Anonyymi
Itse treenasi Ayrtonin ohjeilla ja olin valmennetavana. Kyllä siitä joutui hyvin maksamaan mutta tuloksta syntyi erittäin nopeasti ja paljon. Sitä ennen treenasin omatoimisesti pitkään enkä juuri kehittynyt. Ayrton mahdollisti minulle nopeasti ison fysiikan iso kiitos siitä!
- Anonyymi
Mahdollistiko rakennusaineet?
- Anonyymi
Moro Ayrton! Onko Porsche toiminut hyvin?
- Anonyymi
Kuulostat kyllä ikävästi katkeralta ja kateelliselta lapsuuden tutulta. Kyllä, netti on pullollaan ilmasia vinkkejä ja ohjelmia, silti todella moni salilla treenaa väärin tai liian ”kevyesti”
- Anonyymi
Itse et sitten edes oppinut kirjoittamaan 👍🏼
- Anonyymi00008
Olen ollut Ayrtonin "valmennuksessa." Lähdin valmennukseen, sillä ajattelin etten edisty enää tarpeeksi siihen suuntaan mihin haluan, eli kehonrakennuspuoleen. Rautaa kyllä nousi kummasti ja koin olevani parhaassa kunnossa ikinä. Koulutukseltani olen PT ja liikunnanohjaaja. Lopulta maksoin 200€/kuussa, eikä Ayrton ollut edes valmentajani, vaan hänen tyttöystävänsä. Kaikki itselle tärkeimmät moninivelliikkeet eli normi kyykky, pena ja mave otettiin kokonaan ohjelmasta pois. Isoin liike oli kyykky smithissä. Ohjelma ei vaihtunut ja ruokavalio pysyi samana, sain ne kerran. Silti olisi pitänyt 200 kuussa maksaa. Ruokavalio oli laskettu liian vähäkaloriseksi ja jouduin asiasta huomauttamaan. Lopetin kyseisen pt:n seuraamisen heti tämän jälkeen. Se, että on hyvä lajissa, ei tee susta hyvää valmentajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1202239Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n552174Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt61402Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan761393- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311140Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68979