Ayrton kalek

Anonyymi-ap

Tämä tyyppi on höpö ukko. Tuntenut lapsuudesta tämän nykyään tekee kuntosali valmennuksia ja muuta kaikki mitä hän myy on kopioitu muiden ihmisten valmennuksista ym. Pientä lisäystä toki niissä. En ymmärreä kuinka tyhmiä ihmiset on että pitää ostaa jotain valmennuksia jos sellasia ostaa se kertoo jo ihmisen laiskuudesta. Netti on täynnä ilmaista matskua niin miksi lähteä tuhlaamaan varoja jonkun ihmisen tälläiseen höpöhöpöp valmennuksiin.

7

8829

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äijjä toivois olevansa ayrton :( ei riittäny.

• Anonyymi

Lihaksia havittelevat teinipojat nyt tanssivat vaikka balettia, jos joku tarpeeksi lihaksia omaava ja ihailtava tyyppi sanoo, että se kasvattaa lihaksia. Mikäs sen helpompi keino takoa rahaa.

• Anonyymi

Itse treenasi Ayrtonin ohjeilla ja olin valmennetavana. Kyllä siitä joutui hyvin maksamaan mutta tuloksta syntyi erittäin nopeasti ja paljon. Sitä ennen treenasin omatoimisesti pitkään enkä juuri kehittynyt. Ayrton mahdollisti minulle nopeasti ison fysiikan iso kiitos siitä!

• Anonyymi

Mahdollistiko rakennusaineet?

• Anonyymi

Moro Ayrton! Onko Porsche toiminut hyvin?

• Anonyymi

Kuulostat kyllä ikävästi katkeralta ja kateelliselta lapsuuden tutulta. Kyllä, netti on pullollaan ilmasia vinkkejä ja ohjelmia, silti todella moni salilla treenaa väärin tai liian ”kevyesti”

• Anonyymi

Itse et sitten edes oppinut kirjoittamaan 👍🏼

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      348
      2232
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      38
      1997
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      67
      1499
    4. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      91
      1396
    5. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1295
    6. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      99
      1198
    7. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      79
      1195
    8. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      222
      1095
    9. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      113
      1076
    10. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      12
      1037
    Aihe