Olisko hienoo sellainen kainalossa tuhiseva pienikokoinen taskunainen, joka mahtuu puseron sisään ja lämmittäisi miestä.
Mies voisi nukahtaa taskunaisen hyrisevään tuhinaan, kun taskunainen rentoutuisi miehen lämpimässä kainalossa ja välillä nainen tuhisisi nasaalimaisella äänellä.
Haluaisiko nainen olla sellainen taskunainen?
Taskunainen
24
52
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi taskukokoinen naisen ääni on nasaali? Vai pitääkö sinulle puhua kuin vauvalle tai koiranpennulle?
Ihan mielenkiinnosta mikä tekee taskukokoiseksi? Keskimääräisen 4-5-luokkalaisen koko: 150cm ja 48kg? Mitäpä sillä koolla on väliä. Taskunainen kuulostaa kivalta, mutta ismopikin nainen siinä kainalossa kuorsaamassa kurkkuäänellä on aika kiva - oikeastaan superhyvä!
- Anonyymi
Minulla on kolme tytärtä ja juuri tuollaista heidän kanssaan oleminen on välillä.
"Isi, pääsekö viekkuun nukkumaan"? Ja pääseehän se taskunainen viekkuun nukkumaan, joskus kaksikin. Kolmen kanssa on jo hankalaa kun ovat niin reviiritietoisia keskenään. - Anonyymi
Pala sieluani lähti mukanasi
Huomaatkos se on siellä taskussasi.
(Una Reinman)
Muistan puhuneeni hänelle joskus taskuun
laittamisesta. Siitä on valovuosia aikaa.
Olin vilpitön ja aito. Liian sinisilmäinen.
Tänä päivänä realisti.
Elämä on vain niin reaalia. Sitä arkielämän jaksamista.
Jokaisella meistä on omat kipumme.
☆Hyvää yötä - Anonyymi
Taskuraketti anna abreulla kai oli idolsin aikaa muistaakseni lempinimenä jonka jone Nikula antoi annalle ensi sijaisesti tällä enempi kai tarkoitetaan pieni ja hento jota miehen tulisi tarvittaessa pystyä suojelemaan abreu oli niihin aikoihin muistaakseni kuudentoista vanha ja hänellä oli jotain sutinaa sen hieman vanhemman sällin kanssa joka osallistui idolsiin ainakin siitä jotai lehdissä kirjoiteltiin
- Anonyymi
"Tasku-Venus" taitaa olla se alkuperäinen ilmaisu joka siis kuvastaa pienikokoista ja naisellisen seksikästä naista.
Ite laittaisin ilmaisun pituusrajaksi 159 cm, sitä pitemmät on ihan normaalipituisia minusta.
- Anonyymi
En haluaisi olla taskunainen vaan oma itseni. Olen pitkä ja muodokas ja sellaisena ihan hyvä, vaikkei se kaikkia miellytäkään. Minua se ei haittaa. Olen kiitollinen kehostani ja mitä pystyn tekemään sillä. Miehen kainalossa kehrääminen innostaa kyllä.
- Anonyymi
Sellainen maailma voisi vallata liian paljon tilaa elämässä. Itse aistin puheäänesi, kuin tyhjyyden keskellä tylpistyviksi ja omani hieman aavemaiseksi. Se on kuitenkin joku uusi paikka, tietenkin se on.
- Anonyymi
..tai ehkä omani aistin enemmän kuiskauksena. Monia ajatuksia tänään tästä heräsi. Mutta kuka tämän mielenkiintoisen ajatuksen lanseerasi tänne? Vakkari vai joku muu? Omakohtaisia kokemuksia? Kenen ääni on tuon nasaalin naisen esikuva?
- Anonyymi
Sellainen kokoa muuttava, eli nappia painamalla se suurenisi ja pienenisi taskukokoiseksi tai normaalikokoiseksi aina tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Eikö niitä pumpattavia jo erotiikka liikkeistä saa
Sellaiset on just parhaita.
- Anonyymi
MUTTA, sitten naisille myös joku taskukokeinen MATTI, sehän onkin jo keksitty TASKUMATTI jokaisen naisen taskuun ja käsilaukkuun!
- Anonyymi
Mutta se on myös se sama mies, joka tulee kalliiksi :\
- Anonyymi
166cm ja kokoajan menee kasaan.
Elämä on!- Anonyymi
Vanhuus ei kuulemma tul yksi ain on ne viat ja vaivat vähintäänkin seurana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuus ei kuulemma tul yksi ain on ne viat ja vaivat vähintäänkin seurana
Ai se on tuota kokoa :'D
- Anonyymi
Mitä leperrystä tämä nyt on?
- Anonyymi
Kukahan tätä nyt kysyy? :)
- Anonyymi
Turha yrittää!
- Anonyymi
Mua tää hymyilyttää :)
- Anonyymi
Näytät ihan grillimakkaralta.
Eiköhän noitakin löytyne jostain "kaalimadosta".
- Anonyymi
Kaikki naiset ovat taskunaisia. Olenhan erittäin pitkä, roteva ja egokin on suunnaton.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121