Olen täydellinen kumppani.

Anonyymi-ap

Olen uskollinen, intohimoinen, luotettava ja sitoutuva. Olen rakastava, läheinen, lämmin ja huomioonottava. Kumppanin tarpeet menevät minun edelle. Mutta en ole tossu. Olen keskustelu,-harrastus -ja ystäväkumppani. Olen vaatimaton ja pienetkin rakkauden eleet ovat minulle isoja.
Olen kannustava, perhekeskeinen ja vilpitöntä. Olen kodin hyvä henki.
Syy sinkkuuteeni on etten ole ollut minunlaisen kumppanin kanssa.

144

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nohnoh, kukaan ei ole täydellinen, et siis sinäkään.

      • Anonyymi

        Miten niin muka kukaan ei ole täydellinen? Sinut on aivopesty, kyllä täydellisiä on olemassa.


      • Anonyymi

        Olen kuullut tuon ennenkin ja olen sitä mieltä että jos ei ole täydellistä niin miksi sitten sana on olemassa. Ja minun täydellistä ei määritä kukaan ulkopuolinen. Käytän sitä just sillon kun minusta on täydellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muka kukaan ei ole täydellinen? Sinut on aivopesty, kyllä täydellisiä on olemassa.

        siellä taas vastarannan kiiski kerkko on jo saanut ilta lääkkeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut tuon ennenkin ja olen sitä mieltä että jos ei ole täydellistä niin miksi sitten sana on olemassa. Ja minun täydellistä ei määritä kukaan ulkopuolinen. Käytän sitä just sillon kun minusta on täydellistä.

        sairasta touhua T:sirkka hämälainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellä taas vastarannan kiiski kerkko on jo saanut ilta lääkkeet

        Hyvä muistutus! Lääkket meinasikin unohtua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä muistutus! Lääkket meinasikin unohtua...

        Ota L


      • Anonyymi kirjoitti:

        siellä taas vastarannan kiiski kerkko on jo saanut ilta lääkkeet

        Kuka lausui nimeni Kiiski Kerkko? Olen täällä tois puolella jokkee. Lääkkeet on otettu ja tauti poissa. Minä olen täydellinen myös . Niin sanoi tutkiva lääkäri.🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota L

        Ei niitä otalla pidetä. Höhlä.


      • Anonyymi
        Seebbo45 kirjoitti:

        Kuka lausui nimeni Kiiski Kerkko? Olen täällä tois puolella jokkee. Lääkkeet on otettu ja tauti poissa. Minä olen täydellinen myös . Niin sanoi tutkiva lääkäri.🤓

        Terve Kiiski Kerkko! Olen hoitava lääkärisi Summanen sinun pitää tulla sairaallella pukin miten koska dementiasi on pahentumasssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä otalla pidetä. Höhlä.

        Jonne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Terve Kiiski Kerkko! Olen hoitava lääkärisi Summanen sinun pitää tulla sairaallella pukin miten koska dementiasi on pahentumasssa

        No tullaan Oliko raato minun lempinimi? Ja sinä.olit lääkäri antabus virne. Tullaan jahka muistan minne. Otan taxin ja sanon turun yliopistollinen sairaala. Eikö? Minulla on myös tekojalassa ollut suonenvetoa. Voiko sen jalan amputoida? Samalla voisit tutkia rectumin, kun siellä on plastiikkia. No minä lähden nyt.


      • Seebbo45 kirjoitti:

        No tullaan Oliko raato minun lempinimi? Ja sinä.olit lääkäri antabus virne. Tullaan jahka muistan minne. Otan taxin ja sanon turun yliopistollinen sairaala. Eikö? Minulla on myös tekojalassa ollut suonenvetoa. Voiko sen jalan amputoida? Samalla voisit tutkia rectumin, kun siellä on plastiikkia. No minä lähden nyt.

        Anteeksi dementiani. Sinä olit raato etkä osaston lääkäri antabus virne. Pahoittelut.


      • Anonyymi
        Seebbo45 kirjoitti:

        No tullaan Oliko raato minun lempinimi? Ja sinä.olit lääkäri antabus virne. Tullaan jahka muistan minne. Otan taxin ja sanon turun yliopistollinen sairaala. Eikö? Minulla on myös tekojalassa ollut suonenvetoa. Voiko sen jalan amputoida? Samalla voisit tutkia rectumin, kun siellä on plastiikkia. No minä lähden nyt.

        Kyllä kyllä kerkko sinulla on vielä viikko elinaikaa ennen kuin kekri pukki vie


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä kerkko sinulla on vielä viikko elinaikaa ennen kuin kekri pukki vie

        Pyhä Sylvi sentään🐥enkä puhu nyt isoisästäsi. Viikko nyt täytyy lahjoittaa miljoonaomaisuus Nigeriaan sukulaiselle, joka lähetti kirjeen että tarvitsee apuani. Olemme kuulemma sukua jollain ihmeelisellä tavalla. Pidä raato lääkäri itsesi miehenä paitsi jos olet käynnyt sukupolvenvaihdos leikkauksessa, niin jonain. Ter. Vastarannan kerkko


    • Anonyymi

      Ensin luin, että olet hyvä renki, mutta et sitten ollutkaan. Pettymys.

      • Anonyymi

        voi pirjo kyllä se oikea vielä löytyy


    • Anonyymi

      Mites ne huonot puolet?

      • Anonyymi

        on varmaan x6


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on varmaan x6

        Se onkin autojen aatelia. Hienoin mitä tiedän. BMW x6


      • Anonyymi

        Yksi huono puoli on että en petä edes kostoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi huono puoli on että en petä edes kostoksi.

        Toinen on että petän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen on että petän

        Sinulla on käynyt hyvä säkä. Sinunlaisille on paljon ottajia.


    • Anonyymi

      Toivotaan että löydät oman tasoisesi kumppanin.

      • Anonyymi

        sinä taas varmaan et tuu koskaan ketään saaman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä taas varmaan et tuu koskaan ketään saaman

        Shots fired! :) Särmästä on hyötyä. Omaksi huviksi, tietenkin. Muijat ovat elämässä korkeintaan ekstratäytettä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shots fired! :) Särmästä on hyötyä. Omaksi huviksi, tietenkin. Muijat ovat elämässä korkeintaan ekstratäytettä. :)

        Ahahhaha hyvä vitsi😂


    • Anonyymi

      Siinä on se perustavanlaatuinen muuri edessä eli ennenkuin oppii tuntemaan toisen niin sillä ei ole väliä millainen ihminen oikeasti on. Ainoa mitä voi päätellä toisesta on hänen habituksensa ja elekieli sekä mieliala voivat vaihdella eri päivinä eri ihmisillä. Kysynkin kuinka usein aloittaja on onnistunut avaamaan keskusteluyhteyden hänen ja häntä kiinnostavan kumppaniehdokkaan välille. Se on lähes mahdotonta itselleni, siksi sitä tässä kysynkin.

      • Anonyymi

        vitun hippi


    • Anonyymi

      Olen huono kumppani. Olen hyväsydäminen, uskollinen, mukava enkä juo alkoholia.

      • Anonyymi

        Juu oot


    • Anonyymi

      ketä luulet kusetavasi varmasti yli viikon jälkeen jo nalkutat ja haiset paskalta ja haluat merkkivaatteita minusta sinun pitäisi olla rehellinen eikä kusettaa niin et olis ehkä sinkku satanan hippi syy sinkuteen on varmasti paskan haju saatrnan tossu T:make

    • No hyvät sulle.. itsestäni voin sanoa kutakuinkin päinvastaisia asioita..

      Olen uskoton, intohimoinen, luotettava ja ehdottomasti sitoutumiskammoinen. Olen rakastava, läheisyydestä nauttiva, lämmin .. mutta itsekäs paskiainen. Omat tarpeeni tyydytän ensiksi ja siten mitä yli jää.. jää kumpparille. Olen varsinainen lammas.. ihan tossu. Tosin kovin vahvalla luonteella varustettu.
      Ei voisi vähempää kiinnostaa kumpparin harrasteet .. saati että osallistuisin. En todellakaan ole vaatimaton ja vähät välitän rakkauden eleistä. Pienistä tai suurista.

      En tue tai ota riippaa kumpparista, ei tulisi mieleenkään perheellistyä tai muutoin ruveta kodin hengettäreksi. Hei.. c'mon.. jotakin rajaa.

      Syy sinkkuuteeni on, että se on paras tapa elää. Voi kun olisikin minunlaisiani enempi...

      • Ja sinä selvästi kohtelias...


      • Anonyymi

        Naiset pitävät kusipäistä. Kerta toisensa jälkeen todistettu juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset pitävät kusipäistä. Kerta toisensa jälkeen todistettu juttu.

        😏 onnen päiväni


      • Anonyymi

        Haha. Hauska! Tästä syystä ei kannata etsiä erilaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Hauska! Tästä syystä ei kannata etsiä erilaisuutta.

        Danke.


      • Anonyymi

        Et kai mitenkään ole "itsekäs paskiainen", kun edelleen huolehdit ex-puolisostasi! Se on sellaista epäitsekkyyttä, mihin harva kykenee tai haluaa tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai mitenkään ole "itsekäs paskiainen", kun edelleen huolehdit ex-puolisostasi! Se on sellaista epäitsekkyyttä, mihin harva kykenee tai haluaa tehdä.

        No ehkä syyllistyin liioitteluun, olen ehdottomasti itsekeskeinen paskiainen. Kiistattomasti. Mutta joo.. joudun myöntämään, etten ehkä ole niin itsekäs kuin pitäisi olla.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Danke.

        Silti olet viel neitsyt


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ehkä syyllistyin liioitteluun, olen ehdottomasti itsekeskeinen paskiainen. Kiistattomasti. Mutta joo.. joudun myöntämään, etten ehkä ole niin itsekäs kuin pitäisi olla.

        Tyhmä kiinni edellisessä suhteessa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silti olet viel neitsyt

        Juu.. mä sikisin neitseellisesti vuonna ysikuus..
        Ja minulla on sellainen neitseellinen taipumus, että immenkalvo on muurannut minut umpeen.. varsinsinen pyhimys.. Pyhä Pirpana korvaa Neitsyt Marian...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kiinni edellisessä suhteessa!

        Olen. Ja lujasti.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No ehkä syyllistyin liioitteluun, olen ehdottomasti itsekeskeinen paskiainen. Kiistattomasti. Mutta joo.. joudun myöntämään, etten ehkä ole niin itsekäs kuin pitäisi olla.

        Ehket ole tarpeeksi itsekäs asioissa, joissa pitäisi olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehket ole tarpeeksi itsekäs asioissa, joissa pitäisi olla.

        Tuo pitää paikkaansa. Niin inhottavaa kuin se onkin itselleni myöntää.


      • Anonyymi

        Horoskoopiltani olen juu


      • Anonyymi

        Millon sulle tehtiin lobotomia🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millon sulle tehtiin lobotomia🤔

        Mulle vai? Just eilen viimeksi...


    • Anonyymi

      Voi kulta suukko kirjoita mulle

      • Anonyymi

        Kenet jätettiin 2000 luvulle


    • Anonyymi

      Naiset vihaavat täydellisiä miehiä. Niistä ei irtoa tarpeeksi draamaa. Kohtele muijaa huonosti varsinkin epäkohteliaalla ja huomion ansaitsemista penäävällä tavalla, niin muija saa draamaa ja mies hieman kunnioitusta. Osa nykymuijista on tosin niin feministejä miesvihaajia, että ne alkavat tuossakin tilanteessa räpättämään vastaan. Siinä tilanteessa voit vain deletoida ja blokata muijan yhteystiedot ja siirtyä eteenpäin.

      Tärkeintä ihmissuhteessa naisen kanssa ei ole olla täydellinen, vaan jatkuvasti osoittaa naiselle, että hän on puutteellinen ja korvattavissa helposti toisella naisella. Muuten saat irti lähinnä narinaa ja valitusta.

      • Anonyymi

        Olen elävä todeiste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen elävä todeiste

        😊😊


      • Anonyymi

        Minun huono puoli on se etten narisi ja valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun huono puoli on se etten narisi ja valita.

        Mun että olen tunnevammainen🥵


    • Anonyymi

      Onhan sinulla itesi?

      Itse ajattelen homman niin että se mikä minussa on hyvää on tarkoitettu sellaiselle kumppanille joka noita ominaisuuksia tarvii kipeästi, koska on asioita joita minä kaipaan yhtä kipeästi enkä pysty niitä itsessäni olemaan.

      • Anonyymi

        Hahaah vitun sinkut


    • Hmm, minusta tuntuu, että sulla on tuossa jo pöytään tarjoiltuna sellainen agenda, että saa vastakkaisen puolen puntit tutisemaan. Mitäpä, jos tutustuisit jokonkin mieheen hieman rennommin, ilman tuota menua. Voisitte löytää ensin toisenne ja sitten ehkä tulevaisuudessa yhteisen ruokalistan. Parisuhteen voi toki löytää niin, että ilmoittaa elämässään olevan aukon, mutta en suosittele sitä. Niistä tulee helposti laastarisuhteita, tai jos sellaisen tarvitsee, niin mikäpä siinä.
      Itse olen jotenkin tseeniläinen; mitä vähemmän haluat, sitä enemmän saat.

      • Anonyymi

        Kerroin millainen kumppani olen. Se että maailmasta löytyisi yksi samanlainen kun minä, ei pitäisi olla mahdotonta.


      • Anonyymi

        Ja paskat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin millainen kumppani olen. Se että maailmasta löytyisi yksi samanlainen kun minä, ei pitäisi olla mahdotonta.

        Saattaa jopa olla mahdotonta itselle on ainakin ollu melkolailla mahdotonta kohdata nainen joka olisi halunnut tutustua muhun niitä olen jokusen kohdannut kelle olen kelvannut sellaisena kuin olen mu se ettei tutustu toiseen tuo mukanaan omat ongelmansa ja kun itsellä ei ole tapana tyrkyttää itseäni kenellekkään niin se ei tee lähestymisestä kovinkaan helppoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa jopa olla mahdotonta itselle on ainakin ollu melkolailla mahdotonta kohdata nainen joka olisi halunnut tutustua muhun niitä olen jokusen kohdannut kelle olen kelvannut sellaisena kuin olen mu se ettei tutustu toiseen tuo mukanaan omat ongelmansa ja kun itsellä ei ole tapana tyrkyttää itseäni kenellekkään niin se ei tee lähestymisestä kovinkaan helppoa

        Mikä siinä tutustumisessa on niin vaikeaa? En oikein ymärrä tuota pointtia . Olet vaan oma itsesi etkä yritä mitään muuta. Tutustuminenhan tulee juttelusta ja tottakai myös hyvästä seksistä alkumetreillä. Sitten aletaan värkkään aikatauluja yms. sellaiseen kuosiin, että voidaan tavata yhä uudelleen, ja sehän on vain järjestelykysymys.


      • Anonyymi
        mr-groove kirjoitti:

        Mikä siinä tutustumisessa on niin vaikeaa? En oikein ymärrä tuota pointtia . Olet vaan oma itsesi etkä yritä mitään muuta. Tutustuminenhan tulee juttelusta ja tottakai myös hyvästä seksistä alkumetreillä. Sitten aletaan värkkään aikatauluja yms. sellaiseen kuosiin, että voidaan tavata yhä uudelleen, ja sehän on vain järjestelykysymys.

        Minä eli ap en voi tähän puuttua. Jos puutun, laastari muuttuu pian jeesusteippisuhteeseen, mikä revittynä irti tekee kipeää, varsinkin jos on karvoja välissä. Tai sitten käy niin että sitä ei saa revittyä millään pois ja siihen jää, mihin sen laitoit, et pääse ikinä eroon.


    • Anonyymi

      Olet ehkä kaikkea tuota, mutta jätit paljon sanomatta. Ei kukaan meistä ole pelkkä lista positiivisia piirteitä.

      En minä ainakaan voi väittää täydellinen olevani, kaukana siitä. Pidän kuitenkin itsestäni myös niiden vähemmän mairittelevien piirteiden kanssa, sillä ne ovat osa minua. Pyrin opettelemaan paremmaksi, hiomaan kulmiani, tekemään kompromisseja, mutta tuskinpa tämän elämän aikana pääsen loppuun asti itseni työstämisen kanssa. Mies joutuu siis kanssani tyytymään vähemmän täydelliseen, mutta silti aika kivaan naiseen. Voimme työstää epätäydellisyyksiämme yhdessä 😊

      • Anonyymi

        Voi vitun hipit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vitun hipit

        Hipit? 😂 No vaikka sitten niin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hipit? 😂 No vaikka sitten niin 😄

        Wtf💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wtf💀

        Sitä samaa ❤️


      • Anonyymi

        On minullakin inhottava puoli ahdistua ihmisistä. Ajoittain minun pitää mennä omiin ajatuksiini. Riippuen kuinka paljon eri ihmisiä olen joutunut sietämään. Siksi tarvitsen kodissani oman huoneen tai tilan missä voin kuunnella musiikkia ja harrastaa. Ja samalla ladata itseni uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin inhottava puoli ahdistua ihmisistä. Ajoittain minun pitää mennä omiin ajatuksiini. Riippuen kuinka paljon eri ihmisiä olen joutunut sietämään. Siksi tarvitsen kodissani oman huoneen tai tilan missä voin kuunnella musiikkia ja harrastaa. Ja samalla ladata itseni uudelleen.

        Itselleni se on usei autoajelu yksin tai kävely musiikkia kuunnellen niin saa kaikkeista helpoiten olla omissa oloissa kun kävelee


    • Anonyymi

      Luin pariin otteeseen tuon myyntipuheen. Suoralta kädeltä voin sanoa mielipiteeni; oikea myyntitykki asialla, mutt sen verran monta erehdystä on tullut tehtyä ja niistä jotain opittuakin. Tuollaista ihmistä ei oikeesti edes ole olemassa, meissä kaikissa on omat virheemme, mutt hän tunnistetavissa jo alkumetreillä narsistiksi; VAROKAA!
      trollikka

      Hyvää yötä, nukkukaa hyvin!

      • Anonyymi

        Virheidesi syy on hinku antaa piIIua jännämiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheidesi syy on hinku antaa piIIua jännämiehille.

        Turpa kiinni jarkko


      • Anonyymi

        Minä olen kuvailemani ihminen ja olen olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kuvailemani ihminen ja olen olemassa.

        Hyvä vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vitsi

        Minun mielestä vitsinä olisi todella huono ja tuskin ketään naurattaisi ainakaan sillä hauskalla tavalla kun vitsille nauretaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virheidesi syy on hinku antaa piIIua jännämiehille.

        Viitsikö joku selventää mikä vittu tuo on tuo jännämies mitä täällä tykätään viljellä yhdessä jos toisessa keskustelussa


      • Anonyymi

        Kyllä! Kyseessä on narsku joka ei näe itsessään mitään vikaa. Se on aina muissa. Empatiaa eivät koe lainkaan
        Peilistä itseään ihailee. Sillä korjaantuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Kyseessä on narsku joka ei näe itsessään mitään vikaa. Se on aina muissa. Empatiaa eivät koe lainkaan
        Peilistä itseään ihailee. Sillä korjaantuu

        Narsisti ei peiliin katso. Mutta empatia puuttuu kyllä.


    • Anonyymi

      Kuinka kauan jaksat pitää kulissia yllä

      • Anonyymi

        Hahhahah lol oot viisas


      • Anonyymi

        Niin kauan kun rakkaus on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kun rakkaus on olemassa.

        Eli ei koskaan🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kun rakkaus on olemassa.

        Eipä se silloin ole enään kulissi niistä kulissi liitoista kun se puuttuu se rakkaus ollaan yhdessä kun pelätään olla yksin tai pelätään ettei yksin pärjää selviä halua olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kun rakkaus on olemassa.

        Eli itserakkaus👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli itserakkaus👍

        Itseasiassa, itserakkaus on tärkeä rakkauden muoto. Epävarmat ihmiset tarvitsevat kehuja, huomiota ja hyväksyntää muilta, että voisivat tuntea itsensä jollain tapaa hyväksi. ja jos et opi rakastamaan sinua kierre on loputon.


    • Anonyymi

      Jokainen tosiaan on täydellinen sellaiselle, joka etsii juuti hänenlaistaan. Suorastaan nerokasta. Mitä tästä opimme? Etsi sellainen kumppani, joka pitää sinua täydellisenä ja jos haluat täydellisen kumppanin niin etsi sellainen, joka on sinun mielestäsi täydellinen. Tuo logiikka on täysin pettämätön!

      • Anonyymi

        Miksi suomi24 on täynnä hippejä💀


      • Anonyymi

        Sinä ymmärsit. Hienoa! Erilaisuus on huono valinta parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ymmärsit. Hienoa! Erilaisuus on huono valinta parisuhteessa.

        Usein miten juu


      • Anonyymi

        Oletuksena tuossakin on ettei kumpikaan esitä muuta kuin on


    • Anonyymi

      Tuskin olet, kun sinkku olet.

      • Anonyymi

        ^ agreed


      • Anonyymi

        Syy sinkkuuteeni kerrottiin lopussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy sinkkuuteeni kerrottiin lopussa.

        Voi vittu😂😂😂😂 vai olisko et oot 13v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vittu😂😂😂😂 vai olisko et oot 13v

        Kyllä. Niin kun huomaat, olen erittäin fiksu ja hyvin käyttäytyvä 13 vuotias. Sinusta taas huomaa että olet jo aikuisiän ylittänyt.


    • Anonyymi

      tuskin mikään on niin haasteellista kuin pitkä parisuhde, joka muuttuu toiseksi noin 7 vuoden välehin aivan kuin olisi puolisoa vaihtanut matkalla,

      • Anonyymi

        Otan haasteen vastaan ja selviän kumppanini kanssa voittajana maaliin. Yksi huono puoli minussa on että olen sinnikäs.


      • Anonyymi

        Panee vain hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan haasteen vastaan ja selviän kumppanini kanssa voittajana maaliin. Yksi huono puoli minussa on että olen sinnikäs.

        After six hours


    • Anonyymi

      👍🏼😊 hyvä aloitus.

      • Anonyymi

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.

        No❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No❤️

        Mitä no🤷‍♂️


    • Anonyymi

      Hienoa miten väärin aloitus on ymmärretty. Oletan että täältäkään kukaan ei tarvitse minunlaista kumppania.

      • Anonyymi

        Juu ei kukaan sua haluakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei kukaan sua haluakaan

        Tarvitsen yhden.


      • Anonyymi

        Kyllä joku jossain kaipaa kaltaistasi kaunotarta tämä vain ei ole varmaan oikea paikka etsiä enkä usko että jos jotain kaipaa sitä olisi edes mahdollista etsimällä löytää


    • Anonyymi

      Aloittaja unohti mainita olevansa myös tyhmä, ruma, lihava ja itseriittoinen.

      • Anonyymi

        Ja sinä unohdit mainita että olet niitä kumppaneita jotka etsivät ja haluavat huomion muualta kun omalta kumppanilta.


      • Anonyymi

        Win


    • Anonyymi

      Se on hyvä

      • Anonyymi

        Seppo on bi


    • Anonyymi

      Täydellinen kumppari, pari vaan puuttuu on siis pariton kumppari.

      Toinen pari eli kumppari-kumppani, kengän toinen pari hukassa onnnnnpi!

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Muistutus sulle. Enkä huijaa alotuksessa, enkä vastauksissa noille epäilijöille.
      p.s. mun ip taas estetään koko ajan enkä ole mitään tehny

      • Anonyymi

        Meenkin sänkyyn. Syön tortillan tai ehkä kaks. Tai kolme. Onneks on pullaa ettei ihan ilman sokeria tarvi mennä nukkuun. Juomaks mulla on vettä ja pullan kanssa kokis. Ehkä juon kokiksen en tiiäe vielä. Viinirypäleet söin jo. Oli pakko ettei ne huonone ja jos olisin joutunut heittää me roskiin, en olis antanu mulle anteeks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meenkin sänkyyn. Syön tortillan tai ehkä kaks. Tai kolme. Onneks on pullaa ettei ihan ilman sokeria tarvi mennä nukkuun. Juomaks mulla on vettä ja pullan kanssa kokis. Ehkä juon kokiksen en tiiäe vielä. Viinirypäleet söin jo. Oli pakko ettei ne huonone ja jos olisin joutunut heittää me roskiin, en olis antanu mulle anteeks.

        Jaa onhan mulla suklaamuroja. Suklaata tekee aina ennen nukkumista mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meenkin sänkyyn. Syön tortillan tai ehkä kaks. Tai kolme. Onneks on pullaa ettei ihan ilman sokeria tarvi mennä nukkuun. Juomaks mulla on vettä ja pullan kanssa kokis. Ehkä juon kokiksen en tiiäe vielä. Viinirypäleet söin jo. Oli pakko ettei ne huonone ja jos olisin joutunut heittää me roskiin, en olis antanu mulle anteeks.

        Mun tortillan päällä on juustoo, kanaa,kurkkua,tomaattia,paprikaa, mildi kastike ja fetaa. Ja näköjään suunnittelen että syön 5 pullaa jäkkäriks. Plus murot.


      • Anonyymi

        Söin 2 tortillaa. 3 pullaa. Vähän kokista. Kohta murot ja ehkä loput pullat. Sitten nukahdan. Suklaa mulla silti on mielessä. Ja sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meenkin sänkyyn. Syön tortillan tai ehkä kaks. Tai kolme. Onneks on pullaa ettei ihan ilman sokeria tarvi mennä nukkuun. Juomaks mulla on vettä ja pullan kanssa kokis. Ehkä juon kokiksen en tiiäe vielä. Viinirypäleet söin jo. Oli pakko ettei ne huonone ja jos olisin joutunut heittää me roskiin, en olis antanu mulle anteeks.

        Unosia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa onhan mulla suklaamuroja. Suklaata tekee aina ennen nukkumista mieli.

        Lämmintä syliä usei tekee mieli kun nukkumaan on käymässä seksi si taas enempikin aamulla ennen töihin lähtöä suklaa ny si taas on hyvää muuten vaan


    • Anonyymi

      Minä olen kaikkea tuota! !! Olen myös omistushaluinen, mustasukkainen, riippuvainen, antelias ja epävakaa! Ja paljon muuta.

      • Anonyymi

        Tiesin jo tuon kaiken.


    • Anonyymi

      Vaikutat mukavalta mutta et sä itseäsi voi unohtaa vain huomioidaksesi toista muutoin täydellinen jollekulle joka kaipaa enemmän sitä yhdessä oloa ja yhdessä ajanviettämistä kaksin tai perheenä ja jos sattuu että on lapsia ennestään niin nekin täytyy muistaa lapsi kun ei ole nukke jonka voi heittää nurkkaan kun elämäntilanne muuttuu tai vaihtuu

      • Anonyymi

        Kyllä voin unohtaa minut helposti. Ja muutenkin todella pahan kuulonen sun mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voin unohtaa minut helposti. Ja muutenkin todella pahan kuulonen sun mieli.

        Mielesä ole mitään sitä ny on täsä jo koitettu veivata vitun kuus kuukautta kun ei työterveys lääkäri keksiny mitään fyysistä syytä millä olisi kirjoittanut sairaslomaa mu ihan uteliaisuudesta ny kahton tän loppuun mihin kaikkeen täsä ny koittaa vedota vai joko saatana ny pääsis jo töihi muutoi mitään hätää mu on aika niin perkeleen pitkää yksin jouten ollessa silloin tällöin aina toki joku tulee kaupungilla jutteleen ja itse jutellu monenkin kaupan kassan kanssa et sillai mu jos ihan vai kotona nököttäs saattas jo seinät kaatua niskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielesä ole mitään sitä ny on täsä jo koitettu veivata vitun kuus kuukautta kun ei työterveys lääkäri keksiny mitään fyysistä syytä millä olisi kirjoittanut sairaslomaa mu ihan uteliaisuudesta ny kahton tän loppuun mihin kaikkeen täsä ny koittaa vedota vai joko saatana ny pääsis jo töihi muutoi mitään hätää mu on aika niin perkeleen pitkää yksin jouten ollessa silloin tällöin aina toki joku tulee kaupungilla jutteleen ja itse jutellu monenkin kaupan kassan kanssa et sillai mu jos ihan vai kotona nököttäs saattas jo seinät kaatua niskaan

        Ei rahaongelmia siis, hhmm🤔


    • Anonyymi

      Tää on edelleen vapaa. Aloin jo epäileen että onkohan noin täydellinen kun ei miestä saa. Yrittänyt ei ole kun yhtä ja sekin meni huonosti. Varmaan kun sillä on m-ongelmia, eli mongelmia. Omien puheiden mukaan yhtenä päivänä rakentaa talon, käy kuussa, harrastaa kaiken, leipoo jokaisen reseptin ja valmistaa maapallon kaikki ruuat. Oon sen nähnyt näin tekevän mutta sitten se loppuu kun seinään ja jää jumiin, ei saa mitään aikaan eikä valmiiksi. Ja vielä pakottaa kumppanin olemaan läsnä sillonkin kun itse haluaa olla omissa ajatuksissa ja oloissa.

      • Anonyymi

        Unohdinko mainita että tää on erittäin omistushaluinen. Tää ei ymmärrä sitä kun sanotaan että puolisoa ei voi omistaa.


      • Anonyymi

        Mutta sekin lasketaan hyväksi ominaisuudeksi.


      • Anonyymi

        Miksi seurustella, jos on 6pvää itsekseen ja 1 päivän yhdessä?


      • Anonyymi

        Viikosta 1päivä yhdessä ja 6 erillään, mikä SUHDE se on.


    • Anonyymi

      sitä oikeaa kannattaa odottaa, tise myös odottelen,

    • Anonyymi

      Olet kuin vieras kaupunki ja lähiö, et juurikaan muuta. Et kaipaa muuttoapuakaan omaisuutesi viedäksesi.

      • Anonyymi

        Sinulle toivon ihmistä kuka hyväksyy sinut juuri tuollaisena.


    • Voih, niin olen minäkin perfecto. Ihmettelen vaan miksei kukaan muu älyä sitä. :)

      • Anonyymi

        Ei kannata sanoa itsestään mitään hyvää tai saa vihaisia palstalaisia kimppuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata sanoa itsestään mitään hyvää tai saa vihaisia palstalaisia kimppuun.

        No onneksi voi lämäistä virtuaalioven nenän edestä kiinni ja jättää ärisijät ärisemään sen virtuaalioven taakse.

        Mutta joo, ei täällä juuri kannata kehua itseään eikä ketään nimeten, sillä pian on joku vääntämässä sketsiä aiheesta. Pääsee vaan nypittäväksi.

        Kateus, katkeruus, kosto siinä 3 suomalaista kovaa K:ta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No onneksi voi lämäistä virtuaalioven nenän edestä kiinni ja jättää ärisijät ärisemään sen virtuaalioven taakse.

        Mutta joo, ei täällä juuri kannata kehua itseään eikä ketään nimeten, sillä pian on joku vääntämässä sketsiä aiheesta. Pääsee vaan nypittäväksi.

        Kateus, katkeruus, kosto siinä 3 suomalaista kovaa K:ta.

        Neljäntenä keljuilu.


    • Anonyymi

      Olin ns. täydellinen vaimo, hoidin kodin, lapset,miehen ja kävin töissä, mies oli raitis joka oli kuin vieraileva tähti, minun piti passata, kunnes alkoi elää myös poikamieselämää ja kestin sitä 25 v, ei lopettanu vieraissa juoksua. No laskin vapaaksi ja paljon parempaa elää nyt yksin, miestä en tarvii mihinkään enää. Hyvä kokemus oli kuitenkin, tuo pettäminen oli todella loukkaavaa, sen myönnän. Mutta aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Mutta ottakaa kiltti ja kunnollinen mies. sillä on pari sakelsmannia ja hänet löydätte kunnanvirastosta.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe