Mies ei tule teltasta

Anonyymi-ap

Syksyn päälle kesän jälkeen meillä ilmeni taas parisuhteessa jonkinlaisia ongelmia. Nimittäin mies ei tule teltasta sisälle ja nyt on jo lokakuu kuiteskin. Olen useana iltana käynyt maanittelemassa miestä ja yrittänyt avata teltan vetoketjua, mutta se repii siitä takaisin päin ja ei irroita teltan oven nyöreistä. Jollain pajun oksalla räppäsi siitä oviaukon välistä mua sormillekin keskiviikkona kun yritin vilauttaa mustikkapiirakkaa. Teltasta kajastaa ikäänkuin jonkinlainen myrskylyhdyn valo. Olen huolissani kun hän sanoi, että hän nyt eläytyy vuorikiipeilijä Gustafssoniksi ja konevuokraamosta on tullu tuulikone-lumetin yhdistelmä Skodan viereen pihaan. Ei mulla ole edes lumilapioista tähän hätään. Meidän bengalilaiselle kissalle on tullut myös stressireaktio ja se pudottaa nyt karvaa reilusti. Mulla on vähän sama juttu kans. Olisko palstalla yhtään neuvoa tähän?

40

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kieltämättä aika hankala tilanne etenkin ajankohta huomioiden. Yleensä sitä ihminen jotain keksii, mutta melkein tarvis kyllä nähdä ensin..

• Anonyymi

Kenet meistä haluat nähdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenet meistä haluat nähdä?

Kissa ensin.

• Anonyymi

Anna sen olla. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Voi tietenkin myös ilmoittaa, että kodin fasiliteetit ovat vain sisätiloissa asuvien käytössä. Eli siis keittiö laitteineen ja tykötarpeineen, kylpyhuone, vessa jne. ovat ulkona asuvilta off limits. Osoitat miehelle jonkis syrjäisen kolkan pihamaasta, johon saa kaivaa itselleen vessakuopan ja peittää jätöksensä sinne.

• Anonyymi

Nauhoita omaa ulvontaasi sekä karjuntaasi ja tätä sitten ämyrillä huudatat pihalla niin ukko luulee hirveän Himalajan lumimiehen ilmaantuneet kotipihalle. Ukko kipittää kiireenvilkkaa kotikellarin pimeyteen.

• Anonyymi

😂😂

• Anonyymi

Miehellä selvästikin on identiteettiongelma, 2000-luvun muodin mukainen femiininen miesmuotti on alkanut kyllästyttämään. Haluaa tuntea voimaantumista ja kuulumista miessukuun miehekkään harrastuksen kautta. Anna vaan miehen jatkaa ihan rauhassa niin kenties saat miehekkään murisevan körilään kimppuusi kun kyllästyy yksinoloon ja muodostuneet testosteronit tekee tehtävänsä.

-harmiseikijrj-

• Anonyymi

Voimaantumista 😂 telttaretriitti

• Anonyymi

Tuollaista se on parisuhde pahimmillaan ,kun puoliso ei ymmärrä toisen elämänarvoja ja harrastuksia.Keskikaljabaarissa istuminen vielä hyväksytään ,mutta reipashenkistä eräelämää ei saa harrastaa. Voi teitä naisia,kyllä ahdistaa lajikumppanin kohtalo.

• Anonyymi

Niin. Tänään hän oli talon pelastustietikkaissa karabiinihakakiinnityksellä, hakku mukana, lumikone päällä, parta jäässä.

Yritin patakintaalla heiluttaa, että olis uunimakkaraa kurkkusalaatilla, mutta ei.

Psykologi sanoi, että joka kolmas mieheni ikäinen mies juurikin oirehtii näin.

Mulla lähtee karvaa edelleenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Tänään hän oli talon pelastustietikkaissa karabiinihakakiinnityksellä, hakku mukana, lumikone päällä, parta jäässä.

Yritin patakintaalla heiluttaa, että olis uunimakkaraa kurkkusalaatilla, mutta ei.

Psykologi sanoi, että joka kolmas mieheni ikäinen mies juurikin oirehtii näin.

Mulla lähtee karvaa edelleenkin

Kummasta piästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasta piästä

Minun, ei miehen päästä

• No.. nyt sulla on hyvää aikaa harrastella omia juttujasi.. hankkia vaikka kiinteäkroppainen nuori rakastaja. Sellainen oma allaspoika...

Tai voithan sinä tämän yllättävän vapautesi käyttää villasukkien kutomiseenkin...

• Anonyymi

Yritin pitää hänet sisällä vuorisuolalampulla. Niitä on luontaistuotekaupoissa. Nyt hengittelen sitä yksin. Ei ole allaspoikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin pitää hänet sisällä vuorisuolalampulla. Niitä on luontaistuotekaupoissa. Nyt hengittelen sitä yksin. Ei ole allaspoikaa.

Tilaat jonkun pystyvän ruokalähetin vaiks

• Anonyymi

kpa jorwnkin unohruu joku näppäåin päällw pINmn

ka sotte4m åaomaa oamlaollosesto sot' sq,aa mn',,'omt' lplpakam jasialom ejllä'

• Anonyymi

Montako kossua mennynä jo

• Anonyymi

minä jueeqlqn monqe4ikin joeIN hAssuja juttuja tyttejen kansa kaupunfgilla, v3sivaqrot, olikin oikeinm hhassu.... kaikenlaista.

• Anonyymi

Tuossa ny ei ol piät eik häntää mitä on tullu nautittua kun ei ol nappuloita erottan

• Anonyymi

Mies voi lähteä teltasta, mutta teltta ei miehestä. :)

• Anonyymi

Teltan henki.

• Anonyymi

Annat ukon olla teltassa keksit jonkin tavan vielä aidata teltan ympäri et mies saa itse vuorostaan polvillaan rukoilla että pääsee sisään ni eiköhän opi ajattelemaan kuinka hölmöä käytöstä tuo on

• Anonyymi

Kai jokainen ymmärtää. ett tässä keskustelussa puhutaan kielikuvilla? Miehinen teltta ja piirakan vilauttelut jne.

• Anonyymi

Vain sinun mielessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain sinun mielessäsi.

Kissasta putosi karvat eikä siltikään mies suostu tulemaan ulos teltastaan vaan harrastaa SM -leikkejään koivuvitsalla yksinään.

• Anonyymi

Noin siinä käy kun piirakkaa leivotaan yksin. Toista alkaa kiinnostamaan ihan muut jutut.

Pitäisi vähän useammin yhdessä leipoa.

-keinovaginamies-

• Tuikkaa teltta tuleen:)

• Anonyymi

Mitä vinkkaat seuraavalla nimimerkilläsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä vinkkaat seuraavalla nimimerkilläsi?

Ei aavistustakaan.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ei aavistustakaan.

Odotellaan

• Anonyymi kirjoitti:

Odotellaan

Varo ettei aika käy pitkäksi :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Varo ettei aika käy pitkäksi :)

pusi pusi musi musi.

• Anonyymi

Lumi painaa teltan kasaan. Niin kävi auton pressutallillekin.

• Anonyymi

Meillä kävi kerran niin ostoskierroksella, että mies löytyi nukkumasta retkeilykaupan esittelyteltasta. Se oli kaikille noloa. Siinä oli saanut testata puhallettavaa vaelluspatjaa ja sitten se oli jäänyt siihen pidemmäksi aikaa köllimään ja nukahtanut. Mä olin vaatekaupoissa ja ihmettelin, mikä selkkaus retkeilykaupan tiskillä on kun myyjät levittelivät käsiään.

Ei oo hetkeen menty siihen kauppakeskukseen.

• Anonyymi

Olet jo löytänyt asemosi.
      Sinkkuna.
      Muista antaa kissalle matolääkitys.

• Anonyymi

Eihän se nyt sinkuksi tee jos toinen teltassa makaa :)

• Anonyymi

Käy yöllä p*nemadsa sitä.

• Anonyymi

Mies on saanut liikaa parisuhdeaikaa. Nyt ei ole oikea hetki ehdottaa kuusenpihkapalasaippuan hankkimista. On käytettävä naisellista juonittelutaitoa miehen sitä tajuamatta... 🤔

• Anna miehen telttailla yksinään, ja keksitty aisoihin jotka itseäsi kiinnostaa ja joista saat mielihyvää. Veikkaan, että mies tulee sisälle kun pakkaset alkaa tai kun itse lähdet ystävien kanssa kylpylään hemmottelureissulle. Kun lämpöön taas tottuu, ja kun sisällä on valmiiksi tehty ruoka, ei välttämättä palaa telttaan kun palaat kotiin. 😉 Ja jos mies päättää jäädä kylmään, sekin on hänen ratkaisunsa, jota täytyy vain kunnioittaa ja antaa hänen mennä. Antamalla tilaa, näet haluaakin hän palata vai ei Toisen ihmisen puolesta ei voi päättää.

• Ihan normaalia hommaa näin korkean energiahinnan aikaan. Parempi tuokin, kun että yrittää tehdä avonuotiopaikkaa olohuoneeseen tai hommaa letkan tiiliä ja muuraa varaavan takan itse johonkin nurkkaan.
      Bengalikissoilla karvanvaihto normaalia ja itselläsi ne ei haittaa, jos sitten ei ole hiuskalustosta. Mutta käytä mietoja shampoita ja sadevettä pesuun.

Lumikoneesta voit ottaa tyyppikilvestä tehoarvon (kw) ja ilmoittaa hälle sen, yhdistettynä sähkösopimuksesta löytyvään kw/h hintaan. Saattaa muuttua fiilistelyyn yöpakkasilla...😊👌

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      139
      6313
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      70
      5237
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3675
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3280
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      115
      2438
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2028
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      16
      1313
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1188
    Aihe