Niin onko mitään nyt hukassa? Minulta 22 mm hylsy ja 17 mm kiintolenkkiavain
Mitä hukassa osa 2
69
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole enää. Löysin eilen uimahousuni - ne oli pudonneet saunan pukuhuoneessa olevan puupinon taakse. Löysin ne sattumalta koska tulitikkuaski putosi sinne ja sitä hamutessa käteeni osui oudon tuntuinen materiaali.
Yksi kappale elämää ja sen lisäksi ajatukset, ei mitään maagista siis :)
Pihkura, mulla olis mökillä sulle noi puuttuvat kalut... EI vaan paljon auta siellä mökillä ne...pujotteIija kirjoitti:
Täytynee käydä ostoksilla, jos noita ei löydy
Kummallisesti tuntuu aina juuri 13mm ja 17mm lenkit katoavan, liekö olemassa joku lenkkiavainmaahinen joka varastaa ja syö ne...
randombypasser kirjoitti:
Kummallisesti tuntuu aina juuri 13mm ja 17mm lenkit katoavan, liekö olemassa joku lenkkiavainmaahinen joka varastaa ja syö ne...
Varmaan nuo käytetyimmät useimmiten häviävät
Tänään oli sähkömeisselisarja häveissä. Luultavasti maalla. Sitä se teettää, kun sinkoilee kahden osoitteen väliä. 🙄
pujotteIija kirjoitti:
Sehän se on kun niitä tarvii useassa eri paikassa
No oon koittanut pitää ne sutossa, mutta nyt en niitä sieltä löytänyt... vois kyllä olla aiks siivota autokin. 🙄
Disseisback kirjoitti:
No oon koittanut pitää ne sutossa, mutta nyt en niitä sieltä löytänyt... vois kyllä olla aiks siivota autokin. 🙄
Nuo minun kadonneet voi löytyä vaikka heinikosta, parissa heinikkokohteessa on ollut käytössä
pujotteIija kirjoitti:
Nuo minun kadonneet voi löytyä vaikka heinikosta, parissa heinikkokohteessa on ollut käytössä
No pakeissa vois olls vaikka vaaka, mikä ilmoittais sisällön painon...kun sen tietää, tietää heti jos joku puuttuu pakista, arvais etsiä heti..🤔
Patentin paikka?pujotteIija kirjoitti:
Seuraavaks sit kalahtaa puimurissa tai silppurissa vieden palan terää?
Disseisback kirjoitti:
Seuraavaks sit kalahtaa puimurissa tai silppurissa vieden palan terää?
Laon nostokelan piikkejä on mennyt puimurin läpi, löytyy useimmiten seulan päältä
pujotteIija kirjoitti:
Laon nostokelan piikkejä on mennyt puimurin läpi, löytyy useimmiten seulan päältä
No ne onkin leikkurien takapuolella... mutta sellainenkin sopii liian hyvin veitsien väliin...vois tehä aika tuhoa...🙄
Disseisback kirjoitti:
No ne onkin leikkurien takapuolella... mutta sellainenkin sopii liian hyvin veitsien väliin...vois tehä aika tuhoa...🙄
Niinpä, silppuri pyörii aikamoista vauhtia, ja ottaa tehoa aika helvetisti
pujotteIija kirjoitti:
Niinpä, silppuri pyörii aikamoista vauhtia, ja ottaa tehoa aika helvetisti
Mä muuten haluisin Intikkaan jonkun vanhan niittokoneen... mieluusti sorminiittokoneen, mutta lautanenkin menis...vois modata sitä vähän, että vois niitellä ojien reunuksia ja "keskiviivaa".
Disseisback kirjoitti:
Mä muuten haluisin Intikkaan jonkun vanhan niittokoneen... mieluusti sorminiittokoneen, mutta lautanenkin menis...vois modata sitä vähän, että vois niitellä ojien reunuksia ja "keskiviivaa".
Suosittelen lautasta, saa lakonaistakin niitettyä kivuttomasti
pujotteIija kirjoitti:
Suosittelen lautasta, saa lakonaistakin niitettyä kivuttomasti
No lähinnä teiden vieruksia... lautasesta voi lentää kiviä otsikkoon, kun ei oo koppia... 😁
Disseisback kirjoitti:
No lähinnä teiden vieruksia... lautasesta voi lentää kiviä otsikkoon, kun ei oo koppia... 😁
Virität pleksin istuimen taakse :D
pujotteIija kirjoitti:
Virität pleksin istuimen taakse :D
No voisihan sitä laittaa leikkurin eteenkin suojia... mutta ehkä se sorminiittokone olisi sopivampi...
Joskus mietin, että pitäis nikkaroida oma piennarmurskain...joku neliön laatikko, mihin sisälle ketjuista terä...kulmavaihde ja siitä nivel traktoriin... ei mitään hienoa, mutta toimivaa... lähtis heinät ja pajutkin. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No pakeissa vois olls vaikka vaaka, mikä ilmoittais sisällön painon...kun sen tietää, tietää heti jos joku puuttuu pakista, arvais etsiä heti..🤔
Patentin paikka?Sie on monasti pakissa niin paljon kaikkea turhaa et mitään muuta joutas tekeenkään ku etsimään jotai jos niissä vaat olisi
Anonyymi kirjoitti:
Sie on monasti pakissa niin paljon kaikkea turhaa et mitään muuta joutas tekeenkään ku etsimään jotai jos niissä vaat olisi
No eipä niiyä tarvitse ylösalaisin aina kääntääkään...
Hautalasku. Eräpäivä vasta ensi perjantaina, ehkä siihen mennessä löytyy.
- Anonyymi
Ei kai ne noistakin muistuttele? Tai joo tiedän, et se on vaan yritystoimintaa, vaikka niin myötätuntoista esittävät. Tähän hintaan sais vielä tätä :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai ne noistakin muistuttele? Tai joo tiedän, et se on vaan yritystoimintaa, vaikka niin myötätuntoista esittävät. Tähän hintaan sais vielä tätä :(
Pakko lisäkysyä, joudutko noiden rankkojen juttujen kanssa ittes takia painiskelemaan?
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä muistutteleeko kun tämä on ensimmäinen lasku joka minulle asiasta tulee. Kyse on varsinaisesti hautaoikeudesta joka oli menossa umpeen. Ostin siihen kymmenen vuotta lisää.
- Anonyymi
M184 kirjoitti:
En tiedä muistutteleeko kun tämä on ensimmäinen lasku joka minulle asiasta tulee. Kyse on varsinaisesti hautaoikeudesta joka oli menossa umpeen. Ostin siihen kymmenen vuotta lisää.
Mukavaa tietää että näin. Itse olen joutunut omalta koneelta kohdalta sitä säikähtämään ja läheisten tarpeita samananakaisesti miettimään.
- Anonyymi
Ei ole mitään hukassa, harvoin on.
- Anonyymi
On bensaletku meni hukkaan. Veneen bensaletku hukassa on.
- Anonyymi
Ikkuna-avain ja elämäni rakkaus.
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Minultakin on ikkuna-avain ollut
Se se vasta rasittavaa on, kun on kerrankin kerännyt riittävästi energiaa pestäkseen ikkunat, siirtänyt huonekalut pois ikkunoiden edestä, ottanut kaikki tarvikkeet esille ja kaiken päätteeksi ei löydä ikkuna-avainta mistään.
Anonyymi kirjoitti:
Se se vasta rasittavaa on, kun on kerrankin kerännyt riittävästi energiaa pestäkseen ikkunat, siirtänyt huonekalut pois ikkunoiden edestä, ottanut kaikki tarvikkeet esille ja kaiken päätteeksi ei löydä ikkuna-avainta mistään.
Vois avautua sopivalla ruuvimeisselillä
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Vois avautua sopivalla ruuvimeisselillä
Ehkäpä 🤔 Olen epäkäytännöllinen tällaisissa asioissa, niin ei tule mieleen tuollaiset. Onneksi alkaa olla jo melko pimeää iso osa vuorokaudesta ja ikkunat näyttää taas monta kuukautta ihan siedettäviltä, niin on aikaa etsiä sitä avainta 😁
- Anonyymi
Sillkka hukassa, tai kumpparin toinen kenkä tai puhelin, jos puhelin on hukassa niin silloin joten kirjeellä pitää pyytää jotain soittamaan omaan numeroon jotta se löytyy.
Puhelin paljastaa sijaintinsa ääntelemällä jos on aakua ellei sekin ole loppu sitten jo.pujotteIija kirjoitti:
Puhelin ollut useasti hukassa, mutta aina on löytynyt
Ja auton avaimet..
pujotteIija kirjoitti:
Kyllä, ja pyyhe löytyi
Eikös vaan ollutkin hyvä vinkki multa, että etsit sitä sieltä toisen rakastajattaren luota.. ?
Sieltäkö se löytyi?Pikku-pirpana kirjoitti:
Eikös vaan ollutkin hyvä vinkki multa, että etsit sitä sieltä toisen rakastajattaren luota.. ?
Sieltäkö se löytyi?Ei, vaan komeron ylähyllyltä, jääkiekkokypärän sisältä
pujotteIija kirjoitti:
Ei, vaan komeron ylähyllyltä, jääkiekkokypärän sisältä
Tääh?
En olisi arvannut.. olet vissiin ottanut sen peliin mukaan ja pakannut sit kypärän sisään.. tai jotakin. No juu.. erikoinen paikka kuitenniin.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tääh?
En olisi arvannut.. olet vissiin ottanut sen peliin mukaan ja pakannut sit kypärän sisään.. tai jotakin. No juu.. erikoinen paikka kuitenniin.Se oli vanha kypärä. Muistin kun siivosin huonetta, ja laitoin pyyhkeen ja sekä kylpytakin sinne ylähyllylle
pujotteIija kirjoitti:
Se oli vanha kypärä. Muistin kun siivosin huonetta, ja laitoin pyyhkeen ja sekä kylpytakin sinne ylähyllylle
Hassu ukko olet. Varsin ihana ja ihastuttava, mutta alat tulemaan pikkuisen höperöksi kultaseni. Mutta hyvä kun löytyi sun rakas pyyhkeesi.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hassu ukko olet. Varsin ihana ja ihastuttava, mutta alat tulemaan pikkuisen höperöksi kultaseni. Mutta hyvä kun löytyi sun rakas pyyhkeesi.
Ainahan mie olen ollut höperö :D
pujotteIija kirjoitti:
Ainahan mie olen ollut höperö :D
Ja ihana.. ny sun pitänee männä tuutumaan.. et viimeyönä nukkunut kai hirveästi.. ja huomenna peli.
Höperö kultaseni.. hyvää yötä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Ja ihana.. ny sun pitänee männä tuutumaan.. et viimeyönä nukkunut kai hirveästi.. ja huomenna peli.
Höperö kultaseni.. hyvää yötä.Täytynee katsoa NHL peli loppuun, jos pysyy hereillä. Hyvää yötä kultaseni
- Anonyymi
Ei varsinaisesti ol mitään hukassa josai välissä kai pitäisi tuo kympin hylsy tuolta lohkonpäältä ehtiä kun se on siellä ny jokusen vuoden kilkattan sillai kui ois turbosta laakerit rikki sinällään ku on kuus puolikas vapari jot ei ol turboa koskaan ollutkaan
- Anonyymi
onko puhelimeswsasi valintana että laitatko gpsd-paikannus päälle tais pois päältä, nappulaa painamalla.... mutta pidän todellakin paljon omasta pikkumustasta puhelimestani.
- Anonyymi
1/4 " sarjasta oli 10 mm hylsy ja kahvaväännin. Hankin uudet samalla kun hankin uudet sivarit rikkoutuneiden tilalle. Kunnon Knipexit.
-keinovaginamies-- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Googlasin Knipexit, hyviä varmaan on, mutta hintaakin on
N. 35 euroa puuilosta.
Olen tullut siihen tulokseen, että ostan vain hyviä työkaluja. Paljon mukavampi alkaa mihin vaan hommaan kun on toimivat ja käteen sopivat kalut :)
-keinovaginamies-
- Anonyymi
pikkuinwn puhwlin joa valintoja kuten musta pikkari siis onkin lempinimeni tuolle hah elimelle, puhe-elimelle hassu.
,istaty åollarot - Anonyymi
Otsalamppu. Aloin katsella vara-tavaroita jos sähköt menee.
Ei se otsalamppu hukassa ole, minä en vaan nyt vielä löydä. En yleensä kadota mitään.
Silti, vähän väliä joku juttu on häveissä. Yleensä toisessa asuinpaikassa tai jonnekin älyttömään paikkaan jemmattuna.
Mulla on pitkään olleet kateissa pahuksen hyvät ruususakset. Kulettelin niitä paikasta a-b-c, mutta en ole onnistunut vaan mistään löytämään. Ostin sitten uudet.pujotteIija kirjoitti:
Veikkaan ruususaksien olevan ruusupensaassa
En löytänyt sieltäkään :)
- Anonyymi
Onnellisuuskin tallessa?
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kyllä, kiitos kysymästä.
Ihanaa ❤
elisakettu kirjoitti:
En löytänyt sieltäkään :)
Ei ruususakset ruusupensaasta löydy, mutta hattu voi löytyä päästä. Minulla oli kerran hattu kateissa, mutta löysin sen sitten päästäni. Yleensä minulla ei ole mikään kateissa, mutta silloin joskus yläasteikäisenä oli hattu kateissa.
Mitä sinne kuuluu?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Ei ruususakset ruusupensaasta löydy, mutta hattu voi löytyä päästä. Minulla oli kerran hattu kateissa, mutta löysin sen sitten päästäni. Yleensä minulla ei ole mikään kateissa, mutta silloin joskus yläasteikäisenä oli hattu kateissa.
Mitä sinne kuuluu?En viitsi toistaa itseäni. Tuolla Pirppiksen ja dissedassen ketjuissa voit lukea kuulumisiani.
Toivon että sulle kuuluu hyvää :)elisakettu kirjoitti:
En viitsi toistaa itseäni. Tuolla Pirppiksen ja dissedassen ketjuissa voit lukea kuulumisiani.
Toivon että sulle kuuluu hyvää :)"Toivon että sulle kuuluu hyvää :) "
Joo, kiitos hyvää kuuluu? Sitä yhtä naiskirjoittaa kaipailen, joka lopettelee nickejään useasti. Nyt taidan suunnata katsomaan Ylen kakkosta, sillä siellä alkaa EM-karsintojen lohkoarvonta. Hyvät sunnuntait ja alkavat viikot! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Toivon että sulle kuuluu hyvää :) "
Joo, kiitos hyvää kuuluu? Sitä yhtä naiskirjoittaa kaipailen, joka lopettelee nickejään useasti. Nyt taidan suunnata katsomaan Ylen kakkosta, sillä siellä alkaa EM-karsintojen lohkoarvonta. Hyvät sunnuntait ja alkavat viikot! :)Kiitos ja sinulle myös:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648