Hyvä tyyppi

Anonyymi-ap

Usein kuulee sellaisen käsitteen kuin hyvä tyyppi. No, millainen on mielestänne hyvä tyyppi?

24

328

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Reilu, rehellinen, sanansa mittainen ja avulias.

      • Anonyymi

        Tuossa tulivat pääasiat hyvinkin hienosti.


      • Lisään empaattinen,mutta silti sopivan jämäkkä,


    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi on ystävällinen ja sellainen, joka on rehellisesti ja rohkeasti oma itsensä, siis ei mieti, mitä ihmiset hänestä ajattelevat. Uskaltaa joskus jopa hiukan nolata itsensä, ja osaa nauraa itselleen ja mahdollisille toilailuilleen.
      t. Jari

      • Anonyymi

        On tuossa ajatusta. Ihminen saa olla sellainen kuin oikeastikin on, ilman mitään pätemisen tarvetta.


    • Anonyymi

      Ihan omista itsekkäistä syistä :) Sellainen, jonka seurassa viihdyn

    • Eri ihmiset ovat erilaisia. Parhaiten viihdyn sellaisen ihmisen kanssa, joka osaa jutella luontevasti, sekä asiallisia juttuja että huumorijuttuja. Ja se huumori pitää olla ns. omaa tuotantoa, eikä muualta kopioituja vitsejä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kovin syvähän ei voi olla varmaan ainakaan.

    • Anonyymi

      Sellanen kun yks ihana Mikko töistä

    • Anonyymi

      Rehti,reilu, oikeudenmukainen, ystävällinen. Ei käy täällä.

    • Mä olen itsestäni käyttänyt tuota termiä joissain yhteyksissä, kun mua on noin kutsuttu. Mitä se noin käytännössä tarkoittanee, niin esim. aika avointa ja ennakkoluulotonta suhtautumista eri taustaisiin ihmisiin, ilmaa hinnoissa -taktiikka jolloin kaikki on tyytyväisiä, joustavat aikataulut itsellä ja olen jo tottunut joidenkin ihmisten vähän liukuviin aikatauluihin, kaupanteossa paperit kuntoon ja maksu joko käteisellä tai tilisiirrolla ilman mitään epämääräisiä sopimuksia, ja niin että shitboxin omistajuus siirtyy selkeästi firmalleni. Käyttöautojani myydessäni olen ollut yleensä realisti hinnan ja kunnon suhteen, ja ne ovat yleensä menneet nopsaan kaupaksi ilman isompia nurinoita.

      Suht harvoin tulee reklamaatioita, mutta kun niitäkin on tullut, niin ei jää mieleen yhtään tapausta missä olisi jäänyt kummallekaan hapan maku suuhun. Itse asiassa on käynyt niinkin, että kun asian on hoitanut asianmukaisesti, niin muutaman viikon päästä joku on saattanut tarvita ihan muuta ja jopa kalliimpaa palikkaa, ja uskaltanut ostaa reilun reklamaatioprosessin jäljiltä. Ja noilta oikeastaan välttyy, sekä saa samalla sitä hyvän tyypin mainetta, kun inffoaa etukäteen kunnosta, lähettelee kuvia, epävarmoissa tapauksissa hilaa hinnan tarpeeksi alas jne.

      Ja työasioideni ulkopuolella joidenkin, enimmäkseen hiukan etäisempien boomerien silmissä olen kai pohjimmiltani hyvä tyyppi. Alkuun saattavat pitää lapsellisena esim. peliharrastustani, mutta kun asian kääntää niinpäin että se pitää poissa juomisesta ja pahanteosta, niin piks poks, hyvän tyypin imago onkin valmis 😃 Ja on toki joidenkin ihmisten silmissä varmaan jotain itseisarvoa silläkin, että asun täällä ja pidän taloa pystyssä, mutta se on kyllä aihepiiri johon on niin monta tulokulmaa, sosioekonomista näkökulmaa, esteettistä näkökulmaa jne. että ne harvat positiiviset kommentit jää mieleen kyllä. 🙄 Tapanani on yleensä pitää säännöllisesti yhteyttä myös ikäihmisiin, siis boomereita reilusti vanhempiin, ja jos nyt eivät ihan hyväksi tyypiksi ole kutsuneet, niin kuitenkin arvostaneet kovasti yhteydenpitoa ja kuulumisten/voinnin kyselyä.

      Kamunaisten silmissäkin olen käsittääkseni suht hyvän tyypin oloinen, vaikka viime aikoina ei juurikaan olla kenenkään kanssa nähty. Joillekin voi olla alkuun jopa vaikea uskoa tai ymmärtää, että mulla ei ole mitään ongelmaa olla friendzonella jos sinne kertaalleen on (kohteliaasti!) sysätty. Eikä ole tosiaan tapana lääppiä ketään ainakaan kysymättä, joskus olen varmaan ihan oikeastikin kiva olkapää, ja yksikin suht läheinen tuttu on mua 10 vuotta nuorempi niin moneen asiaan olen antanut jonkinlaisia "aikuisen miehen" näkökulmia tai neuvoja. Se tuntuu itsestäkin kivalta jos on voinut olla jotenkin avuksi, ilman että pyritään mitenkään kuitenkaan hyötymään tms. 🙄

      Espanjalaisten ja kanadalaisten pelikaverien kanssakin on syntynyt mielestäni jonkinlainen hyvän tyypin vaikutelma, vaikka ei todennäköisesti koskaan tulla näkemäänkään eikä tarvitsekaan. Mutta kivahan se toki on että kutsuvat "bro" nimellä viesteissä, huumorintajut kohtaa yleensä, eivät ole samalla tavalla takakireitä kuin ranskalaiset pelaajat ja mäkin kieltämättä heidän seurassaan 😁😅

      Ei kai se tämän kummempaa ole 🙄

    • Anonyymi

      Ammattikoulunkin, ihmiset ovat ihmiskunnan mielestä, hyvää porukkaa, vaikka he ovat kaikkea, muuta, N

    • Anonyymi

      En ol ihan varma on muuakin ainakin kerran tuollai kutsuttu

    • Anonyymi

      Rehellinen.

    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi osaa luontevasti jututtaa toisia ihmisiä, eikä missään tapauksessa luokittele puhekumppania "huonommaksi" ihmiseksi.

    • Anonyymi

      Rehellinen, avoin, kuunteleva, empaattinen, utelias.

      • Anonyymi

        Juu, sellainen pikku uteliaisuus on myönteinen asia. Olisi aika vaivalloista olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole kiinnostunut mistään.


      • Anonyymi

        Utelias on ainoa hyödyllinen jos on utelias juoruaan.


    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi on sellainen, joka antaa minulle miljardi euroa. Loppu elämäksi viinaa, kaljaa, sipsejä ja suklaata. Sitten vielä hommaa mulle naisen.

      Juu. Sellainen olisi hyvä tyyppi.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Erittelevä lähinnä 👜🎩🦄🦠

    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi osaa huomioida toiset ihmiset.

    • Anonyymi

      Hyvä tyyppi on sellainen jonka kanssa on kivs olla tekemisissä, mutta joka ei ole mitenkään kiinnostava parisuhdemielessä. Usein poikamaiset tytöt/ naiset on hyviä tyyppejä.

      Tämä on siis 50v miehen mielipide.

    • Minusta perusmassaa tuollaiset hyvät tyypit. Ei tarkoita, että se olisi huono juttu, vaan moni ihminen on ihan jees.

      Minusta jotkut sekoittaa hyvän ja loistavan tyypin keskenään. Hyvä tyyppi yrittää olla hyvä, mutta loistava on sitä luonnollisesti. Loisto tyyppi on laittanut elämässään palikat järjestykseen, niin eipä tarvitse kieli vyön alla juoksennella olemassa hyvä tyyppi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe