Palstafeminitit tarjoavat tietona TIEDOSTETTUJA asioita. Jos tällainen tieto olisi validia, ei käyttäytymisen tutkimusta ollenkaan tarvittaisi, koska kaikki asiat jo tiedettäisiin.
Tieteellinen tutkimus, vaikkei sitä edes sanottaisi, tutkiikin ALITAJUNNAN LAINALAISUUKSIA, joita kyllä on, mutta ne eivät nouse tietoisuuteen. Varmimman tiedon saa biologiasta, eliömaailman käyttäytymisen tutkimuksesta, seurannasta ja kokeista. 🌹👀
Tiedostamattoman, mm. pariutumisen tutkimusta
13
65
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin ja siksi sinunkin kannattaisi perehtyä oikeaan tieteeseen, eikä mutuilla.
Feminististä ideologiaa ja tieteellistä tietoa ei voi yhdistää, koska ne ovat ristiriidassa. Näkyy, kummasta olet luopunut. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Feminististä ideologiaa ja tieteellistä tietoa ei voi yhdistää, koska ne ovat ristiriidassa. Näkyy, kummasta olet luopunut. 🌹👀
Minä puhunkin nimenomaan luonnontieteistä. Eli joudumme siis päättelemään, että sinä puhut feminististä ideologiaa?
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhunkin nimenomaan luonnontieteistä. Eli joudumme siis päättelemään, että sinä puhut feminististä ideologiaa?
Sopivatko sinusta feministinen ideologia ja luonnontieteet yhteen? 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Sopivatko sinusta feministinen ideologia ja luonnontieteet yhteen? 🌹👀
En minä tiedä, kun en seuraile tuota feminismiä. Minua kiinnostavat luonnontieteet. Nuo kaikki -ismit ja aatteet ja muu on sellaista läpä läpä läpätystä, jota mä en jaksa kuunnella enkä lukea.
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä, kun en seuraile tuota feminismiä. Minua kiinnostavat luonnontieteet. Nuo kaikki -ismit ja aatteet ja muu on sellaista läpä läpä läpätystä, jota mä en jaksa kuunnella enkä lukea.
Jaha, kysellään sitten yksityiskohtia.
1. Mitä mieltä olet teleologisista eli finalistisista selityksistä?
2. Pidätkö vapaata tahtoa todellisena, vai mielikuvituksen tuotteena?
3. Onko monimutkaisemmilla tasoilla muita selitysperusteita kuin kvantti- ja hiukkasfysiikassa?
4. Muodostaako luonnontieteitten teoria loogisen kokonaisuuden?
5. Onko matematiikka ihmisen sopima järjestelmä, vai ihmisestä riippumaton?
6. Onko matematiikkaa useammanlaista?
7. Onko aineen/energian lisäksi toinen substanssi, esimerkiksi sielu tai henki?
8. Mitä merkitsee, jos loogisessa systeemissä on ylimääräinen premissi, joka on jonkin ennestään olevan vastainen.
Kun vastaat näihin, olen alustavasti selvillä, minkälaista ajattelua noudatat. 🌹👀kynä..mi kirjoitti:
Jaha, kysellään sitten yksityiskohtia.
1. Mitä mieltä olet teleologisista eli finalistisista selityksistä?
2. Pidätkö vapaata tahtoa todellisena, vai mielikuvituksen tuotteena?
3. Onko monimutkaisemmilla tasoilla muita selitysperusteita kuin kvantti- ja hiukkasfysiikassa?
4. Muodostaako luonnontieteitten teoria loogisen kokonaisuuden?
5. Onko matematiikka ihmisen sopima järjestelmä, vai ihmisestä riippumaton?
6. Onko matematiikkaa useammanlaista?
7. Onko aineen/energian lisäksi toinen substanssi, esimerkiksi sielu tai henki?
8. Mitä merkitsee, jos loogisessa systeemissä on ylimääräinen premissi, joka on jonkin ennestään olevan vastainen.
Kun vastaat näihin, olen alustavasti selvillä, minkälaista ajattelua noudatat. 🌹👀Tosin anonyymina sinulla ei ole omaa vellikelloa, josta näkee, että olet saanut kommentin. On jo kulunut vuorokausi. Saatat olla nähnyt kysymyspatterini. Jos kiertelet tai jätät vastaamatta, ei jää minun vastuulleni, mihin kerhoon sinun arvellaan kuuluvan. 🌹👀
- Anonyymi
Kaikki ihmiset tarjoavat omia tiedostettuja asioitaan ja kokemuksiaan. Ne on paljon tärkeämpiä seikkoja sosiaalisessa kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa kuin tiedostamaton. Tiedostamattoman voi unohtaa kokonaan, sillä ei tee mitään.
- Anonyymi
Mistään ei saa lähellekään varmaa tietoa, vähinten biologista.
Lähinnä alitajuntaa ihminen on unissaan.
- SheenaJos ei ole perehtynyt biologian teoriaan, eikä näe, että biologisten olentojen melkein kaikki toiminta on tiedostamatonta ja automatisoitunut, saattaa näinkin ajatella. Alitajunnan täytyy olla monin verroin suurempi, kuin psykologistit konsanaan luulevat. 🌹👀
- Anonyymi
Pastori nyt keskittyy vain siihen uskomuksensa todistamiseen.
>simiti< - Anonyymi
Tuos oli kyllä järisyttävän karmea mainos: "PESTMAN - Paikallinen tuholaistorjujasi."
"Tuholaistorjunta PESTMAN OY tarjoaa tuholaistorjuntaa ja -hallintaa kaikille.
Ammattitaitoista palvelua nykyaikaisin keinoin yli 10 vuoden kokemuksella."
Ja virman nimi viittaa siihen, et ne käyttää myrkkyy. Kun mää nään sen äijän kalmismaan lähelläkään, nii mää kyl huutelen puskista buuu-uu-uu, niet se kamaloituu pystyyn. T. Kyöpeli 👻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007