Mitä kakkua te muut käytätte laihduttamiseen.Ainakin mansikka täytekakku on siihen liian herkullista.Siinä käy helposti niin että syö koko kakun.
Minä olen laihtunut vaikka olen kakkuja syönytkin.
Laihdutettavaa jäljellä vain 4 kiloa.
Mansikka täytekakku ei käy laihdutukseen
20
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mansiikatäytekakullakin voi välillä herkutella sitten kun on laihtunut muutaman kilon.
- Anonyymi
Pihtimittasin just syötyäni puolet mansikkakakusta ja pihtimitta oli pienentynyt 0.3mm.: ä. Jätin toisen puolen jääkappiin seuraavaa mittausta varten.Ehkä et käyttänyt mononlämmittimiä ja akkukäyttöisiä kinttaita ja tötteröä naamallanniin kakku ei toiminut riittävästi.Pari kiloa oli tullut lisää mutta vaaka ei kerto mitään.
- Anonyymi
Monenko vuoden ajan sinulla on ollut 4 kiloa jäljellä? Ikinä se ei vähene...
- Anonyymi
Minulla on 10 kiloa karkkia nytkin kellarissa ja maradou maitosuklaat 4 kiloa ,mutta nyt en niitä tällä hetkellä syö koska NYT pitää laihduttaa pois ne viimeiset 3-4 kiloa.Aion syödä karkkia ja ostan sitä sitten lisääkin.Yöllä käyn vain maistamassa muutama 100 dan gramman ja 1,42 den gramman pussin mihin pussitin karkit.Pussin päällä lukee ELÄ OTA.Aamulla pihtimitta alhaalta ja ylhäältä ja enää on 4,5 den kilon laihdutus ja vatsalihakseni on ensi kuussa VEITSENTERÄVÄT.
- Anonyymi
Kyllä nää olet aivan väärässä.
Laihduttaja saa syödä vain pottuja niin laihtuu.
Sinä et laihdu koskaan jos syöt karkkeja ja pitsaa yms.
- Anonyymi
Kumpuaako tämän ketjun huumori hyvästä mielestä vai ahdistuneisuudesta?
- Anonyymi
Oletko sinä lihava vaiko tikkulaiha? Oma vastauksesi on itse itsensä selittävä.
- Anonyymi
Päänsärkyni syy onkin ollut vehnä eikä sokeri niinkuin ole luullut.
Mitään päänsärkyä ei tullyt vaikka söin karkkia 410g ja muuta makeaa paskaruokaa vaikka kuinka paljon.Kalorit 4500
Nyt laihdutan pois ne 4 viimeistä kiloa nopeasti .Laihtumista pystyy nopeuttamaan 3 kertaisesti hyvällä ohjelmalla.
Mansikkatäytekakku EI KÄY laihdutukseen,Syökää ennemmin jotain muuta kakkua.- Anonyymi
Sitä pystyy laihtumaan 3 kertaa nopeammin,mutta se on liikkumisen ja syömisen suhteen niin ankara kuuri että se ei monelta onnistu.
- Anonyymi
Syön mansikkatäytekakkua aina rakastelun jälkeen eli 4-5 krt/päivä ja olen laihtunut luuviuluksi.🍰🤪
- Anonyymi
Sinähän olet mukavuudehaluinen.Laihdutat nussimalla ja syömällä mansikkatäytekakkua.
- Anonyymi
Näin minä saan veitsenterävät vatsalihakset viimeistään viikon päästä.Lämmitän monot puolta tuntia ennen sähkökäyttöisellä kengänkuivaajalla ja jalat kuumassa vesiastiassa ennen lähtöä.Eikö tämä jo mene perille.Olen tästä jo kirjoittanut.Olisitte kiitollisia asiantuntijan neuvoista.
- Anonyymi
Kaikkia SAA syödä karkkia pullaa,pitsoja hampurilaisia yms ihan mitä vain ja miten paljon vain eikä liho VAIKKA niitä syökin.
Nyt kun on lunta ja voi käydä hiihtämässä syön kunnolla jonkin aikaa ja ottan se keittokuurin jossakin välissä.
Läskiä minulla ON vai noin 3-5 kiloa.Ensi maanantaina minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.- Anonyymi
Laihduttaja saa syödä vain pottuja niin laihtuu.
- Anonyymi
Kaikenlaisia pöljiä täällä onkaan.Eihän noita pullia pitsoja ja hampurilaisia saa syödä edes painonhallinta aikana kuin joskus harvoin.
- Anonyymi
Mitäpä tytöt jos menisitte peiton alle hiplaamaan toisianne?
- Anonyymi
MANSIKKA TÄYTEKAKKU EI KÄY LAIHDUTTAMISEEN.
- Anonyymi
Hiplaaminen, peruna ja pihdit.
Vaatimaton avaus ja keskustelu. Ei minullakaan muuta.
- Anonyymi
Mitä kakkua muut laihduttajat syö.😲
- Anonyymi
Käy se pelkästään mansikallakin. Tortillaan vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456097Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314506Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242562Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122306Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast501505Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781444Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331277- 351054
- 1751021