Mansikka täytekakku ei käy laihdutukseen

Anonyymi-ap

Mitä kakkua te muut käytätte laihduttamiseen.Ainakin mansikka täytekakku on siihen liian herkullista.Siinä käy helposti niin että syö koko kakun.
Minä olen laihtunut vaikka olen kakkuja syönytkin.
Laihdutettavaa jäljellä vain 4 kiloa.

20

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä mansiikatäytekakullakin voi välillä herkutella sitten kun on laihtunut muutaman kilon.

    • Anonyymi

      Pihtimittasin just syötyäni puolet mansikkakakusta ja pihtimitta oli pienentynyt 0.3mm.: ä. Jätin toisen puolen jääkappiin seuraavaa mittausta varten.Ehkä et käyttänyt mononlämmittimiä ja akkukäyttöisiä kinttaita ja tötteröä naamallanniin kakku ei toiminut riittävästi.Pari kiloa oli tullut lisää mutta vaaka ei kerto mitään.

    • Anonyymi

      Monenko vuoden ajan sinulla on ollut 4 kiloa jäljellä? Ikinä se ei vähene...

    • Anonyymi

      Minulla on 10 kiloa karkkia nytkin kellarissa ja maradou maitosuklaat 4 kiloa ,mutta nyt en niitä tällä hetkellä syö koska NYT pitää laihduttaa pois ne viimeiset 3-4 kiloa.Aion syödä karkkia ja ostan sitä sitten lisääkin.Yöllä käyn vain maistamassa muutama 100 dan gramman ja 1,42 den gramman pussin mihin pussitin karkit.Pussin päällä lukee ELÄ OTA.Aamulla pihtimitta alhaalta ja ylhäältä ja enää on 4,5 den kilon laihdutus ja vatsalihakseni on ensi kuussa VEITSENTERÄVÄT.

      • Anonyymi

        Kyllä nää olet aivan väärässä.

        Laihduttaja saa syödä vain pottuja niin laihtuu.
        Sinä et laihdu koskaan jos syöt karkkeja ja pitsaa yms.


    • Anonyymi

      Kumpuaako tämän ketjun huumori hyvästä mielestä vai ahdistuneisuudesta?

      • Anonyymi

        Oletko sinä lihava vaiko tikkulaiha? Oma vastauksesi on itse itsensä selittävä.


    • Anonyymi

      Päänsärkyni syy onkin ollut vehnä eikä sokeri niinkuin ole luullut.
      Mitään päänsärkyä ei tullyt vaikka söin karkkia 410g ja muuta makeaa paskaruokaa vaikka kuinka paljon.Kalorit 4500
      Nyt laihdutan pois ne 4 viimeistä kiloa nopeasti .Laihtumista pystyy nopeuttamaan 3 kertaisesti hyvällä ohjelmalla.

      Mansikkatäytekakku EI KÄY laihdutukseen,Syökää ennemmin jotain muuta kakkua.

      • Anonyymi

        Sitä pystyy laihtumaan 3 kertaa nopeammin,mutta se on liikkumisen ja syömisen suhteen niin ankara kuuri että se ei monelta onnistu.


    • Anonyymi

      Syön mansikkatäytekakkua aina rakastelun jälkeen eli 4-5 krt/päivä ja olen laihtunut luuviuluksi.🍰🤪

      • Anonyymi

        Sinähän olet mukavuudehaluinen.Laihdutat nussimalla ja syömällä mansikkatäytekakkua.


    • Anonyymi

      Näin minä saan veitsenterävät vatsalihakset viimeistään viikon päästä.Lämmitän monot puolta tuntia ennen sähkökäyttöisellä kengänkuivaajalla ja jalat kuumassa vesiastiassa ennen lähtöä.Eikö tämä jo mene perille.Olen tästä jo kirjoittanut.Olisitte kiitollisia asiantuntijan neuvoista.

    • Anonyymi

      Kaikkia SAA syödä karkkia pullaa,pitsoja hampurilaisia yms ihan mitä vain ja miten paljon vain eikä liho VAIKKA niitä syökin.
      Nyt kun on lunta ja voi käydä hiihtämässä syön kunnolla jonkin aikaa ja ottan se keittokuurin jossakin välissä.

      Läskiä minulla ON vai noin 3-5 kiloa.Ensi maanantaina minulla on VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.

      • Anonyymi

        Laihduttaja saa syödä vain pottuja niin laihtuu.


      • Anonyymi

        Kaikenlaisia pöljiä täällä onkaan.Eihän noita pullia pitsoja ja hampurilaisia saa syödä edes painonhallinta aikana kuin joskus harvoin.


    • Anonyymi

      Mitäpä tytöt jos menisitte peiton alle hiplaamaan toisianne?

    • Anonyymi

      MANSIKKA TÄYTEKAKKU EI KÄY LAIHDUTTAMISEEN.

      • Anonyymi

        Hiplaaminen, peruna ja pihdit.

        Vaatimaton avaus ja keskustelu. Ei minullakaan muuta.


    • Anonyymi

      Mitä kakkua muut laihduttajat syö.😲

    • Anonyymi

      Käy se pelkästään mansikallakin. Tortillaan vaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe