Irtisanoutumistrendi on rantautumassa Suomeen

Anonyymi-ap

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin kauan kuin Roissa vanhemmat päiväkodin johtajat elävät menneisyydessä eivätkä arvosta koulutettuja työntekijöitään, vaan katsovat sinisilmäisesti heihin,jotka myötäilevät - varhaisksvatus ei onnistu. Liian paljon kyykyttämistä näillä vanhoilla,joilla valta ja suosikit. Ja ikivarma valta sitoo. Ihmiet väsyvät ja vaihtavat alaa. Niin minäkin. Olisi ollut paljon annettavaa ja osaamista,mut kaupunki pitää näitä listoillaan. Hyvää jatkoa vanhoilla minä sulle, sinä mulle periaatteilla. Ei lasten etu.

• Anonyymi

äänestä keskustaa ja homma jatkuu

• Anonyymi

Sanon vielä senkin, että korkeakoulutetut eivät omaa samaa tasoa kokemattomina, mut koulutus nostetaan, vaan ei kokemus ja oikea koulutus, Li Andersson.Jotkut lähihoitajat ja korkeakoulutetu sekä muut kokemattomat nostetaan oikeasti niiden toimintaan, joilla ei kokemusta. Jotka tekevät pyyteettömästi töitä lasten eteen. Ei ihme, että yksityisiltä päiväkodeilta ja kunnalliselta oppineet häippää. Sosiaalikoulutuksen omaavat ja suuntautuneet tekevät työn paremmin, kuin nämä tyhjästä tulleet oppineet. Kyllä näkyy seuraava sukupolvi, ja näkyy vapaan kasvatuksenkin tulokset uusnuorissa. jo toisess sukupolvessa. Kritisoin epäkypsiä ikiaikaisia johtajia, joilla oma hyväksytty toimintatapa. Lasten tulisi olla YKKÖSIÄ!

• Anonyymi

miksi kouluttaa ketään hoitoalalle kun vanhainkodeissakin työskentelee samalla palkalla metsureita?

• Anonyymi

Päivähoito

• Anonyymi

Suomessa mun mielestä pitäs raakasti vain tehdä niin että toisen asteen koulutuksesta ei voisi jatkaa suoraan kouluun. Ensin vähintään 5 vuotta töitä jossa rakennetaan käytännön pohja. Tuon jälkeen vasta jatko-opinnot.

• Anonyymi

Joissakin paikoissa työpaikkakiusaamista, ettei siellä kukaan viihdy. Kävin keikalla ylikylässä ja siellä nuoret pimut löhöili sohvalla kännykkä kädessä ja tiuski ja vittuili, kun yritti jotain kysyä. Yksin jätettiin toiselle puolelle ja mentiin toiselle puolelle juoruamaan ja nauramaan yhdessä. Pomo ei asiaan puuttunut.
      Paikan nimeä en viitsi kertoa, mutta jotka käyneet siellä, tietää mistä paikasta puhun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe