Välkommen Aki Jodlaaja

Anonyymi-ap

Akin klubi skandinaviska löpare utomlands esittelyssä lukkee välkommen mutta klubi on private.
Ammattijuoksija Aki Jodlaaja juoksi viime viikolla maireat 18 km.
Aki, laitapas ovi auki klubiisi.
Tahdon koittaa 18 km viikossa harjottelua.

22

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Akin paluu ylöjärvelle paras ratkaisu kaikille
      Teivolla hölkkiä talven yli

    • Anonyymi

      Onko Jodi taas telakalla? Ammattijuoksijan 2.36 maratonharjoittelu liika kovaa. Mihin unohtui pappahölkkä?

      • Anonyymi

        Juoksi viime viikolla pappahölkkää 5:44 vauhilla.
        Viikon ainua lenkki.


      • Anonyymi

        Suosikkilaulajaansa irwiniä siteeraten: HORSMA = Hölkkä On Rentoa Sontaa Myös Akille


      • Anonyymi

        Jodi harrastaa fitnessiä. Lisäksi askelia tulee hurjat määrät, kun ei osaa olla paikallaan. Katsoppa paidattomat kuvat, ukkohan on suorastaan miesjumala!


    • Anonyymi

      lähetkö aki kokkolaan 24 tunteroiselle?

    • Anonyymi

      Hyvää uamua

    • Anonyymi

      Päivitäppä ukko blogia.

      • Anonyymi

        Seuraa fasesta. Ukko juoksi 100km viikon. Kolmas sellainen tänä vuonna. Hölkkävauhdit hyviä. Pian Garminin ennusteet rautaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraa fasesta. Ukko juoksi 100km viikon. Kolmas sellainen tänä vuonna. Hölkkävauhdit hyviä. Pian Garminin ennusteet rautaa.

        Nyt ukkelilla pakaravamma. Ei pidä ahnehtia.


    • Anonyymi

      Vinoilivatko vantaalaiset myös Jotlaajalla? Jotia ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Jotlaaja osallistunut myös Vantaan maratonille menneisyydessä. Töpötteli pienillä päkiäaskelilla huussin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotlaaja osallistunut myös Vantaan maratonille menneisyydessä. Töpötteli pienillä päkiäaskelilla huussin kautta.

        Paljonko oli aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko oli aika?

        Muistan mielestäni selvästi, että Jotlaaja juoksi Vantaalla alle neljän, mutta tuloksista eikä voorumilta tai blogista löydy enää mainintaa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan mielestäni selvästi, että Jotlaaja juoksi Vantaalla alle neljän, mutta tuloksista eikä voorumilta tai blogista löydy enää mainintaa siitä.

        Minä vuonna? Eikö tulosarkistosta löydy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna? Eikö tulosarkistosta löydy?

        En muista vuotta. Tarkistin 2010-2019 eikä löytynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista vuotta. Tarkistin 2010-2019 eikä löytynyt.

        Olisiko juossut sittenkin Wihassa 2016: 3:57:46

        https://jodlaajanblogi.wordpress.com/2016/10/17/wihan-kilometrit-2016-maraton/

        Jotlaajan blogin helmiä:

        Puolimatkaan tulin ajassa 1:31:39 h.

        Ja seuraava kierros olisi kohtalokas…

        Sillä vatsavaivat vain pahenivat ja pahenivat, nyt vatsakivut olivat jo hirveät ja vatsa alkoi suorastaan krampata ja en pystynyt enää juoksemaan. Tartuin vatsaani ja pysähdyin hetkiseksi. Sitten aloin kävellä laahustamaan eteenpäin. Kävelin reilun kilsan ja sitten näin vessan edessäni. Kävelin vessaan hirveissä vatsavaivoissa ja ripuloin verta pönttöön.

        Jouduin olemaan vessassa pitkään, koska vatsavaivat olivat aivan hirveät. Porukkaa tuli ja meni jatkuvasti, kuulosti kuin vessa olisi ollut kuin luokkahuone.

        Istuin pöntöllä, änkesin verensekaista schaissea sisältäni ja odottelin että vatsa asettuisi ja ehkä olo paranisi. Lopulta vessassa olin enää vain minä yksin, kaikki muut olivat lähteneet. Jouduin hetken vielä istumaan ja sitten pääsin ylös, vedin vessan, pyyhin, keräsin kamani ja menin pesemään käsiäni. Huuhtelin samalla kasvoni ja laitoin puffin hyvin.

        Astuin ulos ja mietin pitäisikö keskeyttää? En halunnut keskeyttää, mutta energiaa tarvitsisin, olinhan juuri ripuloinut itseni ihan tyhjäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista vuotta. Tarkistin 2010-2019 eikä löytynyt.

        2016 löytyy arkistosta puolimara vantaalla aika n. 1.49.


    • Anonyymi

      Ukko spämmää kissakuvia ja propagandaa.

    • Anonyymi

      Ploki ollut ratiohiljaisuuvessa pian jo vuojen. Ukko seuraa forrestkuurin esimerkkiä.

      • Anonyymi

        entä sträva ryhmä?


    • Anonyymi

      Ratiohiljasuus sontaa.
      Pitäkää ääntä.
      Sandelsia ääntä kohti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      1995
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1986
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1671
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1491
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1140
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      106
      957
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe