Akin klubi skandinaviska löpare utomlands esittelyssä lukkee välkommen mutta klubi on private.
Ammattijuoksija Aki Jodlaaja juoksi viime viikolla maireat 18 km.
Aki, laitapas ovi auki klubiisi.
Tahdon koittaa 18 km viikossa harjottelua.
Välkommen Aki Jodlaaja
22
339
Vastaukset
- Anonyymi
Akin paluu ylöjärvelle paras ratkaisu kaikille
Teivolla hölkkiä talven yli - Anonyymi
Onko Jodi taas telakalla? Ammattijuoksijan 2.36 maratonharjoittelu liika kovaa. Mihin unohtui pappahölkkä?
- Anonyymi
Juoksi viime viikolla pappahölkkää 5:44 vauhilla.
Viikon ainua lenkki. - Anonyymi
Suosikkilaulajaansa irwiniä siteeraten: HORSMA = Hölkkä On Rentoa Sontaa Myös Akille
- Anonyymi
Jodi harrastaa fitnessiä. Lisäksi askelia tulee hurjat määrät, kun ei osaa olla paikallaan. Katsoppa paidattomat kuvat, ukkohan on suorastaan miesjumala!
- Anonyymi
lähetkö aki kokkolaan 24 tunteroiselle?
- Anonyymi
Hyvää uamua
- Anonyymi
Päivitäppä ukko blogia.
- Anonyymi
Seuraa fasesta. Ukko juoksi 100km viikon. Kolmas sellainen tänä vuonna. Hölkkävauhdit hyviä. Pian Garminin ennusteet rautaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraa fasesta. Ukko juoksi 100km viikon. Kolmas sellainen tänä vuonna. Hölkkävauhdit hyviä. Pian Garminin ennusteet rautaa.
Nyt ukkelilla pakaravamma. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Vinoilivatko vantaalaiset myös Jotlaajalla? Jotia ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jotlaaja osallistunut myös Vantaan maratonille menneisyydessä. Töpötteli pienillä päkiäaskelilla huussin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotlaaja osallistunut myös Vantaan maratonille menneisyydessä. Töpötteli pienillä päkiäaskelilla huussin kautta.
Paljonko oli aika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko oli aika?
Muistan mielestäni selvästi, että Jotlaaja juoksi Vantaalla alle neljän, mutta tuloksista eikä voorumilta tai blogista löydy enää mainintaa siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan mielestäni selvästi, että Jotlaaja juoksi Vantaalla alle neljän, mutta tuloksista eikä voorumilta tai blogista löydy enää mainintaa siitä.
Minä vuonna? Eikö tulosarkistosta löydy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vuonna? Eikö tulosarkistosta löydy?
En muista vuotta. Tarkistin 2010-2019 eikä löytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko juossut sittenkin Wihassa 2016: 3:57:46
https://jodlaajanblogi.wordpress.com/2016/10/17/wihan-kilometrit-2016-maraton/
Jotlaajan blogin helmiä:
Puolimatkaan tulin ajassa 1:31:39 h.
Ja seuraava kierros olisi kohtalokas…
Sillä vatsavaivat vain pahenivat ja pahenivat, nyt vatsakivut olivat jo hirveät ja vatsa alkoi suorastaan krampata ja en pystynyt enää juoksemaan. Tartuin vatsaani ja pysähdyin hetkiseksi. Sitten aloin kävellä laahustamaan eteenpäin. Kävelin reilun kilsan ja sitten näin vessan edessäni. Kävelin vessaan hirveissä vatsavaivoissa ja ripuloin verta pönttöön.
Jouduin olemaan vessassa pitkään, koska vatsavaivat olivat aivan hirveät. Porukkaa tuli ja meni jatkuvasti, kuulosti kuin vessa olisi ollut kuin luokkahuone.
Istuin pöntöllä, änkesin verensekaista schaissea sisältäni ja odottelin että vatsa asettuisi ja ehkä olo paranisi. Lopulta vessassa olin enää vain minä yksin, kaikki muut olivat lähteneet. Jouduin hetken vielä istumaan ja sitten pääsin ylös, vedin vessan, pyyhin, keräsin kamani ja menin pesemään käsiäni. Huuhtelin samalla kasvoni ja laitoin puffin hyvin.
Astuin ulos ja mietin pitäisikö keskeyttää? En halunnut keskeyttää, mutta energiaa tarvitsisin, olinhan juuri ripuloinut itseni ihan tyhjäksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2016 löytyy arkistosta puolimara vantaalla aika n. 1.49.
- Anonyymi
Ukko spämmää kissakuvia ja propagandaa.
- Anonyymi
Ploki ollut ratiohiljaisuuvessa pian jo vuojen. Ukko seuraa forrestkuurin esimerkkiä.
- Anonyymi
entä sträva ryhmä?
- Anonyymi
Ratiohiljasuus sontaa.
Pitäkää ääntä.
Sandelsia ääntä kohti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025