Mitä hyötyä jostain tinderistäkin on?

Anonyymi-ap

Eli käytän tinderiä vähintään päivittäin yleensä useammankin kerran. Ja vaikka painan sitä vihreää sydäntä valehtelematta suunnilleen sen 100 kertaa päivässä niin ei vaan tule niitä mätsejä☹️. Ja jos tuleekin mikä tapahtuu vain muutaman kerran vuodessa☹️, niin nekään ei vastaa edes viesteihin. Ja ylläpidolta tulee välillä muka ilmoituksia ”katso kulta tykkäykset”, jotka ovat vielä suuren maksu muurin takana. Joten sopii epäillä että ei siellä okeasti edes ole mitään tykkäyksiä kunhan yritetään sitä kautta huijata vain rahat toisten yksinäisyyden kustannuksella.Että voin sanoa että koko tinder on pelkkä rahan huijaus paikka. Ei sieltä ainakaan ilmaiseksi saa mitään seuraa.

17

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä naiset saa sekunnissa komeaa seuraa. No problem.

• Anonyymi

Ei ole mitään hyötyä tinderistä olen siitä teille sanonut. Mies tapaa naisia baarissa ja nainen tapaa miehiä baarissa. Juo viinaa, mene baariin niin voit heti mennä naisille juttelee. Siitä se tutustuminen alkaa ja miehellä on hyvät mahdollisuudet saada kumppani.

T: viinamies

• Anonyymi

Ensinnäkään en ole nainen ja toiseksi en todellakaan etsi mitään naisia! Joten millä vuosituhannella te oikein elätte? Tervetuloa 2020 luvulle!

• Anonyymi

Mitä te sitte teette tinderissä jos tykkäyksiä odotatte.Ainiin elämä on peliä unohdin...Pistäkää kuvia faceen lisää..Mitä sitten hakee jos hakee ainiin seksiseuraa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä te sitte teette tinderissä jos tykkäyksiä odotatte.Ainiin elämä on peliä unohdin...Pistäkää kuvia faceen lisää..Mitä sitten hakee jos hakee ainiin seksiseuraa...

Itse ainakin odotan mätsejä

• Anonyymi

Tinderissä voi saada pakit sinne kotisohvalle eikä päin naamaa ravuntolassa. Säästyy krapuloilta ja rahat tallessa eikä olevalttiina väkivallalle. Tinder on huippu juttu.

• Anonyymi

Kivat kuvat ja suht mietitty profiiliteksti tuntuu auttavan. Itse olen varmaan keskitasoa huonomman näköinen, joten kuvittelisin harrastusten jne auttaneen tykkäysten saamisessa. Ei minullakaan mitenkään hurja meno ole, kun tällä hetkellä on reilut 50 tykkäystä, mutta samoista asioista kiinnostuneita naisia on siellä joukossa. Swaippaan tosin myös vaan pari ihmistä päivässä, joten eteneminenkin on hidasta, mikä varmaan vaikuttaa Tinderin algoritmiin. Sovelluksen uudelleen käynnistämisen jälkeen muuten jonon toinen profiili on usein sinusta tykännyt henkilö, vaikka se ei toki aina pidäkään paikkaansa.

• Anonyymi

Eikö tinderi kerro kuka on lähimpänä ja vapaana oleva maksullinen nainen eli helppoo tinderi näyttää kuka on esim 500m päässä oleva maksullinen nainen vapaana eli ottaa yhteyttä sopii hinnan ja tavataan tehdään temput ja jatketaan matkaa tosi kätevää

• Anonyymi

Montako kertaa se täytyy sanoa että EN ETSI NAISIA. Joten voitaisko puhua joko miehistä tai ihan vain ihmisistä täysin sulupuolineutraalisti kiitos!

• Anonyymi

No joku voi toimia noinkin.Onha niitä muitakin saitteja kun tuo edellämainittu..

• Tinderistä on hyötyä omistajalleen. Se tuo rahaa. Aivan samoin kuin lehdestä on hyötyä omistajalleen. 🌹👀

• Anonyymi

En saa itekkää tinderistä paljo mitään osumia ja oon tavis jamppa, ei siis tule mitään osumia, tinder on jotenki tosi turha mesta.

• Anonyymi

Tinderissä on vain korkeasti koulutettuja missejä, treenaa juo viiniä. millanen mies heille kelpaa?

• Anonyymi

Kannattaisi painella vihreää vaan niiden kohdalla kenestä oikeasti olisi kiinnostunut. Vaikka ihan arpapeliä se siltikin on kun ainoa asia mitä näet on kuvan ja ehkä jonkun kuvauksen mikä sekin valehtelee.

• Anonyymi

Niin olen aina tehnytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen aina tehnytkin.

Okei. No en tiedä miten siellä pitäisi toimia. Ehkä sitten ei kannata käyttää sitä.

• Anonyymi

Tinderissa on naisia jotka haluaa panoseuraa. Tapasin naisen ja se oli todella kiimainen. Halusi 3 kertaa seksiä päivän aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe