Luulen etten edes osaa iskeä miestä koska olen ollut varattuna 2000-2022 eikä ole tarvinnut osata. Jonkunverran samoja kumppaneita kierrättänyt tämän 22v aikana mutta kierrätyshän on muotia.
Ai niin, onneksi minun ei tarvitsekaan osata iskeä koska miehet tavoittelee minua enkä minä miehiä. Wish me luck!
Vittu vieköön
14
<50
Vastaukset
Se onkin naisena paljon helpompaa...
- Anonyymi
No jaa, eipä se ole. Ei, jos yhtään pysyvämpää suhdetta haluaa. Irtoseksiä toki on helppo saada, jos sellaista haluaa.
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, eipä se ole. Ei, jos yhtään pysyvämpää suhdetta haluaa. Irtoseksiä toki on helppo saada, jos sellaista haluaa.
Just. On se tuokin. Koskaan ei saa sitä mitä tahtoo. Minulle ei ole ollut tarjolla kumpaakaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Just. On se tuokin. Koskaan ei saa sitä mitä tahtoo. Minulle ei ole ollut tarjolla kumpaakaan.
Et ole etsinyt oikeasta paikasta. Kyllä niitä mlkunkipeitä naisiakin riitää. Siinä vaan joutuu niihin sosiaalisiinn kontakteihin, joista et niin tykkää.
Ja ei todellakaan ole mistään komeudesta kiinni, kun vähän katselee minkälaisten miesten mukaan niitä naisia lähtee. - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voisit onnistua jos ruikuttaisit vähemmän.
- Anonyymi
Ketään syyttelemätön ruikuttaminen on aina hyvä, varsinkin jos se harmittaa jotain pellejä. Sitten voi onnistua päälle lisäksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olet varmaan oikeassa.
Anteeksi Rinssi rehellisestä mielipiteestä, mutta edellinen kirjoittaja on oikeassa.
Itsesääli, ruikuttaminen ja katkeruus tekevät monen naisen silmissä epämielyttäväksi seuraksi ja no-no vaihtoehdoksi. Kun tähän lisää ihmisiä (mm. lihavat naiset) halveksuvan puolisovinistisen asenteen, on kirjallinen lopputulos luontaantyöntävä.
Ymmärrän, että masentuneena on hankalaa, mutta jos et opettele arvostamaan ja rakastamaan itseäsi, se on vaikeaa kenellekään muullekaan. Opettele myös armollisuutta itseäsi ja muita kohtaan! Kelpaamattomuutesi ei johdu sitä ettet SINÄ itsenäsi kelpaisi, vaan siitä että asenteesi on vastenmielinen.
Asenne on valinta, jonka voi muuttaa (vaatii varmaan pään sisäistä työtä). Toki, jos haluat ensisijaisesti ätmi kavereita etkä naista, ätmi kanssaan ajatusmaailma kohtaa ja saat sympatia puheenvuoroja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole etsinyt oikeasta paikasta. Kyllä niitä mlkunkipeitä naisiakin riitää. Siinä vaan joutuu niihin sosiaalisiinn kontakteihin, joista et niin tykkää.
Ja ei todellakaan ole mistään komeudesta kiinni, kun vähän katselee minkälaisten miesten mukaan niitä naisia lähtee.Sitäpä olenkin aina ihmetellyt, että mitenkä fiksunkin oloiset naiset lähtevät jonkun riihen seinästä irtireväistyn pirun näköisen matkaan. Ja nimenomaan juuri tuon näköiset miehet ne niitä naisia kaataakin!
En nyt kerro nimiä, koska en halua syytettä.
- Anonyymi
"Iskeminen" nyt on muutenkin suurilta osin jotain yliarvostettua kotkottelua.
Ilmaise kiinnostus? Sittenhän voi alkaa katsoa, syntyykö jotain ja kantaako johonkin. Muuta ei melkein tarvitakaan...- Anonyymi
Se menee kokoajan niin että miehet osoittaa kiinnostusta (luultavasti ulkonäköni takia koska minuahan he eivät tunne) ja joudun jatkuvasti antamaan pakkeja. Yksi väkivaltarikollinen ajatuksena kiihottaisi ja ulkonäkökin riittävä mutten uskalla alkaa testaamaan hakkaisiko minuakin kuten exiään.
Anonyymi kirjoitti:
Se menee kokoajan niin että miehet osoittaa kiinnostusta (luultavasti ulkonäköni takia koska minuahan he eivät tunne) ja joudun jatkuvasti antamaan pakkeja. Yksi väkivaltarikollinen ajatuksena kiihottaisi ja ulkonäkökin riittävä mutten uskalla alkaa testaamaan hakkaisiko minuakin kuten exiään.
Mies, joka on hakannut exiään, hakkaa uuttakin. Se ei lopu ennen kuin hiekkahoidossa. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Mies, joka on hakannut exiään, hakkaa uuttakin. Se ei lopu ennen kuin hiekkahoidossa. 🌹👀
Sitäpä just. Parempi pysyä kaukana vaikka koittaa lähestyä, on komea ja sydämellinen. Tuollaista riskiä en ota. On vielä kahta exäänsä pahoinpidellyt. Saanut ihan tuomionkin törkeästä pahoinpitelystä.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jotta mies tulee naista iskemään. Selvänä naiset antaa pakit heti miehelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217