Mitä jos vasta vanhana?

Anonyymi-ap

Tapaan elämäni rakkauden?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten se on tarkoitettu niin tapahtuvan.

• Anonyymi

Mutta en tapaa, koska oon saanu Facebook datingissä osuman.

• Anonyymi

Ei ole mahdollista. Jos et ole nuorena tavannut, et vanhana tunnista sellaista vaikka tyrkyllä olisi.

• Anonyymi

Mutta ku tiedän jo, kenen kanssa mun pitäis olla!

• Anonyymi

Sivusta vain totean. Nämä taas oletuksia, ehkä toimii sun tapauksessa näin? Vähättely ja toisten aliarvioiminen on pahe, ei hyve. Henkinen kasvu ja usko itseen yleensä lisääntyy vanhemmiten. Ei ole toisten manipuloimiselle samalla tavalla altis vanhempana kuin nuorempana 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta vain totean. Nämä taas oletuksia, ehkä toimii sun tapauksessa näin? Vähättely ja toisten aliarvioiminen on pahe, ei hyve. Henkinen kasvu ja usko itseen yleensä lisääntyy vanhemmiten. Ei ole toisten manipuloimiselle samalla tavalla altis vanhempana kuin nuorempana 🧐

Lisään vielä, hyviä asioita oppii vanhemmiten arvostamaan enemmän ja siten osaa myös antaa hyvästä enemmän itseään toiselle, jos sen vaikutus on hyvä toiselle (tekemistä, auttamista jne.)

• Anonyymi

Tarpeeksi vanhana kun tapaa . Niin eihän siinä ehdi tulla enää vaihtoehtoja. Jäähän se elämän rakkaudeksi kun kuolee pois.

• Anonyymi

Elämäsi rakkaus nuoruudesta bongahtaa esiin vanhana? Eläisitte lopun elämää onnellisina. Ei ongelmia työelämästä, veloista jne. Rakkaus parantaa ja antaa voimia.

• Anonyymi

pakko, sanoa, että kyllä maailmassa riittää täysin yksinkertaisia, ihmisiä,

te, olette yksinkertaisia,

koko maailma, on täynnä yksinkertaisia, ihmisiä,

ja, koko elämäni on tuhottu, aivan kokonaan,

aivan, kokonaan,

ja, aivan, täysin,

ja, olen ollut pelkkä apina,

jota, on koko elämän aikana, käytetty hyväksi ja kiusattu,

KOKO IHMISKUNNAN TOIMESTA, jo, 40 vuotta,

eikä, sille, mahda, mitään,

olen mitä olen,

olen ihminen, sanan varsinaisessa, merkityksessä,

kun, koko ihmiskunta, on täynnä hirviötä, täysin,

N

• Anonyymi

Eivät läheskään kaikki ihmiset tapaa ikinä rakkautta.

• Anonyymi

Parempi myöhään kun ei milloinkaan

• Anonyymi

Kurpat pitää lakkauttaa

• Anonyymi

Olipa muuten vihjaava ja häjy

• Anonyymi

Nii tähän vihjaa suoraan väittäjän omiin ajatuksiin ja intohimoihin pankaa talteen

• Anonyymi

Tampereen kärppä lol

• Anonyymi

Puolueetonta puoskarointia jo vuodesta 2017

• Vanhemmiten ei enää asetuta saman katon alle, mutta jos mieluisan kohtaa ja tunne on molemminpuolinen, vieraillaan usein ja seksiäkin harjoitetaan sikäli kuin ikä sallii. Vanhana on jo siten vakiintunut omiin kuvioihinsa ja joustaminen vähentynyt, että romanssikin on eri pohjalta kuin nuorena. 🌹👀

• Anonyymi

Onhan noita tullut nähtyä, erilaista se rakkauskin varmaan on luonteeltaan. Lähinnä hellyyttä ja toisesta huolenpitoa. Olen nähnyt senkin kun ikäihmiset ovat jakaneet asunnon keskenään ja saaneet seuraa toisistaan. 3huonetta ja keittiö, molemmilla oma makuuhuone, ett saivat nukuttua rauhassa yönsä. Mies nimittäin kuulemma kuorsasi.
      Molemmilla oli parivuode makuuhuoneessaan, ruokalevolle kävivät yhdessä, jompaan kumpaan vuoteeseen.

Mä kävin jonkin aikaa heillä siivoamassa ja pyykkiä pesemässä, siks tiedän heistä aika paljon. No sukulaiset eivät kovin ilahtuneita asiasta olleet... kun vanhukset oli riehaantuneet kuin teini-ikäiset! Mulla on käsitys ett miehen omaisuudesta, perinnöstään se keski-ikäinen mies oli huolissaan. Halvempaa heidän oli kahdestaan asua, kuin hoitokodissa kumpainenkin... toisistaan saivat turvaakin, kun toinen sairastui, oli asunnossa ihminen joka pyysi apua sairastuneelle.

Pitää antaa vanhentuneidenkin ihmisten päättää omista tarpeistaan ja miten asiansa järjestävät, omilla varoillaan kun asuvat.

• Anonyymi

Ihana kirjoitus. Tuo eri makuuhuoneet parisänkyineen hyvä asia.

• Minäkin vielä toivon sitä ja olen vanha kurppa jo.

• Anonyymi

Suomi on täynnä nirsoja sinkkuja ketkä odottelee sinne vanhainkotiin rakkauttaan kun eivät osaa rakentaa suhdetta vaan luulee sen vaan tulevan

• Anonyymi

No ei kait siinä.

Sitten te molemmat narisette ku vanhat lankut. Mutta pidätte siitä :)

• Anonyymi

Toiveajatteluahan se tuollainen on, mutta jos helpottaa, niin mikäpä siinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe