https://demokraatti.fi/kallistuvat-hinnat-kurittavat-sahkolla-liikkuvia-vr-keventaa-kaasujalkaa/
kerkoaas kokemuksia käyttäjät? rovaniemeltä varsinkin
uskaltaako matka-ajoa tehdä kun -30 paukkuu?
Onko E autoilu pakkaseen sopivaa hommaa?
9
52
Vastaukset
- Anonyymi
Koko ajan tulee lisää tutkittua tietoa, että sähköauto ei olekaan niin ylivertainen kapine polttomoottoriin verrattuna. Sähköauton valmistus vaatii sellaisia mineraaleja joista puute, elikkä se akkuhan niitä tarvii. Sähköauto on painava kapistus ja tiet kuluu nopeammin. Kolaritilanteessa todella vaarallinen.
Ihmisiä suitsitaan säästämään sähköä ja meitä pelotellaan sähkökatkoilla. Nyt jos meiltä menee sähköpulan takia sähköt poikki niin minä käyn repimässä taloyhtiön parkkipaikalla töpselit irti niistä lämmitystolpista missä ladataan sähköauton akkuja. Jos oikeasti sähköä ei riitä kotitalouksille niin ei sitä tarvi riittää sähkautovouhottajillekaan!- Anonyymi
EU linjasi että bensiimoottorin päästöjä ei tarvi alentaa nyt! kunniaan oikea voima vielä
- Anonyymi
Sopii pakkaseen, mutta lämppäriä ei voi käyttää, jos meinaa päästä perille.
- Anonyymi
Ajoneuvot ja liikenne
Autot
Hybridi- ja sähköautot
Väännä akku piloille-renkaanvaihto
Anonyymi-ap
2022-10-24 14:54:39
https://www.is.fi/autot/art-2000009154413.html
hih - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoneuvot ja liikenne
Autot
Hybridi- ja sähköautot
Väännä akku piloille-renkaanvaihto
Anonyymi-ap
2022-10-24 14:54:39
https://www.is.fi/autot/art-2000009154413.html
hihMaallikot ja itse renkaansa vaihtavat eivät aina tiedä oikeaa tunkkauskohtaa ja mikä huolestuttavinta eivät aina tiedä alan liikkeissäkään. Vie kaara renkaanvaihtoon ja saa pilattu takaisin. On se niin "ökyä" omistaa sähköauto, ei niitä köyhät osta.
- Anonyymi
hyytyyy ne kun lämppäri huutaa?
- Anonyymi
Onhan se naurettavaa, kun autossa talvella lämppärinkin käyttö vaikuttaa ajettavaan matkaan. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Pelkkä yölataus on riskaapelia. Entäs jos asut syrjemmässä ja tarttet yhtäkkiä autoa iltayöstä, eikä autossa ole virtaa?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692