Miten uskollisuuden

Anonyymi-ap

ja luotettavuuden voi tietää etukäteen? Elämä on liian lyhyt p*skakasoihin hukattavaksi.

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voikkaan, mutta kannattaa tehdä tuttavuutta rauhassa eikä suinpäin syöksyen mielipahan syövereihin. Tutustuen oppii ihmistä tuntemaan ja rauhassa tutustuen näkee laajemmin, kuin hosuen ja hoppuillen.

      Joku mutu tulee näin siitäkin, miten ja millaisissa asioissa ihminen on mahdollisesti luotettava, milloin äkkinäinen ja hötkyilijä.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Kiireessä tule vauhtisokeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiireessä tule vauhtisokeaksi.

        Niin, joillain voi myös olla vaan kova tarve kerätä kokemuksia, jolloin se tutustuminen jää sangen pintapuoliseksi ja hätiköidyksi. Lähinnä tervemorohei suhteiluksi. Nopea leimahdys ja hiipuminen heti perään. Eihän ne kestä elämää ja arkea ne suhteet, kuin erillään ollen ja eläen.

        -Jasu-


    • Anonyymi

      Ei mitenkään, tietenkään.

    • Anonyymi

      Ei sitä mistään voi varmaksi tietää. Asenteet voivat kertoa todennäköisyydestä, mutta ei niihinkään aina voi luottaa. Oma kokemukseni on, että mustasukkainen yksilö on itse pettävää sorttia, mutta tuskin sekään kaikkien kohdalla paikkaansa pitää.

      • Anonyymi

        Toiset on mustasukkaisia aiemmin kokemiensa pettymyksien vuoksi mu niissäkin olisi hyvä muistaa monia erinäisiä asioita ja syitä ja se että uutta kumppania ei voi syyttää siitä mitä vaha kumppani teki ja suhteessa on aina kaksi ihmistä ja harvemmin kumpikaan näistä on täysin syytön tapahtumien kulkuun


    • Anonyymi

      Onpa kumma kysymys ja perustelu, mainitsemiasi ominaisuuksia ei voi tietää etukäteen. Kuten ei mitään muutakaan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Ei sitä oikein etukäteen voikaan tietää. Parisuhteeseen mennessä ottaa aina riskin, että tulee satutetuksi. Rauhassa tutustuen voi tottakai hieman vähentää riskiä sille, että on suhteessa valehtelevan petturin kanssa, mutta ihmiset muuttuvat ja kuinka usein aitä onkaan kuullut lauseen "eipä olisi siitäkään uskonut.."

    • Anonyymi

      Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö, pettäjä on aina vastuussa pettämisestään. Siihen, että parisuhteessa menee huonosti, voi tottakai olla molemmat syyllisiä, mutta pettäjä tekee itse tietoisen valinnan pettää eikä siihen ole kyllä syyllinen kukaan muu kuin pettäjä itse. Jollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, pettäjä on aina vastuussa pettämisestään. Siihen, että parisuhteessa menee huonosti, voi tottakai olla molemmat syyllisiä, mutta pettäjä tekee itse tietoisen valinnan pettää eikä siihen ole kyllä syyllinen kukaan muu kuin pettäjä itse. Jollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua.

        Ennen sen suhteen lopettamista on parasta puhua rehellisesti mitä kaipaa ja haluaa suhteelta.
        Muuten on samat ongelmat edessä seuraavassa suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen sen suhteen lopettamista on parasta puhua rehellisesti mitä kaipaa ja haluaa suhteelta.
        Muuten on samat ongelmat edessä seuraavassa suhteessa.

        Sepä siinä, kun ihmiset eivät usein puhu vaan olettavat toisen tietävän miltä tuntuu ja mitä päässä liikkuu. Sitten ihmetellään, kun suhteessa menee huonosti ja henkisesti epäkypsät kuvittelevat korjaavansa ongelmat hakemalla ratkaisua suhteen ulkopuolelta toisen ihmisen kainalosta. Eihän siinä tule muuta kuin sotkua ja sydänsuruja ja ongelmat jatkuvat uudessa suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, pettäjä on aina vastuussa pettämisestään. Siihen, että parisuhteessa menee huonosti, voi tottakai olla molemmat syyllisiä, mutta pettäjä tekee itse tietoisen valinnan pettää eikä siihen ole kyllä syyllinen kukaan muu kuin pettäjä itse. Jollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua.

        Eipä ny vedetä taas näin yksinkertaisia johtopäätöksiä suhteesta ei aina ole niin yksinkertaista lähteä jos suhteen toinen osapuoli ei osaa erota sopuisasti ei kenenkään tarvi viettää seksitöntä elämää jos ei suhde toimi muutoinkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ny vedetä taas näin yksinkertaisia johtopäätöksiä suhteesta ei aina ole niin yksinkertaista lähteä jos suhteen toinen osapuoli ei osaa erota sopuisasti ei kenenkään tarvi viettää seksitöntä elämää jos ei suhde toimi muutoinkaan

        Kyllä se aika yksinkertaista on. Lopettaa suhteen ja aloittaa uuden. Vai kerrotko miten toista ihmistä pidetään väkisin suhteessa? Miksi siitä ei voisi lähteä?

        Seksitöntä elämää ei tarvitsekaan viettää, mutta ei seksin puutekaan pettämiseen oikeuta. Jollei saa seksiä suhteessaan, niin sitten eroaa ja etsii sellaisen suhteen, jossa saa parisuhteelta kaipaamiaan asioita, kuten vaikkapa sitä seksiä.


      • Anonyymi

        Pettäjä tekee kyllä aina ihan itse sen valintansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, pettäjä on aina vastuussa pettämisestään. Siihen, että parisuhteessa menee huonosti, voi tottakai olla molemmat syyllisiä, mutta pettäjä tekee itse tietoisen valinnan pettää eikä siihen ole kyllä syyllinen kukaan muu kuin pettäjä itse. Jollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua.

        Ja niin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, pettäjä on aina vastuussa pettämisestään. Siihen, että parisuhteessa menee huonosti, voi tottakai olla molemmat syyllisiä, mutta pettäjä tekee itse tietoisen valinnan pettää eikä siihen ole kyllä syyllinen kukaan muu kuin pettäjä itse. Jollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua.

        "ollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua."

        Tuo pettäjien syyllistäminen on vakiovastaus eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Pettämistä tapahtuu paljon. Se johtuu yleensä jostain mistä edes pettäjä ei sitä tiedä kuukausiin, ehkä vuosiin. Pettäminen on myös yksi suosituimmista keinoista sietää huonoa parisuhdetta. Siis sellaista suhdetta, jonka kulmakivet on tiedossa, ja jota on yritetty parantaa. Toinen on luvannut sitä ja tätä, muttei mitään tapahdu, elämä kulkee, pahoinvointi lisääntyy suhteessa. Näissä tapauksissa usein odotetaan jotain parempaa tilannetta, kuten esim. lasten kasvamista, tai toisen toipumista pahasta sairaudesta ja sen jälkeen erotaan. Joissain suhteissa on todellakin parempi salata uskottomuus, joissain voi puhua tunteistaan. SE riippuu täysin pettäjän kumppanista.

        Tiedoksesi vielä, ettei edes krooninen pitkäaikainen pettäminen johda aina eroon. KUKAAN ulkopuolinen ei tiedä parin keskinäisistä tunteista ja historiasta. Paitsi sen, ettei kyse ole avoimesta liitosta yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se aika yksinkertaista on. Lopettaa suhteen ja aloittaa uuden. Vai kerrotko miten toista ihmistä pidetään väkisin suhteessa? Miksi siitä ei voisi lähteä?

        Seksitöntä elämää ei tarvitsekaan viettää, mutta ei seksin puutekaan pettämiseen oikeuta. Jollei saa seksiä suhteessaan, niin sitten eroaa ja etsii sellaisen suhteen, jossa saa parisuhteelta kaipaamiaan asioita, kuten vaikkapa sitä seksiä.

        " Lopettaa suhteen ja aloittaa uuden. "

        Se ei ole noin lapsellisen yksinkertaista, KOSKA parilla on tunteita toisia kohtaan. Onko tullut mieleen, että moni pettäjä jatkaa vakisuhdettaan, koska tietää ettei voi jättää noin vain ehkä pitkäaikaistakin kumppania? Nimenomaan sen vuoksi, että kumppani siihen reagoisi vahvasti tunteella vaikka näin "älä mee tai viet multa kaiken, ethän mee, sä et jättää mua saa.." Vaikka lopulta kumppani reagoikin juuri noin, sitä on hyvä laimentaa ja valmistaa ajan kanssa.

        Ihmissuhteesssa pahinta on oikeasti ero, erityisesti äkillinen, ei mikään muu. Vaikka toinen haluaisi kuinka paljon tahansa eroa, niin se on hänellekin vaikeaa. Kaikki tapahtuu ajan kanssa. On myös sanonta "hitaasti hyvä tulee". Vaikkei tulisi hyvä, niin ainakin parempi kuin nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ollei suhteessa saa sitä, mitä kaipaa, niin sitten on lopetettava suhde ja lähteä etsimään jotain uutta. Pettäminen ei ole koskaan oikeutettua."

        Tuo pettäjien syyllistäminen on vakiovastaus eikä sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Pettämistä tapahtuu paljon. Se johtuu yleensä jostain mistä edes pettäjä ei sitä tiedä kuukausiin, ehkä vuosiin. Pettäminen on myös yksi suosituimmista keinoista sietää huonoa parisuhdetta. Siis sellaista suhdetta, jonka kulmakivet on tiedossa, ja jota on yritetty parantaa. Toinen on luvannut sitä ja tätä, muttei mitään tapahdu, elämä kulkee, pahoinvointi lisääntyy suhteessa. Näissä tapauksissa usein odotetaan jotain parempaa tilannetta, kuten esim. lasten kasvamista, tai toisen toipumista pahasta sairaudesta ja sen jälkeen erotaan. Joissain suhteissa on todellakin parempi salata uskottomuus, joissain voi puhua tunteistaan. SE riippuu täysin pettäjän kumppanista.

        Tiedoksesi vielä, ettei edes krooninen pitkäaikainen pettäminen johda aina eroon. KUKAAN ulkopuolinen ei tiedä parin keskinäisistä tunteista ja historiasta. Paitsi sen, ettei kyse ole avoimesta liitosta yms.

        Niin eli roikkuu huonossa suhteessa, koska ei ole selkärankaa lähteä. Jokainen silti tekee oman suhteensa kanssa, miten parhaaksi näkee, eihän se minulle kuulu, miten muut suhteessaan toimivat.

        Henkilökohtaisesti en silti hyväksy pettämistä eikä minun suhteeni jatkuisi sen jälkeen, jos minua petettäisi. Minut on jo kerran revitty rikki pettämällä. Annoin anteeksi ja sama tapahtui uudelleen, joten pettäminen on omalta osaltani niin nähty enkä sellaista halua omaan elämääni enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se aika yksinkertaista on. Lopettaa suhteen ja aloittaa uuden. Vai kerrotko miten toista ihmistä pidetään väkisin suhteessa? Miksi siitä ei voisi lähteä?

        Seksitöntä elämää ei tarvitsekaan viettää, mutta ei seksin puutekaan pettämiseen oikeuta. Jollei saa seksiä suhteessaan, niin sitten eroaa ja etsii sellaisen suhteen, jossa saa parisuhteelta kaipaamiaan asioita, kuten vaikkapa sitä seksiä.

        Otetaanpa ny huomioon jos on yhteisiä lapsia esimerkiksi tai yhteistä omaisuutta joka pitää jakaa ni Eipä se koskaan ole niin yksinkertaista jos ei asioista pääse sopuun yhdessä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      funny thingis joku ohjelmakin , kuin niin joku dna-myyjä on natolle ilomaa vai nuusxeri hgeeghegh

    • Oikeastaan mietin, että miten antaisin vähän tyhjentävämmän vastauksen pienellä piikillä, joten tässäpä se:

      Uskomalla omaan harkintakykyyn ja ihmistuntemukseen.

      Toiset ihmiset on mitä on...itse vastaat omasta elämästäsi, joten katsele peoliin. 😁

      • Anonyymi

        Hyvääkin tuntijaa on petkutettu. Että pufff, se siitä kommentistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvääkin tuntijaa on petkutettu. Että pufff, se siitä kommentistasi.

        Ei niitä pysty petkuttaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvääkin tuntijaa on petkutettu. Että pufff, se siitä kommentistasi.

        Puff...

        Kuules, se hyvä ihmistuntija ei tarkoitakkaan sitä, että osaisi lukea muita ihmisiä, vaan itseään.

        Mä en omasta mielestä ole pettänyt ketään, mutta olen ollut toisen kanssa pettämässä. Ja periaatteessa olisin voinut joskus pettää exääni. Kummankin tapauksen kohdalla petetty, tai melkein petetty on olleet itse suoranaisesti mulkkuja ihmisiä. Aina etsivät vikaa vaan muista, eikä itsessä mitään vikaa.

        Minä taas uskon, että osaan katsoa itseänikin peilistä, että jos joku sanoo, että minussa on jokin vialla tai teen väärin, osaan kyllä nöyrtyä katsomaan sitä asiaa silmiin. En mä pelkää, että minut petetään. Ja jos petetään, niin ei se minusta sitten ome kiinni. Mulle ei ole sitten puhuttu suoraan ja se on vaan voivoi...

        Mä olen miettinyt, etten mä silloin mitään menetä...🤷‍♂️


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Puff...

        Kuules, se hyvä ihmistuntija ei tarkoitakkaan sitä, että osaisi lukea muita ihmisiä, vaan itseään.

        Mä en omasta mielestä ole pettänyt ketään, mutta olen ollut toisen kanssa pettämässä. Ja periaatteessa olisin voinut joskus pettää exääni. Kummankin tapauksen kohdalla petetty, tai melkein petetty on olleet itse suoranaisesti mulkkuja ihmisiä. Aina etsivät vikaa vaan muista, eikä itsessä mitään vikaa.

        Minä taas uskon, että osaan katsoa itseänikin peilistä, että jos joku sanoo, että minussa on jokin vialla tai teen väärin, osaan kyllä nöyrtyä katsomaan sitä asiaa silmiin. En mä pelkää, että minut petetään. Ja jos petetään, niin ei se minusta sitten ome kiinni. Mulle ei ole sitten puhuttu suoraan ja se on vaan voivoi...

        Mä olen miettinyt, etten mä silloin mitään menetä...🤷‍♂️

        Hyvä noin.
        Laitoin kommentin "Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään." johon moni vastasi ettei noin ole mutta on se juuri noin.
        Ihmiset ikään kuin omaavat ajatuksen missä voisivat omistaa toisensa jos ollaan parisuhteessa. Ei se noin mene vaan pitää pystyä pitämään se vierellä oleva tyytyväisenä jolloin pettämisiä ei tapahdu, ei käy edes mielessä.

        Mielestäni pettämiseen tarvitaan syy, puute.
        Kukas se on elämänkumppani jonka kanssa tulisi elää hyvää elämää, ai sekö joka ei huomioisi sinua millään tavalla, etsisi vain virheitä ja muuta sellaista? Jos noin olisi, on pettäminen JOPA oikeutettua.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä noin.
        Laitoin kommentin "Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään." johon moni vastasi ettei noin ole mutta on se juuri noin.
        Ihmiset ikään kuin omaavat ajatuksen missä voisivat omistaa toisensa jos ollaan parisuhteessa. Ei se noin mene vaan pitää pystyä pitämään se vierellä oleva tyytyväisenä jolloin pettämisiä ei tapahdu, ei käy edes mielessä.

        Mielestäni pettämiseen tarvitaan syy, puute.
        Kukas se on elämänkumppani jonka kanssa tulisi elää hyvää elämää, ai sekö joka ei huomioisi sinua millään tavalla, etsisi vain virheitä ja muuta sellaista? Jos noin olisi, on pettäminen JOPA oikeutettua.

        AV

        Niin. Jos tapahtuu pettämistä, voi sanoa, että ei silloin ole oikein enää jotain, mitä pettää ja mitä ei arvosta.

        Yhteys toiseen ihmiseen on se juttu, mikä on se, mitä voisi pettää. Jos yhteyttä toiseen ei ole, eipä silloin mitään oikein voikaan pettää, eikä mikään oleva voi muuttua miksikään muuksi...

        Mutta opin mä joskus senkin, että sellainen pettäjä on todella hauras ihminen. En oikeastaan sellaista ihmistä haluaisi omaan elämään...en ainakaan, jos hän vieläkin oikeuttaa itselleen sen petoksen. Ihminenhän tekee virheitä, mutta että jos ei niistä opi ja ei nosta kättä pystyyn, vaan syyttää yhä joitain muita ihmisiä omista teoistaan, niin ei kiitos...silloin ei tartte mun elämään tulla säätämään. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä noin.
        Laitoin kommentin "Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään." johon moni vastasi ettei noin ole mutta on se juuri noin.
        Ihmiset ikään kuin omaavat ajatuksen missä voisivat omistaa toisensa jos ollaan parisuhteessa. Ei se noin mene vaan pitää pystyä pitämään se vierellä oleva tyytyväisenä jolloin pettämisiä ei tapahdu, ei käy edes mielessä.

        Mielestäni pettämiseen tarvitaan syy, puute.
        Kukas se on elämänkumppani jonka kanssa tulisi elää hyvää elämää, ai sekö joka ei huomioisi sinua millään tavalla, etsisi vain virheitä ja muuta sellaista? Jos noin olisi, on pettäminen JOPA oikeutettua.

        AV

        "Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään."

        Tjaa, ettei anna sellaista jota toinen kaipaisi... no suunnilleen noin asia ymmärtääkseni meni, tämän viimeisen äijäni kohdalla. Mutt puhtaasti sexin puutteesta sinäänsä ei ollut kysymys.
        Sen laatuluokassa oli niin suuri käsitysero; mitä naisen pitää kärsiä/kestää miehen niin halutessa. Vetäkööt käteensä tai hakekoot vaikka toisen uroksen, heillehän se on oikeampi tapa! Siinä oli syy sekä puute... on niitä naisia mitkä harrastaa tuotakin muotoa seksinä!

        Minä en ja jos ilman ei tullut toimeen; "niin helvatin paljon parempi ett sai tarvitsemansa tyydytyksen toiselta naiselta. Mun puolestani myös sai jäädä sille tielleen.
        Sen verran sisukas ja omahyväinen olen, ett tiedän tulevani yksinänikin toimeen ja olevani onnellisempikin kuin huonossa parisuhteessa "elämäni miehen" földjyssä.

        Sitä edellinen pettäjä, on sitkeä sissi, joka ei anna periksi vieläkään. Antoi hän kerran selityksen; "Kaikki naiset aina on sanoneet, ett se on kerrasta poikki! Ei se noin ole mennyt, pikkulahjat, korvakorut tai kultariipus, lomamatka, kyllä ne on ennen olleet soviteltavissa. Sano vaan mitä sinä haluat, leppyäksesi!"
        Oli mulla vastaus;" Ai, että huoraan sä nyt olet mua vertaamassa, pitäisikö mun vielä kysyä omaa hintaanikin sulta? Häivy horisonttiin siitä!"
        Ei oikein olla puheväleissäkään enää, vaikka käy vieläkin vanhempiani moikkaamassa silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Puff...

        Kuules, se hyvä ihmistuntija ei tarkoitakkaan sitä, että osaisi lukea muita ihmisiä, vaan itseään.

        Mä en omasta mielestä ole pettänyt ketään, mutta olen ollut toisen kanssa pettämässä. Ja periaatteessa olisin voinut joskus pettää exääni. Kummankin tapauksen kohdalla petetty, tai melkein petetty on olleet itse suoranaisesti mulkkuja ihmisiä. Aina etsivät vikaa vaan muista, eikä itsessä mitään vikaa.

        Minä taas uskon, että osaan katsoa itseänikin peilistä, että jos joku sanoo, että minussa on jokin vialla tai teen väärin, osaan kyllä nöyrtyä katsomaan sitä asiaa silmiin. En mä pelkää, että minut petetään. Ja jos petetään, niin ei se minusta sitten ome kiinni. Mulle ei ole sitten puhuttu suoraan ja se on vaan voivoi...

        Mä olen miettinyt, etten mä silloin mitään menetä...🤷‍♂️

        Ihmiset eivät puhu suoraan. On petos ja sitten liukeneminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään."

        Tjaa, ettei anna sellaista jota toinen kaipaisi... no suunnilleen noin asia ymmärtääkseni meni, tämän viimeisen äijäni kohdalla. Mutt puhtaasti sexin puutteesta sinäänsä ei ollut kysymys.
        Sen laatuluokassa oli niin suuri käsitysero; mitä naisen pitää kärsiä/kestää miehen niin halutessa. Vetäkööt käteensä tai hakekoot vaikka toisen uroksen, heillehän se on oikeampi tapa! Siinä oli syy sekä puute... on niitä naisia mitkä harrastaa tuotakin muotoa seksinä!

        Minä en ja jos ilman ei tullut toimeen; "niin helvatin paljon parempi ett sai tarvitsemansa tyydytyksen toiselta naiselta. Mun puolestani myös sai jäädä sille tielleen.
        Sen verran sisukas ja omahyväinen olen, ett tiedän tulevani yksinänikin toimeen ja olevani onnellisempikin kuin huonossa parisuhteessa "elämäni miehen" földjyssä.

        Sitä edellinen pettäjä, on sitkeä sissi, joka ei anna periksi vieläkään. Antoi hän kerran selityksen; "Kaikki naiset aina on sanoneet, ett se on kerrasta poikki! Ei se noin ole mennyt, pikkulahjat, korvakorut tai kultariipus, lomamatka, kyllä ne on ennen olleet soviteltavissa. Sano vaan mitä sinä haluat, leppyäksesi!"
        Oli mulla vastaus;" Ai, että huoraan sä nyt olet mua vertaamassa, pitäisikö mun vielä kysyä omaa hintaanikin sulta? Häivy horisonttiin siitä!"
        Ei oikein olla puheväleissäkään enää, vaikka käy vieläkin vanhempiani moikkaamassa silloin tällöin.

        Oikein! Kenkää vaan! Ja kunnolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä noin.
        Laitoin kommentin "Jospa pettäminen johtuu ihmisestä itsestään, ei ymmärrä antaa sellaista mitä se toinen kaipaisi. Se paskakasa voi joskus katsoa sinuun peilistä? Helppo on syyttää toisia omasta kyvyttömyydestään." johon moni vastasi ettei noin ole mutta on se juuri noin.
        Ihmiset ikään kuin omaavat ajatuksen missä voisivat omistaa toisensa jos ollaan parisuhteessa. Ei se noin mene vaan pitää pystyä pitämään se vierellä oleva tyytyväisenä jolloin pettämisiä ei tapahdu, ei käy edes mielessä.

        Mielestäni pettämiseen tarvitaan syy, puute.
        Kukas se on elämänkumppani jonka kanssa tulisi elää hyvää elämää, ai sekö joka ei huomioisi sinua millään tavalla, etsisi vain virheitä ja muuta sellaista? Jos noin olisi, on pettäminen JOPA oikeutettua.

        AV

        Ah, kuin exän suusta. "Oma vika jos tulet petetyksi, teet jotain väärin, et ole tarpeeksi, et ole riittävän hyvä". Siltähän se petetyksi tuleminen tosiaan tuntui. Pitkään syytin itseäni ja mietin, mitä tein väärin. En torjunut miestä, en nalkuttanut, pidin itsestäni huolta, hoidin kodin, lapsen, työn, annoin miehelle tilaa, yritin ymmärtää, ehdotin treffejä, kokkasin, ehdotin kahdenkeskisiä viikonloppuja, ehdotin pariterapiaa, yritin keskustella kuitenkaan painostamatta.. Mutta ehkä se paskakasa tosiaan katsoi sitten peilistä ja ansaitsin tulla petetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ah, kuin exän suusta. "Oma vika jos tulet petetyksi, teet jotain väärin, et ole tarpeeksi, et ole riittävän hyvä". Siltähän se petetyksi tuleminen tosiaan tuntui. Pitkään syytin itseäni ja mietin, mitä tein väärin. En torjunut miestä, en nalkuttanut, pidin itsestäni huolta, hoidin kodin, lapsen, työn, annoin miehelle tilaa, yritin ymmärtää, ehdotin treffejä, kokkasin, ehdotin kahdenkeskisiä viikonloppuja, ehdotin pariterapiaa, yritin keskustella kuitenkaan painostamatta.. Mutta ehkä se paskakasa tosiaan katsoi sitten peilistä ja ansaitsin tulla petetyksi.

        Hän ei osannut arvostaa sua tossa kohti itse sanoisin että hän piti sua kodinkoneena ilmaisena piikana/palvelijana toinen toistaan arvostavassa suhteessa kotityöt tehdään yhdessä jos on niin hyvä tilanne että mies pystyy elättämään perheensä ilman että puolison tarvitsee käydä töissä niin äiti viettää käyttää sen ajan lasten kanssa touhutessa ja mies tulee töistä ni kotihommat tehdään yhdessä ni jää aikaa tehdä makuukamarin puolella muutakin kuin nukkua


    • Anonyymi

      Riippuu siitä onko kyseessä mies vai nainen.

    • Anonyymi

      Mitä nopeammin kaikki asiat sujuu,niin todennäköistä on että olet löytänyt kiertopalkinnon.
      Mies lupaa vaikka äitinsä,että pääsee jalkojen väliin
      tuhertamaan ja kun on siellä aikansa ollut on uusi
      kierroksessa.

    • Anonyymi

      Kantapaikoista löytää iskijämiehiä ja jossain hetkessä
      hän arvioi tilanteen ja tulee kertomaan parhaan juttunsa.

    • Anonyymi

      hyvä muzsiikkikappalekin meillä accewlerated tiimillä; Tervfetuloa -Helvettiin ;:D

      • Anonyymi

        Mikä kappale se on?


    • Anonyymi

      Mietippä sanaa "Luottamus"?

      Onko se kohteen vai aktorin ominaisuus?

      Se on aktorin ominaisuus. Luottamus ei sijaitse luottamuksen kohteessa vaan sinussa.

      SINÄ valitset luottaa kun katsot että se on aiheellista ja sille jos et pysty luottamaan koska yadda yadda yaa maailma on paska paikka ja niin moni ihminen on tympeä .... niin sille ei voi se rehellinen asiansa hoitava vastakappale yhtään mitään koska kyseessä on sinun päätöksesi siitä millainen maailma on ja millaisia ihmiset ovat.

      Itse olen lopen kyllästnyt todistelemaan ominaisuuksiani luotettavuudessa siksi en oikeastaan enää sitä edes tee. Ja se että olen luotettava ei tee minusta millään tasolla muuten täydellistä kumppania, totesinkin ex-vaimolleni että voit luottaa että en käy vieraissa ja voit luottaa siihen että jos sellainen tilanne tulee niin pääset minusta kohtuullisen helposti eroon ja minut menettää yhden ainoan kerran. Totta joka sana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe