Valkosipulin vihaaja

Anonyymi-ap

Minä en ymmärrä. että monissa ruuissa käytetään valkosipulia. Meillä on monia hyviä mausteita, joilla voi korvata valkosipulin. Miksi joka ruokaan täytyy iskeä valkosipulia, soijaa, chiliä ja sokeria? Meillä on monta unohdettua maustetta, joilla ruokaan saadaan maittavaa makua.
Monissa valmisruuissa on käytetään valkosipulia, vaikka heillä on erikseen valkosipuli vaihtoehto. Toisessa paketissa lukee suurella Valkosipuli ja
toisessa tuotteessa annetaan ymmärtää, että ei ole. Kuitenkin kyseessä on sama tuote. Vain päälikuori on eri. Miksi näin? Eniten ihmetyttää tuotteiden uudistukset. Yleensä uusittu tuote on kamalampaa. Valmistajat eivät myöskään suostu tekemään vanhan kaavan versioita.
Ei mikään ihme, että niin paljon tuotteita päätyy hävikkiin. Kaikki eivät pidä valkosipulista? Miksi sitä isketään valmistuotteisiin niin moneen ja pilataa ruoka?

2

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makkaroiden kanssa saa olla tarkkana, kun aika useisiin sitä on tyrkitty. En pysty ainakaan minä syömään mitään sipulikasveja.

• Anonyymi

Jokaisen oma asia.syön rakaa valkosipulia ja inkiväriä.Laitan niitä pieninä paloina vähän ravintoni. Mutta ei flunsaa ei koronakan.Lue inkiväärin tuoreen ja tuoreen valkosipuolin hyödyt.Liharuokin jos syöjiä,kulotan aina valkosipulia kuin keltasipulia kohtuudella. Mitä mausteisin tulee? Jos käytät mausteet jauheena on sakkaa. Mene joskus katsoo tehtaasen miten kuivatut HUOM!jauhetut valmiksi tehdas tehdään.Loppu käytös valmiiksi jauhetuna,purkeissa,pusseissa.Käytä kuivattuja kokonaisia ,jauha mortelilla itse parasta mausteet on tuoreena.Moni puhu etelän hyvistä ruuista tai aasian maan.Koska ne on maustettu tuoreista vihanneksista on todella hyviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8529
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4638
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      42
      2446
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe