Valkosipulin vihaaja

Anonyymi-ap

Minä en ymmärrä. että monissa ruuissa käytetään valkosipulia. Meillä on monia hyviä mausteita, joilla voi korvata valkosipulin. Miksi joka ruokaan täytyy iskeä valkosipulia, soijaa, chiliä ja sokeria? Meillä on monta unohdettua maustetta, joilla ruokaan saadaan maittavaa makua.
Monissa valmisruuissa on käytetään valkosipulia, vaikka heillä on erikseen valkosipuli vaihtoehto. Toisessa paketissa lukee suurella Valkosipuli ja
toisessa tuotteessa annetaan ymmärtää, että ei ole. Kuitenkin kyseessä on sama tuote. Vain päälikuori on eri. Miksi näin? Eniten ihmetyttää tuotteiden uudistukset. Yleensä uusittu tuote on kamalampaa. Valmistajat eivät myöskään suostu tekemään vanhan kaavan versioita.
Ei mikään ihme, että niin paljon tuotteita päätyy hävikkiin. Kaikki eivät pidä valkosipulista? Miksi sitä isketään valmistuotteisiin niin moneen ja pilataa ruoka?

2

150

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makkaroiden kanssa saa olla tarkkana, kun aika useisiin sitä on tyrkitty. En pysty ainakaan minä syömään mitään sipulikasveja.

• Anonyymi

Jokaisen oma asia.syön rakaa valkosipulia ja inkiväriä.Laitan niitä pieninä paloina vähän ravintoni. Mutta ei flunsaa ei koronakan.Lue inkiväärin tuoreen ja tuoreen valkosipuolin hyödyt.Liharuokin jos syöjiä,kulotan aina valkosipulia kuin keltasipulia kohtuudella. Mitä mausteisin tulee? Jos käytät mausteet jauheena on sakkaa. Mene joskus katsoo tehtaasen miten kuivatut HUOM!jauhetut valmiksi tehdas tehdään.Loppu käytös valmiiksi jauhetuna,purkeissa,pusseissa.Käytä kuivattuja kokonaisia ,jauha mortelilla itse parasta mausteet on tuoreena.Moni puhu etelän hyvistä ruuista tai aasian maan.Koska ne on maustettu tuoreista vihanneksista on todella hyviä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe