jätkä ottaa yhteyttä pitkän ajan jälkeen

Anonyymi-ap

Tapasin yhtä jätkää pari kertaa, ja se oli todella ihastunut minuun. Itselläni ei tuntunut kemioiden kolahtavan. Jätkä viestitteli paljon ja ehdotteli kaikkea mitä voisi tehdä yhdessä, kuten matkailua ja kuinka voisin lainata hänen mopoaan, jos tarvitsen - vaikka en edes tunne häntä, ja vaikutti oudolta hänen yliaktiivinen käytös. Hän sanoi että haluaa tutustua kunnolla minuun olisi pitänyt nähdä vielä kerran.
Mutta yks kaks sanoi pari päivää myöhemmin, ettei kokenut meillä olevan yhteistä ja ei näe meitä kavereina edes. Hassua, koska hän sanoi tota ennen päinvastaista. Olin helpottunut koska en kokenut meillä olevan yhteistä, ja hän vaikutti etenevän nopeasti. Pelimies?

Kuukausi myöhemmin hän otti yhteyttä, että haluaisi nähdä uudestaan kaverina ja selvittää asiat. Mitkä asiat?. Itse hän toivoi tapailun lopettamista, ja itse en kokenut meillä mitään yhteistä. Totesin vain, en ole kiinnostunut ja toivotin hyvät jatkot. En ymmärrä tällaista, että ensin annetaan pakit, sitten kokeillaan uudestaan..?

4

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No etpä tainnut tuossa kaverissa menettää yhtään mitään. Peluri tai tuuliviiri. Tulee mieleen kaksi selitystä:
      1. Hän on peluri. Ts. hänellä on koko ajan ollut haku päällä. Ensin hän tapasi sinut ja halusi sinut ja oli rasittavan yli-innokas, ja sitten kesken kaiken hän tapasi jonkun sinua kiinnostavamman ja puhui ihan päinvastoin kuin alussa (eilen olit hänen unelmiensa nainen, tänään et kelvannut edes kaveriksi), ja sitten kun uuden ihastuksen kanssa siitä ei tullutkaan mitään, hän otti myöhemmin yllättäen uudestaan yhteyttä. Mutta hällä väliä, kun et missään vaiheessa ole ollut hänestä kiinnostunut.
      2. Jätkä huomasi ettet ollut kiinnostunut ja "jätti" sinut ettei itse tulisi jätetyksi, ts. pelastaakseen kasvonsa. Voi sitten kertoa kavereille että "tapailin tässä jonkin aikaa yhtä naista mutta ei se ollut ihan siitä.mitä suhteelta haluan joten sanoin hänelle lopulta suoraan että ei tule mitään, taisi tytölle tulla vähän suru puseroon mutta ei voi mitään".

      Lisäksi hän laski sen varaan että sinä hätäännyt "jättämisestä", huomaat menettäneesi jotain korvaamattoman ihanaa ja yrität saada hänet takaisin. Kun niin ei käynyt, hän päätti "palata takaisin".

      Älä vastaa mitään, tai vastaa lyhyesti: "en koe että olemme oikeat ihmiset toisillemme enkä näe syytä enempään yhteydenpitoon, kaikkea hyvää elämääsi!"

      • Anonyymi

        Hei, kiitos kommentista! Sinun analyysisi on todellakin sellainen, joka istuisi tähän henkilöön tosi hyvin. Vaikka en häntä tunnekaan, mutta nimenomaan vaikutti pelurilta; kertoi silloin kun häntä näin, eronneensa vähän aikaa sitten, joka nosti hälytyskellot ilmaan. Luulen kanssa hänen tapailevan useita henkilöitä, koska hän kertoi ettei juuri sinkkuna ole ollut. Luulen, että 1. ja 2. pätevät hänen kohdallaan. Halusi pelastaa kasvonsa, ettei tule jätetyksi. Ja piti näköjään minua varalla, kun otti yhteyttä. Minua siis ei kiinnosta, ei ole minun tyyppinen, ja entistä vahvemmin epäilen hänen olevan peluri.

        Minä vastasin hänelle vain, etten ole kiinnostunut. Siihen hän vielä totesi, että harmi, koska uskoo, että meistä olisi tullut jotain, jos olisi tutustunut paremmin. No, uskokoon, koska hän ei ole minun tyyppiäni.

        Kiitos vastauksestasi!


      • Anonyymi

        ToiMii muuten naisten kanssa sama kaava


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe