Miten teet vaikutuksen

Anonyymi-ap

Jos sopisit jonkun varteen otettavan kanssa treffit ja haluaisit siitä kumppanin omaksesi niin miten teet vqikutuksen häneen ja miten treffit menisi kun saisit päättää treffien kulun

185

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kuule olen oma itseni. En mä lähde sen kummempia ihmeellisyyksiä tekemään. Sitä joko tykkää tai ei tykkää ja sillä hyvä. Ei esittämisessä mitään järkeä ole, sillä en mä loppuikääni kuitenkaan jaksaisi esittää jotain muuta.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että mulle se, jos huomaan toimaan toisen esittävän jotain, on punainen vaate. Jos esittää yhdessä asiassa, niin missäkähän kaikessa mussakin mahtaa esittää. Kyllä se esittämiset ilmi tulevat ajan kanssa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että mulle se, jos huomaan toimaan toisen esittävän jotain, on punainen vaate. Jos esittää yhdessä asiassa, niin missäkähän kaikessa mussakin mahtaa esittää. Kyllä se esittämiset ilmi tulevat ajan kanssa kuitenkin.

        Ei kukaan esittämisestä ole puhunut mitään vaan miten teet vaikutuksen ja miten treffit etenisi jos sinä päätät etenemisen esim kutsut hänet luoksesi syömään ja teet sillä vaikutuksen tai viet hiihtämään tai näytät seksitaitosi ym niin millä tekisit vaikutuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan esittämisestä ole puhunut mitään vaan miten teet vaikutuksen ja miten treffit etenisi jos sinä päätät etenemisen esim kutsut hänet luoksesi syömään ja teet sillä vaikutuksen tai viet hiihtämään tai näytät seksitaitosi ym niin millä tekisit vaikutuksen

        En minä tee millään vaikutusta. Johan sen sanoin. Olen ihan vaan oma itseni ja se joko on toisen mielestä ihana tai ei ole. En mä lähde tekemään mitään sirkustemppuja, eikä minuun itseenikään ole mahdollista tehdä vaikutusta oikeastaan millään. Minä joko tykkään tyypistä tai ne tykkää, ihan mitä hän mulle kokkaisi tai vastavaa. En oikestaan tykkää ihmisistä, joihin edes on mahdollista tehdä vaikutus jollain ruoanlaittotaidoilla tmv.

        Mä olen kohtelias ja ystävällinen ja kuulemma aika hyvää seuraa. Sen kummempia en osaa olla. Ne kerrat kun ole treffeillä käynyt, niin olen mennyt sinne ihan tavallisessa arkivarustuksesssani, panostamatta sen ihmeemmin edes habitukseeni ja jos musta tykkää niin hyvin on kelvannut.

        Yhden kerran olen tehnyt mieheen vaikutuksen kokkauksillani, mutta se oli sen jälkeen, kun olin päättänyt, että tämä tapailu oli tässä. Oli mennyt sen verran totaalisesti hermo herran mielipiteisiin ruoanlaitosta (en siis ollut koskaan kokannut hänelle sitä ennen), että pistin näpäyttäen. Sen tapailun lopettamisen syy eivät tosin olleet ne ruoanlaittomielipiteet vaan asenne ja mielipiteet noin ylipäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tee millään vaikutusta. Johan sen sanoin. Olen ihan vaan oma itseni ja se joko on toisen mielestä ihana tai ei ole. En mä lähde tekemään mitään sirkustemppuja, eikä minuun itseenikään ole mahdollista tehdä vaikutusta oikeastaan millään. Minä joko tykkään tyypistä tai ne tykkää, ihan mitä hän mulle kokkaisi tai vastavaa. En oikestaan tykkää ihmisistä, joihin edes on mahdollista tehdä vaikutus jollain ruoanlaittotaidoilla tmv.

        Mä olen kohtelias ja ystävällinen ja kuulemma aika hyvää seuraa. Sen kummempia en osaa olla. Ne kerrat kun ole treffeillä käynyt, niin olen mennyt sinne ihan tavallisessa arkivarustuksesssani, panostamatta sen ihmeemmin edes habitukseeni ja jos musta tykkää niin hyvin on kelvannut.

        Yhden kerran olen tehnyt mieheen vaikutuksen kokkauksillani, mutta se oli sen jälkeen, kun olin päättänyt, että tämä tapailu oli tässä. Oli mennyt sen verran totaalisesti hermo herran mielipiteisiin ruoanlaitosta (en siis ollut koskaan kokannut hänelle sitä ennen), että pistin näpäyttäen. Sen tapailun lopettamisen syy eivät tosin olleet ne ruoanlaittomielipiteet vaan asenne ja mielipiteet noin ylipäänsä.

        Kai suihkussa käyt ja siivoat kotisi tai puet jonkun hameen että näkee sääresi tai reitesi tai kun menette nakki kioskille ja istutte syömään niin sanot tossa käsipaperia jos suttaa kai jotain yrität kai ihminen olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan esittämisestä ole puhunut mitään vaan miten teet vaikutuksen ja miten treffit etenisi jos sinä päätät etenemisen esim kutsut hänet luoksesi syömään ja teet sillä vaikutuksen tai viet hiihtämään tai näytät seksitaitosi ym niin millä tekisit vaikutuksen

        Ja siis kyllä se minusta esittämistä on, jos jotain gourmetpöperöitä alkaa vääntää, jollei se sitten ole ihan joka arkipäiväistä puuhaa muutenkin. Ylipäänsä kaikki sellainen, joka nyt ei ole sitä omaa jokapäiväistä tai lähes jokapäiväistä ja tuikitavallista itseä, on minusta esittämistä. Ei mua kiinnosta nähdä toisesta jotain "kerran vuodessa ja jouluna" tyyppistä touhua, jota ei sitten kuitenkaan parisuhteessa oikeastaan juuri koskaan eteen tulisi. Se antaa ihmisestä väärän kuvan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä tee millään vaikutusta. Johan sen sanoin. Olen ihan vaan oma itseni ja se joko on toisen mielestä ihana tai ei ole. En mä lähde tekemään mitään sirkustemppuja, eikä minuun itseenikään ole mahdollista tehdä vaikutusta oikeastaan millään. Minä joko tykkään tyypistä tai ne tykkää, ihan mitä hän mulle kokkaisi tai vastavaa. En oikestaan tykkää ihmisistä, joihin edes on mahdollista tehdä vaikutus jollain ruoanlaittotaidoilla tmv.

        Mä olen kohtelias ja ystävällinen ja kuulemma aika hyvää seuraa. Sen kummempia en osaa olla. Ne kerrat kun ole treffeillä käynyt, niin olen mennyt sinne ihan tavallisessa arkivarustuksesssani, panostamatta sen ihmeemmin edes habitukseeni ja jos musta tykkää niin hyvin on kelvannut.

        Yhden kerran olen tehnyt mieheen vaikutuksen kokkauksillani, mutta se oli sen jälkeen, kun olin päättänyt, että tämä tapailu oli tässä. Oli mennyt sen verran totaalisesti hermo herran mielipiteisiin ruoanlaitosta (en siis ollut koskaan kokannut hänelle sitä ennen), että pistin näpäyttäen. Sen tapailun lopettamisen syy eivät tosin olleet ne ruoanlaittomielipiteet vaan asenne ja mielipiteet noin ylipäänsä.

        Mitä jos lukisit aloittajan kysymyksen toisin, etkä puhuisi sirkustempuista?

        Jos sinun pitäisi järjestää oikein mukavan illan henkilölle, johon ehkä olet vähän ihastunut, niin mitä tekisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai suihkussa käyt ja siivoat kotisi tai puet jonkun hameen että näkee sääresi tai reitesi tai kun menette nakki kioskille ja istutte syömään niin sanot tossa käsipaperia jos suttaa kai jotain yrität kai ihminen olet

        Sulle suihkussa käyminen voi olla panostamista. Minulle se on ihan tavallista arkipäivää. Enkä todellakaan pue mitään hameita, kun en sellaisia juuri koskaan käytä. Jos se olisi mulle tavallista niin laittaisin.

        Syytön minä siihen olen, jos sina olet normaalisti tollo ja epäkohtelias. Sun ei oikeasti kannattaisi esittää muuta, vaan olla oma tollo itsesi, ettei toinen vaan kuvittele sulla olevan normaalisti käytöstapoja. Paha pettymys hänelle, sitten kun olekin oma itsesi.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Mitä jos lukisit aloittajan kysymyksen toisin, etkä puhuisi sirkustempuista?

        Jos sinun pitäisi järjestää oikein mukavan illan henkilölle, johon ehkä olet vähän ihastunut, niin mitä tekisit?

        Juuri tuota tarkoitin ehkä en osannut kirjoittaa hyvin mitä ajoin takaa tuota tarkoitin


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Mitä jos lukisit aloittajan kysymyksen toisin, etkä puhuisi sirkustempuista?

        Jos sinun pitäisi järjestää oikein mukavan illan henkilölle, johon ehkä olet vähän ihastunut, niin mitä tekisit?

        Sanoin jo ... olisin oma itseni. jos sen homman on tarkoitus olla HÄNELLE mukava, niin sehän riippuu täysin siitä toisesta ja hänen mieltymyksistään, ei minusta. En mä sitä iltaa itselleni miettisi.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Mitä jos lukisit aloittajan kysymyksen toisin, etkä puhuisi sirkustempuista?

        Jos sinun pitäisi järjestää oikein mukavan illan henkilölle, johon ehkä olet vähän ihastunut, niin mitä tekisit?

        Olisit itse lukenut vastaukseni: "Ja siis kyllä se minusta esittämistä on, jos jotain gourmetpöperöitä alkaa vääntää, jollei se sitten ole ihan joka arkipäiväistä puuhaa muutenkin. Ylipäänsä kaikki sellainen, joka nyt ei ole sitä omaa jokapäiväistä tai lähes jokapäiväistä ja tuikitavallista itseä, on minusta esittämistä. Ei mua kiinnosta nähdä toisesta jotain "kerran vuodessa ja jouluna" tyyppistä touhua, jota ei sitten kuitenkaan parisuhteessa oikeastaan juuri koskaan eteen tulisi. Se antaa ihmisestä väärän kuvan."

        Kaikki normaalista ja tavanomaisesta poikkeava on minulle esitys ja sirkustemppu. Jos mulle kokkaa gourmeeta, niin se on sitten oletettavasti jokapäiväistä myös parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit itse lukenut vastaukseni: "Ja siis kyllä se minusta esittämistä on, jos jotain gourmetpöperöitä alkaa vääntää, jollei se sitten ole ihan joka arkipäiväistä puuhaa muutenkin. Ylipäänsä kaikki sellainen, joka nyt ei ole sitä omaa jokapäiväistä tai lähes jokapäiväistä ja tuikitavallista itseä, on minusta esittämistä. Ei mua kiinnosta nähdä toisesta jotain "kerran vuodessa ja jouluna" tyyppistä touhua, jota ei sitten kuitenkaan parisuhteessa oikeastaan juuri koskaan eteen tulisi. Se antaa ihmisestä väärän kuvan."

        Kaikki normaalista ja tavanomaisesta poikkeava on minulle esitys ja sirkustemppu. Jos mulle kokkaa gourmeeta, niin se on sitten oletettavasti jokapäiväistä myös parisuhteessa.

        Nii in vaikka tekisit arkena itsellesi purkki hernekeittoa ja juomaksi lasi vettä niin kai treffeillä teet esim purkkihernekeittoa ja keität kahvit ja ostat tai teet jotain jälkkäriksi mut jos oma itsesi tos o purkkihernekeittoo lasia vettä et saa en tiskaa jos ei kelpaa niin painu vit.uun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii in vaikka tekisit arkena itsellesi purkki hernekeittoa ja juomaksi lasi vettä niin kai treffeillä teet esim purkkihernekeittoa ja keität kahvit ja ostat tai teet jotain jälkkäriksi mut jos oma itsesi tos o purkkihernekeittoo lasia vettä et saa en tiskaa jos ei kelpaa niin painu vit.uun

        Jos se on sinun arkeasi, niin on ainakin rehellistä. Minun arkeani tuo ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii in vaikka tekisit arkena itsellesi purkki hernekeittoa ja juomaksi lasi vettä niin kai treffeillä teet esim purkkihernekeittoa ja keität kahvit ja ostat tai teet jotain jälkkäriksi mut jos oma itsesi tos o purkkihernekeittoo lasia vettä et saa en tiskaa jos ei kelpaa niin painu vit.uun

        Eilen esimerkiksi leivoin ja laitoin samalla uuninlämmityksellä paria laatikkoruokaa. Se on minun arkeani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisit itse lukenut vastaukseni: "Ja siis kyllä se minusta esittämistä on, jos jotain gourmetpöperöitä alkaa vääntää, jollei se sitten ole ihan joka arkipäiväistä puuhaa muutenkin. Ylipäänsä kaikki sellainen, joka nyt ei ole sitä omaa jokapäiväistä tai lähes jokapäiväistä ja tuikitavallista itseä, on minusta esittämistä. Ei mua kiinnosta nähdä toisesta jotain "kerran vuodessa ja jouluna" tyyppistä touhua, jota ei sitten kuitenkaan parisuhteessa oikeastaan juuri koskaan eteen tulisi. Se antaa ihmisestä väärän kuvan."

        Kaikki normaalista ja tavanomaisesta poikkeava on minulle esitys ja sirkustemppu. Jos mulle kokkaa gourmeeta, niin se on sitten oletettavasti jokapäiväistä myös parisuhteessa.

        Eli sinä siis vain menisit treffeille, ilman mitään valmistautumista ja odottaisit, että ehkä asiasta kehkeytyy jotakin.

        Olen tuollaisia naisia tavannut jonkun ja voin sanoa, että ne suhteet ovat loppuneet alkuunsa. Jos toinen ei näe yhtään vaivaa suhteen eteen, niin saa olla.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Eli sinä siis vain menisit treffeille, ilman mitään valmistautumista ja odottaisit, että ehkä asiasta kehkeytyy jotakin.

        Olen tuollaisia naisia tavannut jonkun ja voin sanoa, että ne suhteet ovat loppuneet alkuunsa. Jos toinen ei näe yhtään vaivaa suhteen eteen, niin saa olla.

        Kyllä. Minä olen muutoinkin spontaani ihminen. En mene treffeille tai muulloinkaan elä jonkun etukäteen suunnitellun listan ja aikataulun kanssa. Oikeanliasen ihmisen kanssa asiasta kehkeytyy aina jotain. Kaipaan spontaania seuraa ja hetkessä eläjää.

        Ja kyllä minäkin olen tavannut tuollaisia "järjestän nyt tässä treffit" tyyppisiä miehiä ja olet aivan oikeassa, se on kamalaa eikä todellakaan jatku. Kun ihmiset ovat noin erilaisia, niin se ei toimi.

        Jos minä TIEDÄN, toisen tykkäävän jostain jutusta kuin hullu puurosta ja halua ilahdutta tmv. niin silloin teen juuri sen jutun. En lähde arvailemaan mistä toinen tykkää. Mun järjestämäni asiat ovat tietoon ja tuntemiseen perustuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on sinun arkeasi, niin on ainakin rehellistä. Minun arkeani tuo ei ole.

        Joo kanssani kyllä syödään purkkihernekeittoo ja jos treffeillä sitä tarjoaisin niin kyllä miettisin mitä se toinen haluaisi juoda maitoo piimää vettä ja mitä hyvää tekisi jälkkäriksi mistä se mahtaa tykätä ja mitä hyvää ostais illaksi tietysti vois kysyä mitä haluais eli ei sitä haluais tarjota mistä toinen ei pidä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Minä olen muutoinkin spontaani ihminen. En mene treffeille tai muulloinkaan elä jonkun etukäteen suunnitellun listan ja aikataulun kanssa. Oikeanliasen ihmisen kanssa asiasta kehkeytyy aina jotain. Kaipaan spontaania seuraa ja hetkessä eläjää.

        Ja kyllä minäkin olen tavannut tuollaisia "järjestän nyt tässä treffit" tyyppisiä miehiä ja olet aivan oikeassa, se on kamalaa eikä todellakaan jatku. Kun ihmiset ovat noin erilaisia, niin se ei toimi.

        Jos minä TIEDÄN, toisen tykkäävän jostain jutusta kuin hullu puurosta ja halua ilahdutta tmv. niin silloin teen juuri sen jutun. En lähde arvailemaan mistä toinen tykkää. Mun järjestämäni asiat ovat tietoon ja tuntemiseen perustuvia.

        Ja itseasiassa juuri tuo on oikeastaan se ainoa asia, jolla minuun voi tehdä vaikutuksen. Osoittaa, että minäpäs tunnen sinut ja tiedän tasan tarkkaan mistä SINÄ tykkäät ja mistä SINÄ ilahdut. Vaikka se olisi sitten ihan pieni juttu, vaikka minun lempisuklaapatukka, mutta nimenomaan se minun juttuni ja minulle tarkoitettu. Itse toimin samoin, kun mikä minua ilahduttaa ja teen juuri sille tietylle henkilölle ja hänen toiveisiinsa kustomoituja asioita. Vaan niitä ei jollain tavallisilla treffeillä tehdä, vaan silloin ollaan jo parisuhteessa ja oikeasti tunnetaan toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kanssani kyllä syödään purkkihernekeittoo ja jos treffeillä sitä tarjoaisin niin kyllä miettisin mitä se toinen haluaisi juoda maitoo piimää vettä ja mitä hyvää tekisi jälkkäriksi mistä se mahtaa tykätä ja mitä hyvää ostais illaksi tietysti vois kysyä mitä haluais eli ei sitä haluais tarjota mistä toinen ei pidä

        Sehän on sitten hyvä, toinen tietää mitä on tarjolla. Siitä joke kiinnostuu tai ei kiinnostu. Tärkeintä, että olet rehellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen esimerkiksi leivoin ja laitoin samalla uuninlämmityksellä paria laatikkoruokaa. Se on minun arkeani.

        Ja tyyli millä tarjoaa lootaa tai laatikkoo tos o ja tos o likanen lusikka en tiskannu eile söin sil eilen kyl se viel menee jos ei kelpaa niin lähde lätkimään niin tuskin toiste tulee luoksesi eli voisit tehdä vaikutuksen käyttäytymisellä ja käytöstavoilla saanut kuvan sinusta että olet hankala luonne ja riitainen ja periksi antamaton sinkkuhan sinä oletkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyyli millä tarjoaa lootaa tai laatikkoo tos o ja tos o likanen lusikka en tiskannu eile söin sil eilen kyl se viel menee jos ei kelpaa niin lähde lätkimään niin tuskin toiste tulee luoksesi eli voisit tehdä vaikutuksen käyttäytymisellä ja käytöstavoilla saanut kuvan sinusta että olet hankala luonne ja riitainen ja periksi antamaton sinkkuhan sinä oletkin

        Se on sinulla noin. Ihan hyvähän se on, että näytät rehellisesti olevasi siivoton sottapytty. Ei toinen ainakaan kuvittele, että tulisit parisuhteessakaan pistämään rikkaa ristiin siisteyden eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tyyli millä tarjoaa lootaa tai laatikkoo tos o ja tos o likanen lusikka en tiskannu eile söin sil eilen kyl se viel menee jos ei kelpaa niin lähde lätkimään niin tuskin toiste tulee luoksesi eli voisit tehdä vaikutuksen käyttäytymisellä ja käytöstavoilla saanut kuvan sinusta että olet hankala luonne ja riitainen ja periksi antamaton sinkkuhan sinä oletkin

        Minä olen ollut valtaosan aikuisiästäni parisuhteessa. Valtaosan tuosta nimenomaan yhdessä pitkässä parisuhteessa, josta olin itse se, joka lähti. Toinen osapuoli ei olisi halunnut erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut valtaosan aikuisiästäni parisuhteessa. Valtaosan tuosta nimenomaan yhdessä pitkässä parisuhteessa, josta olin itse se, joka lähti. Toinen osapuoli ei olisi halunnut erota.

        No joo en sitä sano ettet muka olisi kiva eli oikeasti olet kiva ja varmasti sinusta saa hyvän vaimon se joku onnenpekka joka sinut saa niin ehkä olemme kuin yö ja päivä eli ehkä se mitä sanon tai ajattelen niin kuuluu korvaasi riitaisesti ja sinun minun eli ollaan vain kuin yö ja päivä eli emme tulis toimeen keskenämme aina vain riitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo en sitä sano ettet muka olisi kiva eli oikeasti olet kiva ja varmasti sinusta saa hyvän vaimon se joku onnenpekka joka sinut saa niin ehkä olemme kuin yö ja päivä eli ehkä se mitä sanon tai ajattelen niin kuuluu korvaasi riitaisesti ja sinun minun eli ollaan vain kuin yö ja päivä eli emme tulis toimeen keskenämme aina vain riitaa

        Kaikki on suhteellista. Ja juu. sä odotan jotain kuuliaista palvelijaa ja minusta ei sellaista saa. Mulla on oma tahto, hyvässä ja pahassa. Mä olen ihana ja kiltti ja huomaavainen, kun toisesta välitän ja tykkään. Vaan osaan olla myös täysi piru, varsinkin niille jotka ovat ilkeitä minulle tärkeille ihmisille.

        Vaan riitaa meillä ei olisi. Minä yksinkertaisesti vain poistuisin, kun ei mulle olisi minkäänlaista syytä jäädä sun kanssasi riitelemään IRL.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Eli sinä siis vain menisit treffeille, ilman mitään valmistautumista ja odottaisit, että ehkä asiasta kehkeytyy jotakin.

        Olen tuollaisia naisia tavannut jonkun ja voin sanoa, että ne suhteet ovat loppuneet alkuunsa. Jos toinen ei näe yhtään vaivaa suhteen eteen, niin saa olla.

        Jos mä haluaisin oikein PANOSTAA ja valmistautua treffeille. niin voisin vaikka tehdä sellaisen ison pahvisen kolikon. Sitten sanoisin miehelle kun tavattaisiin, että nyt kävellään tuohon seuraavaan risteykseen ja heitetään tällä kolikolla kumpaan suuntaan jatketaan. Sitten jatkettaisiin, kunnes eteen tulee jotain kivaa. Tuskin kelpaisi sinulle, mutta me olemmekin hyvin erilaisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on suhteellista. Ja juu. sä odotan jotain kuuliaista palvelijaa ja minusta ei sellaista saa. Mulla on oma tahto, hyvässä ja pahassa. Mä olen ihana ja kiltti ja huomaavainen, kun toisesta välitän ja tykkään. Vaan osaan olla myös täysi piru, varsinkin niille jotka ovat ilkeitä minulle tärkeille ihmisille.

        Vaan riitaa meillä ei olisi. Minä yksinkertaisesti vain poistuisin, kun ei mulle olisi minkäänlaista syytä jäädä sun kanssasi riitelemään IRL.

        No joo sovussa eroaisimme joo ei riitelyä kukaan halua niin me ei vaan sovittais toisillemme eli ei kummankaan vika olemme vain niin erilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on suhteellista. Ja juu. sä odotan jotain kuuliaista palvelijaa ja minusta ei sellaista saa. Mulla on oma tahto, hyvässä ja pahassa. Mä olen ihana ja kiltti ja huomaavainen, kun toisesta välitän ja tykkään. Vaan osaan olla myös täysi piru, varsinkin niille jotka ovat ilkeitä minulle tärkeille ihmisille.

        Vaan riitaa meillä ei olisi. Minä yksinkertaisesti vain poistuisin, kun ei mulle olisi minkäänlaista syytä jäädä sun kanssasi riitelemään IRL.

        Ja en ole koskaan etsinyt palvelijaa ja jos toinen palvelisi minulle niin minä palvelisin hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en ole koskaan etsinyt palvelijaa ja jos toinen palvelisi minulle niin minä palvelisin hänelle

        Ehkä et mitä oikeaan elämään tulee. Täällä vaan tuppaat antamaan itsestäsi sellaisen kuva, että etsit palvelijaa ja kotiorjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä et mitä oikeaan elämään tulee. Täällä vaan tuppaat antamaan itsestäsi sellaisen kuva, että etsit palvelijaa ja kotiorjaa.

        Ehkä täällä helpompi sanoa tai esittää esim sanois muka naiselle et imuri käteen ja siivoo mut oikeassa elämässä ei se noin menis ja voihan täällä kärjistyesti sanoa tai leikkimielisesti sanoa niin livessä oppii toisen huumorin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä täällä helpompi sanoa tai esittää esim sanois muka naiselle et imuri käteen ja siivoo mut oikeassa elämässä ei se noin menis ja voihan täällä kärjistyesti sanoa tai leikkimielisesti sanoa niin livessä oppii toisen huumorin

        Saa tietysti sanoa ja pienessä määrin voivat jopa hymyilyttää. Vaan hyvätkin vitsit vanhenevat ja kuluvat ja huonot vielä nopeammin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tietysti sanoa ja pienessä määrin voivat jopa hymyilyttää. Vaan hyvätkin vitsit vanhenevat ja kuluvat ja huonot vielä nopeammin.

        Niin täällä sinkkumies voi vitsailla tai kehua naisia ja naisten kuvia ja sanoa kärjistetysti ym mut livessä ja parisuhteessa ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin täällä sinkkumies voi vitsailla tai kehua naisia ja naisten kuvia ja sanoa kärjistetysti ym mut livessä ja parisuhteessa ei

        Jos kokee sellaista tarvetta. Vaan oletko koskaan miettinyt mistä se tarve kertoo? Ei ole savua ilman vähintään kytevää tulta. Itse karsastaisin miestä, jolla on edes piilotettuna tuollaisia kuvailemiasi ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kokee sellaista tarvetta. Vaan oletko koskaan miettinyt mistä se tarve kertoo? Ei ole savua ilman vähintään kytevää tulta. Itse karsastaisin miestä, jolla on edes piilotettuna tuollaisia kuvailemiasi ajatuksia.

        Kai sinkkumies saa ihailla naisia tissejä peppuja reisiä naisten vartaloita pimppejä ehkä se on seksin puute tai en tiedä ne vaan on kivoi asioita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kokee sellaista tarvetta. Vaan oletko koskaan miettinyt mistä se tarve kertoo? Ei ole savua ilman vähintään kytevää tulta. Itse karsastaisin miestä, jolla on edes piilotettuna tuollaisia kuvailemiasi ajatuksia.

        Ja saa naisistakin vitsailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinkkumies saa ihailla naisia tissejä peppuja reisiä naisten vartaloita pimppejä ehkä se on seksin puute tai en tiedä ne vaan on kivoi asioita

        En minä ole kieltänyt. Minun puolesta ihminen saa tehdä ihan mitä tahtoo, kunhan nyt pysyy lain puitteissa. On kuitenkin ihan eri juttu, että mitä mun puolesta saa ihan vapaasti tehdä ja millaisen ihmisen minä henkilökohtaisesti omaan elämääni haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kieltänyt. Minun puolesta ihminen saa tehdä ihan mitä tahtoo, kunhan nyt pysyy lain puitteissa. On kuitenkin ihan eri juttu, että mitä mun puolesta saa ihan vapaasti tehdä ja millaisen ihmisen minä henkilökohtaisesti omaan elämääni haluan.

        Ja tämä ainoa paikka jossa voi sanoa esim moppi käteen ja moppaamaan mut livessä tulis tupen rapinat ja nyrkki naamaan tai huutoo ym eli täällä voi puhua ajattelematta terveyttään eli voi puhua vapaasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä ainoa paikka jossa voi sanoa esim moppi käteen ja moppaamaan mut livessä tulis tupen rapinat ja nyrkki naamaan tai huutoo ym eli täällä voi puhua ajattelematta terveyttään eli voi puhua vapaasti

        Noissa "vitseissä" ja asenteissa vaan on sellainen ikävä puoli, että ne tuppaavat tihkumaan lävitse. Kukaan ei kykene pitämään muuria päällä jatkuvasti. Niitä tilanteita tulee väitämättä, jossa ne sisäiset jutut tihkuvat lävitse, vaikka niitä kuinka yrittää välttää.

        Tietysti saa ajatella mitä tahtoo - ajatusten vapaus ja mielipiteenvapaus. Joku minua fiksumpi on sanonut, ettei kannata tehdä tai sanoa asioita, jotka laskevat omaa arvoa toisen silmissä, jollei ole valmis kantamaan seurauksia. Jos arvostus ja kunnioitus pääsee laskemaan, niin sitä on hyvin vaikea saada takaisin ja sanottua sanaa ei saa enää poistettua. Miten se meni, että rikkinäisestä peilistä ei saa enää ehjää, vaan siihen jää aina särö? Paljon pahempia ovat ne jutut, joista ei tule "tupen rapinoita, nyrkkiä naamaan tai huutoa", koska siinä kohtaa toinen viitsi enää edes vaivautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noissa "vitseissä" ja asenteissa vaan on sellainen ikävä puoli, että ne tuppaavat tihkumaan lävitse. Kukaan ei kykene pitämään muuria päällä jatkuvasti. Niitä tilanteita tulee väitämättä, jossa ne sisäiset jutut tihkuvat lävitse, vaikka niitä kuinka yrittää välttää.

        Tietysti saa ajatella mitä tahtoo - ajatusten vapaus ja mielipiteenvapaus. Joku minua fiksumpi on sanonut, ettei kannata tehdä tai sanoa asioita, jotka laskevat omaa arvoa toisen silmissä, jollei ole valmis kantamaan seurauksia. Jos arvostus ja kunnioitus pääsee laskemaan, niin sitä on hyvin vaikea saada takaisin ja sanottua sanaa ei saa enää poistettua. Miten se meni, että rikkinäisestä peilistä ei saa enää ehjää, vaan siihen jää aina särö? Paljon pahempia ovat ne jutut, joista ei tule "tupen rapinoita, nyrkkiä naamaan tai huutoa", koska siinä kohtaa toinen viitsi enää edes vaivautua.

        "Paljon pahempia ovat ne jutut, joista ei tule "tupen rapinoita, nyrkkiä naamaan tai huutoa", koska siinä kohtaa toinen viitsi enää edes vaivautua."

        Jos esimerkiksi aiemmin on jostain riidelty ja sitten se riitely loppuu, vaikka itse asia ei ole korjaantunut, niin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa. Jos tilanne aivan yhtäkkiä ilman varsinaista syytä on, että meillähän menee ihan hyvin niin on syytä olla aidosti huolissaan. Vaikkakin tuossa kohtaa tuppaa monesti olemaan jo myöhäistä tehdä sille asialle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paljon pahempia ovat ne jutut, joista ei tule "tupen rapinoita, nyrkkiä naamaan tai huutoa", koska siinä kohtaa toinen viitsi enää edes vaivautua."

        Jos esimerkiksi aiemmin on jostain riidelty ja sitten se riitely loppuu, vaikka itse asia ei ole korjaantunut, niin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa. Jos tilanne aivan yhtäkkiä ilman varsinaista syytä on, että meillähän menee ihan hyvin niin on syytä olla aidosti huolissaan. Vaikkakin tuossa kohtaa tuppaa monesti olemaan jo myöhäistä tehdä sille asialle mitään.

        No kai se otetaan puheeksi ja tehdään sovinto ja jos täällä sanon että määrään ja sanon imuri käteen ota ja imuroimaan mutta kotonani nainen saa imuroida halutessaan ja jos ei halua imuroida niin se imuroi ketä pölyt haluaa pois jos se on minä niin otan imurin ja imuroin tai toisin päin näin minä ajattelen mutta ketään en pakota tai määrää ehkä minut määrätään imuroimaan en osaa selittää tai autosta täytyis kantaa jotain niin valitsen painavimmat tai kannan kaikki mut sit sanon otatko toisesta päästä kiinni kun yksin ei pysty kantamaan tai kun kokoo jotain ja tarvis apua esim kiinni pitämiseen niin en ole luonteeltani pomo tai pomo maisempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kieltänyt. Minun puolesta ihminen saa tehdä ihan mitä tahtoo, kunhan nyt pysyy lain puitteissa. On kuitenkin ihan eri juttu, että mitä mun puolesta saa ihan vapaasti tehdä ja millaisen ihmisen minä henkilökohtaisesti omaan elämääni haluan.

        Mut asiasta toiseen voisit tehdä aloituksen jossa kerrot millaisen miehen haluaisit niin voidaan yhdessä etsiä sinulle mies ja antaa neuvoja mistä kannattais mennä etsimään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut asiasta toiseen voisit tehdä aloituksen jossa kerrot millaisen miehen haluaisit niin voidaan yhdessä etsiä sinulle mies ja antaa neuvoja mistä kannattais mennä etsimään

        Etpä sinä minulle kykene yhtään neuvoa antamaan. Enkä minä neuvoja tarvitse. Sitten jos musta alkaa jossain kohtaa tuntua, että parisuhde kiinnostataa, niin mies löytyy kyllä. Älä sinä siitä huolehdi.


      • Yogamies kirjoitti:

        Eli sinä siis vain menisit treffeille, ilman mitään valmistautumista ja odottaisit, että ehkä asiasta kehkeytyy jotakin.

        Olen tuollaisia naisia tavannut jonkun ja voin sanoa, että ne suhteet ovat loppuneet alkuunsa. Jos toinen ei näe yhtään vaivaa suhteen eteen, niin saa olla.

        Pitipä vielä kommentoida omaa kommenttiani sen verran, että nuokin naiset, jotka ovat odottaneet, että se on mies joka palvoo maata hänen jalkojensa allla, ovat kuitenkin pukeutuneet nätisti treffeille .


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Pitipä vielä kommentoida omaa kommenttiani sen verran, että nuokin naiset, jotka ovat odottaneet, että se on mies joka palvoo maata hänen jalkojensa allla, ovat kuitenkin pukeutuneet nätisti treffeille .

        Minä en kaipaa palvontaa. Palvova mies on YÖK. Normaalia kohteliasta ja asiallista käytöstä kiitos.

        Minä pukeudun omaksi itsekseni, en rooliasuun.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Pitipä vielä kommentoida omaa kommenttiani sen verran, että nuokin naiset, jotka ovat odottaneet, että se on mies joka palvoo maata hänen jalkojensa allla, ovat kuitenkin pukeutuneet nätisti treffeille .

        Tai korjataan ... palvovasti käyttäytyvä mies on YÖK. Tuntea saa tietysti vapaasti.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Pitipä vielä kommentoida omaa kommenttiani sen verran, että nuokin naiset, jotka ovat odottaneet, että se on mies joka palvoo maata hänen jalkojensa allla, ovat kuitenkin pukeutuneet nätisti treffeille .

        Mähän myös kirjoitin tuossa aiemmin sulle, että: "Jos mä haluaisin oikein PANOSTAA ja valmistautua treffeille. niin voisin vaikka tehdä sellaisen ison pahvisen kolikon. Sitten sanoisin miehelle kun tavattaisiin, että nyt kävellään tuohon seuraavaan risteykseen ja heitetään tällä kolikolla kumpaan suuntaan jatketaan. Sitten jatkettaisiin, kunnes eteen tulee jotain kivaa. Tuskin kelpaisi sinulle, mutta me olemmekin hyvin erilaisia ihmisiä."

        Pääsi hukkumaan tuolle Väliksen löpinöisen alle. Jos näet tuossa jotain palvonnan kaipaamista, niin olet kyllä aika päästäsi sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa palvontaa. Palvova mies on YÖK. Normaalia kohteliasta ja asiallista käytöstä kiitos.

        Minä pukeudun omaksi itsekseni, en rooliasuun.

        Kyllä kyllä ymmärrän.

        Eihän juhlatilaisuuksiin kannata pukeutua juhlavasti. Samoissa farkuissa töihin, treffeille ja hautajaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tee millään vaikutusta. Johan sen sanoin. Olen ihan vaan oma itseni ja se joko on toisen mielestä ihana tai ei ole. En mä lähde tekemään mitään sirkustemppuja, eikä minuun itseenikään ole mahdollista tehdä vaikutusta oikeastaan millään. Minä joko tykkään tyypistä tai ne tykkää, ihan mitä hän mulle kokkaisi tai vastavaa. En oikestaan tykkää ihmisistä, joihin edes on mahdollista tehdä vaikutus jollain ruoanlaittotaidoilla tmv.

        Mä olen kohtelias ja ystävällinen ja kuulemma aika hyvää seuraa. Sen kummempia en osaa olla. Ne kerrat kun ole treffeillä käynyt, niin olen mennyt sinne ihan tavallisessa arkivarustuksesssani, panostamatta sen ihmeemmin edes habitukseeni ja jos musta tykkää niin hyvin on kelvannut.

        Yhden kerran olen tehnyt mieheen vaikutuksen kokkauksillani, mutta se oli sen jälkeen, kun olin päättänyt, että tämä tapailu oli tässä. Oli mennyt sen verran totaalisesti hermo herran mielipiteisiin ruoanlaitosta (en siis ollut koskaan kokannut hänelle sitä ennen), että pistin näpäyttäen. Sen tapailun lopettamisen syy eivät tosin olleet ne ruoanlaittomielipiteet vaan asenne ja mielipiteet noin ylipäänsä.

        Tykkäisin tuollaisesta naisesta...aito oma itsensä...sivusta mies huokailee.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Kyllä kyllä ymmärrän.

        Eihän juhlatilaisuuksiin kannata pukeutua juhlavasti. Samoissa farkuissa töihin, treffeille ja hautajaisiin.

        Kuka menee treffeille juhliin? ja millaisiin juhliin sitä pitäisi treffeille mennä? Kaverin häihin vai? No juu, on mut kerran yritetty viedä serkkutytön rippijuhliin. Ei tosin treffeille, vaan seuraavana aamuna. Liian ekstremeä mun makuuni. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka menee treffeille juhliin? ja millaisiin juhliin sitä pitäisi treffeille mennä? Kaverin häihin vai? No juu, on mut kerran yritetty viedä serkkutytön rippijuhliin. Ei tosin treffeille, vaan seuraavana aamuna. Liian ekstremeä mun makuuni. xD

        Ja siis oikeasti ... hautajaiset treffipaikkana on musta aika mauton idea. Jollei tuohon nyt sitten liity joku vainajan esittämä toive.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Kyllä kyllä ymmärrän.

        Eihän juhlatilaisuuksiin kannata pukeutua juhlavasti. Samoissa farkuissa töihin, treffeille ja hautajaisiin.

        Mies joka ilmaantuisi frakissa tai edes smokissa treffeille olis myös liian ekstremeä. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies joka ilmaantuisi frakissa tai edes smokissa treffeille olis myös liian ekstremeä. xD

        Treffien pukukoodi "juhlava", eli puethan täysipitkän iltapuvun. xD


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Kyllä kyllä ymmärrän.

        Eihän juhlatilaisuuksiin kannata pukeutua juhlavasti. Samoissa farkuissa töihin, treffeille ja hautajaisiin.

        Ja mistä sä sen tiedät, vaikka minun "oma itseni" kulkisi aina suorissa mustissa housuissa, valkoisessa röyhelöpaidassa ja kullan värisessä liivissä?


    • Tähän ei ole yksiselitteistä vastausta. Riippuu vähän naisesta.

      Jos nainen on luontoihminen ja liikunnallinen, veisin hänet patikoimaan tai melomaan. Jos taas en oikein tiedä, lienee joku kokkailu yhdessä voisi olla hyvä veto.
      Jos taas kyseessä on joku city-kissa, veisin hänet jonkun tunnetun bändin konserttiin ja bäkkärille tapaamaan muusikoita.

      • Anonyymi

        Ihan hyviä juttuja


    • Anonyymi

      varteen otettava, kuin talikkoon ja talikkoa heuhkoon jos mies ei tykkää niin se kuolee sitten talikkoa hentittäessään, terästä.

      Eräs uusi elokuva, nimi oli... joku joo Pearl... jos en minä niin ei kukaan muukaan..

    • Anonyymi

      Kun mies asikkaaseen aina pitäisi tehdä aikutus ... niin itse mene sitten johonkin kosmetokolofi-juttuun kauppaan, jossa lukeekin että on mös miehille juttuja voiteita.

      Sain alennuskuponginin suuren sellaien jos ostan uudestaan.

    • Itse toivoisin näkeväni ja tapaavani treffeillä aidon ihmisen omana itsenään, tarkoituksellisesti liian miellyttämisen haluiset voi olla kumppanina huonoja (omien tarpeiden sanoitus ei välttämättä onnistu tai sitten miellyttämisenhaluisuus on teatteria ja loppuu 1-1.5v jälkeen kokonaan).

      Jos toinen haluaa mennä luksusravintolaan, tai haluaa kokata hienommin se ei toki haittaa, kunhan se lähtee omasta halusta. Minuun ei lahjoilla luksuksesta tehdä suurta vaikutusta, vaan aidolla, läsnäolevalla ja älykkäällä ihmisellä. En odota, että toinen on maailman politiikan 1. asiantuntija tai tietää jostain spesifistä aiheesta kaiken, vaan sitä että päässä leikkaa eikä kaikkea tarvitse vääntää rautalangasta (jos puhutaan alasta, joka ei ole omaa asiantuntemusta ja toisen taas on, en pidä rautalankaversiota pahana, tarkoitan asiaa enemmän yleisellä tasolla).

      Siis jos menisin treffeille, menisin omana itseäni toiveena tutustua aitoon treffikumppaniin. Tottakai pukisin vaatteet missä olo on hyvä, rento, mutta silti ehkä aavistuksen arjesta poikkeava. Tietysti pukeutuminen onpaikasta ja ajasta riippuvainen myös. En ikinä kutsuisi tuntematonta kotiini, ja itse ehdottaisin mieluiten jotain aika arkista tai kevyttä helppoa liikunnallista tekemistä esim. kävely/keilaus kahvilla käynti. Jos mies ehdottaisi, että hänet kutsutaan meille ja minä kokkaan hänelle (IRL), se paljastaisi sekä vuosisadan alun sovinistisen arvomaailman että sosiaalisten taitojen vajeen. On eri asia tulla kylään kutsuttuna kuin kuokkavieraana.

      Jos treffit sujuu hyvin ja kumpikin huomaa ihastusta ilmassa, asiat etenee kyllä omaa tahtia ilman suuria etukäteen piirrettyjä prosessikaaviota. Joskus alku on rauhallinen tutustuminen, joskus taas kaikki on niin itsestään selvää, että parisuhteeseen päädytään nopeastikin. Sama koskee seksiä, oikealta tuntuvan kanssa se on luontevaa jopa 1.-2. tapaamisella, useimpien kanssa tarvitaan hetki tutustumista ja osan kanssa luontevuutta ei tule koskaan eikä seksiä edes mieti vaihtoehtona tutustumisessa.

      Oleellisinta treffeillä on olla läsnä, kuulla ja nähdä toinen sekä avoimin mielin tutustua oli sitten paikka lähikahvila tai viiden tähden ravintola. Loppu selviää kyllä itsestään.

    • Anonyymi

      Parhaan vaikutuksen tekee panemalla. Se on jokotai. En ole koskaan mennyt parisuhteeseen henkilön kanssa joka ei saa ensitreffeillä orgasmia minussa aikaiseksi. Sen voi saada myös alaselkää hieromalla halatessa tai suutelemalla hyvin, ei siis tarvitse edes vaatteita välttis riisua. En lähde toista kertaa tapaamaan sellaista joka ei ensitapaamisella saa orgasmia aikaiseksi!

    • Anonyymi

      Lähettäis pilkille vastarasvatuilla potkukelkan jalaksilla.
      Luistaa paremmin kun tyttö hyppää kyytiin!

      Voiko nainen muuten ottaa varteen?

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      hassu juttu tx kkk,: stay clear of them, meaning is tough... because those really killl sheriffess on roung ;D

    • Anonyymi

      > 1) Jos sopisit jonkun varteen otettavan kanssa treffit
      > 2) ja haluaisit siitä kumppanin omaksesi

      Todellakin minä sanon teille että kannattaa välttää treffien tekemistä sen kanssa jonka haluaisi omaksensa, mutta se ei ole varteen otettava.

      • Anonyymi

        Minä ainakin olen romanttinen ja se on elinehto että mies omistaa minut. Miksi edes katselisin miestä joka ei omistaudu minulle ja suhteelle. Haluan ehdottomasti omistaa mieheni ja että mies omistaa minut! Muu luo turvattomuutta ja epäselvyyttä suhteen tilasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ainakin olen romanttinen ja se on elinehto että mies omistaa minut. Miksi edes katselisin miestä joka ei omistaudu minulle ja suhteelle. Haluan ehdottomasti omistaa mieheni ja että mies omistaa minut! Muu luo turvattomuutta ja epäselvyyttä suhteen tilasta.

        Kaikki tytöt haluavat antautua miehelle. Ja juuri sitä kaikki miehet haluavat. Koskee kaikkia normaaleja/luonnollisia tyttöjä jja miehiä, siis feminiinejä tyttöjä ja maskuliineja miehiä.

        Toin vain esiin loogisen konfliktin(?) avaajan fantasiassa. Eh . . . jos sopisit jonkun ruman ja lihavan äärifemakkomummelin kanssa treffit ja haluaisit siitä kumppanin omaksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tytöt haluavat antautua miehelle. Ja juuri sitä kaikki miehet haluavat. Koskee kaikkia normaaleja/luonnollisia tyttöjä jja miehiä, siis feminiinejä tyttöjä ja maskuliineja miehiä.

        Toin vain esiin loogisen konfliktin(?) avaajan fantasiassa. Eh . . . jos sopisit jonkun ruman ja lihavan äärifemakkomummelin kanssa treffit ja haluaisit siitä kumppanin omaksesi.

        JOLLEI HALUA KUMPPANIA OMAKSI NIIN JÄTTÄÄ TREFFIT VÄLIIN. KAIKKI MUU KUIN SUHTEESEEN SITOUTUMINEN ON PUHDASTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ JA TOISEN AJAN VIEMISTÄ


    • Anonyymi

      Vihjailisin hänelle tykkäämiseen liittyviä asioita. Manipuloisin, mutta silleen lämminhenkisesti. Syöttäisin hänen suuhunsa sanoja ja esittäisin retorisia kysymyksiä joihin hän vastaisi myöntävästi eli haluamani kuuloisesti. Niiden kysymysten olisi tarkoitus saada hänet hymyilemään tai naureskelemaan. All in all, ideana olisi se että vakuuttaisin hänet uskomaan että hän todellakin pitää minusta.

    • Anonyymi

      Kaikista tärkeintä on osoittaa kiinnostusta toista kohtaan, kysellä ja ymmärtää. Olen sellaisilla treffeillä ollut missä mies kertoo koko elämäntarinansa muttei kysy minulta mitään. Ei tule toisia treffejä.

    • Anonyymi

      Miehen ei pidä sopia treffejä kuin sellaisten tyttöjen kanssa jotka ovat kaikin puolin viehättäviä eli haluttavia. Ei kannata mennä treffeille katsomaan josko hän olisikin muuttunut nuoremmaksi, hoikaksi, suorakoipiseksi, antautuvaiseksi, tms.

      Miehen ei pidä haluta ketään tyttöä omakseen ennen treffejä, eikä treffien aikana, eikä treffien perusteella. Vaan vasta hetekatreffien jälkeen, silloin tietää konkreettisesti kuinka kovasti haluaa.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä


    • Anonyymi

      CSW.... viun poppeja hakkanuio ziiz compuwe w

    • Minusta Yogamies (2022-10-25 10:25:08) hyvin kirjoitti auki myös omat ajatukseni. En tiedä tekeekö se vaikutusta mutta ainakin itse lähtisin suunnittelemaan tapaamista niistä kohteista joista toinen on kiinnostunut. Jos on liikunnallinen niin padel-peliin tutustuminen tai kulttuuri-ihmisen kanssa museokierros.
      Sitä kun on itse urautunut ja kaavoihin kangistunut lienee hyvästä tutustua myös muihin asioihin.

      • Anonyymi

        Sitten te miehet ihmettelette, kun päädytte naisten "viihdekeskuksiksi". Mistähän se mahtaisi johtua? Oletko sä omana itsenäsi niin tylsä, että pitää keksiä jotain muuta viihdykettä? Tämä vähän tälleen kieli poskessa kirjoitettuna. Älä ota liian vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten te miehet ihmettelette, kun päädytte naisten "viihdekeskuksiksi". Mistähän se mahtaisi johtua? Oletko sä omana itsenäsi niin tylsä, että pitää keksiä jotain muuta viihdykettä? Tämä vähän tälleen kieli poskessa kirjoitettuna. Älä ota liian vakavasti.

        Näin miehenä ihmettelen samaa.
        Kuinka nämä kaverit lähtevät toisten lähtökohdista ja selvästi viihdyttämään toista osapuolta / toisen osapuolen ehdoilla?

        Kannattaisiko vaan valita seuransa siitä porukasta joka on valmiiksi urautunut samoihin asioihin kuin itsekin, niin kenenkään ei tarvitse toimia toisen viihdekeskuksena tai seuraneitinä. Ei siitä mitään kuitenkaan tule pidemmän päälle.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten te miehet ihmettelette, kun päädytte naisten "viihdekeskuksiksi". Mistähän se mahtaisi johtua? Oletko sä omana itsenäsi niin tylsä, että pitää keksiä jotain muuta viihdykettä? Tämä vähän tälleen kieli poskessa kirjoitettuna. Älä ota liian vakavasti.

        Ehkä silloin, jos mies antaa ymmärtää liikaa, tai nainen itse olettaa liikaa. Muuten en oikein keksi, että mistä muusta tuollainen voisi johtua.

        Treffeillä, varsinkin ensimmäisillä, on kiva tehdä jotain sellaista missä molemmat ovat hieman oman mukavuusalueensa ulkopuolella. Ei tietenkään mikään pakko, mutta omien kokemusteni mukaan toimii hyvänä jäänmurtajana, jolloin molemmat osapuolet saavat toisistaan mahdollisimman vääristelemättömän kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin miehenä ihmettelen samaa.
        Kuinka nämä kaverit lähtevät toisten lähtökohdista ja selvästi viihdyttämään toista osapuolta / toisen osapuolen ehdoilla?

        Kannattaisiko vaan valita seuransa siitä porukasta joka on valmiiksi urautunut samoihin asioihin kuin itsekin, niin kenenkään ei tarvitse toimia toisen viihdekeskuksena tai seuraneitinä. Ei siitä mitään kuitenkaan tule pidemmän päälle.

        -keinovaginamies-

        Tuosta en osaa sanoa, koska itse en ole ikinä aloittanut parisuhdetta kaveripohjalta, missä tietäisin etukäteen mistä aktiviteeteista tai asioista toinen tykkää.

        Voisin kuvitella, että tällaisella käytöksellä yrittää viestiä toiselle olevansa kokeilunhaluinen, kiinnostunut toisen mielenkiinnon kohteista, epäitsekäs tai esimerkiksi valmis viemään itseään oman mukavuusalueensa ulkopuolelle.

        Jokainen saa toki (ja varmaan kannattaakin) valita seuransa niillä kriteereillä, mitkä kokee itselleen tärkeäksi. Itse olen suhteellisen kokeilunhaluinen, joten tykkään kokeilla uusia ja erilaisia asioita. Jos kyseessä on joku treffikumppanin itselle vieras harrastus, niin lähen enemmän kuin mielelläni kokeilemaan.

        Jos nainen treffien perusteella olettaa minun haluavan olla ainoastaan joku viihdekeskus hänelle, niin hän luultavasti myös käytöksellään osoittaa sen hyvin äkkiä. Silloin en myöskään näe kovin mielekkäänä jatkaa treffailua hänen kanssaan.

        En tiedä mitä tuolla seuraneidillä tässä yhteydessä tarkalleen ottaen tarkoitat, mutta omasta mielestäni olisi todella mukavaa saada treffikumppanista parisuhteen lisäksi seuraa myös arkeen, harrastuksiin, elämyksiin ja kokemuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä silloin, jos mies antaa ymmärtää liikaa, tai nainen itse olettaa liikaa. Muuten en oikein keksi, että mistä muusta tuollainen voisi johtua.

        Treffeillä, varsinkin ensimmäisillä, on kiva tehdä jotain sellaista missä molemmat ovat hieman oman mukavuusalueensa ulkopuolella. Ei tietenkään mikään pakko, mutta omien kokemusteni mukaan toimii hyvänä jäänmurtajana, jolloin molemmat osapuolet saavat toisistaan mahdollisimman vääristelemättömän kuvan.

        Juu ja Todella todella todella monet miehet valittelevat (täälläkin) kuinka naiset vaativat aina huvituksia ja miehen pitää olla sitten viihdekeskuksena. Ei yllätä, kun kerta treffeistä lähtien siihen opetetaan ja oikein valitaan sellainen nainen, joka tuollaista haluaa. Viihdekeskusta haluamaton nainenhan on tollasilla treffeillä useinmiten silleen, että no kun mulle olis riittänyt ihan vaan käydä kävelyllä ja usein niitä jatkoja ei sitten enää tulekaan. Kyseise miehen siis oikein järjestämällä järjestävät itsensä siihen viihdyttäjän asemaan ja jatkossa valittelevat asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja Todella todella todella monet miehet valittelevat (täälläkin) kuinka naiset vaativat aina huvituksia ja miehen pitää olla sitten viihdekeskuksena. Ei yllätä, kun kerta treffeistä lähtien siihen opetetaan ja oikein valitaan sellainen nainen, joka tuollaista haluaa. Viihdekeskusta haluamaton nainenhan on tollasilla treffeillä useinmiten silleen, että no kun mulle olis riittänyt ihan vaan käydä kävelyllä ja usein niitä jatkoja ei sitten enää tulekaan. Kyseise miehen siis oikein järjestämällä järjestävät itsensä siihen viihdyttäjän asemaan ja jatkossa valittelevat asiaa.

        Varmasti jokainen saa tässä asiassa toimia kuten itse haluaa, mutta itse olen kyllä erimieltä noista palstan miehistä. Ehkä en vain ole ollut täällä tarpeeksi kauan, tai tarpeeksi usein.

        En osaa sanoa mitä nämä kyseiset miehet sitten tekevät, että antavat naisille tuon käsityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jokainen saa tässä asiassa toimia kuten itse haluaa, mutta itse olen kyllä erimieltä noista palstan miehistä. Ehkä en vain ole ollut täällä tarpeeksi kauan, tai tarpeeksi usein.

        En osaa sanoa mitä nämä kyseiset miehet sitten tekevät, että antavat naisille tuon käsityksen.

        Itseasiassa kun asiaa hieman enemmän mietin, niin en kyllä ole tuohon palstan ulkopuolellakaan ikinä törmännyt.

        Edellisessä suhteessani naista ei kiinnostanut yhdessä kun vain nukkua, harrastaa seksiä, ulkoiluttaa koiria ja riidellä. Ehkä hän sitten koki ehdotukseni yhteisistä tekemisistä ja kokemuksista jonkinlaisena viihde- tai huvivaatimuksena.

        Ikinä en ole kuullut kenenkään (ainakaan palstan ulkopuolella) valittavan toisen viihde- tai huvivaatimuksista. Eroavista näkemyksistä ja odotuksista kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseasiassa kun asiaa hieman enemmän mietin, niin en kyllä ole tuohon palstan ulkopuolellakaan ikinä törmännyt.

        Edellisessä suhteessani naista ei kiinnostanut yhdessä kun vain nukkua, harrastaa seksiä, ulkoiluttaa koiria ja riidellä. Ehkä hän sitten koki ehdotukseni yhteisistä tekemisistä ja kokemuksista jonkinlaisena viihde- tai huvivaatimuksena.

        Ikinä en ole kuullut kenenkään (ainakaan palstan ulkopuolella) valittavan toisen viihde- tai huvivaatimuksista. Eroavista näkemyksistä ja odotuksista kyllä.

        Minä kyllä olen kuullut tuota ulvontaa ihan livenäkin. Että kun rouvaa pitäisi raahata teatteriin ja ravintolaan ja kylpylään ja laivalle ja elokuviin ja aina pitäisi olla joku kissanristiänen tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä olen kuullut tuota ulvontaa ihan livenäkin. Että kun rouvaa pitäisi raahata teatteriin ja ravintolaan ja kylpylään ja laivalle ja elokuviin ja aina pitäisi olla joku kissanristiänen tulossa.

        Oletko sitten sattunut kysymään heiltä itseltään, että ovatko nuo naisten omia vaatimuksia, vai onko mies itse totuttanut rouvansa niihin vaatimuksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitten sattunut kysymään heiltä itseltään, että ovatko nuo naisten omia vaatimuksia, vai onko mies itse totuttanut rouvansa niihin vaatimuksiin?

        Itse ovat totuttaneet ja rouvat ovat aina olleet samanlaisia. Just sitä sellasta tyypillistä "nalkutusta", josta miehet valittavat, että kyllä me silloin seurusteluaikoina ja suhteen alussa aina kaikkea tehtiin ja touhuttiin yhdessä, mutta nyt et enää ikinä vie mua mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ovat totuttaneet ja rouvat ovat aina olleet samanlaisia. Just sitä sellasta tyypillistä "nalkutusta", josta miehet valittavat, että kyllä me silloin seurusteluaikoina ja suhteen alussa aina kaikkea tehtiin ja touhuttiin yhdessä, mutta nyt et enää ikinä vie mua mihinkään.

        Uskon tuossa olevan kyse laajemmasta ilmiöstä, kun vain väärien mielikuvien luomisesta. Varsinkin jos kyseessä on pidempään jatkunut suhde, missä tapailuvaihe ennen parisuhdetta on jo taakse jäänyttä aikaa.

        Silloin saattaa kyllä suhteen molemmilla osapuolilla olla peiliin katsomisen paikka. Voi olla, että molemmat ovat esittäneet jotain muuta tai muodostaneet vääriä mielikuvia toisesta, jos sitten suhteessa näkemyserot ovat noin isoja. Varsinkin, jos eivät keskenään kykene asiasta keskustelemaan ilman turhaa syyttelyä, tai syyllistämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon tuossa olevan kyse laajemmasta ilmiöstä, kun vain väärien mielikuvien luomisesta. Varsinkin jos kyseessä on pidempään jatkunut suhde, missä tapailuvaihe ennen parisuhdetta on jo taakse jäänyttä aikaa.

        Silloin saattaa kyllä suhteen molemmilla osapuolilla olla peiliin katsomisen paikka. Voi olla, että molemmat ovat esittäneet jotain muuta tai muodostaneet vääriä mielikuvia toisesta, jos sitten suhteessa näkemyserot ovat noin isoja. Varsinkin, jos eivät keskenään kykene asiasta keskustelemaan ilman turhaa syyttelyä, tai syyllistämistä.

        Tottahan toki, kun on vielä TODELLA yleinen valituksen aihe ja aina juuri noin, että kyllä sinä silloin seurusteluaikana mua kaikkialle veit. Tietenkin kaikki nuo naiset vaan muistavat vaan väärin. Tuo on oikeasti erittäin yleinen valitus naisilla ja miehet sitten valittavat tuota, että vaimoa pitäisi jatkuvasti johonkin raahat ja viihdyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki, kun on vielä TODELLA yleinen valituksen aihe ja aina juuri noin, että kyllä sinä silloin seurusteluaikana mua kaikkialle veit. Tietenkin kaikki nuo naiset vaan muistavat vaan väärin. Tuo on oikeasti erittäin yleinen valitus naisilla ja miehet sitten valittavat tuota, että vaimoa pitäisi jatkuvasti johonkin raahat ja viihdyttää.

        Okei. Kiinnostaisi tietää minkälaisessa sosiaalisessa ympäristössä tuota tapahtuu?

        Itse en ole tosiaan ikinä tuollaista valitusta kuullut, ainakaan itseaiheutettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kiinnostaisi tietää minkälaisessa sosiaalisessa ympäristössä tuota tapahtuu?

        Itse en ole tosiaan ikinä tuollaista valitusta kuullut, ainakaan itseaiheutettuna.

        Ihan tavallisten ihmisten joukossa. Yksi yleisimpiä valituksen aiheita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tavallisten ihmisten joukossa. Yksi yleisimpiä valituksen aiheita.

        Okei. Mikä sitten on tavallinen ihminen? Ainakaan omasta mielestäni minä, tai kukaan muukaan sosiaalisessa ympäristössäni ei ole millään tavalla epänormaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten te miehet ihmettelette, kun päädytte naisten "viihdekeskuksiksi". Mistähän se mahtaisi johtua? Oletko sä omana itsenäsi niin tylsä, että pitää keksiä jotain muuta viihdykettä? Tämä vähän tälleen kieli poskessa kirjoitettuna. Älä ota liian vakavasti.

        Enhän minä liian vakavasti ota mutta onhan nuo kysymykset niin hyviä että kommentoin.

        Varmasti olen sen verran tylsä että mitään reality-sarjaa ei kannattaisi minusta tehdä. Kotona yksin,töissä pitkälti yksin ja harrasteetkin pitkälti yksilökeskeisiä. Toki pari kaveria on joiden kanssa joskus lenkkeillään, marjastetaan tai vaelletaan; joskus myös kalastellaan.
        Siksi olen luonut elämääni rutiineja joita noudattamalla elämä soljuu kohti loppuaan mahdollisimman tasaisena virtana.

        Itse en näe asiaa niin että toimisin viihdekeskuksena vaan toisen huomioon ottamisena. Parisuhteessakin jos vain oikeasti keskittyy kuuntelemaan toista niin esim lahjojen ostaminen on helppoa.

        Toinen asia on oma liikkeelle lähteminen. On monia asioita joita tekisi mieli kokeilla mutta yksin ei oikein pääse alkuun vaan tyytyy noihin rutiineihin. Jos nainen keräilee luonnon antimia niin voisin ehdottaa vaikka jotakin sienikurssia. Itse olen tuossa pidemmän aikaa miettinyt ko kurssille menoa mutta ei tule lähdettyä yksin. Jos tuosta jotakin kehkeytyisi niin olisi yhteine uusi juttu molemmille ja vaikka ei kehkeytyisi niin olisi molemmilla kurssi takana ja kumpikin ehkä viihtyy itsekseen sienimetsällä. Näitä esimerkkejä sitten löytyy kyllä, padel, keilailu, museokäynnit, klassisen musiikin konsertit, paritanssi yms

        Kolmas näkökulma on sitten se että perinteiset kahvittelut yleensä päättyvät nopeasti (usein edes ennen alkamistakaan) toteamukseen ettei meillä ole kemiaa. Nyt kun on sovittu yhdessä tekemisestä niin ehkä tuo kynnys nopeisiin tuomioihin on hieman korkeampi. Vaikka minun olemus tai seura ei kemiallista reaktiota aiheuttaisi niin toivottavasti edes nautii uusista jutuista kuten minäkin ja ainakin minulla on sitten enemmän aikaa osoittaa että olenkin ihan hyvä tyyppi.


      • Anonyymi
        M184 kirjoitti:

        Enhän minä liian vakavasti ota mutta onhan nuo kysymykset niin hyviä että kommentoin.

        Varmasti olen sen verran tylsä että mitään reality-sarjaa ei kannattaisi minusta tehdä. Kotona yksin,töissä pitkälti yksin ja harrasteetkin pitkälti yksilökeskeisiä. Toki pari kaveria on joiden kanssa joskus lenkkeillään, marjastetaan tai vaelletaan; joskus myös kalastellaan.
        Siksi olen luonut elämääni rutiineja joita noudattamalla elämä soljuu kohti loppuaan mahdollisimman tasaisena virtana.

        Itse en näe asiaa niin että toimisin viihdekeskuksena vaan toisen huomioon ottamisena. Parisuhteessakin jos vain oikeasti keskittyy kuuntelemaan toista niin esim lahjojen ostaminen on helppoa.

        Toinen asia on oma liikkeelle lähteminen. On monia asioita joita tekisi mieli kokeilla mutta yksin ei oikein pääse alkuun vaan tyytyy noihin rutiineihin. Jos nainen keräilee luonnon antimia niin voisin ehdottaa vaikka jotakin sienikurssia. Itse olen tuossa pidemmän aikaa miettinyt ko kurssille menoa mutta ei tule lähdettyä yksin. Jos tuosta jotakin kehkeytyisi niin olisi yhteine uusi juttu molemmille ja vaikka ei kehkeytyisi niin olisi molemmilla kurssi takana ja kumpikin ehkä viihtyy itsekseen sienimetsällä. Näitä esimerkkejä sitten löytyy kyllä, padel, keilailu, museokäynnit, klassisen musiikin konsertit, paritanssi yms

        Kolmas näkökulma on sitten se että perinteiset kahvittelut yleensä päättyvät nopeasti (usein edes ennen alkamistakaan) toteamukseen ettei meillä ole kemiaa. Nyt kun on sovittu yhdessä tekemisestä niin ehkä tuo kynnys nopeisiin tuomioihin on hieman korkeampi. Vaikka minun olemus tai seura ei kemiallista reaktiota aiheuttaisi niin toivottavasti edes nautii uusista jutuista kuten minäkin ja ainakin minulla on sitten enemmän aikaa osoittaa että olenkin ihan hyvä tyyppi.

        Täysin samaa mieltä. Itse ainakin olisin erittäin tyytyväinen uudesta kokemuksesta, vaikka ei sitten lopulta olisikaan itselleni mieluisa aktiviteetti. Tykkään kokeilla uusia asioita.

        Luultavasti olisin myös kiitollinen ja otettu, jos joku käyttäisi aikaansa ja näkisi vaivaa keksiäkseen jotain hieman poikkeavaa aktiviteettia treffeille. Enkä tällä siis tarkoita, että esimerkiksi missään kahvittelussa tai kävelyssäkään mitään vikaa olisi. Kokemus se uuteen ihmiseen tutustuminenkin on.


    • Anonyymi

      entä josx tulee hallowsden kurpisztapää ja ampuu isxännältiot piohale sxixzileilla hviksedeen=

    • Anonyymi

      Treffit ja treffailu luovat lähtökohdan ja standardin, josta sitä mahdollista parisuhdetta lähdetään luomaan. Siinä syntyvät ne mielikuvat ja käsitykset millainen ihminen se toinen on. Tuosta lähtokohdasta pidän hieman outona ajatuksena, että lähtisin treffeillä tekemään vaikutuksella millään sellaisella, joka ei ole suht tavallista ja luontevaa minua. Jos treffeillä mennään teatteriin ja ravintolaan ja museoon, tai mihin vaan tuollaiseen, niin sillä toisella osapuolella on hyvin perusteltu syy olettaa, että se on sitten ihan tavallista ja yleistä siinä mahdollisesti syntyvässä parisuhteessa. Että jos nyt ei ole aikomuksena ja toiveena sitten jatkossa ravata jatkuvasti teatterissa ja ravintolassa ja museoissa jne. niin tuo ei ole ihan kauhean toimiva ajatus treeffailluunkaan. Eli treffeille sellaista "ohjelmaa", jota te jatkossa sitten ihan aidosti aiotte myös harrastaa.

      • Anonyymi

        Aaattelen ihan samoin. Treffeillä luoddan se mielikuva siitä kuka se toinen on ja mitä hän tykkää tehdä. Itseäni on viety just esim. teatteriin ja ravitolaan ja kerran johonkin viininmaistajaisiinkin ja minä en ole teatteri-, ravintola- tai varsinkaan viini-ihminen. Mä en pidä viinistä enkä juurikaan juo alkoholia. Mä oletan tai oletin, että ne jutut olivat niiden miesten itsensä mieleen ja sellaisia mitä he tykkäävät tehdä, eli en kokenut meillä juurikaan olevan yhteistä enkä siinä sitten jatkoa juuri miettinyt.

        Että juu älkää nyt ainakaan mitään sellaista ohjelmaa miettikö, jota ette itse ihan aidosti tykkää tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaattelen ihan samoin. Treffeillä luoddan se mielikuva siitä kuka se toinen on ja mitä hän tykkää tehdä. Itseäni on viety just esim. teatteriin ja ravitolaan ja kerran johonkin viininmaistajaisiinkin ja minä en ole teatteri-, ravintola- tai varsinkaan viini-ihminen. Mä en pidä viinistä enkä juurikaan juo alkoholia. Mä oletan tai oletin, että ne jutut olivat niiden miesten itsensä mieleen ja sellaisia mitä he tykkäävät tehdä, eli en kokenut meillä juurikaan olevan yhteistä enkä siinä sitten jatkoa juuri miettinyt.

        Että juu älkää nyt ainakaan mitään sellaista ohjelmaa miettikö, jota ette itse ihan aidosti tykkää tehdä.

        Kysyitkö heiltä, että kuuluuko tuollainen toiminta heidän mieleiseensä tekemiseen, vai oletitko vaan niin?

        Itse koitan miettiä jotain sellaista ohjelmaa, mitä en ole aiemmin kokeillut. Tosin osaan sen kyllä myös treffikumppanille kertoa. Voidaan sitten jälkikäteen vaikka yhdessä miettiä ja keskustella siitä, kuinka mielekästä tuo yhdessä koettu treffien ohjelma oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö heiltä, että kuuluuko tuollainen toiminta heidän mieleiseensä tekemiseen, vai oletitko vaan niin?

        Itse koitan miettiä jotain sellaista ohjelmaa, mitä en ole aiemmin kokeillut. Tosin osaan sen kyllä myös treffikumppanille kertoa. Voidaan sitten jälkikäteen vaikka yhdessä miettiä ja keskustella siitä, kuinka mielekästä tuo yhdessä koettu treffien ohjelma oli.

        Oletin. Mulla oli niin epämiellyttävää ja olin niin väärässä paikassa, että eipä tullut mieleeni perään enää kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin. Mulla oli niin epämiellyttävää ja olin niin väärässä paikassa, että eipä tullut mieleeni perään enää kysellä.

        Yritin lähinnä nyt vaan sietää ne illat loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin. Mulla oli niin epämiellyttävää ja olin niin väärässä paikassa, että eipä tullut mieleeni perään enää kysellä.

        Kuulostaa kyllä ikävältä.

        Tuliko treffien aktiviteetti yllätyksenä, vai päätitkö haastaa itseäsi oman mukavuusalueesi ulkopuolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin lähinnä nyt vaan sietää ne illat loppuun.

        Se on ihan kohteliasta. Tosin jos henkilöissä itsessään ei niinkään ollut vikaa, vaan itse treffeissä, niin tämäkin olisi ollut kohteliasta kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan kohteliasta. Tosin jos henkilöissä itsessään ei niinkään ollut vikaa, vaan itse treffeissä, niin tämäkin olisi ollut kohteliasta kertoa.

        Sanoin vain, että ei meillä nyt kauheasti taida yhteistä olla ja kiitin. En mä nyt rupea toisen treffejä mollaamaan, jos se onkin ollut hänelle tärkeä juttu. Ei mulla ole mitään tarvetta loukata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin vain, että ei meillä nyt kauheasti taida yhteistä olla ja kiitin. En mä nyt rupea toisen treffejä mollaamaan, jos se onkin ollut hänelle tärkeä juttu. Ei mulla ole mitään tarvetta loukata.

        Ja siis kun en heitä lainkaan muuten tuntenut. Ne olivat livenä sovittuja treffejä ja ennalta tuntemattomia ihmisiä. Oli tietenkin vähän juteltu siinä aiemmin, mutta ne treffit olivat se enimmäinen tilanne silleen "yhdessä". Siinä ei vain tullut sellaista tunnetta, että olisi enää toisia samanmoisia treffejä kokea, eli ei tehnyt mieli kokeilla toiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin vain, että ei meillä nyt kauheasti taida yhteistä olla ja kiitin. En mä nyt rupea toisen treffejä mollaamaan, jos se onkin ollut hänelle tärkeä juttu. Ei mulla ole mitään tarvetta loukata.

        Tuokin on kohtelias tapa toimia.

        Enkä siis tarkoittanut, että ketään, tai kenenkään järjestämiä treffejä pitäis alkaa mollaamaan. Jos treffit itsessään olisivat minulle kauheat, mutta itse ihminen ei, niin saattaisin kysyä kuinka tärkeästä asiasta hänelle on kyse.

        Jos kyseessä olisi hänelle tärkeä asia, voisin kertoa ettei ole minun mieleeni. Jos se olisi hänelle ongelma, niin sitten voisin todeta, ettei meillä taida olla tarpeeksi yhteistä. Tottakai kiittäisin vielä hänen järjestämästään kokemuksesta, vaikka se tuskaa olisikin ollut. Tietääpähän ainakin sitten seuraavalla kerralla kieltäytyä suoraan, jos joku toinen samaa sattuu ehdottamaan.

        Ei kai kenelläkään terveellä itsetunnolla varustetulla ihmisellä ole tarvetta loukata muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kun en heitä lainkaan muuten tuntenut. Ne olivat livenä sovittuja treffejä ja ennalta tuntemattomia ihmisiä. Oli tietenkin vähän juteltu siinä aiemmin, mutta ne treffit olivat se enimmäinen tilanne silleen "yhdessä". Siinä ei vain tullut sellaista tunnetta, että olisi enää toisia samanmoisia treffejä kokea, eli ei tehnyt mieli kokeilla toiste.

        Juu ei tietenkään tarvitse. Mutta ilmeisesti jonkinlainen kiinnostus itse ihmistä kohtaan on kuitenkin ollut, jos olet treffeille suostunut, vieläpä aktiviteettiin mistä et pidä.

        Sokkotreffit uuden aktiviteetin parissa kyllä ymmärrän, jos ei kumpikaan miellytä. Silloin varmaan itsekin vain kiittäisin seurasta ja toteaisin, että ei taida olla tarpeeksi yhteistä parisuhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on kohtelias tapa toimia.

        Enkä siis tarkoittanut, että ketään, tai kenenkään järjestämiä treffejä pitäis alkaa mollaamaan. Jos treffit itsessään olisivat minulle kauheat, mutta itse ihminen ei, niin saattaisin kysyä kuinka tärkeästä asiasta hänelle on kyse.

        Jos kyseessä olisi hänelle tärkeä asia, voisin kertoa ettei ole minun mieleeni. Jos se olisi hänelle ongelma, niin sitten voisin todeta, ettei meillä taida olla tarpeeksi yhteistä. Tottakai kiittäisin vielä hänen järjestämästään kokemuksesta, vaikka se tuskaa olisikin ollut. Tietääpähän ainakin sitten seuraavalla kerralla kieltäytyä suoraan, jos joku toinen samaa sattuu ehdottamaan.

        Ei kai kenelläkään terveellä itsetunnolla varustetulla ihmisellä ole tarvetta loukata muita?

        Mistäpä minä tiedän millainen mielikuva olisi tullut, jos tilanne olisi ollut eri. Vaan kun tilanteet olivat ikäviä, niin ei siinä ihmisestäkään kovin mielenkiintoista ja miellyttävää kuvaa tule. Yritä nyt sitten jossain teatterissa kenenkään kanssa tutustua ja jutella. En voi sanoa, että olisiko yhteistä löytynyt jos ympäristö olisi rennompi ja mukavampi ja oikeasti voisi jotain sanoakin.

        Sori, mutta tuo kullostaa lähinnä joltain viisastelulta, että "Jos treffit itsessään olisivat minulle kauheat, mutta itse ihminen ei, niin saattaisin kysyä kuinka tärkeästä asiasta hänelle on kyse". Jos menen oikeasti ihan vieraan ihmisen kanssa viettämään aikaa johonkin mikä ei ole minusta lainkaan miellyttävää, niin ei se ainakaan minulle siitä ihmisestä kauhean ihanaa ja mielenkiintoista kuvaa jätä. Ei tuntunut olevan mitään yhteitä, joten en nähnyt mitään järkeä alkaa sitä sen syvempään ruotimaan. En mä kokenut olevani jotain selitystä ja syväluotausta velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei tietenkään tarvitse. Mutta ilmeisesti jonkinlainen kiinnostus itse ihmistä kohtaan on kuitenkin ollut, jos olet treffeille suostunut, vieläpä aktiviteettiin mistä et pidä.

        Sokkotreffit uuden aktiviteetin parissa kyllä ymmärrän, jos ei kumpikaan miellytä. Silloin varmaan itsekin vain kiittäisin seurasta ja toteaisin, että ei taida olla tarpeeksi yhteistä parisuhteeseen.

        En minä ollut "suostunut aktiviteettiin, mistä en pidä". Minä vain suostuin lähtemään treffeille sinä ja sinä päivänä. Aktiiviteetista ja sen laadusta ei ollut mitään puhetta etukäteen. Eivät miehet mun kokemukseni mukaan juuri noita etukäteen ilmottele, kun on tarkotus olla yllätys ja tehdä vaikutus, tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä minä tiedän millainen mielikuva olisi tullut, jos tilanne olisi ollut eri. Vaan kun tilanteet olivat ikäviä, niin ei siinä ihmisestäkään kovin mielenkiintoista ja miellyttävää kuvaa tule. Yritä nyt sitten jossain teatterissa kenenkään kanssa tutustua ja jutella. En voi sanoa, että olisiko yhteistä löytynyt jos ympäristö olisi rennompi ja mukavampi ja oikeasti voisi jotain sanoakin.

        Sori, mutta tuo kullostaa lähinnä joltain viisastelulta, että "Jos treffit itsessään olisivat minulle kauheat, mutta itse ihminen ei, niin saattaisin kysyä kuinka tärkeästä asiasta hänelle on kyse". Jos menen oikeasti ihan vieraan ihmisen kanssa viettämään aikaa johonkin mikä ei ole minusta lainkaan miellyttävää, niin ei se ainakaan minulle siitä ihmisestä kauhean ihanaa ja mielenkiintoista kuvaa jätä. Ei tuntunut olevan mitään yhteitä, joten en nähnyt mitään järkeä alkaa sitä sen syvempään ruotimaan. En mä kokenut olevani jotain selitystä ja syväluotausta velkaa.

        Ehkä sillä, että olisit ottanut asian puheeksi. Olisitte sitten yhdessä voineet keskustella asiasta, jos halua siihen olisi molemmin puolin ollut.

        En sitä minään viisasteluna tarkoittanut. Omasta mielestäni on vain typerää vetää johtopäätöksiä itse ihmisestä pelkkien treffien perusteella, jos itse treffien aktiviteetti ei miellytä. Toki se on eri asia, jos se deittikumppanikaan ei miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ollut "suostunut aktiviteettiin, mistä en pidä". Minä vain suostuin lähtemään treffeille sinä ja sinä päivänä. Aktiiviteetista ja sen laadusta ei ollut mitään puhetta etukäteen. Eivät miehet mun kokemukseni mukaan juuri noita etukäteen ilmottele, kun on tarkotus olla yllätys ja tehdä vaikutus, tai jotain.

        Sitä suuremmalla syyllä olisin itse selvittänyt asiaa pidemmälle, jos vika ei ole ollut seurassa, tai aktiviteetti ollut sellaista, että sitä ei ole päässyt kunnolla selvittämään. Toki tässäkin eri asia, jos myös deittikumppani on ollut pettymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä olisin itse selvittänyt asiaa pidemmälle, jos vika ei ole ollut seurassa, tai aktiviteetti ollut sellaista, että sitä ei ole päässyt kunnolla selvittämään. Toki tässäkin eri asia, jos myös deittikumppani on ollut pettymys.

        Eikö voi sanoa en pitänyt tuosta tehdään ensi kerralla jotain muuta esim mistä kumpikin pitää tai kokeilla voi vaikka ei olis käynyt tai tehnyt jotain ennen esim toinen laittaa vahingossa kermaa kahviin niin toinen ei kiitos erotaan ei meillä mitään yhteistä no normaali ihminen tuohon no ensi kerralla haluan maidon kanssa ja silti kahvi meni alas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi sanoa en pitänyt tuosta tehdään ensi kerralla jotain muuta esim mistä kumpikin pitää tai kokeilla voi vaikka ei olis käynyt tai tehnyt jotain ennen esim toinen laittaa vahingossa kermaa kahviin niin toinen ei kiitos erotaan ei meillä mitään yhteistä no normaali ihminen tuohon no ensi kerralla haluan maidon kanssa ja silti kahvi meni alas

        Juuri tätä myös tuossa itse ihmettelin. Ainakin omasta mielestäni tuntuu aika hölmöltä vetää johtopäätöksiä deittikumppanista, jos deittien aktiviteetti ei ole mieluisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi sanoa en pitänyt tuosta tehdään ensi kerralla jotain muuta esim mistä kumpikin pitää tai kokeilla voi vaikka ei olis käynyt tai tehnyt jotain ennen esim toinen laittaa vahingossa kermaa kahviin niin toinen ei kiitos erotaan ei meillä mitään yhteistä no normaali ihminen tuohon no ensi kerralla haluan maidon kanssa ja silti kahvi meni alas

        Ai jos kiinnostus koko ihmiseen meni? Mitä järkeä siinä olisi ollut, kun ei kiinostanut enää? Vääränlainen ihminen, tykkää "vääristä" asioista ... eli ei mitään yhteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä suuremmalla syyllä olisin itse selvittänyt asiaa pidemmälle, jos vika ei ole ollut seurassa, tai aktiviteetti ollut sellaista, että sitä ei ole päässyt kunnolla selvittämään. Toki tässäkin eri asia, jos myös deittikumppani on ollut pettymys.

        En tietenkään. Meni maku koko tyypistä. Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tätä myös tuossa itse ihmettelin. Ainakin omasta mielestäni tuntuu aika hölmöltä vetää johtopäätöksiä deittikumppanista, jos deittien aktiviteetti ei ole mieluisa.

        Kannattaa siis olla siellä treffeillä ihan oma itsensä, niin ei tarvitse jälkikäteen selittää, että en se minä ollut siellä treffeillä. On ehdottomasti se järkevin ajatus olettaa, että se tyyppi siinä on se, joka se tyyppi on. Se nyt olisi puhdasta idiotismia ensimmäisenä olettaa sen olevan siellä jossa feikkiroolissa.

        Tai no jos oli, niin silloinkin on kyllä aivan liian erilainen kanssani. En pidä esittäjistä ja feikkaamisesta. Oma itsensä, omana itsenään niin ei tarvitse jälkikäteen pohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos kiinnostus koko ihmiseen meni? Mitä järkeä siinä olisi ollut, kun ei kiinostanut enää? Vääränlainen ihminen, tykkää "vääristä" asioista ... eli ei mitään yhteistä.

        Tietenkään ei yhtään mitään. Eihän sitä väkisin kannata, jos ihminen ei kiinnosta ollenkaan. Mutta eihän siitä tässä ollut kyse.

        Itse pyrin jo ennen ensimmäisiä treffejä hieman selvittämään treffikumppanin ajatusmaailmaa, niin voi sitten miettiä kannattaako sinne treffeille edes lähteä.

        Omasta mielestäni on suhteellisen typerää (aikaavievää ja kuluttavaa) edes lähteä täysin sokkona treffeille. Ellei sitten tarkoituksella hae sokkotreffien kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään. Meni maku koko tyypistä. Ei kiitos.

        Juu, kukaan ei kai pakota (toivottavasti ainakaan), ja puhuinkin omasta puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa siis olla siellä treffeillä ihan oma itsensä, niin ei tarvitse jälkikäteen selittää, että en se minä ollut siellä treffeillä. On ehdottomasti se järkevin ajatus olettaa, että se tyyppi siinä on se, joka se tyyppi on. Se nyt olisi puhdasta idiotismia ensimmäisenä olettaa sen olevan siellä jossa feikkiroolissa.

        Tai no jos oli, niin silloinkin on kyllä aivan liian erilainen kanssani. En pidä esittäjistä ja feikkaamisesta. Oma itsensä, omana itsenään niin ei tarvitse jälkikäteen pohtia.

        Tottakai kannattaa. Eihän tässä ketjussa kukaan ole mielestäni muuta väittänytkään.

        Edelleenkin, omasta mielestäni on erittäin typerää vetää johtopäätöksiä seurasta pelkän aktiviteetin perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kannattaa. Eihän tässä ketjussa kukaan ole mielestäni muuta väittänytkään.

        Edelleenkin, omasta mielestäni on erittäin typerää vetää johtopäätöksiä seurasta pelkän aktiviteetin perusteella.

        Minusta se on vain ja ainostaan järkevää. Typerää olisi olettaa, että toinen ei olisi siellä omana itsenään.

        Vaan sen opin noista kokemuksista, että en tule enää ikinä lähtemään treffeille tuntemattoman kanssa. Mun pitää tuntea tyyppi jotain kautta ja pitää olla jonkilainen käsitys hänestä. Noin paskoihin tilanteisiin en enää lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkään ei yhtään mitään. Eihän sitä väkisin kannata, jos ihminen ei kiinnosta ollenkaan. Mutta eihän siitä tässä ollut kyse.

        Itse pyrin jo ennen ensimmäisiä treffejä hieman selvittämään treffikumppanin ajatusmaailmaa, niin voi sitten miettiä kannattaako sinne treffeille edes lähteä.

        Omasta mielestäni on suhteellisen typerää (aikaavievää ja kuluttavaa) edes lähteä täysin sokkona treffeille. Ellei sitten tarkoituksella hae sokkotreffien kokemusta.

        Siitä siinä juuri omalla kohdallani oli kyse. Jos ihminen ihan tietoisesti lähtee antamaan itsestään väärän kuvan, niin ei ole minun velvollisuuteni miettiä sitä asia.

        En lähtenyt treffeille sokkona. Tapasin livenä. Erään mm. ystäväni juhlissa. Olin siinä tarjoilutduuniin itseni luvanneena, joten sen kummemmin en ehtinyt syvällisiä ajatuksia herran kanssa vaihtamaan. Hän olis halunnut jutella, mutta mä tosiaan olin siellä vähän kuin duunissa ja hän sitten pyysi lähtemään treffeille seuraavana viikonloppuna. Minusta kaukana sokkotreffeistä, vaikken häntä sen kummemmin tuntenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se on vain ja ainostaan järkevää. Typerää olisi olettaa, että toinen ei olisi siellä omana itsenään.

        Vaan sen opin noista kokemuksista, että en tule enää ikinä lähtemään treffeille tuntemattoman kanssa. Mun pitää tuntea tyyppi jotain kautta ja pitää olla jonkilainen käsitys hänestä. Noin paskoihin tilanteisiin en enää lähde.

        Se on sinun tapasi tulkita ihmisiä. Juuri tuosta syystä, että toinen ei olisi täysi oma itsensä, pyrin tekemään mahdollisimman vähän johtopäätöksiä ensitapaamisesta.

        Esimerkiksi itseäni usein jännittää ensitapaamisella, mutta en kuitenkaan muuten jännitä. Tiedostan myös varsin hyvin, että jännitys vaikuttaa käyttäytymiseeni. Tietenkään en yritä esittää, ettei minua jännittäisi.

        Vähän nyt toistona, mutta mielestäni vielä typerämpää olisi vetää johtopäätöksiä toisesta ihmisestä treffien aktiviteetin perusteella. Varsinkaan jos siitä ei sen enempää edes keskustele.

        Se on sinun valintasi. Itse pyrin pitämään mieleni mahdollisimman avoimena, etten vetäisi turhan nopeita johtopäätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun tapasi tulkita ihmisiä. Juuri tuosta syystä, että toinen ei olisi täysi oma itsensä, pyrin tekemään mahdollisimman vähän johtopäätöksiä ensitapaamisesta.

        Esimerkiksi itseäni usein jännittää ensitapaamisella, mutta en kuitenkaan muuten jännitä. Tiedostan myös varsin hyvin, että jännitys vaikuttaa käyttäytymiseeni. Tietenkään en yritä esittää, ettei minua jännittäisi.

        Vähän nyt toistona, mutta mielestäni vielä typerämpää olisi vetää johtopäätöksiä toisesta ihmisestä treffien aktiviteetin perusteella. Varsinkaan jos siitä ei sen enempää edes keskustele.

        Se on sinun valintasi. Itse pyrin pitämään mieleni mahdollisimman avoimena, etten vetäisi turhan nopeita johtopäätöksiä.

        Tietenkin se on minun tapani. Se on myös hyvin moniene muiden, kuten tässäkin ketjussa näkyy. Enemmän tässä ketjussa on heitä, jotka eivät tee sen kummemmin vaikutusta ja pyrkivät olemaan vain omaan itseään. Useinmiten ihminen tulkitsee toista ihmistä omasta itsestään peilaten, eikä oleta toisen toimivan päinvastaisesti. Eli tässäkin ketjussa suurin osa ihmisistä on sitten typeriä. Voimme sopia niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä siinä juuri omalla kohdallani oli kyse. Jos ihminen ihan tietoisesti lähtee antamaan itsestään väärän kuvan, niin ei ole minun velvollisuuteni miettiä sitä asia.

        En lähtenyt treffeille sokkona. Tapasin livenä. Erään mm. ystäväni juhlissa. Olin siinä tarjoilutduuniin itseni luvanneena, joten sen kummemmin en ehtinyt syvällisiä ajatuksia herran kanssa vaihtamaan. Hän olis halunnut jutella, mutta mä tosiaan olin siellä vähän kuin duunissa ja hän sitten pyysi lähtemään treffeille seuraavana viikonloppuna. Minusta kaukana sokkotreffeistä, vaikken häntä sen kummemmin tuntenut.

        Eihän mikään deittailussa ole velvoittavaa. Vai onko muka?

        Lähinnä yritän tässä tuoda esille ajatusta, että ihminen voi antaa itsestään väärän kuvan myös tahtomattaan. Samaisesta syystä pyrin ymmärtämään toista, enkä varsinkaan halua tehdä liian nopeita johtopäätöksiä.

        Joo eihän tuo esimerkkisi täytä sokkotreffien määritelmää, ainakaan kokonaan. Nyt sitten kerrasta viisastuneena osaat varmaan seuraavalla kerralla varautua paremmin, kun on omasta mielestäsi niin huono kokemus taustalla. Sokkotreffejä sinun ei varmasti ainakaan kannata kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin se on minun tapani. Se on myös hyvin moniene muiden, kuten tässäkin ketjussa näkyy. Enemmän tässä ketjussa on heitä, jotka eivät tee sen kummemmin vaikutusta ja pyrkivät olemaan vain omaan itseään. Useinmiten ihminen tulkitsee toista ihmistä omasta itsestään peilaten, eikä oleta toisen toimivan päinvastaisesti. Eli tässäkin ketjussa suurin osa ihmisistä on sitten typeriä. Voimme sopia niin.

        Lisään vielä, että ihminen tekee itse valintansa, että lähteekö olemaan oma itsensä, vaikka sitten jännittäen (se on normaalia), vai lähteekö "tekemään vaikutusta" jollakin itselleen ja omalle persoonalleen täysin vieraalla puuhalla. Siinä on se riski (ja kuten ketjusta huomaa niin hyvin suuri riski) että toinen olettaakin sen itselle ja omalle persoonalle täysin vieraan puuhan olevan sille ihmiselle tavallista. Oletan, että sellainen ihminen, joka itsekin harrastaa tuollaista, taas olettaa toisin. Tuo on siis tietoinen riski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mikään deittailussa ole velvoittavaa. Vai onko muka?

        Lähinnä yritän tässä tuoda esille ajatusta, että ihminen voi antaa itsestään väärän kuvan myös tahtomattaan. Samaisesta syystä pyrin ymmärtämään toista, enkä varsinkaan halua tehdä liian nopeita johtopäätöksiä.

        Joo eihän tuo esimerkkisi täytä sokkotreffien määritelmää, ainakaan kokonaan. Nyt sitten kerrasta viisastuneena osaat varmaan seuraavalla kerralla varautua paremmin, kun on omasta mielestäsi niin huono kokemus taustalla. Sokkotreffejä sinun ei varmasti ainakaan kannata kokeilla.

        Tahtomattaan kyllä, mutta jos lähtee jotain pelleilyä harrastamaan, niin se on ihan tietoinen valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän mikään deittailussa ole velvoittavaa. Vai onko muka?

        Lähinnä yritän tässä tuoda esille ajatusta, että ihminen voi antaa itsestään väärän kuvan myös tahtomattaan. Samaisesta syystä pyrin ymmärtämään toista, enkä varsinkaan halua tehdä liian nopeita johtopäätöksiä.

        Joo eihän tuo esimerkkisi täytä sokkotreffien määritelmää, ainakaan kokonaan. Nyt sitten kerrasta viisastuneena osaat varmaan seuraavalla kerralla varautua paremmin, kun on omasta mielestäsi niin huono kokemus taustalla. Sokkotreffejä sinun ei varmasti ainakaan kannata kokeilla.

        Ja juu en todellakaan kokaile, kun noita kokemuksia on tosiaan kokonaista kolme, että miehet raahaavat millon mihinkin tuollaisiin. Minä lähtisin mielummin ihan vaikka kävelylle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin se on minun tapani. Se on myös hyvin moniene muiden, kuten tässäkin ketjussa näkyy. Enemmän tässä ketjussa on heitä, jotka eivät tee sen kummemmin vaikutusta ja pyrkivät olemaan vain omaan itseään. Useinmiten ihminen tulkitsee toista ihmistä omasta itsestään peilaten, eikä oleta toisen toimivan päinvastaisesti. Eli tässäkin ketjussa suurin osa ihmisistä on sitten typeriä. Voimme sopia niin.

        Ei mikään ihme, että ketjun punainen lanka rupesi vähän rönsyilemään. En tajunnut, että väliin on hypännyt muitakin keskustelijoita.

        Ennen kuin ketju lähtee taas aivan toiseen aiheeseen haluan huomauttaa, että vaikutuksen tekeminen, omana itsenään esiintyminen ja esittäminen ovat kaikki täysin eri asioita.

        Omasta mielestäni ainoastaan empatiakyvytön, tai muutoin erillaisuutta ymmärtämätön voi tulkita muita ja muiden käyttäytymistä oman itsensä kautta.

        Ketään en ketjussa väitä typeräksi. Ahdasmielistä ja ymmärtämätöntä käytöstä pidän itse typeränä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että ihminen tekee itse valintansa, että lähteekö olemaan oma itsensä, vaikka sitten jännittäen (se on normaalia), vai lähteekö "tekemään vaikutusta" jollakin itselleen ja omalle persoonalleen täysin vieraalla puuhalla. Siinä on se riski (ja kuten ketjusta huomaa niin hyvin suuri riski) että toinen olettaakin sen itselle ja omalle persoonalle täysin vieraan puuhan olevan sille ihmiselle tavallista. Oletan, että sellainen ihminen, joka itsekin harrastaa tuollaista, taas olettaa toisin. Tuo on siis tietoinen riski.

        Tottakai. Eihän sitä kukaan tässä ketjussa ole millään tavalla kyseenalaistanut?

        Ketjussa ei ole mielestäni ollut missään vaiheessa kyse esittämisestä tai vaikutuksen tekemisestä, vaan omien johtopäätösten vetämisestä toisesta henkilöstä hänen valitsemansa aktiviteetin perusteella ilman selventävää tai tarkentavaa keskustelua.

        Edelleen, mielestäni on erittäin typerää vetää johtopäätöksiä aktiviteetista, jos ei edes tiedä onko se treffiseuralle luontaista toimintaa.

        Johtopäätösten tekeminen vajaiden olettamuksien pohjalta on minusta äärimmäisen typerää. Siinä on erittäin suuri riski väärille johtopäätöksille. Tietoinen riski se on silloin, jos yksilö itse tiedostaa johtopäätöksensä perustuvan vajaavaisiin olettamuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahtomattaan kyllä, mutta jos lähtee jotain pelleilyä harrastamaan, niin se on ihan tietoinen valinta.

        Mutta mistä voi tietää, että kyseessä on joku pelleily, jos ei tunne koko ihmistä muutoin?

        Vielä typerämpää on olettaa treffiseuran pelleilevän pelkän aktiviteetin perusteella, ellei hän itse niin kerro. Ketjun alkuperäisen pointin mukaan asiasta ei kuitenkaan ikinä keskusteltu, vaan toinen teki omat johtopäätöksensä omiin olettamuksiinsa pohjautuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juu en todellakaan kokaile, kun noita kokemuksia on tosiaan kokonaista kolme, että miehet raahaavat millon mihinkin tuollaisiin. Minä lähtisin mielummin ihan vaikka kävelylle.

        Niinhän sitä sanotaan, että kolmas kerta toden sanoo. Hyvä kuitenkin, että olet oppinut virheistäsi. Kaikki ei opi, tai halua oppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistä voi tietää, että kyseessä on joku pelleily, jos ei tunne koko ihmistä muutoin?

        Vielä typerämpää on olettaa treffiseuran pelleilevän pelkän aktiviteetin perusteella, ellei hän itse niin kerro. Ketjun alkuperäisen pointin mukaan asiasta ei kuitenkaan ikinä keskusteltu, vaan toinen teki omat johtopäätöksensä omiin olettamuksiinsa pohjautuen.

        Jos ihminen ei ole oma itsensä ja haluaa treffeille jotain itselleen epätyypillistä toimintaa, niin minusta se on esittämistä. Se ei ole totuus. Jollei nyt sitten satu olemaan sellainen yksilö, jolle on tyypillistä kokeilla usein uusia ja erilaisia juttuja. Silloinhan se on hänelle täysin tyypillistä, eikä esittämistä. Oletan, että tuollainen ihminen luultavasti myös toisi sen esiin, että tässä nyt kokeillaan jotain uutta ja ehkä juttelisi niistä muistakin jutuista, joita on kokeillu. Vaan, jos mennään johonkin epätavalliseen juttuun ja toinen ei puolikkaalla sanallakaan ilmaise, sen olevan hänellekin outoa, niin mitä muuta se on kuin esittämistä. Ei ole mitään syytä olettaa, sen olevan epätyypillistä, jollei toinen itse lainkaan ja mitenkään ilmaise edes tuollaista mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai. Eihän sitä kukaan tässä ketjussa ole millään tavalla kyseenalaistanut?

        Ketjussa ei ole mielestäni ollut missään vaiheessa kyse esittämisestä tai vaikutuksen tekemisestä, vaan omien johtopäätösten vetämisestä toisesta henkilöstä hänen valitsemansa aktiviteetin perusteella ilman selventävää tai tarkentavaa keskustelua.

        Edelleen, mielestäni on erittäin typerää vetää johtopäätöksiä aktiviteetista, jos ei edes tiedä onko se treffiseuralle luontaista toimintaa.

        Johtopäätösten tekeminen vajaiden olettamuksien pohjalta on minusta äärimmäisen typerää. Siinä on erittäin suuri riski väärille johtopäätöksille. Tietoinen riski se on silloin, jos yksilö itse tiedostaa johtopäätöksensä perustuvan vajaavaisiin olettamuksiin.

        On nimenomaan normaalia, tervettä ja JÄRKEVÄÄ, olettaa harrasteen olevan ihmiselle tyypillistä, jollei hän millään tavalla tuo ilmi tilanteen erityislaatuisuutta. Se olisi puhdasta idiotismia, jos olettaisi kyseessä oleman jotain muuta kuin tavanomaista toimintaa, mikäli toinen tuntuu viihtyvän ja olevan kuin kala vedessä, eikä edes millään tasolla ilmaise olevansa itselleenkin vieraassa tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen ei ole oma itsensä ja haluaa treffeille jotain itselleen epätyypillistä toimintaa, niin minusta se on esittämistä. Se ei ole totuus. Jollei nyt sitten satu olemaan sellainen yksilö, jolle on tyypillistä kokeilla usein uusia ja erilaisia juttuja. Silloinhan se on hänelle täysin tyypillistä, eikä esittämistä. Oletan, että tuollainen ihminen luultavasti myös toisi sen esiin, että tässä nyt kokeillaan jotain uutta ja ehkä juttelisi niistä muistakin jutuista, joita on kokeillu. Vaan, jos mennään johonkin epätavalliseen juttuun ja toinen ei puolikkaalla sanallakaan ilmaise, sen olevan hänellekin outoa, niin mitä muuta se on kuin esittämistä. Ei ole mitään syytä olettaa, sen olevan epätyypillistä, jollei toinen itse lainkaan ja mitenkään ilmaise edes tuollaista mahdollisuutta.

        Mitä jos tyyppi tykkää kokeilla uusia juttuja, mutta hänen tapoihinsa ei myöskään kuulu kertoa siitä erikseen?

        Ketjussa puhuttiin siitä, että treffien aktiviteetista ei keskusteltu ollenkaan. Eli ikinä ei selvinnyt, mistä oikeasti oli kyse. Treffikumppanista vedettiin johtopäätökset pelkästään sillä perusteella, että toinen koki aktiviteetin epämieluisana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nimenomaan normaalia, tervettä ja JÄRKEVÄÄ, olettaa harrasteen olevan ihmiselle tyypillistä, jollei hän millään tavalla tuo ilmi tilanteen erityislaatuisuutta. Se olisi puhdasta idiotismia, jos olettaisi kyseessä oleman jotain muuta kuin tavanomaista toimintaa, mikäli toinen tuntuu viihtyvän ja olevan kuin kala vedessä, eikä edes millään tasolla ilmaise olevansa itselleenkin vieraassa tilanteessa.

        Eli oletat jokaisen treffikumppanisi harrastavan normaalisti treffejä? Vai pitääkö erikseen painottaa, että kyse on erityislaatuisista treffeistä missä kokeillaan jotain uutta?

        Ehkä tuo kala vedessä on tälle toiselle normaalia toimintaa, myös uusissa tilanteissa. Ketjun alkuperäisen esimerkin mukaan asiasta ei keskusteltu kummankaan osapuolen toimesta.


    • Oikeastaan yritän olla vaikuttamatta millään treffien lopputulokseen. Mitä vähempi ulkoista viihdykettä ja enempi kahdenkeskistä aikaa, sen perempi.

      Jos minä ja hän on ytimenä jotsin enempää vaille, se on jotain....ehkä? 😄

    • Anonyymi

      En tiedä mutta kyllä sitä tällainen vasta eronut mies on onnellinen, kun näkee näkee harvasen päivän erään naisen ja hänen hymynsä. Hyvin jaksaa päivän askareet. Ongelma on vain siinä, että vaikea enää luottaa kenenkään ja kysyä, että oletko sinkku.

    • Anonyymi

      Ensinnäkään en lähtisi tekemällä tekemään mitään vaikutusta. Jos kemiat kohtaa olemalla oma itseni niin kaikki paremmin kuin hyvin, ihan sama vaikka vain istuskelisi puiston penkillä turisemassa

    • Anonyymi

      On oma itsensä, eikä esitä mitään se riittää kyllä. Jos ei riitä niin sitten ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Mä en nyt oikeen tajua koko kysymystä. Mitä hyötyä ois tehä vaikutus, jos en sit kuitenkaan oikeesti oo sellanen ku miten oon sen vaikutuksen tehny? Sehän loppuu heti alkuunsa se suhde sit, ku en ookkaan mitä se toinen tahto.

    • Anonyymi

      Jättämällä naisen mieleen enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.

    • Anonyymi

      Nuorena ei tarvinnut tehdä naisiin vaikutusta. Sanon että asun lastenkodissa. Se riitti. Tytöt luuli että olen tehnyt rikoksia ja olen pahis poika koska asun lastenkodissa. Vain heti pillua ja yks tyttö jonka kanssa henkailin paljon halusi näyttää kaikille että sillä on pahis poikaystävä. Yhen ryyppy illan aikana vein kahdelta tytöltä neitsyyden. Tytöt teki vielä aloitteet. Aikuisena sitten olen yrittänyt olla tavallinen niin ollut vaikeaa saada naisia kiinnostumaan ja on pitänyt ravata baareissa paljon että olen vaimoni löytänyt lopulta.

    • Anonyymi

      Vetäisin mun anakondan housusta ja löisin pöytään sanoen:
      Kaikki jotka on tajuihinsa tullu on tykänny. Meille vai teille?

    • Anonyymi

      Höh, treffithän riippuisi ihan siitä toisesta ihmisestä eli millainen hän on, mistä tykkää ja tietty semmosia juttuja mistä itsekin tykkää. Jos on itelle tuntemattomampi niin Googlella pääsee yleensä hyvin alkuun tietojen hakemisessa.

      • Anonyymi

        Onko tuollainen oikeasti jollekulle mieleen? Että joku menisis googlesta tonkimaan ja sitten jotain treffejä järjestelisi? Itselläni lähinnä palaisi käpy samantien, jos en olisi kyseiselle henkilölle ITSE koskaan kertonut mistä pidän ja hän sitten sellaista mulle järjestäisi. MInä häipyisin samantien, enkä jäisi niille treffeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuollainen oikeasti jollekulle mieleen? Että joku menisis googlesta tonkimaan ja sitten jotain treffejä järjestelisi? Itselläni lähinnä palaisi käpy samantien, jos en olisi kyseiselle henkilölle ITSE koskaan kertonut mistä pidän ja hän sitten sellaista mulle järjestäisi. MInä häipyisin samantien, enkä jäisi niille treffeille.

        Voi hellanlettas kuinka joillain menee herne nenään helposti. Kyllä monet kuule nykypäivänä googlaa ihmisistä statuksen, työpaikan, kiinnostuksen kohteita ym. Ja monethan on somessakin nykyään ym. Taidat muuten olla näitä tyyppejä, jotka varmaan treffeilläkin tyyliin yhdestä väärästä sanasta, vääristä sukkien väristä ym. jättää ihmisiin tutustumatta. Jotkut vaan etsii jotain täydellisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hellanlettas kuinka joillain menee herne nenään helposti. Kyllä monet kuule nykypäivänä googlaa ihmisistä statuksen, työpaikan, kiinnostuksen kohteita ym. Ja monethan on somessakin nykyään ym. Taidat muuten olla näitä tyyppejä, jotka varmaan treffeilläkin tyyliin yhdestä väärästä sanasta, vääristä sukkien väristä ym. jättää ihmisiin tutustumatta. Jotkut vaan etsii jotain täydellisyyttä.

        Siitä vaan. Saatte te noin toimia. Minä en stalkkeria huoli, mutta livenä saa pukeutua vaikka tilkkutäkkiin, jos tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vaan. Saatte te noin toimia. Minä en stalkkeria huoli, mutta livenä saa pukeutua vaikka tilkkutäkkiin, jos tykkää.

        Samaa mieltä. Itse koen sen vähän ahdasmielisenä yrittää selvittää deittikumppanin taustatietoja ennen tapaamista.

        Sen toki myönnän, että ennen kuin edes aloitan keskustelun tai muutoin lähestyn toista ihmistä, niin kuvia saatan käydä katsomassa. Toki sekin vain silloin, jos joku profiili on julkisesti tiedossa ja nähtävillä. Tämän teen sen takia, että saisin alustavan käsityksen kyseisen ihmisen itsetunnosta ja mielenkiinnon kohteista.


      • Anonyymi

        Jälleen yksi hyvä syy pitää sometilit ym. tiukasti yksityisinä. Hiton stalkkerit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen yksi hyvä syy pitää sometilit ym. tiukasti yksityisinä. Hiton stalkkerit!

        On kyllä erikoista lisätä itsestään mitään tietoja verkkoon, jos pelkää stalkkereita. On myös aika naiivia kuvitella, että lisäämänsä tiedot pysyisivät yksityisinä. Oli se tili yksityinen tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä erikoista lisätä itsestään mitään tietoja verkkoon, jos pelkää stalkkereita. On myös aika naiivia kuvitella, että lisäämänsä tiedot pysyisivät yksityisinä. Oli se tili yksityinen tai ei.

        Tietysti ne pysyvät yksityisinä, kun ei niitä jaa kenellekään. Töiden takia pitää olla läsnäolo, mutta ei sisältöä tarvitse kenellekään jakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti ne pysyvät yksityisinä, kun ei niitä jaa kenellekään. Töiden takia pitää olla läsnäolo, mutta ei sisältöä tarvitse kenellekään jakaa.

        Niinhän sitä voisi äkkiseltään kuvitella. Valitettavasti totuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

        Miten työnantaja voi vaatia työntekijältä henkilökohtaisten tietojen lisäämistä verkkoon? Tai mikä on sellainen työ, missä omia henkilökohtaisia tietoja täytyy lisätä yksityiselle profiilille verkkoon?


    • Anonyymi

      Varmasti kaikki menisi luonnostaan luontevasti ja jatkoa kehkeytyisi

    • Anonyymi

      Olin omaitseni, kelpaa tai ei ajatuksin. Kelpasi. Niin toimisin jatkossakin. Jollen kelpaa sellaisena, kun olen, en vääntäydy muuksi saadakseni huomiota tai mielenkiintoa osakseni, pärjään ilman kumpaakin.

      -Jasu-

    • Anonyymi

      Itse naisena panostan ulkonäkööni ja vaatetukseeni treffeillä, vaikkapa nätti avonainen pusero ja korkeahkot korot. Miehistä taas olen huomannut, että saatetaan tulla nuhruinen huppari päällä, toisinaan venyneet verkkarit, jalkineista olen nähnyt kaiken sauna flipflopeista vanhoihin lenkkareihin. Eipä tule kovin arvostettu olo itselle.

      • Anonyymi

        Mutta olisko ollut parempi, että olisivat tulleet treffeille esittäen ja sitten olisitte päätyneet parisuhteeseen ja sen jälkeen mies ei olis enää pätkääkään arvostanut sua, vaan olis ollut oma itsensä?


      • Anonyymi

        En missään tapauksessa laittaisi korkokenkiä (vaikka käytän niitä tavallisesti) enkä avonaista puseroa.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisko ollut parempi, että olisivat tulleet treffeille esittäen ja sitten olisitte päätyneet parisuhteeseen ja sen jälkeen mies ei olis enää pätkääkään arvostanut sua, vaan olis ollut oma itsensä?

        Itse olen huolitellun näköinen arjessakin, ja korot ovat vanha tapa metropolista, jossa asuin ennen; käytän niitä siis ihan arkenakin. En tietenkään mitään seksikkäitä korkoja mutta tyylikkäitä ja hyvänlaatuisia sellaisia. Miehen ei tarvitse ajatella, että esitän jotain, tämän tietää jokainen, joka minut tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen huolitellun näköinen arjessakin, ja korot ovat vanha tapa metropolista, jossa asuin ennen; käytän niitä siis ihan arkenakin. En tietenkään mitään seksikkäitä korkoja mutta tyylikkäitä ja hyvänlaatuisia sellaisia. Miehen ei tarvitse ajatella, että esitän jotain, tämän tietää jokainen, joka minut tuntee.

        Et vastannut lainkaan kysymykseen lainkaan, eli toistan sen: "Mutta olisko ollut parempi, että olisivat tulleet treffeille esittäen ja sitten olisitte päätyneet parisuhteeseen ja sen jälkeen mies ei olis enää pätkääkään arvostanut sua, vaan olis ollut oma itsensä?"

        Vinkki, tuossa ai sanottu sanaakaan sinun huolitteluistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut lainkaan kysymykseen lainkaan, eli toistan sen: "Mutta olisko ollut parempi, että olisivat tulleet treffeille esittäen ja sitten olisitte päätyneet parisuhteeseen ja sen jälkeen mies ei olis enää pätkääkään arvostanut sua, vaan olis ollut oma itsensä?"

        Vinkki, tuossa ai sanottu sanaakaan sinun huolitteluistasi.

        Jos mies ei arvosta minua, en joka tapauksessa olisi hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      rokki-musiikkia fast as a shat accept: https://www.youtube.com/watch?v=VUrkcK9DT-I

      kslojs jooh hshhss kun näin kubis miyrn joysin bsttsvufus dyöbväty kslsdysjsn päänkin boimskksiys tsiysidis kslojs hyppääbäy boi lähyi ksllo hslki :F

    • Anonyymi

      Olisin treffeillä oma itseni, mutta miksi haluaisin tehdä vaikutuksen? Eihän sitä etukäteen ilman tuntemista tiedä haluisiko suhteen. Ja jos menisin vaikka kolmansille treffeille, ja haluaisin aloittaa suhteen, niin silloinkin olisin ihan oma itseni ilman vaikutuksen tekemistä.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Paras on olla aina oma itsensä. En osaa esittää mitään.


    • Tuskin teen vaikutusta millään. Olen ruma. Haisen pahalle ja minulla on tyhmät jutut.

      • Anonyymi

        Onko sitten ihme, että unelmien palstaprinsessa jää löytymättä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten ihme, että unelmien palstaprinsessa jää löytymättä?

        Eipä tuo ollut löytymässä muutenkaan.


    • Anonyymi

      Kevyt meikki. Vaatetusta vähän mallaisin, tilanteeseen sopiva. Miettisin mitä juttelisin, mieluummin yleistä vaikka jostakin päivän polttavasta aiheessa (sota yök ei).
      Itsestäni vain jotain, tämän hetkinen suhdetilanne ja miksi olen yksin ja etsimässä toista. Harrastuksistani että tietäisin mallaako yhteen. Välttäisin puhumasta liikaa itsestäni, en ainakaan aikaisemmista suhteista.
      Kysyisin toiselta jotain helppoa, en mitään liian syvältä. Pyytäsin kertomaan itsestään. Näyttäisin että olen hänestä kiinnostunut ja ilmeisesti tosissani olisinkin.
      Mikään näistä toimista ei tarkoita etten olisi oma itseni.
      Lopuksi sanoisin. Jäädäänkö miettimään asiaa. Tai En pyytäsi uudelleen tapaamista, mutta jos mies pyytäsi, ehdottaisin numeroiden vaihtamista. Tai Kerran olen joutunut sanomaan. Nyt on niin ettei sinusta liikuntakaveria taida minulle tulla rollaattorisi takia. Hän oli samaa mieltä ja erosimme kättä heilauttaen.
      Ja edelleen, olisin oma itseni.

    • Anonyymi

      Ottaisin varresta kiinni.

    • Anonyymi

      Pidän siitä, että saan toiselle hyvän mielen, joten pyrkisin tekemään treffeillä jotain sellaista, mistä toinen pitäisi. Minulla ei valitettavasti ole rahaa järjestää miehelle mitään yllätyslentoja Lontooseen, joten sen pitäisi olla jotain pienimuotoisempaa. Jos mies esim pitäisi oluista, niin voisin vaikka viedä miehen jonkin panimon maistelutilaisuuteen tai jos mies pitäisi luonnosta oleilusta, tekisin meille makoisat eväät ja veisin makkaranpaistoon laavulle. En ole erityisen hyvä ehkä keksimään mitään huikean vaikuttavaa, mutta toivoisin että minä omana itsenäni riittäisin, vaikkeivat treffit niin järisyttävän vaikuttavat olisikaan.

    • Anonyymi

      Tarjosin naiselle kerran siideriä festareilla ja se teki kai vaikutuksen koska nainen antoi pillua. Sitten kun oikeesti yrittä tehdä naisiin vaikutusta niin ei mitenkään nainen kiinnostu.

    • Anonyymi

      Tekisin ehkä jonkun telemark-alastulon?

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvä, takuuvarma vaikutus 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvä, takuuvarma vaikutus 😄

        Pitää yrittää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää yrittää :)

        Yrittäminen kannattaa aina 😊 Ei ainakaan taitaisi pysyä pokka tuollaisessa tilanteessa, niin olisi hyvä jäänsärkijä 😄


    • Anonyymi

      Minuun tekee vaikutuksen juurtajaksaen varteenotettava nainen. Oletko se Sinä? Jos olet, tule keskiviikkona Metsälän Nesteelle, niin jutellaan!

      • Anonyymi

        Sunnuntaibrunssilleko? Hiukan liian pitkä ajomatka.


    • Anonyymi

      joo hammasainweena SAwensdosynw Rapid.... ja hammaqskut piwnw3 rhaejar hammascäkweihin...

      murr hierc3wirä kaloja asyöcä5r ihmiarwn pairä barracudat.

    • Anonyymi

      En mitenkään, koska en halua treffeille kenenkään kanssa, en edes ystävyyden merkeissä. Ainoa mikä on tärkeää on itselle mieleisen työn tekeminen ja rauhassa eläminen.

      • Anonyymi

        Olen kateellinen, että viihdyt noin hyvin yksinäsi.

        Sitä en ihan ymmärtänyt, että halusitko muuten vain yksinäisyyttäsi tulla tänne ilkkumaan muille, vai mikä tuon kommenttisi tarkoitus oli?


    • Anonyymi

      En mä ole enää vuosiin harrastanut ns. sokkotreffejä, eli tavannut jotakuta mulle täysin vierasta ihmistä. Toisaalta mä saatan aivan sattumalta tavata jonkun vieraan ihmisen vaikka torilla, tai kahvilassa. Juttu alkaa aivan sattuman varaisesti, jostain... viimeeksi päärynöistä, joita lappasin kahteen muovipussiin.

      Mies katsoi ihmeissään kun vielä punnitsin ostokseni niin tulihan meille juttua siitä, mihin tarvitsin yli 5 kg pääryniä? Kerroin ostavani niitä vanhuksille, välipalaksi tai jälkiruuaksi ja maksavani vanhainkodin pankkikortilla ostokset. Juttu jäi siihen sillä kertaa. Vajaa viikoa myöhemmin kun olin pankkiasiani hoidellut, menin kahvilaan kun janotti vietävästi. Ostin tiskiltä kylmän mehun ja pari paketoitua keksiä ja valitsin tyhjän pienen pöydän hieman syrjästä.

      Istuuduttuani kuulin iloisen tervehdyksen viereisestä nurkkapöydästä.
      No hej, eikös se olekin iloinen päärynätyttönen! No niin, ihan oikeesti sai minut todella iloiselle päälle; päärynätyttösellään... mä kohta nelikymppinen nainen!
      Ja hänen äänessään kuulosti aidosti iloisuus. Oikeesti mulla olis ollut kiire, mutt mä juutuin lähes ½-tunniksi juttusille hänen kassaan. Mun oli lähdettävä töihin, mutt sopisin hänen kanssaan treffit ensviikon torstaiksi Wikken kahvilaan.

      Mies ei ole Turkulainen ja jos oikein ymmärsin, työasioissa torstaina vakuutusyhtiössä, me syödään lounasta yhdessä silloin. Mukavalta kuullostava tuttavuus, ainakin tähän asti käyttäytynyt kuin herrasmies. Eikä ole udellut pahemmin mun asioitani, tähän mennessä. No ammatin tietää ett hoitoalalla teen töitäni, vanhainkodissa.

      Tuskin on kiinnostunut minusta vakavammin, ehkä on parisuhteessakin, en tiedä vielä! Asia minkä aion myös selvittää. Iäksi arvioisin 45-55 vuotiaaksi, eli tuskin vapailla markkinoilla. Lounas vaikka toisen aviomiehen kanssa; ei nähdäkseni ole mikään petos, ja mä todella aion selvittää hänen taustansa. Ainakin mä olen herättänyt hänen mielenkiintonsa ja samoin on sanottava minun mielenkiintoni heränneen... ja saattaa loppua myös lyhyeen... lounaaseen.

    • Anonyymi

      Kunnon paukku alkuvaiheessa keventää kummasti tunnnelmaa. Ei se ole niin nöpönuukaa.

    • Anonyymi

      Ensinnäkään en kävisi treffeillä ne kun on usein sitä kaunista teatteria yritetään antaa parempaa kuvaa itsestä kuin mitä se kuva todellisuudessa on

      • Anonyymi

        Mitä tekisit toisekseen? Vai oliko vaan turha aloitukseen liittymätön kommentti?


    • Anonyymi

      "En sopisi treffeistä", miksikä mä tuota lounastapaamista sitten kutsuisin?
      Ja esittää saa mitä lystää, mä uskoisin kuitenkin vaistoavani, jos tuolla miehellä ei ole puhtaat jauhot pusseissa. Enkä jumaliste ajattele nyt niitä pusseja! Mä olen siinä suhteessa pitkäjännitteinen otus, tässä suhteilijoiden kirjokunnassa.

      Mitä menetettävää mulla on; ihan uteliaisuudesta aion tutustua tuohon mieheen, sen verran mielenkiintoinen tuttavuus. Ikääkin jo ettei ihan haihatteleva poikanen ja käytökseltään todella fiksu, ei mitenkään hyökkäävä. Mä olen ainakin tähän asti nauttinut käymistämme lyhyistä keskusteluista, vaikkemme täysin samalla linjalla asioista ollakaan.

      Hyvää yötä, kaikille!

    • Anonyymi

      josz on näkymätön suuri valta.... ruhoaa cain toisia näkymätrtömäsatri :;S


      hUAK jurru kun ryrröjwn kupoiaa oilin naamaeascoja jne sellaisia

    • Anonyymi

      Mietin tätä hieman pidemmälle ja tulin siihen tulokseen, että turha jatkaa tämän asian miettimistä, koska tuskinpa tässä enää mihinkään treffeille pääsee. Taitaa olla aika ajanut minusta ohi, en vain osaa enää olla miesten kanssa, ottaa kontaktia.. En osaa saada aikaiseksi minkäänlaista sutinaa miesten kanssa, olen täysin pudonnut kelkasta.

    • Anonyymi

      korkeat vakuutusmaksut korkeinta luokkaa joku corevett5e ja ja aina manuliivaihtewisia isouhheiluautoja heh

    • Anonyymi

      ,omis polrsdyo jivvss pöom kpp cvprtvetem luudoss' öikaa vaijtoa jej-

      oikeassti ihmetyttää kun ostin tytöiltä kaupista jotain naamavoidettakin, hyviä tyttäjä.

      superauto joku corvette :D

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tekisin sen kiimaseks :D jne

    • Anonyymi

      Raha, auto, ulkonäkö, pituus, kallon muoto ja leuka. Maustetaan tilanteen mukaan joko työelämässä menestymisellä tai vankilaelämän jännämiesjutuilla.

    • Anonyymi

      Olen oma itseni se riittää tai sitten ei. Jos se ei riitä jatkoa ei tule jos se riittää sitten jatketaan. Toivon että nainen on myös aito eikä esitä mitään ohjelmanumeroita ja esitä jotain toista vain vaikutuksen tehdäkseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe