Minkä ikäisten kanssa olette olleet?

Anonyymi-ap

Mulla nuorin 18v ja vanhin about 39v. Enhän ole rasisti?
-nainen

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole. Miksi haluat tietää?

      • Anonyymi

        Kun aina naisia moititaan ettei muka kelpaa kukaan mies. Tosin sillon kun oli 18v olin 21v ja kun 39v olin 27v. Enemmän kiinnostaa millainen ikähaitari muilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun aina naisia moititaan ettei muka kelpaa kukaan mies. Tosin sillon kun oli 18v olin 21v ja kun 39v olin 27v. Enemmän kiinnostaa millainen ikähaitari muilla?

        Jaa. No nuorempana oli nuorempia, joskus harvoin samanikäisiä, usein hieman vanhempia tai huomattavasti vanhempia. Nyt kiinnostaa vain huomattavasti nuoremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. No nuorempana oli nuorempia, joskus harvoin samanikäisiä, usein hieman vanhempia tai huomattavasti vanhempia. Nyt kiinnostaa vain huomattavasti nuoremmat.

        -mies


    • Ikähaitari olis helpompi ilmottaa suhteessa omaan ikään, ei vain numeroina, kun ne ei kerro mitään ellei raapusta omaa ikäänsä (tuolloin) siihen rinnalla. Niinpä helppo /- n vuotta on kätevä.

      Oma haarukka tuolla metodilla olisi 4/-11

      • Anonyymi

        Pedari! 😯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pedari! 😯

        Mutsis oli. Jos et osaa lukea viestin sisältöä, et ole päässyt edes peruskoulun toiselle luokalle ja siten olet aivan väärässä paikassa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutsis oli. Jos et osaa lukea viestin sisältöä, et ole päässyt edes peruskoulun toiselle luokalle ja siten olet aivan väärässä paikassa.

        Siis suurin ikäero -17v ja 13


    • Anonyymi

      16 vuotiaana panin 24 v naista. 36 vuotiaana panin 17 v naista. Olen pannnut 20 vuotiaana 44 v naista. Se oli armeijan jälkeen kun pääsin siviiliin niin menin baariin juhlimaan niin siinä sellaisen vanhempi nainen silmäili minua. Tultii juttuun ja aikaisin illasta lähdettiin sen luokse. Nuoruuden innolla panin 4 kertaa sitä illan ja yön aikana.

    • Tarkoittaako tämä kysymys nyt mitä aikaväliä? En ole seurustellut minkään ikäisten kanssa reiluun 10 vuoteen.

      • Jos sanoo että nuorin oli 18... Ok mutta olin itse silloin 24, ja tästä on jo 26 vuotta. Ja entäs sitten sen jälkeen vaimo, joka oli seurustelun alussa 25 ja erotessa 38... Tai jotain sellaista. Sen jälkeen oli lyhyt suhde 10 vuotta nuoremman kanssa, eli 33 v oli hän.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos sanoo että nuorin oli 18... Ok mutta olin itse silloin 24, ja tästä on jo 26 vuotta. Ja entäs sitten sen jälkeen vaimo, joka oli seurustelun alussa 25 ja erotessa 38... Tai jotain sellaista. Sen jälkeen oli lyhyt suhde 10 vuotta nuoremman kanssa, eli 33 v oli hän.

        Olet siis ollut 18v, 25v, 38v ja 33v kanssa. Neljän eri naisen kansssa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis ollut 18v, 25v, 38v ja 33v kanssa. Neljän eri naisen kansssa!

        Ei... Vaan kolmen kanssa yhteesä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei... Vaan kolmen kanssa yhteesä.

        Ensimmäinen ja viimeinen oli etäsuhteita, ja kestivät alle vuoden.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei... Vaan kolmen kanssa yhteesä.

        Kolmenkimpassa siis. No mikäs siinä jos tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kolmenkimpassa siis. No mikäs siinä jos tykkää.

        Etkö tajua... Nuo on eri aikakausilta. Kerroihan tuossa minkä ikäinen itse olin kulloisenkin aikana. Et osaa lukea.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Etkö tajua... Nuo on eri aikakausilta. Kerroihan tuossa minkä ikäinen itse olin kulloisenkin aikana. Et osaa lukea.

        Ja kukapa mies, ei tykkäisi olla vaikka 3 naisen kanssa yhtä aikaa? Kysyn vaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja kukapa mies, ei tykkäisi olla vaikka 3 naisen kanssa yhtä aikaa? Kysyn vaan.

        Kovinkaan moni mies ei tykkää olla edes kahden naisen kanssa yhtäaikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovinkaan moni mies ei tykkää olla edes kahden naisen kanssa yhtäaikaa.

        Olis se kiva kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovinkaan moni mies ei tykkää olla edes kahden naisen kanssa yhtäaikaa.

        Tykkääpäs. Kaksi - kolme sopiva. Mutta ei onistu kuin naisten ollessa bi-suuntautuneita/bi-uteliaita. Heteronaiset alkaa hannaamaan.


    • Anonyymi

      Onneksi pääsi jo nuorena muhinoimaan nuorten pimujen kanssa, ennenkuin tantat siihen puuttuivat.

      • Anonyymi

        Molesterin mielihyvä


    • Anonyymi

      Teinivuosina ikähaarukka 16-28. Itse olin aina joko samaa ikää tai nuorempi. Teinivuosien jälkeen nuorin on ollut 19, kun itse olin 21. Ja vanhin on nykyinen, joka on alle 40-vuotias, minua nuorempi. Mutta vanhin ikävuosina, minkä ikäisen kanssa olen ollut ikinä suhteessa.


      -Jasu-

    • Anonyymi

      Nuorin 17v ja vanhin 62v, itse olen 53v

      • Kaikki tämän vuoden aikana. 😅


      • Anonyymi

        Miten tuolla 63v seisoi?
        Nimim.utelias


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuolla 63v seisoi?
        Nimim.utelias

        Nykyään on pillerit sitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on pillerit sitä varten.

        Joillain kyllä seisoo ilman pillereitäkin. Vielä paljon vanhempana kuin 63v


    • Anonyymi

      kakan värinen silimä kuin joku waalu sininwn pweau kkkaaa saininwn hwhwhwh

    • Anonyymi

      Viisi vuotta nuorempi ja hieman reilu yksitoista vuotta vanhempi

    • Anonyymi

      rm rfrd ,ioxs mo,o' lsolodxs msododys. rlxdolikååaeostamo9-

      Mutta hausxka juttu kun säikäytin veljeä, kun musxta takki oven pielessä ei yhuomjannut minua laiknkaan ku joo musxta nato-juttu takki... säikäytin sanomalle heippa:D

    • Anonyymi

      Mjaa, kai kokemukset ovat iältään väliltä 19-52 vuotta.
      Historian kirjoihin päässeitä.

      AV

    • Anonyymi

      No onhan sitä tähän ikään jo monen ikäistä mahtunut, mutta yli nelikymppistä en ole kokeillut.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että toivon mukaan tuo yli nelikymppinen tulee joskus kokeiltu. Täytyy vaan odottaa, että tuo nyt 35 vuotias mieheni täyttää 40.


    • Anonyymi

      33 v vanhin. Edellinen tinder nainen jota panin oli 26 vuotias.

    • Lasten äiti taisi olla nuorin...oisko hän 4-5 vuotta nuorempi, sitten vanhin oli ehkä saman verran vanhempi, minkä kanssa on tullut kokeiltua...ehkä jopa 6 vuotta vanhempi.

      Itse ehkä kuitenkin oon kiinnostuneempi mua vanhemmista. Jotenkin mua sykähdyttää enemmän sellainen elämänkokemus kuin esimerkiksi ulkoiset seikat....varmaan nykyinen oma elämä vaikuttaa tähänkin haarukkaan enempi. 🤔
      Ei ole hinkua saada draamaqueenia, vaan aikuinen ihminen, joka osaa ottaa lunkimmin. 😁

    • Anonyymi

      Kolme vuotta vanhemman ja kaksi vuotta nuoremman, siltä väliltä eli aina sopivan ikäisen kanssa.

    • Anonyymi

      tarkoitat siis sillee....niin kuin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe