Täällä paheksutaan niitä jotka laittautuu hyvin mutta ENSIVAIKUTELMAN VOI TEHDÄ VAIN KERRAN, ei enää toista kertaa.
Tästä syystä meikkaan ja pukeudun seksikkäästi kun menen jätehuoneeseen viemään roskat koska se oikea (kyllä, joka lumoutuu minusta) voi tulla vaikka matkalla sinne vastaan. Olen jo tavannut käytävässä/matkalla jätehuoneeseen kymmenisen nuorta miestä tästä talosta. Ja lähes kaikki ovat osoittaneet voimakkaasti kinnostustaan. Naisystäväni sanoi että jo ihan siksi voisi muuttaa tähän kerrostaloon koska täällä on niin paljon hyvännäkösiä miehiä.
TYÖHAASTATTELUT. Miten ihmeessä naappaatte työpaikat ja etenette uralla jollette edes ulkonäköön panosta?
YSTÄVÄT eikö ole kohteliasta olla heidän seurassaan hyväntuoksuinen ja huoliteltu jos heistä välitätte?
Ps. Missä naisasialuuseri, kaipaan häntä
Ulkonäkö on TÄRKEÄ
171
1160
Vastaukset
- Anonyymi
Mmm, minulle riittää että pukeutuu puhtaisiin ja huolehtii hygieniastaan ja sen verran kropastaan muutenkin, että hoitaa sairauksiaan, mikäli niitä on. Olipa kyse hampaista, ihosta tai muusta elimellisestä. Hällä väliä asenne omaa terveyttä kohtaan, mihin hygieniakin lukeutuu kyllä tökkää ikävästi.
Mutta noin muuten minua ei kiinnosta tietynlainen pukeutuminen tai habitus, ulkonäön ääressä pyöriminen. Edes kumppanin kohdalla. Tykkään kun tykkään suihkupuhtaana. Tai olen tykkäämättä ja siihen ei auta mikään kuorruttelu, jos en tykkää.
-Jasu- - Anonyymi
Ei ole jäänyt miehet tai työpaikat saamatta, vaikkei ulkonäön tärkeyttä korostakaan joka yhteydessä 🙄
- Anonyymi
Erikoista postia oot hakenut jos ihan naamarajat olisi voineet ratkaista. Kuulostaa enemmän siltä, että siirryit toiseen ketjuun jurnuttamaan jostain pinnallisesta ulkonäköasiasta kun totuuttasi häiritsin oikeilla faktoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoista postia oot hakenut jos ihan naamarajat olisi voineet ratkaista. Kuulostaa enemmän siltä, että siirryit toiseen ketjuun jurnuttamaan jostain pinnallisesta ulkonäköasiasta kun totuuttasi häiritsin oikeilla faktoilla
Meneeköhän sinulla nyt puurot ja vellit sekaisin? En tiedä yhtään, mihin faktoihin viittaat.
- Anonyymi
Entä jos ensivaikutelma on täysin väärä?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Sillon kannattaa hankkia aitovagina eikä keinovakinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillon kannattaa hankkia aitovagina eikä keinovakinaa
Oman kokemukseni mukaan ihmisten antamissa ensivaikutelmissa on huomattavasti suurempi todennäköisyys harhaan.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan ihmisten antamissa ensivaikutelmissa on huomattavasti suurempi todennäköisyys harhaan.
-keinovaginamies-Jep mut kukaan ei ikinä pariutus jollei sulkia pörhisteltäisi. Jos ois ruma ja tympeä niin ei se parisuhteeseen johda. Pitää antaa se PARAS itsestään. Sitten saa suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep mut kukaan ei ikinä pariutus jollei sulkia pörhisteltäisi. Jos ois ruma ja tympeä niin ei se parisuhteeseen johda. Pitää antaa se PARAS itsestään. Sitten saa suhteen.
Eli sillä, mitä löytyy korvien välistä, ei ole mitään merkitystä, kunhan on tyrkkyperse, tyrkkytissit, mahdollisimman vähän kangasta päällä, ja lärvi maalattu niin suuresti, että Michelangelokin olisi maalien määrästä kateellinen vai? Siis sellainen, jolloin ohikulkiessa jokainen kaksilahkeinen tämän iästä viis kuolaa leuka roikkuen perään?
Hyi helvetti, sanon minä. En todellakaan ole kateellinen, mutta jos itse olisin mies, mitä en ole, niin kuvatun kaltaisesta, jollainen ap:kin todennäköisesti on, ei olisi muuhun kuin runkkumatskuksi, tai hetken huviksi. Sulla ei sitten ap taida olla lainkaan itsetuntoa, kun et uskalla mennä ilman täyttä tällinkiä viemään niitä roskia. Se vaatii sen sijaan enemmän itsetuntoa kulkea meikittä pieruverkkareissa kylillä. Toki puhtaana, ja hygieniasta huolehtien.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sillä, mitä löytyy korvien välistä, ei ole mitään merkitystä, kunhan on tyrkkyperse, tyrkkytissit, mahdollisimman vähän kangasta päällä, ja lärvi maalattu niin suuresti, että Michelangelokin olisi maalien määrästä kateellinen vai? Siis sellainen, jolloin ohikulkiessa jokainen kaksilahkeinen tämän iästä viis kuolaa leuka roikkuen perään?
Hyi helvetti, sanon minä. En todellakaan ole kateellinen, mutta jos itse olisin mies, mitä en ole, niin kuvatun kaltaisesta, jollainen ap:kin todennäköisesti on, ei olisi muuhun kuin runkkumatskuksi, tai hetken huviksi. Sulla ei sitten ap taida olla lainkaan itsetuntoa, kun et uskalla mennä ilman täyttä tällinkiä viemään niitä roskia. Se vaatii sen sijaan enemmän itsetuntoa kulkea meikittä pieruverkkareissa kylillä. Toki puhtaana, ja hygieniasta huolehtien.
SivustaJo sana "pieruverkkarit" kertoo millaista arki on sinun kanssasi..ei millään pahalla.
Kyllä laadukkaat kaupunkikaismiehet yhtälailla kun naiset, niin todellakin vaatii,että nainen pukeutuu siististi ja nätisti ihan kotonakin ja on esim kynnet siistit ja lakatut ja hiukset puhtaat ja tyylikkäät.
Laitettu nainen saa kyllä huomiota joka paikassa, varmaan muista syistä lähinnä sitten riippuu, että onko tyttöystäväksi sopiva.
Itse kuljen sekä että, laitettuna tai en, mutta siisteissä ja laadukkaissa vaatteissa aina, joten kyllä tiedän. Miesystävän kanssa en todellakaan missään pieruverkkareissa kulje enkä sellaisia käytä edes omissa oloissani,yök.
Mitä tuo hyvistely epäsiisteillä vaatteilla ja toisten naisten haukkuminen sulle oikein merkitsee?
Voit ihan pitää ne miehet, joihin sun tyyli vetoaa eikä sulla ole IKINÄ tsänssejä niihin parempiin, joten ihan turhaan mustamaalaat ja haukut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOlen hyvin asiallisen näköinen, en huorahtava vaikka meikkaankin ja vaatteet tarkkaan valitsen. Ulkonäkö on käyntikortti millä pääsee eteenpäin menestyksekkäästi. Vasta kun on päässyt eteenpäin arvioidaan älykkyyttä. Yleensä hyvännäköiset ovat älykkäämpiä koska ymmärtävät hyödyntää ulkonäön "käyntikorttina". Täysin syytön siihen olen että minulla täydellisen muotoinen kroppa ja täydelliset kasvot. Se helpottaa elämää. Onneksi täällä Helsingissä muutkin laittautuvat kuin minä. Siitä voisi poliisi alkaa sakottamaan jos joltain puuttuu poskipuna ja ripsiväri. Vaadin muilta vain sitä mitä vaadin itseltäni: täydellisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin asiallisen näköinen, en huorahtava vaikka meikkaankin ja vaatteet tarkkaan valitsen. Ulkonäkö on käyntikortti millä pääsee eteenpäin menestyksekkäästi. Vasta kun on päässyt eteenpäin arvioidaan älykkyyttä. Yleensä hyvännäköiset ovat älykkäämpiä koska ymmärtävät hyödyntää ulkonäön "käyntikorttina". Täysin syytön siihen olen että minulla täydellisen muotoinen kroppa ja täydelliset kasvot. Se helpottaa elämää. Onneksi täällä Helsingissä muutkin laittautuvat kuin minä. Siitä voisi poliisi alkaa sakottamaan jos joltain puuttuu poskipuna ja ripsiväri. Vaadin muilta vain sitä mitä vaadin itseltäni: täydellisyyttä.
Ei vaadi poliisi Helsingissä meikkiä. Olen kulkenut sielläkin ilman meikkiä. Ja huomiota olen saanut kokp ikäni. Taitaa sulla olla puhe siitä mistä puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaEt sinä kyllä kovin hyväitsetuntoiselta vaikuta kun vertaat itseäsi johonkin miespuolisen luomaan karikatyyriin🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hyvin asiallisen näköinen, en huorahtava vaikka meikkaankin ja vaatteet tarkkaan valitsen. Ulkonäkö on käyntikortti millä pääsee eteenpäin menestyksekkäästi. Vasta kun on päässyt eteenpäin arvioidaan älykkyyttä. Yleensä hyvännäköiset ovat älykkäämpiä koska ymmärtävät hyödyntää ulkonäön "käyntikorttina". Täysin syytön siihen olen että minulla täydellisen muotoinen kroppa ja täydelliset kasvot. Se helpottaa elämää. Onneksi täällä Helsingissä muutkin laittautuvat kuin minä. Siitä voisi poliisi alkaa sakottamaan jos joltain puuttuu poskipuna ja ripsiväri. Vaadin muilta vain sitä mitä vaadin itseltäni: täydellisyyttä.
” Onneksi täällä Helsingissä muutkin laittautuvat kuin minä. Siitä voisi poliisi alkaa sakottamaan jos joltain puuttuu poskipuna ja ripsiväri. Vaadin muilta vain sitä mitä vaadin itseltäni: täydellisyyttä.” mies hesasta kertoo meille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaadi poliisi Helsingissä meikkiä. Olen kulkenut sielläkin ilman meikkiä. Ja huomiota olen saanut kokp ikäni. Taitaa sulla olla puhe siitä mistä puute.
Sä siis ihan aidosti tappelet jonkun anonyymin naiseksi olettamasi trollin kanssa jostain ulkonäköön ja huomion liittyvästä asiasta? Sori, mutta how low can u go. Ei tämä netin karikatyyri ole kukaan sun tuttusi, luovuta jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä kyllä kovin hyväitsetuntoiselta vaikuta kun vertaat itseäsi johonkin miespuolisen luomaan karikatyyriin🤭
Kunhan heitän vettä myllyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaSe koira älähtää..
Ei tarvitse näyttää halvalta seksikkäissä vaatteissa. Se on ihan tyylitajusta kiinni.
- Anonyymi
mutta joopajoo ei tule vilpinen olo jos nyukkuu joku naton maastotakki-musta toppaus päällä, aamutuimaankin voi jo herätä lämmöstä.
- Anonyymi
Sinun ainoa kontakti naisiin taitaa olla mies juurikin yhteisellä jäteastialla kerrostalon pihalla. Onko muuten kovinkin läheinen aihe muussakin mielessä? Mulle ei, mutta suvaitsevaisena ihmisenä ymmärrän kyllä fiksaatioita noin harmittomassa muodossa
- Anonyymi
Tää oli hyvä 😂
- Anonyymi
milliersssa pm pöös boöåpomrm pöpyoös. ,iyys ro ''to,,'osderm ö',,om liom kpli msypm ysllp joo.
- Anonyymi
Olen miettinyt, miten ihmeessä ihmiset ovat voineet suudella yli 200-300 vuotta sitten, kun hammasharjoja ja -tahnoja ei ollut. 🤢🤢🤢
Puhdistivatko he hampaansa jollain minttu- tai eukalyptustöhnällä ja sammalella? 😵💫 Mitä jos sellaisia ei kasvanut takapihalla? Kuinka kukaan pystyi suutelemaan ketään? 😝
🦄- Anonyymi
Kyllä hampaita on puhdistettu kaikenlaisilla harjoilla ja aineilla jo iät ja ajat.
Yksinkertaisin on pajusta leikattu pätkä jonka toinen pää rispataan hajalle, niin siitä tulee semmoinen tuppoharja jolla sitten hampaita harjattiin. Pajun säikeethän ovat hyvin sitkeitä.
Sitten esim neilikan pureskelu oli vanha konsti jolla paranettiin suuhygieniaa.
Kyllä ihmiset vanhaan aikaan varmaan tajusivat, että hampaita kannattaa huoltaa, että hampaat pysyy suussa mahdillisimman pitkään. Myös ruokavalio oli paljon terveellisempi, esim sokeria ei juuriksan käytetty, se oli ylellisyystarvike, joten hampaatkin pysyi paremmassa kunnossa.
Yleisrsti olen lukenut, että hygienia oli jopa suurissa palatseissa todella puutteellista, esim Versaillesissa ihan sitä itseään oitkin käytäviä muissa osissa kun kuninkaan tiloissa. Versaillesissa asui suuri määrä ihmisiä vierailijoita, hoviväkeä ja palvelijoita eikä siivousväkeä ollut taroeeksinpitämään kokonpslatsi jatkuvasti ouhtaana.
Tämän luinn jostain vanhasta otteesta missä englantilaiset diplomaatit kertiivat vierailustaan Versaillesissa 1600 tai 1700-luvulla en muista kumpi aika se oli.
Eli ihmiset kaikki haisivat niin pahalta ja joka paikassa kaduilla löyhkä oli ihan hirveä, ettei siihen kiinnittänyt huomiota:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hampaita on puhdistettu kaikenlaisilla harjoilla ja aineilla jo iät ja ajat.
Yksinkertaisin on pajusta leikattu pätkä jonka toinen pää rispataan hajalle, niin siitä tulee semmoinen tuppoharja jolla sitten hampaita harjattiin. Pajun säikeethän ovat hyvin sitkeitä.
Sitten esim neilikan pureskelu oli vanha konsti jolla paranettiin suuhygieniaa.
Kyllä ihmiset vanhaan aikaan varmaan tajusivat, että hampaita kannattaa huoltaa, että hampaat pysyy suussa mahdillisimman pitkään. Myös ruokavalio oli paljon terveellisempi, esim sokeria ei juuriksan käytetty, se oli ylellisyystarvike, joten hampaatkin pysyi paremmassa kunnossa.
Yleisrsti olen lukenut, että hygienia oli jopa suurissa palatseissa todella puutteellista, esim Versaillesissa ihan sitä itseään oitkin käytäviä muissa osissa kun kuninkaan tiloissa. Versaillesissa asui suuri määrä ihmisiä vierailijoita, hoviväkeä ja palvelijoita eikä siivousväkeä ollut taroeeksinpitämään kokonpslatsi jatkuvasti ouhtaana.
Tämän luinn jostain vanhasta otteesta missä englantilaiset diplomaatit kertiivat vierailustaan Versaillesissa 1600 tai 1700-luvulla en muista kumpi aika se oli.
Eli ihmiset kaikki haisivat niin pahalta ja joka paikassa kaduilla löyhkä oli ihan hirveä, ettei siihen kiinnittänyt huomiota:)Mukava kuulla. Olen säälinyt menneisyyyden hammasharjattomia ihmisiä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla. Olen säälinyt menneisyyyden hammasharjattomia ihmisiä.
🦄Menneisyyden ihmiset eivät olleet mitään idiootteja:))
Ennemminkin nykyihmisiä vaivaa älyllinen ja ilmaisullinen degeneraatio, mistään kädentaidoista nyt puhumattakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menneisyyden ihmiset eivät olleet mitään idiootteja:))
Ennemminkin nykyihmisiä vaivaa älyllinen ja ilmaisullinen degeneraatio, mistään kädentaidoista nyt puhumattakaan.Minulle on kerrottu myös, että hammastahnojen sisältämä fluori olisi ihmisille (vaikkakaan ei hampaille) äärimmäisen haitallista. En voi arvioida väitteen paikkansapitävyyttä.
Pajunoksa voisi olla askel luonnonkosmetiikan suuntaan. Mutta en voisi käyttää sitä ilman (mahdollisesti fluoritonta) hammastahnaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on kerrottu myös, että hammastahnojen sisältämä fluori olisi ihmisille (vaikkakaan ei hampaille) äärimmäisen haitallista. En voi arvioida väitteen paikkansapitävyyttä.
Pajunoksa voisi olla askel luonnonkosmetiikan suuntaan. Mutta en voisi käyttää sitä ilman (mahdollisesti fluoritonta) hammastahnaa.
🦄Kyllä se on hirveä myrkky, katsoppa wikipediasta.
Itse en käytä fluorihammastahnaa, koska se rikkoo suupieleni.
- Anonyymi
Minä en ikinä paheksu sitä että tyttö laittautuu haluttavaksi. Roskienvientikeikan yhteydessä siinä kyllä olisi minua suuresti hämmentävää kontrastia, mutta uskon että esim koipi-reidet (paljaat) siltikin ottaisi huomioni halutulla tavalla.
Tyttö voi tehdä "ensivaikutelman" joka ikinen kerta, milloin vain, aina. Jos mies edes huomaa verkkareissa roskia kuskaavan tytön niin hän ei jää muistiin. Sen sijaan, esimerkiksi koipi-reidet (paljaat) jäävät muistiin, lähes lähtemättömästi.
Vanha nainen (kurppa tai vielä vanhempi) puolestaan on aina yksiselitteisesti pelottava kun on laittautunut, on silloin kuin tyrkyllä. Grotesque.- Anonyymi
Tätä just tarkoitan. Kun ovat kerran nähneet mut MUISTAVAT. Jos oisin joku nuhruliisa niin tuskin silmä lepäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä just tarkoitan. Kun ovat kerran nähneet mut MUISTAVAT. Jos oisin joku nuhruliisa niin tuskin silmä lepäis.
Nyt on yskä ymmärretty.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on yskä ymmärretty.
🦄Mutta paljas pinta ei ole arvokkaan näköistä. Huomiota voi herättää konservatiivisellakin olemuksella (jolloin ei näytä epäarvokkaalta), kunhan näky on kaunis.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on yskä ymmärretty.
🦄Voin sanoa vielä että kun vien roskat joudun kulkemaan vilkasliikenteistä katua pitkin muutaman metrin, noin 10 metriä eli olen sen kokoajan "suurennuslasin alla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa vielä että kun vien roskat joudun kulkemaan vilkasliikenteistä katua pitkin muutaman metrin, noin 10 metriä eli olen sen kokoajan "suurennuslasin alla".
Roskienvientireissu tässä keskustelussa on kärjistystä. En aio kommentoida sitä.
Merkitystä on tilanteilla, joissa ulkonäkö kantaa valtaa. Se, onko roskienvientireissu tällainen tilanne, riippuu muista tekijöistä, joita emme ole tuoneet esille keskustelussa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskienvientireissu tässä keskustelussa on kärjistystä. En aio kommentoida sitä.
Merkitystä on tilanteilla, joissa ulkonäkö kantaa valtaa. Se, onko roskienvientireissu tällainen tilanne, riippuu muista tekijöistä, joita emme ole tuoneet esille keskustelussa.
🦄No kylläpä on taas analyyttinen keskustelu miestrollin kanssa, mutta kyllähän sen tietää mitä teatteria toiset vetää ”hyvällä tahdolla”😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa vielä että kun vien roskat joudun kulkemaan vilkasliikenteistä katua pitkin muutaman metrin, noin 10 metriä eli olen sen kokoajan "suurennuslasin alla".
Muuta mies landelle ei ole enää ko ongelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kylläpä on taas analyyttinen keskustelu miestrollin kanssa, mutta kyllähän sen tietää mitä teatteria toiset vetää ”hyvällä tahdolla”😉
Kiitos muistutuksesta, mutta etkö pidä minua teatterihahmona?
🦄
- Anonyymi
Aikamoisen naurettavaa tälläytyä roskisreissulle. Itse en ole pätkän vertaa myöskään kiinnostunut saman talon miehistä, se olisi katastrofi, heistähän voi tulla mitä pahin riesa. Tosin kuin sinä minä en mieti miten saisin miehiltä huomiota, vaan miten välttyisin miesten huomiolta, ja pystyisin rauhassa olemaan, se on minulle huomattavasti vaikeampaa niin päin. Vaikka en laita itseäni juurikaan, ja tällä en tarkoita, että haisisin pahalle ja kuljen risaisissa vaatteissa, niin miehet silti osoittavat suosiotaan. Jotkut kivasti ja tyylikkäästi, jotkut ei.
Työhaastatteluissa olen käyttänyt hienoisen asteen verran asiallisempia vaatteita kuin normaalisti työpaikalla. Etenen taidoilla, en vaatetuksella.
Ystävieni kanssa pitää olla hajuton. Tämä on muuten ohjeistettu myös työpaikan seinällä, ei käytetä hajusteita, eikä haisevaa pyykinpesuainetta.- Anonyymi
En koita saada miesten huomiota. Saan sitä ihan tekemättä mitään. Se on kohteliasta pukeutua kiima-asuun kun vie roskat. Jos joku pukeutuu harmaisiin pieruverkkareihin kenelle siitä on iloa, häh?
Aina pitää jakaa hyvää. Olkoon vaikka hyvä ulkonäkö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koita saada miesten huomiota. Saan sitä ihan tekemättä mitään. Se on kohteliasta pukeutua kiima-asuun kun vie roskat. Jos joku pukeutuu harmaisiin pieruverkkareihin kenelle siitä on iloa, häh?
Aina pitää jakaa hyvää. Olkoon vaikka hyvä ulkonäkö.on muitakin kanssaihmisiä, eikä ainoastaan miehet, itse katson aina ihmisen
siisteyden, siistin pukeutumisen ensimmäisenä, huolimattoman näköiseen en välitä tutustuakaan, oli sitten nainen tai mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina pitää jakaa hyvää. Olkoon vaikka hyvä ulkonäkö.Nää sun kirjoitukset mies on niin selkeästi jostain omasta toivemaailmasta käsin, että joku laittautuisi sinua tai ylipäätään miehiä varten roskisreissulle. Itse en suosittele mitään muuta kuin maantieharmaata mikäli ei halua ylimääräistä huomiota just tommosilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää sun kirjoitukset mies on niin selkeästi jostain omasta toivemaailmasta käsin, että joku laittautuisi sinua tai ylipäätään miehiä varten roskisreissulle. Itse en suosittele mitään muuta kuin maantieharmaata mikäli ei halua ylimääräistä huomiota just tommosilta
Tapaan roskisreissun aikana keskimäärin 10 ihmistä (kuten kirjotin, matka sinne menee vilkasliikenteistä katua pitkin). Ja olen yhä nainen. Toivottavasti te maalaisetkin ymmärtätte että Helsingissä ihmisiä.
- Anonyymi
katso visidis, pyloluyth badrracaua auto burn-outs: https://www.youtube.com/watch?v=5bgE0VoT9PM
- Anonyymi
Mistä nyt sitten itse kukakin tykkään. Huoliteltu voi helposti olla laittautumattakin.
Työhaastatteluun ei kannata liikaa laittautua, ellei se itse työ nyt juuri sitä asiaa vaadi. Antaa huonon kuvan valtaosassa paikoista, jos on liian pyntätty. Itse ole saanut jokikisen duunin, jota olen hakenut. Yhtäkään en olisi saanut, jos olisin ollut liian laittautunut työhaastatteluun. Olisi antanut aivan väärän kuvan ja minun ei olisi katsottu sopivan.
Sinun hyvä tuoksusi, voi olla monen muun mielestä karsea lemu.- Anonyymi
P.S. Meillä on toimistolla ylimääräiset hajusteet kielletty. Dödöt on ok, mutta itselleni on esim. ollut kerran liian tuoksuvaa muotovaahtoa hiuksissa ja siitä tuli sanomista.
- Anonyymi
Pynttääminen ja "pynttääminen" ovat kaksi eri asiaa. Kun laittautuminen on tyylikästä, ei voi olla ylipukeutunut.
Esimerkiksi huulipunan värillä on väliä. Sano minulle yksikin kodin ulkopuolinen tilaisuus, jossa neutraalin sävyinen punaruskea tai ei-kovin-kirkas marjapuuron värinen puna voisi herättää pahennusta. Sellaisia tilaisuuksia ei ole.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pynttääminen ja "pynttääminen" ovat kaksi eri asiaa. Kun laittautuminen on tyylikästä, ei voi olla ylipukeutunut.
Esimerkiksi huulipunan värillä on väliä. Sano minulle yksikin kodin ulkopuolinen tilaisuus, jossa neutraalin sävyinen punaruskea tai ei-kovin-kirkas marjapuuron värinen puna voisi herättää pahennusta. Sellaisia tilaisuuksia ei ole.
🦄Minä puhuinkin nimenomaan pynttäämisestä eli ylipukeutumisesta ja ylilaittamisesta. En olis odottanut sinun vetävän aiheesta hernettä käkättimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhuinkin nimenomaan pynttäämisestä eli ylipukeutumisesta ja ylilaittamisesta. En olis odottanut sinun vetävän aiheesta hernettä käkättimeen.
Minä taas väitän, ettei ole mahdollista laittautua liikaa, jos sen tekee arvokkaalla tavalla.
Nenässäni ei ole hernettä, mutta halusin kertoa mielipiteeni.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas väitän, ettei ole mahdollista laittautua liikaa, jos sen tekee arvokkaalla tavalla.
Nenässäni ei ole hernettä, mutta halusin kertoa mielipiteeni.
🦄Väitä vapaasti. Liikaa on erittäin helppo laittautua ja siinä ei ole mitään edes etäisesti arvokkaalta vaikuttavaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitä vapaasti. Liikaa on erittäin helppo laittautua ja siinä ei ole mitään edes etäisesti arvokkaalta vaikuttavaakaan.
Noin puhuvat yleensä ihmiset, jotka eivät ymmärrä mitään eri tyyleistä. En sano että sinä olisit sellainen.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Meillä on toimistolla ylimääräiset hajusteet kielletty. Dödöt on ok, mutta itselleni on esim. ollut kerran liian tuoksuvaa muotovaahtoa hiuksissa ja siitä tuli sanomista.
Kiva fasistimeininki..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva fasistimeininki..
En voisi elää, jos hiuksiin ei saisi laittaa mitään. 😵
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Mielestäni ihminen joksa on sairaalloisen yliherkkä kaikelle, voisi pysyä itse etätöissä. Stressaava työkaveri.
Ymmärrän kyllä, että jos on vaikka vahingossa laittanut liikaa tuoksua niin se on vähän ikävää vaikka julkisissa, mutta vahinkoja sattuu.
Kyllä aikuisen ihmisen nyt pitää jotain kestää ilman että alkaa naamanvääntely, ei se ole ihan kohteliasta. Pieni tuoksahdus mitä vain kuuluu mielestäni tavalliseen elämään.
Itselläni on ns hajuvesinenä ja tarkka hajuaisti ja olen myös erityisherkkä ja aniharvoin kukaan tuoksuu minusta kovinkaan voimakkaasti. Ihmiset tuoksuvat tai haisevat ohimennessään joltain lähes aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Vaihda vaan hattuu!
- Anonyymi
kween oli huak kun Volvo, auto Amazon, tulin kztxzxtukesta meni lämi v<nh< kyllä mutta piti otta käynnixztyskaapeileita toisesta Volvozx< 740-volleszta zxähkää' jotta Amani käyunnixtyypi :D
- Anonyymi
Voisiko joku selittää miksi ihmiset suutelevat kielareita, matkivatko syöttävää lintuemoa vai onko tuosta jotain muuta hyötyä:)
AV- Anonyymi
Kielisuudelma kuuluu sarjaan "asioita, joita on mahdoton selittää ihmiselle, joka ei niistä tykkää".
- Anonyymi
Siinä saa orgasmin jos sen osaa
- Anonyymi
Katselin Top Gunia ensi kerran sitten 80-luvun ja suorastaan ulvoin naurusta, kun siinä tuli kunnon kielarikohtauksia joissa ei oltu kuvakulmissa säästelty.
Plus Tom Cruise oli huomattavasti pienikokoisempi kuin vastanäyttelijänainen..
Ihana, normaali kasarifiilis!
- Anonyymi
Mutta voi tehdä toide, kolmannen, neljännen ja niin eespäin vaikutelman. Mikään ei lopulta ole juuri hauskempaa, kuin rikkoa ihmisten mielikuvia.
- Anonyymi
Kun on jonkun käsityksen saanu kuten vaikka "toi on pantavan näköinen" niin kyl se sit jää. Miehet hihkuu onnesta kun näkee toistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on jonkun käsityksen saanu kuten vaikka "toi on pantavan näköinen" niin kyl se sit jää. Miehet hihkuu onnesta kun näkee toistamiseen.
Eipä jää. Ei sinne päinkään. Se kääntyy hetkessä aivan totaalisesti ympäri, jos niin halutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole huvittavampaa, kun ne yhtäkkiset mielenmuutokset. Kun kuljet ensiksi löysemmissä kuteissa, jotka saa rintavan herkkupepun näyttämään kymmenen kiloa todellista lihavammalta ja sitten tuletkin joku päivä paikalla tyköistuvassa paidassa ja herkkupepun lempifarkuissa. Koomista.
- Anonyymi
Kyllä. Ihmisten mielikuvien nyrjäyttäminen on hauskaa. Se on myös erinomaisen terveellistä niille, joilla on tollasia fakkiintuneita mielikuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ihmisten mielikuvien nyrjäyttäminen on hauskaa. Se on myös erinomaisen terveellistä niille, joilla on tollasia fakkiintuneita mielikuvia.
Kannatetaan. Sekä fyysisellä että mentaalisella tasolla!
Mutta likaiselta haisevista ihmisistä minä en pidä. Siitä voi yllättää vain parempaan suuntaan.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, joka on joskus vaikka laihduttanut, voi todeta kuvitelmasi aivan totaalisen vääräksi. Miesten mielipide vaihtuu ihan nips naps ja huis hais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen, joka on joskus vaikka laihduttanut, voi todeta kuvitelmasi aivan totaalisen vääräksi. Miesten mielipide vaihtuu ihan nips naps ja huis hais.
Ja siitä on kaikki kiinni! 🤦♀️Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä jää. Ei sinne päinkään. Se kääntyy hetkessä aivan totaalisesti ympäri, jos niin halutaan.
No voi juku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siitä on kaikki kiinni! 🤦♀️Sivusta
Aloittajalla ilmeiseti on. Vaan mitä sä siitä mulle facepalmaat? Faktat ovat faktoja, olivat tärkeitä tai ei.
- Anonyymi
Sinä taidat olla ihminen joka ei mene ensitapaamisella sänkyyn ja siitä parisuhteeseen? Jos löydät sen oikean et halua olla ilman häntä. Parisuhteeni jopa avioliittoni alkanut noin että suoraan yhteen asumaan. Eikä ole mitään lyhyitä suhteita ollut vaan nykyinenkin 13v. En tiedä oletko edes seksiä ikinä saanut jos tuollainen himmailija olet.
No minun mielestä jokainen saa pitää tärkeänä mitä asioita vaan. 😊👌
Ulkonäkö on yksi niistä. Eikun vaan pitämään siitä huolta, jos se on tärkeä. 😊
Itse olen taas tässä huomannut hiljattain, että sellainen kaikenlainen hyvyys muita ihmisiä kohtaan on ihan törkeen tärkeää. Mä irl oon tosi hyvä ihminen. Jeesailen vähän kaikkia ihmisiä, sen mitä kerkeen. Minusta se on vaan niin luontevaa, varmaan kuin hyvää ulkonäköä arvostavan mielestä nenän puuterointi roskapussinheittokeikalle. 😊
Sitten kun itsellä ei ihan kaikki olekaan reilassa, näistä jo autetuista ihmisistä tuleekin todella tärkeitä. Jokainen koettaa jotain jeesiä, jos ei muuta niin kuuntelee.
On vaan hyvä, jos jotain pitää tärkeänä ja pysyy siinä mikä on luontevaa pitää tärkeänä. 😊👌
Nallista en tiedä mitään...ei ole kukaan enää ehdotellut naisten keittämisillä? Oisko joutunut suljetulle? 🤔- Anonyymi
"Itse olen taas tässä huomannut hiljattain, että sellainen kaikenlainen hyvyys muita ihmisiä kohtaan on ihan törkeen tärkeää. Mä irl oon tosi hyvä ihminen. Jeesailen vähän kaikkia ihmisiä, sen mitä kerkeen. Minusta se on vaan niin luontevaa, varmaan kuin hyvää ulkonäköä arvostavan mielestä nenän puuterointi roskapussinheittokeikalle. 😊"
Tämä oli kauniisti sanottu. 😍 Hyvyys on ihanaa sekä annettuna että vastaanotettuna. 😊
🦄 Anonyymi kirjoitti:
"Itse olen taas tässä huomannut hiljattain, että sellainen kaikenlainen hyvyys muita ihmisiä kohtaan on ihan törkeen tärkeää. Mä irl oon tosi hyvä ihminen. Jeesailen vähän kaikkia ihmisiä, sen mitä kerkeen. Minusta se on vaan niin luontevaa, varmaan kuin hyvää ulkonäköä arvostavan mielestä nenän puuterointi roskapussinheittokeikalle. 😊"
Tämä oli kauniisti sanottu. 😍 Hyvyys on ihanaa sekä annettuna että vastaanotettuna. 😊
🦄Juuh... ja ei se sitä sulje pois, etteikö voisi silti pitää hyvää huolta myös ulkonäöstäänkin. 😊👌
Mutta kyllä oikea hyvyys pukeekin hyvin. Aito välittävä ja vilpitön hymy on paras meikki, minkä mä tiedän. 😊👌
- Anonyymi
Mummielestä kaiken tärkeempää on se, ettei lakalassa oo niiku tahroi. Tahrat nimittäin on materiaa, ja suhteellisuusteorian mukaan materia tai signaali ei voi ylittää valonnopeutta. Nopeeta ja laajaa avaruusmatkaa ei siis voi tehä, jossei lakala oo ihan puhlas.
Niet sei oo vaan vaikutusseikka. Me nimittäin kyöpelit käylään juttelemassa, herkkutee´eilemässä ja herkkukorppuilemassa snadien vihreiden miesten kans ihan kaukasissa kalakseis, mihin valonnopeus on ihan kökkö. Terv. Kyöpeli 👻- Anonyymi
Samaa miältä tällä kertaa, köli raapii rantakivikkohon kun uitetahan paattia liika matalas veres iliman perämiästä ja taivahanrannas näkyy jo myrskypiliviä :)
- Anonyymi
Jotkut on kauniita ilman meikkiä ja hirveää puunaamista. Kyllä sille miehelle jossain vaiheessa paljastuu sun todellinen ulkonäkö. Parempi ennen kuin myöhään.
- Anonyymi
Kun vaatteeni riidutaan näkee vielä jotain taivaallisempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun vaatteeni riidutaan näkee vielä jotain taivaallisempaa
Roskis reissu alasti. On varmaan mieleen jäävä ensivaikutelma kyllä..
- Anonyymi
ampuma-aszeiden kielto poliiszeille ja metsäsäjille.... ja naamarasoven käyttö voite3iden käyttöö kielto mihieltä kosmeteolokoi.-liikkeissin
Joo aseiden piostaminen metsästäjiltä kannatan ruudin pienentämistä.- Anonyymi
Vaikutat kyllä oikein ruudinkeksijältä
Ulkonäköön voi panostaa niin monella eri tavalla. Terveelliset elämäntavat näkyvät ihossa ja hiuksissa. Kun näin Greta Thunbergin halusin näyttää itsekin mahdollisimman gretamaiselta. Ajat muuttuvat ja naiset myös. Enää ei pelkkä meikki riitä, pitää olla myös omia ajatuksia.
https://youtu.be/BR4yQFZK9YM- Anonyymi
Tää on niin totta ja hyvä niin💪
#GirlsCanDoAnything
- Anonyymi
"pukeudun seksikkäästi kun menen jätehuoneeseen"
Et ole tosissasi 😂😂😂
- Sheena- Anonyymi
Viestini on poistettu. 😵
Kirjoitin tähän äsken näin:
"Ei se olekaan, mutta en ole minäkään."
Tämäkö nyt on karmeata sääntöjen rikkomista? 😵
My *ss.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestini on poistettu. 😵
Kirjoitin tähän äsken näin:
"Ei se olekaan, mutta en ole minäkään."
Tämäkö nyt on karmeata sääntöjen rikkomista? 😵
My *ss.
🦄Kamalaa, jos palvelusväki ei toimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa, jos palvelusväki ei toimi
Näin se alamäki alkaa, ensin kiedotaan pikkurillin ympärille ja painostetaan suostumaan yhteen jos toiseenkin älynväläykseen, kunnes sävy alkaa muuttua käskeväksi ja yhtäkkiä ei enää olekaan tätä taustatukea kampanjointiin😉
- Anonyymi
Se vaan etä vaikka nainen panostaisi ulkonäöön niin 80% naisista on rumia. Ei se meikki tee teistä kaunista.
- Anonyymi
Eipä se miehistä tee komeita vaikka kuinka naisia haukkuisitte.
- Anonyymi
Kuka, pelle hermanni, näin lapsellisia ja tyhmiä, aloituksia tekee? N
- Anonyymi
Se on tää palstan kuuluisa incelmies, sitähän sä kysyit eikö niin 😉🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tää palstan kuuluisa incelmies, sitähän sä kysyit eikö niin 😉🥱
Ja vaarallinen pelle hermanni. Täytti myyrmannissa palloja ja sitten se räjähti. Oli siitä pellestä lehdessäkin. Oli jossain etelä amerikassa, jossain hyvätekeväisyys jutussa. Puolet naamasta oli lähteny räjähdyksessä.
- Anonyymi
Ja, 99% naisista on rumia, 40 vuoden kokemuksella, N
- Anonyymi
Ja, huippu luokan näkö, kyvyllä, N
- Anonyymi
Ei se voi olla miinusta tai paheksuttavaa jos on siisti /huoliteltu , olet huomioinut muut läsnäolijat siitä kiitokset .
- Anonyymi
Ensivaikutelma kerran, mutta mikä estää tyrmäämästä myöhemminkin? Tipahdan kanveesiin mieluusti useammin kuin vain sen ensimmäisen kerran...
- Anonyymi
Tokalla ja kolmannella kerralla ne on entistä enemmän kiinnostuneita. Siksi ajattelin että ensivaikutelma jää muistiin.
No, onhan se tärkeä ulkonäkökeskeiselle. Se ulkonäkö siis.
Mutta kun me kaikki ei olla ulkonäkökeskeisiä.
Tai huomionhakuisia.
Ei tulisi mieleenikään laittautua roskiskeikalle tai kauppaan mennessä. Sitäpaitsi käyn suht usein uimahallilla, meikkien poistamisen vaiva jää, kun ei käytä meikkiä. Tai se laittamisen vaiva...
Arkena olen ihan luomu, illanistujaisiin voin laittaa hieman silmämeikkiä ja juhliin sitten tällään.
Olen aina ollutkin sitä mieltä, että naiset huijaavat itseään sanoessaan, että laittautuvat vain itseään varten..
Sinä ap nyt todella todistit osaltasi tämän väittämän todeksi.
Mutta mistä juontaa tuo tarpeesi tulla huomatuksi? Toki me kaikki ollaan yksilöitä ja meillä erilaiset tarpeet, mutta itse henk.koht. pidän saamaani huomiota aina jotenkin vaivaannuttavana. Olen sellainen harmaavarpunen luonteeltani, etten pidä huomiosta.
Mutta ei siinä mitään jos tyydytyt elämässäsi miesten huomiosta. Jaksat ja viittit tälläytyä.. se on oma valintasi. Mutta muista, etteivät kaikki halua olla sinunkaltaisia. Pinnallisia ja ulkonäkökeskeisiä.- Anonyymi
Onko sinulla älyssä vikaa,)
1. En halua huomiota enkä reagoi siihen mitenkään
2.pukeudun hyvin ja meikkaan AINA. Ihan aina. Teen sen koska se on lähimmäisenrakkautta. Teillä on ilmeisesti jäänyt Raamattu lukematta. Siellä lukee tehkää muille niinkuin toivotte itsellenne tehtävän. Haluaisinko itse nähdä jätehuoneessa ihmisen joka ri ole laittautunut. En todellakaan haluaisi. Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla älyssä vikaa,)
1. En halua huomiota enkä reagoi siihen mitenkään
2.pukeudun hyvin ja meikkaan AINA. Ihan aina. Teen sen koska se on lähimmäisenrakkautta. Teillä on ilmeisesti jäänyt Raamattu lukematta. Siellä lukee tehkää muille niinkuin toivotte itsellenne tehtävän. Haluaisinko itse nähdä jätehuoneessa ihmisen joka ri ole laittautunut. En todellakaan haluaisi.Minulla älyssä vikaa??
Kröhöm. Onko sulla?- Anonyymi
”Olen aina ollutkin sitä mieltä, että naiset huijaavat itseään sanoessaan, että laittautuvat vain itseään varten..
Sinä ap nyt todella todistit osaltasi tämän väittämän todeksi. ”
Kuka näin on sanonut?
Minä ainakin laittaudun muita varten, ja koska olen huomionkipeä. En osaa vastata, miksi olen huomionkipeä, mutta se on fakta.
Entä kuka voi tosissaan väittää, että ulkonäköön panostaminen olisi pinnallisuutta? Kuten olen ennemminkin sanonut, sisäisen ja ulkoisen puolen täytyy molempien olla kunnossa. Jos jompi kumpi on laiminlyöty, ihminen on laiska.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Olen aina ollutkin sitä mieltä, että naiset huijaavat itseään sanoessaan, että laittautuvat vain itseään varten..
Kuka näin on sanonut?
Minä ainakin laittaudun muita varten, ja koska olen huomionkipeä. En osaa vastata, miksi olen huomionkipeä, mutta se on fakta.
Entä kuka voi tosissaan väittää, että ulkonäköön panostaminen olisi pinnallisuutta? Kuten olen ennemminkin sanonut, sisäisen ja ulkoisen puolen täytyy molempien olla kunnossa. Jos jompi kumpi on laiminlyöty, ihminen on laiska.
🦄Mksi sisäisen ja ulkoisen puolen täytyy molempien olla kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näin on sanonut?
🦄Mitä vikaa laiskuudessa? Sanovat että älykkäät ihmiset ovat laiskoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mksi sisäisen ja ulkoisen puolen täytyy molempien olla kunnossa?
Molempien täytyy olla kunnossa, koska muuten rumat syyttävät pinnalliseksi ja kauniit rumaksi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vikaa laiskuudessa? Sanovat että älykkäät ihmiset ovat laiskoja.
Älykkyydestä ei ole mitään hyötyä muille ihmisille ilman, että sitä käyttää ahkerasti muiden hyväksi. Ahkera taas pystyy olemaan hyödyksi myös ilman älykkyyttä, jos osaa hyödyntää muiden älykkyyttä.
On arvovalinta, pitäisikö elämässä olla hyödyksi muille. Minun mielestäni pitää; se on eettisestä näkökulmasta kategorinen imperatiivi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykkyydestä ei ole mitään hyötyä muille ihmisille ilman, että sitä käyttää ahkerasti muiden hyväksi. Ahkera taas pystyy olemaan hyödyksi myös ilman älykkyyttä, jos osaa hyödyntää muiden älykkyyttä.
On arvovalinta, pitäisikö elämässä olla hyödyksi muille. Minun mielestäni pitää; se on eettisestä näkökulmasta kategorinen imperatiivi.
🦄Menisit tekemään sitä hyvää sitten, eikä tuota myyräntyötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit tekemään sitä hyvää sitten, eikä tuota myyräntyötä
Ilmaisu "myyräntyö" on ideologinen käsite, josta en ole samaa mieltä kanssasi. Siitä riippumatta olen tehnyt tänään jo paljon muille hyödyllisiä asioita.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempien täytyy olla kunnossa, koska muuten rumat syyttävät pinnalliseksi ja kauniit rumaksi.
🦄No tarviiko niistä muiden syytöksistä välittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tarviiko niistä muiden syytöksistä välittää?
Ei, mutta on mukavaa, kun voi vain todeta syytökset perusteettomiksi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mksi sisäisen ja ulkoisen puolen täytyy molempien olla kunnossa?
Tietty, sehän on täysin luonnollista.
- Anonyymi
No jos ei työnantaja osaa muuta katsoa kuin ulkonäköä ni itsellä heräisi ennemminkin epäilys että tehdäänkö tässä firmassa töitä vai toimitaanko vain mannekiinina ja itse en liian laittautuneen kanssa mitään edes harkitse muuta kui korkeintaan kiva katsoa mu kyseinen immeinen kehtaa tai uskalla olla omaitsensä
- Anonyymi
minua harmitti aika paljon eräs elokua missä tyttö teki oikein kauniit enkelisiivet itselle ja tuhoutui ne vahingossa, enmuista elokuvan nimeä mutta....
- Anonyymi
suuret suu-jutut jaz siten niin oikeasti on joskus hauskaa olla sairaanhoitajien hoiettavana... olin joskus puudutuksessa mies kysyi että mikä puudutusaine sopii, vastasin että jooo prokaiini, eli novovkaiini, sitten samalla matkalla vielä hammaslääkäriikinkin, höpperö olotila tulee kokaiinista, mutta toimii hyvin.
Jolloin menin vahingossa vielä hoitajien pukuhuoneeseen, ajattelin että on vessa, hoitaja nainen sanoi, vessa olisi tuolla toisella puolella, mutta ei haittaa menit vahingossa väärästä ovesta jonka pitäisi kyllä olla lukossa _:D - Anonyymi
huvittasvs juttu sinänxsä tuollsinern... kun itse teen käyn illalla pesulla eli kuumassa suihkussa sitten partahöyliä aamuisin BIC ja partavaahtoakin usxein, ja naamarasvaa parran poixston jälkeen jotain nivea juttuja :D
Mutta huvittaa nuo Dodgen tekemät autot Charger Magmun.. jättitehoilla oleva - Anonyymi
hirviö nopeus oli jollain tytöllä zkootteri jutulla ajoimmew vcierellä vikinit vain päällä ja mopoxsxkooytyteri hyuhhu
mutta ku jpo kun poliisxin ylikomixzario on aina maasnpoetturi , rikollinen...
Oikeasti kyllä picdän tytöisxtä kovia vauhteja voi olla vehkeillä :D - Anonyymi
-Seksikkäästi pukeutuneesta naisesta tulee kuva että hän haluaa olla tarjolla kaikille ja voi ottaa vaikka useammankin kumppanin samaan aikaan mikä on minulle turn off.
-Seksikäs pukeutuminen juuri minua varten on ok.
-Aina mitä enemmän naisella on ollut kumppaneita tai muita säätöjä sitä vähemmän kiinnostavaksi hän muuttuu.
-On olemassa naisia jotka muuttuu huomattavasti paremman näköisiksi meikattuaan eli laitettuaan naamarin kuvannollisesti sanottuna eli eivät ole itsensä näköisiä sitten on naisia jotka on todella upeita ilman meikkiä ja meikit jopa pilaa kasvoja.
-Eikö olisi outoa jos miehilläkin olisi naamarit aina ulkona jossa ovat täysin eri näköisiä kuin normaalisti?
-Ensivaikutelma ei vastaa todellisuutta monestikkaan koska ihminen rakentaa oman historiansa ja kokemuksiensa mukaan kuvaa ihmisistä jo heidän ulkonäkönsä perusteella ja on todella sääli jos on niin umpimielinen että uskoo tällaiseen soopaan kuin ensivaikutelma.
Mistä tiedät muuten mikä on seksikästä koska se on monella eri asia?
Itse pidän seksikkäänä naista jolla on paljaat sääret ja jalat ehkä jotain lakkaa vielä varpaissa. Hame tai bikinit toki variaatioita on. Piukat housut josta näkee muodot kireä paita. Osan mielestä on seksikästä korkkarit tai jotkut saappaat sukkahousut tai lateksi jne. Tykkään korkkareistakin jos ne on avonaiset päältä ja näen naisen upeat jalat (jos ne on sellaiset kaikilla ei ole) . Ottaisin mielummin meikkaamattoman hoikan hieman rinnattoman naisen jonka sääret jalat ja peppu on upeat kuin naisen jolla on meikkiä valtavat rinnat ja luonnottoman iso perse. Makuja on onneksi monia.
Yleisillä paikoilla ei ole mitään suihku pukeutumis etiketti velvollisuuksia tms olemassa. Jokainen voi mennä esim kauppaan juuri sellaisena kuin on ja jos se häiritsee jotain joka luulee olevansa muotinäytöksessä katsokoot toiseen suuntaan.
Jos joku haisee pikkuisen hieltä niin se on ihmisen normaali tuoksu miksi se täytyisi kiireesti peittää jollain myrkyllä? Ihmisiä on katsos liikkeellä eri elämän tilanteissa eikä tälläytyminen ole missään listan kärkisioilla. Itseäni ei voisi ainakaan vähempää kiinnostaa kaupassa käydessä miten joku on pukeutunut ja onko hän koska käynyt suihkussa. Olen siellä vaan hakemassa tuotteita ja sitten kun löydän ne poistun en jää hengailemaan sinne huvikseni etsimään kumppania.- Anonyymi
Kyllä minuun ihastutaan kauppareissuilla. Tarkemmin sanottuna minun ulkonäköön. Olisi aika surullista jos näin ei olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minuun ihastutaan kauppareissuilla. Tarkemmin sanottuna minun ulkonäköön. Olisi aika surullista jos näin ei olisi.
Niin riippuu siitä mitä hakee. Jos hakee huomiota on varmaan hienoa että roikutaan mutta itse käyn kaupassa ostoksien takia en etsimässä seuraa joten liiallinen huomio saattaa jopa ärsyttää. Muutenkaan en todellakaan haluaisi olla julkkis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että ihastutaan? Katseet ei kerro mitä ihmisen mielessä liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen roikut trollaavan miehen teksteissä tiukkaamassa, että onko hän nyt hemaisevuudestaan ehdottoman varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin riippuu siitä mitä hakee. Jos hakee huomiota on varmaan hienoa että roikutaan mutta itse käyn kaupassa ostoksien takia en etsimässä seuraa joten liiallinen huomio saattaa jopa ärsyttää. Muutenkaan en todellakaan haluaisi olla julkkis.
Mistäköhän sinä jonkun julkisuuden vetäisit näihin provojuttuihin? Nyt kun kerran tuli julkisuusasiat puheeksi, niin julkisessa ammatissa tietty arvokkuus ja sen mukainen käytös olisi enemmän kuin suotavaa. Toinen kulma on, että se ei anna diplomaattisuojaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaippa ne ihastuu kun aina ilahtuvat uudelleen tavatessa ja pyytävät treffeille?
- Anonyymi
Tämä on näköjään aihe mikä menee tunteisiin. Miksi se on jollekin ongelma että toinen saa päivittäin ihailua osakseen?
Jos itsekin haluatte päivittäin ihailua (kyllä, se tuntuu kivalta olla pidetty) niin alkakaa panostaa ulkonäköön ja käytökseen. Ne yhdessä tekee täydelliseksi.Tässä asiassa voidaan mennä todella pitkälle. Koreassa on kauneusleikkaukset kovassa huudossa. Moni haluaa näyttää eurooppalaiselta ja ennen kaikkea kauniilta. Niin naiset kuin miehetkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tässä asiassa voidaan mennä todella pitkälle. Koreassa on kauneusleikkaukset kovassa huudossa. Moni haluaa näyttää eurooppalaiselta ja ennen kaikkea kauniilta. Niin naiset kuin miehetkin.
Noi on jokaisen omia päätöksiä. Mudtd on kiva ilahduttaa muita pukeutumalla hyvin mut jod joku ei halua muita ilahduttaa niin kurja mutta näin.
Anonyymi kirjoitti:
Noi on jokaisen omia päätöksiä. Mudtd on kiva ilahduttaa muita pukeutumalla hyvin mut jod joku ei halua muita ilahduttaa niin kurja mutta näin.
Kyllä minä arvostan kovasti sitä, että halutaan näyttää hyvälle.
- Anonyymi
Ongelma on kateus. Mutta mikään ei ole parempaa kuin herättää kateutta.
🦄 - Anonyymi
Eihän se ole ongelma, jos joku hakee ihailua osakseen pukeutumisella, vaan se, ettei kaikki hae, etenkään pukeutumisella.
Omalla kohdallani haluan vain tietynlaisten miesten tietynlaista ihailua. - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä minä arvostan kovasti sitä, että halutaan näyttää hyvälle.
Hyvältä tietysti voi näyttää, mutta pullerohuulet ja täytetissit on äklöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältä tietysti voi näyttää, mutta pullerohuulet ja täytetissit on äklöjä.
Hmm kaikessa voi mennä överiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Ei itseään korostamalla tule yhtään tärkeämmäksi. Pinnallisten syiden takia saatu huomio (ulkonäön ihailu) ei tarkoita, että toinen ihminen kunnioittaisi teitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei itseään korostamalla tule yhtään tärkeämmäksi. Pinnallisten syiden takia saatu huomio (ulkonäön ihailu) ei tarkoita, että toinen ihminen kunnioittaisi teitä.
Älä vääristele. Kukaan ei ole puhunut pelkkien pinnallisten syiden aiheuttamasta kateudesta. Hyvä ulkonäkö ei sulje pois sisäisiä asioita.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vääristele. Kukaan ei ole puhunut pelkkien pinnallisten syiden aiheuttamasta kateudesta. Hyvä ulkonäkö ei sulje pois sisäisiä asioita.
🦄En noin väittänytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En noin väittänytkään.
Vastasin henkilölle, joka kirjoitti näin:
” Pinnallisten syiden takia saatu huomio (ulkonäön ihailu) ei tarkoita, että toinen ihminen kunnioittaisi teitä.”
En siis ollut itse missään vaiheessa väittänyt, että pelkkä pinnallisten syiden takia vastaanotettu huomio riittäisi mihinkään. Se ei riitä sen enempää kunnioituksen kuin kateudenkaan saamiseen. Ulkonäkö on osatekijä kokonaisuudessa. Mutta tämä palsta on täynnä kommentoijia, joiden on mahdotonta ymmärtää asiaa. En jaksa keskustella siitä enää.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin henkilölle, joka kirjoitti näin:
” Pinnallisten syiden takia saatu huomio (ulkonäön ihailu) ei tarkoita, että toinen ihminen kunnioittaisi teitä.”
En siis ollut itse missään vaiheessa väittänyt, että pelkkä pinnallisten syiden takia vastaanotettu huomio riittäisi mihinkään. Se ei riitä sen enempää kunnioituksen kuin kateudenkaan saamiseen. Ulkonäkö on osatekijä kokonaisuudessa. Mutta tämä palsta on täynnä kommentoijia, joiden on mahdotonta ymmärtää asiaa. En jaksa keskustella siitä enää.
🦄Eli kateus on aina sun mielestä ansaittua vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Miten tämä kohtaamasi kateus ilmenee? Horotteleeko joku sinua tai nimettelerkö vajaa-älyiseksi väittää sinun olevan lääkityksellä, päihdeongelmainen ym kivaa, fantsua ja muuta mukavaa koskien niitä kommentteja jotka kokee sinun kirjoittamiksi tai vastaavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kateus on aina sun mielestä ansaittua vai?
Ei välttämättä ansaittua, mutta sen kohteena oleminen on siitä huolimatta mukavaa... 😁
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä kohtaamasi kateus ilmenee? Horotteleeko joku sinua tai nimettelerkö vajaa-älyiseksi väittää sinun olevan lääkityksellä, päihdeongelmainen ym kivaa, fantsua ja muuta mukavaa koskien niitä kommentteja jotka kokee sinun kirjoittamiksi tai vastaavaa?
Vastasin tälle kirjoittajalle. Kerroin siis hänelle, että noille muille ihmisille ongelma on kateus:
"Tämä on näköjään aihe mikä menee tunteisiin. Miksi se on jollekin ongelma että toinen saa päivittäin ihailua osakseen?
Jos itsekin haluatte päivittäin ihailua (kyllä, se tuntuu kivalta olla pidetty) niin alkakaa panostaa ulkonäköön ja käytökseen. Ne yhdessä tekee täydelliseksi."
En itse ole juuri kokenut kateuden kohteena olemista, vaikka välillä toivon sitä enemmän. Nimeämäsi keinot kateuden osoittamiseen ovat niin karkeita, etten vietä aikaani tuolla tavalla käyttäytyvien ihmisten seurassa.
Kysymyksesi oli erittäin omituinen tältä osin: "koskien niitä kommentteja jotka kokee sinun kirjoittamiksi". Palstalla nimittelyn kohteeksi joutuminen ei minuun vaikuta. Palstan ulkopuolella taas kateus, silloin harvoin kuin sitä saa vastaanottaa, ilmenee lähinnä hillityissä, sivulauseissa heitetyissä kommenteissa. Minä tietysti aina tartun niihin ja lisään vettä myllyyn, jotta kateus olisi voimakkaampaa. Se on mukavaa.
En itse koe kateutta muita kohtaan, koska uskon että jokainen voi tehdä elämästään itsensä näköisen. Mutta kateuden kohteena on mukava olla.
🦄
- Anonyymi
"TYÖHAASTATTELUT. Miten ihmeessä naappaatte työpaikat ja etenette uralla jollette edes ulkonäköön panosta?"
Varmaankin 20 vuoden työkokemuksella ja referensseillä jotka puhuvat puolestani. Kun minulle esitellään uutta mahdollista työnantajaa niin ensimmäinen mihin kiinnitän huomiotani on se millaista väkeä toimistossa on ja kuinka paljon, seuraavaksi lasken paljonko työntekijöitä on tuotantopuolella.
Jos firmalla on yhtä paljon jakkukalkkunoita kannettavana kuin tuotantopuolella työntekijöitä en mene töihin siihen firmaan, sellainen yritys on täysin tehoton ja kaikki tuotetut hyödyt valuvat ylipaisuneen toimiston jahkailuun. Tuollaisesta toimistosta ei tule asiallisia suunnitelmia tai työpiirustuksia ajoissa, projektit eivät ole myyty kunnolla.
Minä kuljen risaisisa farkuissa naama viikon sängellä, mutta käsistäni irtoaa sellainen ammattitaito josta kustaan hunajaa. Tätä eivät saa - EIVÄTKÄ ANSAITSE - ihmiset jotka eivät edes ymmärrä mikä on minun alallani tärkeää. Minä vaadin tuotoksestani todellakin osani eikä se kuulu jollekulle jonka ainoa taito maailmassa on näyttää edustavalta.- Anonyymi
Alotus nyt oli yliampuva provo ja sinun vastauksesi ole huumorimielinen vastapallo siihen. Sun mielestä risaisissa farkuissa kulkevat ovat niitä aidosti fiksuja ja työnsä osaavia ihmisiä. Tulee mieleen se biisi pahempi toistaan kumpikin on. Sillä miten ihminen pukeutuu tai miltä näyttää ei ole tuon taivaallisen merkitystä siihen mikä on hänen ammattitaitonsa, mutta firmassa joidenkin ihmisten pitää myös hoitaa ulkopuolisia suhteita ja siellä on monesti pukukoodit, riippumatta pitääkö siitä vai ei, noin niinkuin esimerkkinä. Mut sä vaadit ihmisten pitävän muodista, johon kuuluu risaiset farkut ja epäsiisti olemus, millä oikeudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alotus nyt oli yliampuva provo ja sinun vastauksesi ole huumorimielinen vastapallo siihen. Sun mielestä risaisissa farkuissa kulkevat ovat niitä aidosti fiksuja ja työnsä osaavia ihmisiä. Tulee mieleen se biisi pahempi toistaan kumpikin on. Sillä miten ihminen pukeutuu tai miltä näyttää ei ole tuon taivaallisen merkitystä siihen mikä on hänen ammattitaitonsa, mutta firmassa joidenkin ihmisten pitää myös hoitaa ulkopuolisia suhteita ja siellä on monesti pukukoodit, riippumatta pitääkö siitä vai ei, noin niinkuin esimerkkinä. Mut sä vaadit ihmisten pitävän muodista, johon kuuluu risaiset farkut ja epäsiisti olemus, millä oikeudella?
Aloitus on kyllä todellakin yliampuva provo, onneksi ei mene niin huonosti elämässä, että on pakko käydä eläytymässä, että tällaiset naisia esineellistävät aloitukset on millään tavalla totta. Sovinisteja löytyy naisistakin nääs. Mitä tulee tuohon kommentoimaasi aiheeseen, niin luulen saman miespuolisen aloittajan kirjoittaneen sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä oikeudella että nämä pukukoodit ovat lopultakin tekopyhää paskaa. Kenelle ne ovat? Kerroppa? Kuka kuolee jos pukukoodista poikkeaa? Kuka ottaa nokkinsa ja miksi jumalauta sellaisen ihmisen kanssa pitäisi olla missään tekemisissä oikeasti, onko sellainen ihminen rationaalinen?
Kuljen paskaisissa farkuissa koska työni on osittain paskaista. Jos joku toimistomurmeli kulkee siisteissä kuteissa niin mikäs siinä, hänellä on varaa siihen - mutta en kertakaikkiaan näe tälle mitään perimmäistä tarvetta.
Tuo kulttuuri on pimeä, se on tarpeeton, sillä ei ole mitään muuta kuin itseisarvoinen pointti.
Ja sinä oletat että kyseessä on baitti, mutta millä oikeudella teet tämän oletuksen? Ulkoasu nimittäin ON joillekin vammaisille todellakin kaikki kaikessa joten kyseessä ei ole mikään baitti vaan tämä on ihan oikea tympeä asenne jota ihmiset kantavat mukanaan.
Minä kysyn - miksi, mistä lähtien suuri joukko ihmisiä on alkanut pelata tätä peliä tällä tasolla vaikka olen 100% varma että useimmat eivät siitä piittaa. Kysymykseni on että ketä me miellytämme ja miksi?
Kuka tahansa voi kyseenalaistaa pukeutumiseni mutta kukaan ei voi kyseenalaistaa sen takia ammattitaitoani. Jos joku tekee niin hän on tyhmä ja minä en tee tyhmillä ihmisillä hevonvittuakaan.
- Anonyymi
En mä tiedä antaako se kovin hyvää ensivaikutelma, jos toinen on liian puunattu ja tuunattu. Onko pinnallisuus kuinka tavoiteltava ominaisuus?
xLiner- Anonyymi
Miksi te kaikki luulette LIIAN puunattu ja TYRKKY. Miehet on anteeksi vaan niin tyhmiä etteivät edes tajua kadulla jos naisella meikkiä. Minkä minä voin hyvälle kropalleni ja se on kansalaisvelvollisuus pukeutua hyvin eikä masentaa muita puketumisellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te kaikki luulette LIIAN puunattu ja TYRKKY. Miehet on anteeksi vaan niin tyhmiä etteivät edes tajua kadulla jos naisella meikkiä. Minkä minä voin hyvälle kropalleni ja se on kansalaisvelvollisuus pukeutua hyvin eikä masentaa muita puketumisellaan.
Pinnalliselta vaikutat kuitenkin.
Vaikka olisit kuinka provo. Saitko nyt tarpeeksi huomiota? ✨
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pinnalliselta vaikutat kuitenkin.
Vaikka olisit kuinka provo. Saitko nyt tarpeeksi huomiota? ✨
xLinerTottakai vaikutan pinnalliselta koska ulkonäkö on ensimmäinen askel kohti parisuhdetta. Vasta sen jälkeen tarkastetaan
Luonne
Älykkyys
Käytös
Jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai vaikutan pinnalliselta koska ulkonäkö on ensimmäinen askel kohti parisuhdetta. Vasta sen jälkeen tarkastetaan
Luonne
Älykkyys
Käytös
JneVai niin.
Mä katson ensin miten tyyppi kohtaa ympäristönsä ja ihmiset joiden kanssa on tekemisissä. Läsnäolon taidon.
Jokaisella omat arvonsa.
xLiner
- Anonyymi
minua huiti meni kovaa auhtiaa moottoripyörällä' joku pieni tyttö hahhah
- Anonyymi
Ap tässä eli toisin kun kateelliset vinkuvat niin en ole YLIlaittautunut vaan ennemminkin naapurintyttömäinen ja en nimenomaan ole tyrkky käytökseltäni koska en osoita mitään huomiota miehiä kohtaan (ok jos elämäni rakkaus kävelee vastaan niin osoitan). Koko elämäni ajan filosofiani ollut se että miehet juoksee naisen perässä ja niin he tottavieköön tekevät.
Kohta menen taas viemään roskat ja minulla on yli 500e arvoiset vaatteet päällä koska en edes kehtaisi täällä kaupungissa mennä ryysyliisana ulos. Kyllä te naiset huomaatte kun mies kadulla katsoo kohti ja jää tuijottamaan kun kävelet ohi. Sillon tietää olevansa hyvännäköinen. Kukaan ei noteeraa rumia, ainakin näin luulen. - Anonyymi
Joku kirjoitti että pinnallisella huomiolla ei saa mitään. Miten ihmeessä te pariudutte tai saatte seksiä? Silmät kiinni vai? Eikö se ensimmäinen kiinnostus tule juuri ulkonäöstä kun sanaakaan ei ole vaihdettu? Kauniilta näyttäviä pyydetään treffeille suoraan kadulta, rumia ei? Näin ainakin kuvittelen.
Sydämelläkö vedätte ihmisiä puoleenne vai millä jos ei kerran saa olla hyvännäköinen? Menen nyt laittamaan hiukset (kyllä,minulla jo valmiiksi paksu kaunis tukka, se näyttää vaan vielä kauniimmalta laitettuna), minulla pusuhuulet mutta laitan silti niihin väriä. Meikkivoiteilla en ikinä ole lotrannut koska en halua näyttää vahanukelta.
Minulle se on iso ilo kun ihmiset lumoutuu kauneudestani. Myös naiset ovat superystävällisiä ja tuttavallisia. Kuka nyt ei pitäisi nätistä ihmisestä? Häh- Anonyymi
Minä en pidä sen enempää kauniista kuin tavallisistakaan. Minulta ei saa yhtään lisäpisteitä ulkonäöllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en pidä sen enempää kauniista kuin tavallisistakaan. Minulta ei saa yhtään lisäpisteitä ulkonäöllä.
Oletko asperger?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko asperger?
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. En luokittele ihmisiä ulkonäön perusteella mitenkään. Tai no, se täytyy sanoa, että ulkonäöstä näkee kuka haluaa päteä/miellyttää ulkonäöllä, tai syrjäytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä mielenkiintoinen asia. Eikö ihmisten ulkonäkö kiinnosta siis yhtään, eli esimerkiksi 200kg pötkylä on seurustelua ajatellen yhtä viehättävä, kuin vaikka 80kg hyväkuntoinen ihminen?
Moni "ulkonäöllä ei ole mitään väliä"-ihminen kuitenkin luullakseni tarkoittaa, että ulkonäön pitää silti olla tietyissä rajoissa seurustelua varten. Toki varmasti poikkeuksia on tähänkin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla asiasta lisää. Eikö myöskään esimerkiksi esineiden tai ympäristön estetiikka aiheuta mitään tuntemuksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kyllä mielenkiintoinen asia. Eikö ihmisten ulkonäkö kiinnosta siis yhtään, eli esimerkiksi 200kg pötkylä on seurustelua ajatellen yhtä viehättävä, kuin vaikka 80kg hyväkuntoinen ihminen?
Moni "ulkonäöllä ei ole mitään väliä"-ihminen kuitenkin luullakseni tarkoittaa, että ulkonäön pitää silti olla tietyissä rajoissa seurustelua varten. Toki varmasti poikkeuksia on tähänkin, mutta olisi mielenkiintoista kuulla asiasta lisää. Eikö myöskään esimerkiksi esineiden tai ympäristön estetiikka aiheuta mitään tuntemuksia?Tuossa sanottiin että joku saa superystävällistä kohtelua koska näyttää hyvältä. Itse en anna sen ystävällisempää kohtelua viehättävälle kuin muillekaan.
- Anonyymi
Kauanko meni aikaa, että keksit tuon stoorin?
- Anonyymi
En ole keksinyt mitään. Koittakaa nyt ymmärtää että puhtaita kauniita menestyviä ja sporttisia ihmisiä on olemassa vaikkei niitä palstalla olisikaan.
- Anonyymi
Sama koskee ihan meidän elinympäristöjäkin. Ei sellanen DDR tyyppinen mielytä, vaikka niitä kovasti YYA hengessä suomeen rakennettiinkin.
- Anonyymi
Joukolla on iso sormikin https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/64bfa257-eaa1-4e00-bb4c-b26900081de1
- Anonyymi
En tiedä varmaankin huvvitti tyttöä hilmälääkärissä olin jon asiakirjat tallessa jossain jutytussz sitten
- Anonyymi
asiakarijst talleds pitää ollas joyysa joyys etyhä kuin reino heh
- Anonyymi
Innostuin.. laitetaanpa tähänkin sopiva musa:
https://www.youtube.com/watch?v=3qP1H86vsEo
- Sheena - Anonyymi
"YSTÄVÄT eikö ole kohteliasta olla heidän seurassaan hyväntuoksuinen ja huoliteltu jos heistä välitätte?"
En ymmärrä miten nuo kertovat välittämisestä...- Anonyymi
Olet siis ynmärtämätön. Jos tapaat rakkaan ystäväsi niin laitatko pieruverkkarit vai leningin päälle? Haluatko rakkaan ystäväsi näkevän kauneutta vai rumuutta? Etkö halua tuoksua hyvälle niin hänelle jää positiivinen kuva sinusta? Miksi haluat olla tuoksumatta hyvälle?
Tulipa minulle nainen tai mies kylään niin täsmälleen saman verran laittaudun molempia varten. Se on kohteliaisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis ynmärtämätön. Jos tapaat rakkaan ystäväsi niin laitatko pieruverkkarit vai leningin päälle? Haluatko rakkaan ystäväsi näkevän kauneutta vai rumuutta? Etkö halua tuoksua hyvälle niin hänelle jää positiivinen kuva sinusta? Miksi haluat olla tuoksumatta hyvälle?
Tulipa minulle nainen tai mies kylään niin täsmälleen saman verran laittaudun molempia varten. Se on kohteliaisuutta.Mitkä hemmetin "pieruverkkarit"? Verkkareita en edes omista, saati pieru-sellaisia. Mutta molemmat voidaan kyllä laittaa jotkut huonommat vaatteet, ei kumpikaan katso sitä loukkaukseksi toista kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa minulle nainen tai mies kylään niin täsmälleen saman verran laittaudun molempia varten. Se on kohteliaisuutta.Kohteliaisuutta on olla haisematta/tuoksumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä hemmetin "pieruverkkarit"? Verkkareita en edes omista, saati pieru-sellaisia. Mutta molemmat voidaan kyllä laittaa jotkut huonommat vaatteet, ei kumpikaan katso sitä loukkaukseksi toista kohtaan.
Juuri noin, ystäviä voi tavata rennommissakin vaatteissa. Jotkut vaan ei tajua.
- Anonyymi
Rikoo ei oo ruma https://www.iltalehti.fi/keho/a/e1157fe5-898c-46ac-91d5-b20b0eec06b5
- Anonyymi
Ja tämän pinnallisen pissistenärsytysprovon kartoitan myöhemmin jos jaksan
- Anonyymi
Viinan juonti tärkeää. Jos ei juo viinaa niin ei naisiin tutustu baareissa. Ruminkin mies on saanut naisen baarista.
T: viinamies - Anonyymi
Jos on luonteeltaan täysi piru ja kylmä kuin jäävuori, ei voi kuvitella vamppaavansa uuden miehen pelkällä tälläytymisellä.
Ei auta kilometrin mittaiset tekoripset, kilon pakkelit tai tuhansien eurojen korut. Ehei! Tarvitaan kiva toiset huomioonottava persoona ensinnäkin. - Anonyymi
Avattu: 2022-10-26 13:26:35
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133131
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172861Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3721575Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271458- 961332
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991237
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1701082Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681081Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143954