Yllätyksiä

Anonyymi-ap

Mitä yllätyksiä on tapahtunut?

44

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      idiomaatti kuin teemu-tomaatti menee kosmetoloki-jutuun yhtiöön ostamaan naamaaescaa ttluktö gegeggee

    • Yllättävän lämmintä oli ulkona, kun äsken kävin

    • Olin juuri äsken vesijumpassa ja yllättäin sinne ilmestyi entinen esihenkilöni.

    • Yllätyin kun aamulla heräsin... No ehkä huomenna en ylläty?

      • Höh.. ei ny lähetä tolle linjalle ollenkaan.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Höh.. ei ny lähetä tolle linjalle ollenkaan.

        Aaaaa, mutta kun mun maailmankatsomuksella siinä ei ole mitään ihmeellistä, siis "tuossa linjassa". Ymmärrän kyllä sinun toisenlaisen katsantokantasi ja omanikin voi jossain kohden muuttua toisenlaiseksi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaaa, mutta kun mun maailmankatsomuksella siinä ei ole mitään ihmeellistä, siis "tuossa linjassa". Ymmärrän kyllä sinun toisenlaisen katsantokantasi ja omanikin voi jossain kohden muuttua toisenlaiseksi.

        Jokainen päivä on lahja. Sillä kun se päättyy, se päättyy. Ja takaisin ei saa.

        Saat joku päivä valottaa tuota maailmankatsomustasi .. ihan mielenkiinnolla tutustuisin tuohon puoleen sinusta. Se on se, johon en ole päässyt vielä kosketuksiin.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jokainen päivä on lahja. Sillä kun se päättyy, se päättyy. Ja takaisin ei saa.

        Saat joku päivä valottaa tuota maailmankatsomustasi .. ihan mielenkiinnolla tutustuisin tuohon puoleen sinusta. Se on se, johon en ole päässyt vielä kosketuksiin.

        Siinä taitaakin olla yksi huomattavan iso eroavaisuus meidän kahden välillä, ainakin nyt. Ymmärrän sinun näkökulmaasi, kiitos keskusteluiden, mutta en itsekään välttämättä ymmärrä omaani. Toki tilanne on sellainen, että oma katsantoni voi tulevaisuudessa vaihtaa muotoaan, mutta tämmöinen se on nyt.


      • randombypasser kirjoitti:

        Siinä taitaakin olla yksi huomattavan iso eroavaisuus meidän kahden välillä, ainakin nyt. Ymmärrän sinun näkökulmaasi, kiitos keskusteluiden, mutta en itsekään välttämättä ymmärrä omaani. Toki tilanne on sellainen, että oma katsantoni voi tulevaisuudessa vaihtaa muotoaan, mutta tämmöinen se on nyt.

        Niin.. jollain hämäräzonella ymmärrän, mutta oikeasti en. Minun nähdäkseni sä olet murrosvaiheessa ja silloin mikään muu ei ole varmaa kuin epävarmuus. Sullon tosi hyviä pointteja, joskus tuntuu, että kun sun kanssa kirjoittelee löytyy yhteys.. ja heti kohta pätkii niin pirusti..
        Sulla on sellainen tapa, et sä avaat ja kohta kierrät nyörit kiinni. Mulle se nyt on sama vaikka kuin päin olisit. Mut joo.. olisi kiva päästä päiväksi sun pääsi sisään. Voisi olla huipakkaa menoa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. jollain hämäräzonella ymmärrän, mutta oikeasti en. Minun nähdäkseni sä olet murrosvaiheessa ja silloin mikään muu ei ole varmaa kuin epävarmuus. Sullon tosi hyviä pointteja, joskus tuntuu, että kun sun kanssa kirjoittelee löytyy yhteys.. ja heti kohta pätkii niin pirusti..
        Sulla on sellainen tapa, et sä avaat ja kohta kierrät nyörit kiinni. Mulle se nyt on sama vaikka kuin päin olisit. Mut joo.. olisi kiva päästä päiväksi sun pääsi sisään. Voisi olla huipakkaa menoa.

        Mun vinkkelistä, tiivistettynä, vain muutos on varmaa. Ja pidemmälle kattoessa vain kuolema on varmaa. Jos sen purkaa tiivistymisestään, niin asian voi esittää niin, että elämä on alati muutoksessa oleva matka kuolemaan. Se siitä.
        Tiedän olevani hankala otus, ainakin ymmärrettäväksi, ainakin toisinaan, ehkä aika usein, ja ehkä asia on juuri kuten kuvailit, kansainvälinen kuvayhteys pätkii.
        En usko, että olisi järkevää päästä mun pään sisään varttia pidemmäksi aikaa, se tosiaan on melko sähäkkää menoa. Tosin ehkä pois lukien tilanteet, joissa olen fokusoituneesti toisen ihmisen kanssa, koska silloin pyrin keskittymään toiseen hyvinkin intensiivisesti.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mun vinkkelistä, tiivistettynä, vain muutos on varmaa. Ja pidemmälle kattoessa vain kuolema on varmaa. Jos sen purkaa tiivistymisestään, niin asian voi esittää niin, että elämä on alati muutoksessa oleva matka kuolemaan. Se siitä.
        Tiedän olevani hankala otus, ainakin ymmärrettäväksi, ainakin toisinaan, ehkä aika usein, ja ehkä asia on juuri kuten kuvailit, kansainvälinen kuvayhteys pätkii.
        En usko, että olisi järkevää päästä mun pään sisään varttia pidemmäksi aikaa, se tosiaan on melko sähäkkää menoa. Tosin ehkä pois lukien tilanteet, joissa olen fokusoituneesti toisen ihmisen kanssa, koska silloin pyrin keskittymään toiseen hyvinkin intensiivisesti.

        "että elämä on alati muutoksessa oleva matka kuolemaan. Se siitä."

        Pragmaatikko.

        Mutta yhdyn mielipiteeseesi vahvasti kuin vain sisko voi. Tosin en olisi osannut tiivistää noin hyvin.

        Juu olen kyllä huomannut sun fokusoitumisesi. Se on jopa välillä häiritsevän intensiivistä.. tai ehkä vain olen tottumaton.

        Hankala otus.. en sanoisi ehkä noin. Monisyinen ehkä ennemminkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mun vinkkelistä, tiivistettynä, vain muutos on varmaa. Ja pidemmälle kattoessa vain kuolema on varmaa. Jos sen purkaa tiivistymisestään, niin asian voi esittää niin, että elämä on alati muutoksessa oleva matka kuolemaan. Se siitä.
        Tiedän olevani hankala otus, ainakin ymmärrettäväksi, ainakin toisinaan, ehkä aika usein, ja ehkä asia on juuri kuten kuvailit, kansainvälinen kuvayhteys pätkii.
        En usko, että olisi järkevää päästä mun pään sisään varttia pidemmäksi aikaa, se tosiaan on melko sähäkkää menoa. Tosin ehkä pois lukien tilanteet, joissa olen fokusoituneesti toisen ihmisen kanssa, koska silloin pyrin keskittymään toiseen hyvinkin intensiivisesti.

        Sanonta on muistaakseni jot pakko ei ole kuin kuolla ja sekin vain kerran si on niin sanotusti game over ja elämähän siinä kohti oli ollu just sellanen kun siitä oli itse itselleen tehnyt


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        "että elämä on alati muutoksessa oleva matka kuolemaan. Se siitä."

        Pragmaatikko.

        Mutta yhdyn mielipiteeseesi vahvasti kuin vain sisko voi. Tosin en olisi osannut tiivistää noin hyvin.

        Juu olen kyllä huomannut sun fokusoitumisesi. Se on jopa välillä häiritsevän intensiivistä.. tai ehkä vain olen tottumaton.

        Hankala otus.. en sanoisi ehkä noin. Monisyinen ehkä ennemminkin.

        Pragmaattinen ehkä juu, mutta onhan tuo vähän tylsä katsantokanta. Toisaalta se ei määrittele sitä, miten se matka kuolemaan kuljetaan.

        Se fokusoituminen häiritsee itseänikin, usko pois. Enkä usko hetkeäkään, että kyse olisi tottumattomuudestasi, vaan kyllä kyse luultavasti on tavastani fokusoitua.

        Monisyinen, hankala, eipä niissä isoa eroa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanonta on muistaakseni jot pakko ei ole kuin kuolla ja sekin vain kerran si on niin sanotusti game over ja elämähän siinä kohti oli ollu just sellanen kun siitä oli itse itselleen tehnyt

        Pakkohan se kuoleminen ei ole, tarkasti ottaen, vaan ainoastaan nykyisin tunnetun biologisen elämän vääjäämätön päätepiste. Ja tehdä se kerran... No siitä on päinvastaisiakin esimerkkejä, niin ihmisillä kuin muilla eliöilläkin.


    • Anonyymi

      mietin erästä juttua taqulun nimi olisi design3er ja winter holiday illusion, jossaq näti ja ome3na ;D

      • Anonyymi

        Onko se jo valmis?


    • Ostamassa varaajassa ei ollut lm- kierukan paikkaa. 😁

      • Anonyymi

        Siis käyttövesi kierukkaako tarkoitit, sen hankinta tekee muutaman satasen lisäkustannuksen.
        Noin tuota asiaa Mikko selitti mulle äsken kun kysyin; kun en ymmärtänyt lm-kierukasta höläyksen pöläystä!

        Jos totta puhutaan, ei kyllä homma vieläkään avautunut mulle, mutt onnekseni mun ei tarvitsekkaan sitä ymmärtää...
        Mä kyllä osaan korjata rikkoutuneet vaatteet ja saan pahastikin likaantuneen pyykin putipuhtaaksi... ilman varsinaisia kemikaalisia myrkkyjä, yleensä. Tosin öljymaalitahroihin on pakko käyttää ohenteita liuotukseen, ja niissä onnistuminen on kyseenalaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis käyttövesi kierukkaako tarkoitit, sen hankinta tekee muutaman satasen lisäkustannuksen.
        Noin tuota asiaa Mikko selitti mulle äsken kun kysyin; kun en ymmärtänyt lm-kierukasta höläyksen pöläystä!

        Jos totta puhutaan, ei kyllä homma vieläkään avautunut mulle, mutt onnekseni mun ei tarvitsekkaan sitä ymmärtää...
        Mä kyllä osaan korjata rikkoutuneet vaatteet ja saan pahastikin likaantuneen pyykin putipuhtaaksi... ilman varsinaisia kemikaalisia myrkkyjä, yleensä. Tosin öljymaalitahroihin on pakko käyttää ohenteita liuotukseen, ja niissä onnistuminen on kyseenalaista.

        Lv-kierukka piti kirjoittaa, mutta eipä hokannut. Vähän hönössä silloinkin ja nyt...🙄

        Siis mulle tulee puukattila pellettipsnnun tilalle js ido vesivaraaja... se kierukka lämmittää käyttöveden varaajassa, jos sellainen olisi mahdollista...mutta tuossa hökötyksessä sitä ei ole...kummallista, mutta ei se ole ongelma. Mulla on lämmönvaihdin...pitää vaan saada virtausmittari lämpimään veteen, että saan ohjsusen kiertovesipumpulle. 😁👌


    • Anonyymi

      Ciau lisa carita täs vaan moi ja olen korkeastikoulutettu yllätys oon raskaana ja isä on joku tinderimies

    • Nykyään kaupassa jos kassalle ilmoittaa etukäteen ettei halua kuittia niin kassa pystyy koneelta poistamaan paperikuitin tulostuksen.

      • Ääsryhmässä sen voi jo määritellä asetuksissa...ei tartte edes kieltää tulostuttamasta.. voi vaan hörähdellä kassan kyselyille kuitista mukamas fiksuna. 🤣 Jos haluut tulostaa, niin saathan sää...


    • Positiiviset yllätykset ovat kohdallani niin harvinaisia, että on positiivinen yllätys sinänsä, ettei tänään tapahtunut minulle mitään yllättävää.

    • Anonyymi

      Eipä mitään mu Eipä elämä muutoinkaan kovin yllätyksellistä ole useimmat kun toistaa sitä samaa kuviota aamusta iltaan päivästä toiseen ni eikö ny silloi melko lailla ole turha odottaa yllätyksiä kun kaava on sama ni luulisi jo tyhmemmänkin ymmärtävän että lopputulos on aina sama

    • Anonyymi

      Yllätyin kun sain hirvenlihaa joka nyt on uunissa kakun kanssa. Yhtään ei tiedä vaikka yllätyn toistamiseen, yllätän itseni yöllä niitä syömässä. Täällä on ihana tuoksu.

    • Anonyymi

      hyvän näköinen solmio jurkillä politiikka jutuissa ukuin jostain tietokonepelistä hitman... valkoinen ppaija punainen solmio ja mustaa heh

    • Anonyymi

      Jazuli palasi takaisin palstalle. En olisi uskonut.

      • Anonyymi

        Jazuli on ollut täällä heinäkuusta 22. Ei vain näyttäydy enää, ellei joku mainitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jazuli on ollut täällä heinäkuusta 22. Ei vain näyttäydy enää, ellei joku mainitse.

        Olen täällä vain, kun allekirjoitan tekstini. Toki joku voi nimissäni peeloillakin, ei olisi yllätys sekään. Huvikseen en enää näitä viitsi lukea. Arjessa on nyt niin paljon muuta mielekästä. Ettei tämä enää vedä niin puoleensa, mitä ennen.

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä vain, kun allekirjoitan tekstini. Toki joku voi nimissäni peeloillakin, ei olisi yllätys sekään. Huvikseen en enää näitä viitsi lukea. Arjessa on nyt niin paljon muuta mielekästä. Ettei tämä enää vedä niin puoleensa, mitä ennen.

        -Jasu-

        Se joku olen minä ja minä olen ollut heinäkuu 22. Väittivät minua heti alkuun Jazuliksi ja Haizuliksi. Haha 😂 oo niitä aikoja, oi niitä aikoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joku olen minä ja minä olen ollut heinäkuu 22. Väittivät minua heti alkuun Jazuliksi ja Haizuliksi. Haha 😂 oo niitä aikoja, oi niitä aikoja!

        Niin ja lisään että olen pahoillani tapahtuneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja lisään että olen pahoillani tapahtuneesta.

        Ei haittaa. Jos eivät tunnista kirjoituksista, olkoon tunnistamatta. :D

        -Jasu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa. Jos eivät tunnista kirjoituksista, olkoon tunnistamatta. :D

        -Jasu-

        Joo hyvä! ja kiva!


    • Anonyymi

      yreitä selviytyä hengizszsä loppuelämjäsi, itse kun katson kilpailuja selciytyjät ewttä kuka tipahtaa jne, kun nälkää kärsimässä ne ja sitten itse syö jotain.....

    • Anonyymi

      kun asuu åpenthouszejutuizszsa mniion lämpää tulee aina yläkertaan...

      ..murra joo jurru kun olin oarmsasaa kaacocoiwirq niiin joku uuai kauppa heti sanoin wettä wen tykkää truuppimiaiarq koak niihin jää aian niihin...

      kuuma suihkuja ja sitten BIC- partateriä ja jne ja sitten kunnollinen iltapala.

    • Anonyymi

      Yllätin itseni tänään työasioissa pitämällä itseni rauhallisena, vaikka oikeasti teki mieli kiljua.

    • Anonyymi

      Näin p*skaläjän horatsunsa kanssa.

    • Anonyymi

      Yllätys päätös hankkia lemmikki. Jahka vuosi vaihtuu, käymme karvapallon hakemassa. :)

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Mikäs karvapallo teille tulee? :)


    • Anonyymi

      Semmoinen yllätys tässä nyt viimeaikoina on tapahtunut, jotta ennen niin virkeä mulkkuni on alkanut lakkoilemaan. Tiedä nyt mikä siihen auttaisi kenties viina sisäisesti nautittuna.

      • Anonyymi

        Jotta ni suostuvatko lääkärit kirjoittamaan pirtureseptin tähän yllätykseen.


      • Anonyymi

        Se on pohdinnan paikka, otatko sinisen vai punaisen pillerin. Jos otat sinisen, kaikki jatkuu kuten ennenkin.. 😆


    • Anonyymi

      Mielettömän yllättävä fiilis oli aamulla mennä työpaikalle, todella kutkuttava. Työpaikalla oli aivan fantastista, joka sekin yllätti entisestään. Etätyövuosien jälkeen lähityöpäivät on yhtä juhlaa 🥳.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Se, että Sergei Shoigukin valehtelee. Likainen pommi olikin valetta. Ukraina ei olekaan se osapuoli, joka haluaa liata oman maaperän ydinjätteillä. Yllättävää on, että Venäjän johto on noin tyhmistä ihmisistä koottu porukka. Valta tyhmentää ja ylimielinen aliarvioi muita. Tämä on Venäjän heikkous, jota eivät itse ymmärrä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe