Miten suhteenne on päättynyt?

Anonyymi-ap

Tämä on vaikea kysymys koska öh öh, suhteeni ei ole päättyneet. Muutama kuolemaan mutta elävien kanssa saatan palata yhteen sekunnilla millä hyvänsä. Olen siis vähän huono deittimarkkinoilla koska todellisuudessa en etsi mitään.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hsmsteri raiskasi puistossa sain traumat js 50 vuotts jatkunut avioliitto loppui siihen hetkeen

    • Anonyymi

      Suhde 1 : Minun pakenemiseeni.
      Suhde 2 : Hitaasti kituen pois.

    • Ensimmäinen loppui kokemattomuuteen ja pitkään välimatkaan, osaamattomuuteen.

      Toinen loppui riitoihin ja erilleen kasvamiseen, ja toisen osapuolen rakkauden loppumiseen.

      Kolmas omaan mahdottomuuteensa (minun olisi pitänyt olla miljonääri), pitkään välimatkaan.

      • Ensimmäisessä suhteen loppu oli puhelinsoittto, jossa toinen vaan ilmoittaa ettei enää kiinnosta nähdä.

        Toinesessa oli ilmoitus kasvotusten, että haluaa erota.

        Kolmannessa oli videopuhelu, jonka laitoin tylysti kiinni, todella tylsän keskustelun jälkeen, ja tiesin ja toivoin, ettei enää nähdä. Muutaman vuoden jälkeen toinen vielä otti yllättäen yhteyttä, mutta ei kiinnostanut enää jatkaa sitä pelleilyä.


    • Anonyymi

      vauhti on hurjaa... päätä jo hurmaaa

    • No lasten äitin kanssa suhde päättyi siihen, että yhteistä tulevaisuutta ei vaan ollut. Minusta todella raskas suhde ja aikalailla erilainen ihminen kuin minä.

      Pari muuta suhdetta taas päättyi joko minun tai toisen kipuiluun traumoja työstäessä. Sikäli turhia eroja, mutta minkäs niille enää mitään voi.

      Parisuhdehommat on aika henkisesti raskaita varsinkin siinä vuoden yhdessäolon kohdalla. Siinä yleensä alkuhuumat pölisee ja karu arki rupee tuntumaan. Siihen tarvitaan juurikin hyvä tahto ja hyvä kommunikaatio kummaltakin. Niin ja hyvä luotto itseensä...

      Jotenkin noi pari viimeisintä suhdetta kyllä on nakertanut uskoa siihen hyvään tahtoon. Siis ihania naisia olivat molemmat, ovat varmaan nyttenkin, mutta siinäpä se onkin, että vaikka olisi kuinka ihana nainen, niin silti lopulta saattaa jäädä iso arpi sieluun, kun toisen päästää lähelle.

      Ja toisaalta pitäähän sitä päästää parisuhteessa toinen lähelle, ei se muuten ole parisuhde...🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe