Mietin em:n ostamista, mutta en oikein ymmärrä, miten se laitetaan. Siinä näkyy olevan pitkä tikku joka kai työnnetään lihaan. Mutta mitenkä se johto sitten laitetaan,, jääkö se sisään uuniin ja samoin näyttö vai miten ihmeessä koko homma toimii , en ymmärrä ???
Digitaalinen paistomittari asennus
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttö pöydälle unin viereen ja piuha uunin luukun välistä lihaan.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta.
Mutta miten ihmeessä se johto voi olla uunin luukun välissä, se johtohan voi mennä rikki ja luukustahan valuu sitten lämpöä ulos....? Enpä taida tuollaista hankkia...pitää tutkia, oisko olemassa langatonta versiota. Tai sitten ihan vain vanhalla systeemillä.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
Mutta miten ihmeessä se johto voi olla uunin luukun välissä, se johtohan voi mennä rikki ja luukustahan valuu sitten lämpöä ulos....? Enpä taida tuollaista hankkia...pitää tutkia, oisko olemassa langatonta versiota. Tai sitten ihan vain vanhalla systeemillä.
T. AloittajaEi se johto poikki mene ja ei myöskään alenna uunin lämpötilaa, olen ammattikokkina käyttänyt vuosia.
T. ensimmäinen vastaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1323484Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752276Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592195- 1411970
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691512- 1011420
- 611303
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931297- 611260
- 711141