Olen paistellut pitsaa, tehnyt subeja ollut grillillä. Monia näistä vastaavana. Just mussutan pitsaa Tampereella ja olen huomannut ympäri Suomen sen että miksi Kotipizza on pitsarintamalla pitkän aikaa vain nostanut myyntejään. Jos nämä etniset aikoo pärjätä niin parantakaa laatua! Täytteet lihankaltaisia Karelian jätteitä ja juustoa mikä on mautonta tanko edamia ihan nimeksi vaan...Jos hinta olisi puolet niin menettelisi mutta alkaa näissäkin paikoissa olla hinta lähelle kotipitsaa. Toki löytyy poikkeuksia mitkä homman osaa mutta yleiarvosana tosi masentava.
Etnisten paikkojen pitsan laatu
Anonyymi-ap
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Edamilla ei ole mitään tekemistä pizzassa. Mozzarella on se juusto, jota pizzaan käytetään, jos halutaan tehdä hyvää pizzaa.
- Anonyymi
Etnisten pizzeeriat on todella epäilyttäviä ei tiedä mitä jätteitä laitetaan. Onko rotanlihaa vai hamsteria koiraakin löytyy. Onneksi verottaja alkaa tutkimaan näitä huijareita. Karva kädet vapisee hih hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998666Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683021- 161413
- 761038
- 681017
- 27975
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55923
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864