Nainen minkä tekisit

Anonyymi-ap

Jos miehesi ottaa nyt kaljaa tyhjään vatsaan ja se sanois sinulle tekis suolaista mieli ja voisitko paistaa silakkapihvejä tai laittaa uuniin makkaraperunat ja tuus tänne viekkuun ottaa kaljaa ja pussailemaan ja katsomaan nhl ottelua tv stä ja käy ihan silakkapihvit suolan kanssa tai tekisitkö makkaraperunoihin jotain muutakin kuin mausteita ja joudut paljon pussailemaan ja ottaa paljon kaljaa

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset koskaan kysele niin päin, että mies tarjoutuu paistamaan piikkilankaestettä tai makkaraperunoita ja kysyy naiseltaan maistuisiko?

      Kysymyksesi mieshahmo ei nimittäin saa naista kainaloon eikä pääse pussailemaan 😂

      • Anonyymi

        No eikö sen kuuluis naisen kysyä että voisitko tehdä jotain


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sen kuuluis naisen kysyä että voisitko tehdä jotain

        Voihan välis sentään.. huomaavainen mies voi ihan oma-aloitteisesti kysyä daamiltaan, että voisin laittaa makkaraperunat uuniin, maistuisko. Molemminpuolinen huomaavaisuus johtaa mukavaan yhdessäoloon. Tosin makkaraperunat ja isot määrät kaljaa voi karkottaa naisen vaikka miten huomaavaisesti niitä ehdottaa 😆


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Voihan välis sentään.. huomaavainen mies voi ihan oma-aloitteisesti kysyä daamiltaan, että voisin laittaa makkaraperunat uuniin, maistuisko. Molemminpuolinen huomaavaisuus johtaa mukavaan yhdessäoloon. Tosin makkaraperunat ja isot määrät kaljaa voi karkottaa naisen vaikka miten huomaavaisesti niitä ehdottaa 😆

        Otin uunista mut raaan näköistä pistin takaisib uuniin mo en huomannut katsoa kelloa no annetaan olla lisää uunissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö sen kuuluis naisen kysyä että voisitko tehdä jotain

        Oot nyt ymmärtäny asian ihan väärin. Mies kohtelee naista erittäin erittäin hyvin. Mies valmistaa illalliset. Mies hieroo.

        Minäminä-mies ei saa puolisos ja jos saakin niin vaik sellasen joka seläntakana haukkuu minäminä-miestä.

        Itsekkyys ei kuulu parisuhteeseen.


    • Pikku-pirpana

      Juu.. kyllä tuommoinen mies saisi paistella makkaraperunansa ihan keskenään.

      • Sitkee sissi tuo välis on, ei luovu perusolettamuksestaan, että ihaninta naiselle suhteessa on olla piika ja patja 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Sitkee sissi tuo välis on, ei luovu perusolettamuksestaan, että ihaninta naiselle suhteessa on olla piika ja patja 😄

        Äitinsä opettanut .. kasvattanut tynnyrissä.


      • Anonyymi

        Joo kesti vastaus kun pilpoin makkarat ja uuniin ja sipulin valniiksi eli kun tulee uunista niin sipulin lisään ja mausteet ja sekoitus ja lautaselle ja eikun syömään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kesti vastaus kun pilpoin makkarat ja uuniin ja sipulin valniiksi eli kun tulee uunista niin sipulin lisään ja mausteet ja sekoitus ja lautaselle ja eikun syömään

        Hyvää ruokahalua!


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hyvää ruokahalua!

        Mut tekis mieli silakkapihvejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut tekis mieli silakkapihvejä

        Mut en muista koska pistin uuniin joko nyt tai 10 vaille uunista no otan 10 vaille uusista ja eibun syömään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut tekis mieli silakkapihvejä

        Jaa, aina ei saa sitä mitä tahtoo.. joten kestä kuin mies.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Äitinsä opettanut .. kasvattanut tynnyrissä.

        Vai pöydän alla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai pöydän alla

        Eikun kääpiöt kasvatetaan pöydän alla.. älykääpiöt tynnyrissä.


    • Anonyymi

      Sanoisin, että suksipa kuuseen siitä ja heittäisin miehen ulos. Mulla on ollut pitkä päivä, enkä todellakaan ala kenellekään kokata saati katsele mitää juopottelijaa.

      • Anonyymi

        Äläs ny olethan sinäkin ottanut kaljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny olethan sinäkin ottanut kaljaa

        No itseasiassa en eläissäni. Niin saatanallisen pahan makuista ainetta en juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs ny olethan sinäkin ottanut kaljaa

        Ja niin karsean pahanhajuiselta aineelta haisevaa ihmistä en suostu tulemaan viitä metriä lähemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa en eläissäni. Niin saatanallisen pahan makuista ainetta en juo.

        Sidukka on kui limsaa prosenteilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sidukka on kui limsaa prosenteilla

        En juo siideriäkään, eli no idea.


    • Nyt pistit todella pahan.
      Minä en koske silakoihin, enkä kaljaan. Makkaraperunoita voin laittaa, mutta en suostu katsomaan tv:stä mitään puuduttavan tylsää matsia.

      Itse ehdotan tv:n sulkemista. Pussailu on paljon mukavampaa ilman häiriöitä. :D

      • Anonyymi

        Silakat on hyviä ja kyllä olis kivaa kun ottaisit kaljaa tai jotain mistä pidät viinistäkö tykkäät tai siideristä vai vaanasta nyt juhlittaisiin mut nyt on perunat valniima


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silakat on hyviä ja kyllä olis kivaa kun ottaisit kaljaa tai jotain mistä pidät viinistäkö tykkäät tai siideristä vai vaanasta nyt juhlittaisiin mut nyt on perunat valniima

        Juhliessa nautin lasillisen lonkeroa, tai viiniä, joskus kuohuviiniä. Kaljasta en ole koskaan tykännyt, enkä siideristä. Silakat ei ole mun juttu.


      • Anonyymi

        Pussailu ja hyväily😘


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Juhliessa nautin lasillisen lonkeroa, tai viiniä, joskus kuohuviiniä. Kaljasta en ole koskaan tykännyt, enkä siideristä. Silakat ei ole mun juttu.

        Jos kännit tarvii juoda ni si kossua ei tarvi niin vitusti juoda jot saa nollattua eikä tarvi kusella juosta kokoajan muutoi ehkä sauna juomana sidukka olut lonksu tai limsaa juhlimisesta bilettämisestä en ole koskaan pitänyt


    • Anonyymi

      Lähtisin kotiin. En pidä silakkapihveistä, tulen kipeäksi uunimakkarasta, en juo kaljaa enkä välitä penkkiurheilla. Pussailu kyllä kelpaisi, mutta ilman noita muita.

    • Anonyymi

      Jos mä tulisin päivän menojen jälkeen kotiin, jossa toinen vetää kaljaa ja vinkuu jotain stanan silakkapihvejä, niin kääntyisin kannoillani ja häipyisin pysyvästi siitä suhteesta.

    • Anonyymi

      TÄLLÄ MIEKKOSELLA SÄTEILEE

    • Anonyymi

      Mitäs nainen tuumaisi, tulisi keittiöönsä, näkisi miehen häärimässä paistinpannun kanssa, laittamassa koko voipaketin pannuun ja muikut uimaan voisulassa, perään mies kaataisi vehnäjauhoja paistinpannuun ja kehuisi, kohta saa nainen rapeita muikkuja,
      Suolaa mies paiskaisi kouratuntumalla.
      Palohälytin alkaisi huutamaan, sellainen käry olisi keittiössä ja sitten mies kometaisi, pöytään nainen, muikut on valmiita.

      • Anonyymi

        Kutsuisi poliisin, sillä yhdelläkään miehellä ei ole avainta asuntooni.


      • Anonyymi

        Ei rasva
        Ei suola
        Ei muikut


        Keksi parempaa tarjottavaa :)


    • Anonyymi

      Heittäisin ukon pihalle

    • Anonyymi

      Onneksi ei oo miestä.. . Eikä noi kaljan litkijät ole oikein koskaan innostaneet. Tod. näk. se haju jo ajaisi kauas pois.

    • Anonyymi

      Kaipa sä tuon kaltaista seuraa joltain ryyppykämpältä löydät tiedä joka kaupungissa mistä päi mu Helsingissä varmaan kallio tai itä-helsinki Kuopiossa kai tuo petonen alueen maineen puolesta ainakinhaminasta en tätä nykyjä tiedä ennen muinoi sataman tien varresta mu niistä vanhoista omakotitaloista on lähes kaikki purettu

    • Anonyymi

      Aloittaja lienee ylipainoinen ruokafetisisti.

    • Anonyymi

      Eihän tuo ole mikään temppu opettaa Välikselle vaikka täältä käsin valmistamaan itse haluamansa silakkapihvit... ja saahan niitä ostaa kaupastakin valmiina.
      Valmiit pihvit vain lautaselle ja mikroon lämpiämään. Niin Faijakin teki kun asui mökillä ja mieli teki silakkapihvejä.

      Savusilakoita kyllä valmisti itse, savustimella ja muutakin savukalaa mitä verkosta
      tai katiskasta oli saanut. Vaihtaen vielä naapurin kanssa savustettua kalaa, kaniinin lihaan; jonka puolestaan savusti ja kypsytti palasina. Syöden hyvällä ruokahalulla,
      sillä olihan sekin vaihtelua savukalalle. Grilli makkaran sentään viitsi grillata
      hiiligrissä ja melkein joka kerta oli polttanut pinnan makkarasta karrelle!

      Ei haitannut yhtään; Faija tykkää poltetuista makkaroista, ainakin omien
      sanojensa mukaan... makunsa kullakin ja itsepähän ne söi mitä polttikin.
      Niin niistä silakka pihveistä, osta pakastimesta perattuja silakkafileitä. Lado ne
      leivinpaperin päälle, nahkapuoli alaspäin koko satsin. Ripottele hieman suolaa
      jokaisen silakan päälle, tillisilppua tai ripaukset kuivattua tilliä, vain osall silakoist. Sillä puolet silakoista nostat nyt niiden tillillä maustettujen päälle.
      Tässä kohden voit vielä kieräyttää silakkafileet, vehnä-/ruisjauho seoksessa.

      Paistin pannu kuumaksi ja paistat muutaman minuutin per kumpikin puoli kalasta voissa ja varo polttamasta kalaa liian kuumalla pannulla. Hyvää ruokahalua!
      Tämä on perusohje, kun hallitset sen... voin antaa lisää vinkkejä silakkapihvien maustamiseen. Mutt ensin on opeteltava perusasia niiden tekemiseen puolivalmisteesta.

      Mä kyllä perkaan kotioloissa itse tuoreen yleensä aamuyöllä pyydystetyn silakkasaaliin käsin fileiksi. Eikä niihin jää "piikkilangan" palasiakaan.
      Mun isoisäni opetti aikoinaan jo munt käsittelemään saaliskaloja... vieläkin näkyy arpi, jonka sain nostaessani haukea veneen pohjalta kuvan irrotukseen. Hauen hampaita on syytä varoa, mutt saaliskala se on turhaan aliarvostettu, kuten turskakin. Oikein valmistettuna herkullisia, ja niistä saa tehtyä lähes kaikkea!

      No Suolakalana hauki ei oikein nappa mulle, lahnakin on siihen parempi ja muikku
      ehdottomasti paras. Taimenen olen vain kerran elämässäni itse pyytänyt, enkä sitäkään Etelä-Suomesta. Muutaman karanneen kirjolohen kyllä olen elämäni aikana pyydystänyt, sattumalla saatuja.
      trollikka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1680
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1067
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      870
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      630
    Aihe