Hankalahko fysiikan pähkinä
Liukkaalla jäällä levossa olevaan potkuriin, massaltaan 15 kg, oli kiinnitetty raketti.
Kun se sytytettiin, sen antama työntövoima oli kuvaajan mukainen.
a) Kuinka suureksi potkurin nopeus
nousee? Vastusvoimat voidaan
olettaa mitättömiksi.
b) Kiihdytyksen jälkeen potkuri joutuu
lumiseen ylämäkeen, jonka
kaltevuuskulma on 10 astetta.
Potkurin ja lumen välinen
kitkakerroin on 0,44. Kuinka
korkealle mäkeen potkuri nousee?
Kaikille oikein arvanneille luvassa joko:
mercedes-benz g 63 g63 amg v8 biturbo lasten sähköauto
tai
Disney Frozen yllätysmuna 10g
Olisin ylpeä sinusta jos kertoisit oikean vastauksen ilman mitään mutisemista!
Mojova fysiikan pulma
Anonyymi-ap
1
221
Vastaukset 1
- Anonyymi
Eikö edes hävetä ?
Kyllä edes nämä alkeisharjoitukset pitäisi itse punnertaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21485
- 33462