panettaa aina kun nainen ilmestyy viereen

Anonyymi-ap

mikä hitto luonnossa on sellaista
että kun nainen saapuu viereen
niin alkaa lämmetä
mutta kun sellainen puuttuu niin ei lämmitys toimi

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luonnon julma juoni kyseessä eli lisääntymisvietti jossa järjellä ei mitään tekemistä.
      Useimmat parisuhteet tajuavat asian vasta vuosikymmenten jälkeen miten järjetön suhde oli kyseessä. Tätä tapahtuu vuodesta toiseen eli ihminen ei kehity vaan on viettiensä orja....
      Ihmiskunta ei lisääntyisi siten, että pitäisi tehdä pankkilaina 20v ajaksi jotta saa lapsen.... Yllätys yllätys, monet jättäisivät ottamatta lapsilainan...

• Anonyymi

Taitaa olla aika ylleistä ku itekki oon havainnu sen mystisen ilimiön, emännisä ku on jokin semmone ominaissuus. Mutta sen sijjaan vaikka nyt onnikasa vierreen rojahtaa joku äijä, nii eipä tuo lämmitä. Toissaalta harvemmi se kukkaa emäntä tohtii mun vierreen istummaa tulla, mielluummin jääpi vaikka seisommaa enkä minäkää arvaa sanua mittää, siittä ku saapi syytteet seksuaalisesta ahistelusta, pittää vaa katella ikkunasta maisemija.

• Anonyymi

aina kun näkee puun tulee kusihätä 🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Murhamies

31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u
      Suomussalmi
      36
      3568
    2. A miehelle :)

Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su
      Ikävä
      36
      2188
    3. Jos hän olisi luonasi nyt

mistä haluaisit jutella kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      154
      1526
    4. Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset

Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen
      Maailman menoa
      160
      1386
    5. Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !

Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!
      Suomussalmi
      29
      1267
    6. Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut

Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
      Ikävä
      80
      1253
    7. Keskisarja todettiin rasistiksi

Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän
      Maailman menoa
      359
      1057
    8. Mitähän tapahtuisi?

Jos meidät tiputettaisiin tunniksi samaan huoneeseen kaksin? 😏
      Ikävä
      94
      1039
    9. Olitkohan koskaan

yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos
      Ikävä
      83
      877
    10. On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa

Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he
      Ikävä
      50
      863
    Aihe