Minä olen stadilainen. Ja aina haukutaan mieheksi vaikka olen nainen. Vieläpä hyyyyvin naisellinen nainen.
Mistäpäin Suomea olette?
16
117
Vastaukset
Siellä se lukee profiilissani, ollos hyvä vaan omaan vapaaseen tahtiin 😁
- Anonyymi
Aiotko jäädä Espooseen? En menis sinne vaikka kirveellä hakattais. Olet söpö.
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko jäädä Espooseen? En menis sinne vaikka kirveellä hakattais. Olet söpö.
En tiedä, aika näyttää. Nykyisin Espoo sijainnillisesti palvelee minua parhaiten pk-seudun isoista kylistä. Itselleni taas iso osa Vantaata on sellainen kaatopaikkojen ketju, etten ihan heti muuttaisi. Ja Helsinki... Ei sovi minulle ison kaupungin hulina, pienet kaupungit kuten vaikka nyt joku Turku tai Hämeenlinna, Tampere, Oulukin sopisivat paremmin.
Kiitos (punastuu) 🤭
K-S
Täällä minuakin haukutaan mieheksi ettei se varmaan muu kuin sanoisin jokin outous kaikki naiset miehiä.
- Anonyymi
Pk seutu on nykyinen seutu, jossa asustelen. Monta muutakin paikkaa on tullut nähtyä, mutta nyt tuntuu ,ettät olen täällä pysyäkseni.
- Anonyymi
Mitä tuohon naisellisuuteen tulee, niin ulkoisesti olen sitä. Sisältä en oikein sinnepäinkään.
- Anonyymi
Kiva jollain on mahdollisuus tutustua sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jollain on mahdollisuus tutustua sinuun
On noilla aina ollut. Ei se ole ollut kulloisestakaan asuinpaikasta kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On noilla aina ollut. Ei se ole ollut kulloisestakaan asuinpaikasta kiinni.
Kumpaa edustat? Oletko kauan ollut sinkku? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaa edustat? Oletko kauan ollut sinkku? :)
Kumpaa edustan? Sukupuoltako tarkoitat? No se naisellinen ulkomuoto on ihan oikeassa paikssa mun kohdallani, vaikka en mieleltäni mitenkään naisellinen ole (onneksi omasta mielestäni).
Reilu neljä vuotta erostani nyt on.
- Anonyymi
Ole sellainen kuin olet, älä välitä muista ja ole vain oma itsesi, se palkitaana myöhemmin, nauti elämästä kybällä.
- Anonyymi
Aika pellejä olette. Ei sukupuoltaan tarvitse todistaa. Joku itkijäpelle saa nyyhkiä. Ketään ei kiinnosta.
>simiti< - Anonyymi
Jos ei ole oikein mistään kotoisin, on ympäri maapallloa eli on kaikkialta kotoisin.
- Anonyymi
Noh, mitenkäs sä itte tulukittet asian, onko niitä kromosomia vai mitä ne nyt oli tasan oikia määrä sun kroppahan? Täälläpäin ollahan vähä vanhakantaasia nuas laskujutuus kun sukupualia löytyy meirän laskuopin mukahan tasan kaks, onko y:t vai x:t voitolla nuan niinku käytännön tasolla mitattuna?
- Anonyymi
Pk-seudulla asun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5982107- 1051053
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18987Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4867Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101845- 79785
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?87727- 63715
- 65563