Ihastuneen naisen käytös salilla

Anonyymi-ap

Kuinka ihastunut nainen käyttäytyy salilla? Onko miehellä mitään mahdollisuutta ottaa selvää tästä käytöksestä?

8

590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihastunut nainen seuraa sinua salilla (katseita) ja tulee yleensä viereisiin laitteisiin tekemään omia juttuja. Samalla on tekevinään puhelimella juttuja ja hymyilee. Osaa jättää itsestään hyvän mielikuvan sinulle. Ihastuneen naisen treenaaminen ei ole aina kovin loogista.

• Anonyymi

Siis kuuluuko tuo puhelin jotenkin tähän käytökseen? Nyt en kyllä ymmärrä miksi

• Anonyymi

Tietämättä syytä, onko jonkinlainen verho, et sillä peittää sitä tilanne kuvaa sillä hetkellä? Voi muka nauraa jollekin lukemalleen jutulle puhelimessa? Ei halua paljastua? Näin itse ajattelin sitä tilannetta silloin, kun sellaisen koin.

• Anonyymi

Kyllä mä menen ainakin siihen miehen viereen ja otan reilusti suuremmat painot kuin sillä miehellä, ja alan rehkiä siinä ja näytän hyvin kärsivältä ja väsyneeltä ja räytyneeltä huokailen voihkin valitan irvistän, johan on miehen pakko reagoida. Viskaan välillä vettä vesipullosta naamalle ja niskaan.

• Anonyymi

Millä tavalla ihastuksesi kohde nyt siis käyttäytyy? Anna vähän tietoja siitä miten hän toimii niin on helpompi analysoida?

• Anonyymi

Nainen katseli useasti selkeästi silmiin. Huomasin myös hänen vilkuilevan peilin kautta, kun treenasin.

Miehenä näitä ei vaan tajua tarpeeksi ajoissa ja yleensä sitä miettii että katselu on normaalia. Voisitteko naiset vaikka iskeä silmää tjsp. niin että miehet tajuaa?

• Anonyymi

Kuulostaa siltä että nainen tosiaan on kiinnostunut ainakin ulkonäöstäsi tai siitä mitä salilla teet. Vaihtoehtoja ovat siis ehkä 1. Olet omituinen mörkö 2. Olet komea ja kiinnostava 3. Treenaat huomioa herättävästi tai hyvin 4. Luulee että ehkä tuntee sinut.
      Asia selviää vain ehkä menemällä jutuille pienellä verukkeella- jos nainen ei mitenkään osoita haluvansa jatkaa keskustelua, siitä tiedät. Aloita vaikka ihan vaan vaikka salin lämpötilasta, jostain treenaamiseen liittyvästä tms. Muista myös se että nainen voi llla varattu eikä seuraa hakemassa, mutta ihastuneena silti katselee ympärilleen.

• Anonyymi

Varatut saa olla rauhassa, täällä käy paljon vapaita naisia. Oon jutellut useiden kanssa, ei tarvii arpoo onko varattu tai ei. Ainoaa naista ei oo viellä keksittykään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe