Jatkoa sille toiselle:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17631063/seksityo-ammattinakokulmasta
Oletko ajattellut ikinä voisitko ehkä olla parisuhteessa seksityöläisen kanssa, sukupuoleen katsomatta, miehetkin kun tunnetusti myyvät seksiä?
Ja tarkoitan tilannetta, jossa ensin kohtaat mukavan ihmisen, alatte tapailemaan, mutta ennen kuin asiat menevät vakavammiksi tai päädytte naimaan, toinen osapuoli kertoo, että tteen seksityötä ammatikseni.
Seksityö parisuhdenäkökulmasta
115
1017
Vastaukset
- Anonyymi
"Oletko ajattellut ikinä voisitko ehkä olla parisuhteessa seksityöläisen kanssa, sukupuoleen katsomatta, miehetkin kun tunnetusti myyvät seksiä?"
Olen ajatellut ja en kyllä pystyisi, en voisi. Mua ällöttää itseäni koko ajatus siitä, että joku harrastaa seksiä kevyin perustein, kun itselleni se on osa-alue mitä en jaa kuin ihmisen kanssa, jota rakastan. Jonka kanssa on ihan erityinen ja tunteikas rakkaussuhde.
Voin lainata kenkiä jollekin, voin myydäkin ne jollekin, mutta seksi, kehoni tai rakastettuni keho ei saa olla mikään tuote. Minkä melkein kuka vaan voi ostaa itselleen käyttöön. En varmaan pystys ymmärtää kumppanin järjenjuoksua, jos olis seksityöläinen.
-Jasu-- Anonyymi
Mulle tuo on ikään kuin ei arvostaisi itseään toisten käyttökalua enemmäksi. Jollekin pikku juttu, no seksiä vaan, mulle se on itsearvostuksen puutetta taas olla jakari edes rahasta tai saatika rahasta.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuo on ikään kuin ei arvostaisi itseään toisten käyttökalua enemmäksi. Jollekin pikku juttu, no seksiä vaan, mulle se on itsearvostuksen puutetta taas olla jakari edes rahasta tai saatika rahasta.
-Jasu-Voisin kysyä, että kuka alisti sulta itsetunnon ja ylpeyden, teki susta muitten käyttöesineen? Kuka aivopesi sut myymään itsesi valuutalle? Vaihtineelle joka ei edusta mitään muuta kuin vaihtokassaa. Kuka teki susta tuotteen? Kuin minkinnahka, joka myydään tyypiltä toiselle.
-Jasu- Ymmärrän hyvin.
Mua ajatus sinällään ei ällötä, mutta häiritsee, ei tunnu hyvältä. Mutta.
Koska satunnainen seksi (yhden yön hommelit jne.) on itselleni aina ollut vähän vieras asia, niin olen tässä sinkkuaikana ruvennut haastamaan ajatteluani siitä että miksi ihmeessä? Miksen voisi erottaa seksiä parisuhteesta vain huvitteluksi? Ja vastavuoroisesti edelleen säilyttää parisuhdeseksin omanaan, jos vielä parisuhteeseen päädyn.
Samassa rytäkässä luin sitten ekan laajemman haastattelun siitä Isasta ja jäin miettimään asiaa. Että jos löytäisin itseni sytyttävän, kivan naisen ja alettaisiin tapailemaan hitaasti ja sitten tunnelman tiivistyessä toinen kertoisi, että hän tekee työkseen seksityötä. Niin mitäs sitten tekisin, miten valitsisin, voisinko valita silti sen naisen?
En tiedä, mutta juuri siksi halusin haastaa itseäni, koska sinällään näen seksityön työnä siinä missä vaikka parturi-kampaajankin työn. Totta, niissä on se yksi iso ero, mutta sinällään duuni kuin duuni.- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ymmärrän hyvin.
Mua ajatus sinällään ei ällötä, mutta häiritsee, ei tunnu hyvältä. Mutta.
Koska satunnainen seksi (yhden yön hommelit jne.) on itselleni aina ollut vähän vieras asia, niin olen tässä sinkkuaikana ruvennut haastamaan ajatteluani siitä että miksi ihmeessä? Miksen voisi erottaa seksiä parisuhteesta vain huvitteluksi? Ja vastavuoroisesti edelleen säilyttää parisuhdeseksin omanaan, jos vielä parisuhteeseen päädyn.
Samassa rytäkässä luin sitten ekan laajemman haastattelun siitä Isasta ja jäin miettimään asiaa. Että jos löytäisin itseni sytyttävän, kivan naisen ja alettaisiin tapailemaan hitaasti ja sitten tunnelman tiivistyessä toinen kertoisi, että hän tekee työkseen seksityötä. Niin mitäs sitten tekisin, miten valitsisin, voisinko valita silti sen naisen?
En tiedä, mutta juuri siksi halusin haastaa itseäni, koska sinällään näen seksityön työnä siinä missä vaikka parturi-kampaajankin työn. Totta, niissä on se yksi iso ero, mutta sinällään duuni kuin duuni.Juu, käsitän. Minun arvomaailmani ei vaan taivu tuohon vertailuun, että myynhän minä työaikaani muussakin työssä tai eihän se seksityö parisuhteelta ole pois tms.
Yksinkertaisesti kun joku asia on rakkaudessa pyhää, se on ja sellaisena se tulee myös pitää. Mä olen uppiniskainen tässä kohtaa, enkä pysty porsaareiällä selittämään entä jos... :)
Noita on hyvä tietysti miettiä. Mäkin olen miettinyt, jopa kokeillut loikata sänkyyn heti suhteen ensimetrillä, ilman tunteita ja totesin, että parempi kun oon ja pysyn uskollisena arvoilleni. Voin paremmin.
Käsitän toki, että jollekin oma keho ja seksi on vaan väline mitä voi vaikka myydä. Ja se on kunkin oikeus.
Mä vaan oon niin ylpeä ihminen, etten myy sieluani enkä periaatteitani, vaikka kuolisin kuppini viereen.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Juu, käsitän. Minun arvomaailmani ei vaan taivu tuohon vertailuun, että myynhän minä työaikaani muussakin työssä tai eihän se seksityö parisuhteelta ole pois tms.
Yksinkertaisesti kun joku asia on rakkaudessa pyhää, se on ja sellaisena se tulee myös pitää. Mä olen uppiniskainen tässä kohtaa, enkä pysty porsaareiällä selittämään entä jos... :)
Noita on hyvä tietysti miettiä. Mäkin olen miettinyt, jopa kokeillut loikata sänkyyn heti suhteen ensimetrillä, ilman tunteita ja totesin, että parempi kun oon ja pysyn uskollisena arvoilleni. Voin paremmin.
Käsitän toki, että jollekin oma keho ja seksi on vaan väline mitä voi vaikka myydä. Ja se on kunkin oikeus.
Mä vaan oon niin ylpeä ihminen, etten myy sieluani enkä periaatteitani, vaikka kuolisin kuppini viereen.
JasuJoo, ymmärrän, mullakin on kestänyt aika kauan kyetä näkemään seksityö "vain" työnä ja edelleen se häiritsee takaraivossa, että se tehdään sillä pyhimmällä välineellä. Itse sen työn kykenen nykyään näkemään työnä, mutta tuo välineasia vielä kinnaa hanttiin. No mulla on tämän hetken tiedon puitteissa koko loppuelämä aikaa kiusata itseäni tällä :D
Toi onkin sitten mielenkiintoinen asia, että onko varmaa, ettei seksityö ole pois parisuhdeseksiltä sen enempää kuin mikään muukaan työ? Kun kyllähän normiduunikin voi paineista ja ahdistaa halut pois, mutta miten sitten seksityön kanssa, lähteekö siinä vielä tehokkaamin halut pois?
Ylpeä, höpsis, mutta vankan periaatteellinen kyllä ja se on hyvä, niin pitää ollakin.- Anonyymi
Joo, ymmärrän, mullakin on kestänyt aika kauan kyetä näkemään seksityö "vain" työnä ja edelleen se häiritsee takaraivossa, että se tehdään sillä pyhimmällä välineellä. Itse sen työn kykenen nykyään näkemään työnä, mutta tuo välineasia vielä kinnaa hanttiin. No mulla on tämän hetken tiedon puitteissa koko loppuelämä aikaa kiusata itseäni tällä :D
Toi onkin sitten mielenkiintoinen asia, että onko varmaa, ettei seksityö ole pois parisuhdeseksiltä sen enempää kuin mikään muukaan työ? Kun kyllähän normiduunikin voi paineista ja ahdistaa halut pois, mutta miten sitten seksityön kanssa, lähteekö siinä vielä tehokkaamin halut pois?
Ylpeä, höpsis, mutta vankan periaatteellinen kyllä ja se on hyvä, niin pitää ollakin.Työnä pystyn sen näkemään, mutten sellaisen työntekijää rakastettunani, sillä meillä olisi liian erilaiset arvot tässä tärkeässä asiassa.
Tuttavissani on kaikenlaista kokeilijaa, seksipuolenkin työtä kokeilleita. Pystyn ihan hyvin sietämään sen heille, mutta heti poikkeuksen tekisi rakastettuni.
Koen jotenkin tärkeeksi, että hänkin pitää suhteemme seksuaalisuutta meidän välisenä ja niin pyhänä ettei kukaan voi siitä kuormasta maistella, se on vain meille toisillemme.
Siihen liittyy myös kunnioitus. Kuulostaa ehkä ylväälle, muiden alaspäin katsomiselle, mutten minä keltään kunniaa vie, jokainen luopuu itse kunniastaan, jos niin mielii.
Minusta vaan jokaisen ei tartte olla saamassa minusta mitään. Ja minä valitsen sen jota pidän rakkauteni arvoisena. :)
Kaikki ei ole sen sortin rakkauden arvoisia, vaikka muuten kaikilla on yhtäläinen ihmisarvo ja oikeus elämään. Olen minä kuullut joskus kysyttävän mikä luulen olevani, kun en anna pilluani jalosti pyytäville. Minä olen ihminen joka kunnioutan itseäni ja arvojani, enkä alenna itseäni kenenkään lutkaksi.
Niin se vaan on.
Mutta yhä kaltaiset saa kaltaisiaan kompata ja tsempata, niin teen minäkin. :)
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Työnä pystyn sen näkemään, mutten sellaisen työntekijää rakastettunani, sillä meillä olisi liian erilaiset arvot tässä tärkeässä asiassa.
Tuttavissani on kaikenlaista kokeilijaa, seksipuolenkin työtä kokeilleita. Pystyn ihan hyvin sietämään sen heille, mutta heti poikkeuksen tekisi rakastettuni.
Koen jotenkin tärkeeksi, että hänkin pitää suhteemme seksuaalisuutta meidän välisenä ja niin pyhänä ettei kukaan voi siitä kuormasta maistella, se on vain meille toisillemme.
Siihen liittyy myös kunnioitus. Kuulostaa ehkä ylväälle, muiden alaspäin katsomiselle, mutten minä keltään kunniaa vie, jokainen luopuu itse kunniastaan, jos niin mielii.
Minusta vaan jokaisen ei tartte olla saamassa minusta mitään. Ja minä valitsen sen jota pidän rakkauteni arvoisena. :)
Kaikki ei ole sen sortin rakkauden arvoisia, vaikka muuten kaikilla on yhtäläinen ihmisarvo ja oikeus elämään. Olen minä kuullut joskus kysyttävän mikä luulen olevani, kun en anna pilluani jalosti pyytäville. Minä olen ihminen joka kunnioutan itseäni ja arvojani, enkä alenna itseäni kenenkään lutkaksi.
Niin se vaan on.
Mutta yhä kaltaiset saa kaltaisiaan kompata ja tsempata, niin teen minäkin. :)
JasuOhhoh, no on ollut jollain otsaa kysellä sinulta sinun omista asioistasi... Tuskin kukaan, mieskään, tuolla jakelee meisseliään kaikille sellaista kaipaaville, kyllä jokaisella miehelläkin jonkinlaiset kriteerit on... No meitä on moneen junaan...
Jep, olet juuri hyvä tuollaisena kuin olet ❤- Anonyymi
Ohhoh, no on ollut jollain otsaa kysellä sinulta sinun omista asioistasi... Tuskin kukaan, mieskään, tuolla jakelee meisseliään kaikille sellaista kaipaaville, kyllä jokaisella miehelläkin jonkinlaiset kriteerit on... No meitä on moneen junaan...
Jep, olet juuri hyvä tuollaisena kuin olet ❤Jees, enkä ole ajatellut muuttua muitten mieliksi. :)
Olen joidenkin mielestä ahdasmielinen, mutta minusta taas moni muu on löyhämielinen tai jopa vajaamielinen tehden itsestään narrin.
Liian pitkälle mennyt tämä kaupallisuus ihannointi.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jees, enkä ole ajatellut muuttua muitten mieliksi. :)
Olen joidenkin mielestä ahdasmielinen, mutta minusta taas moni muu on löyhämielinen tai jopa vajaamielinen tehden itsestään narrin.
Liian pitkälle mennyt tämä kaupallisuus ihannointi.
JasuNiin, ja kun sekä seksi, että rakkaus on myös kaupallistettu, niin silläpä vasta on saatu päitä sekaisin...
- Anonyymi
Niin, ja kun sekä seksi, että rakkaus on myös kaupallistettu, niin silläpä vasta on saatu päitä sekaisin...
Jonkun on siis pakko pysyä Impivaaralaisena. :D
Ei kaikki voi lähteä muotivillityksiin mukaan.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jonkun on siis pakko pysyä Impivaaralaisena. :D
Ei kaikki voi lähteä muotivillityksiin mukaan.
JasuEi todellakaan! Ja kun jonkun vuoden vielä odottaa, niin sitten oma vastavirtaelämä onkin muotia, se tekee uuden tulemisen, jee! Ja näin muuten luultavasti käy, näin on aina käynyt, monessakin asiassa.
Viimeksi nauroin katketakseni, oliko se nyt keväällä vai kesällä, kun oli lehdissä että reisitaskuhousut on taas muotia!!! Huvitti kun olen pitänyt 70% ajasta erilaisia reisareita viimeiset 15 vuotta ja sillon ne oli joku vuosi takaperin menneet muodista.- Anonyymi
Joo, ymmärrän, mullakin on kestänyt aika kauan kyetä näkemään seksityö "vain" työnä ja edelleen se häiritsee takaraivossa, että se tehdään sillä pyhimmällä välineellä. Itse sen työn kykenen nykyään näkemään työnä, mutta tuo välineasia vielä kinnaa hanttiin. No mulla on tämän hetken tiedon puitteissa koko loppuelämä aikaa kiusata itseäni tällä :D
Ylpeä, höpsis, mutta vankan periaatteellinen kyllä ja se on hyvä, niin pitää ollakin.Miksi sersityötä tekevät haluavat suhteen jossa ei seksissä ole rahasta kysymys ? Kokemusta on
- Anonyymi
Niin, ja kun sekä seksi, että rakkaus on myös kaupallistettu, niin silläpä vasta on saatu päitä sekaisin...
Kuinka moni kotirouva myy seksiä ?
- Anonyymi
Ränkylä 👋
- Anonyymi
Naisena vastaan, ettei nyt ihan heti ota hippaa intohimoissa. Jotenkin tulee mieleen tilanne, jossa mies surkuna selittelee että tähänkin on sitten jotunu ja minä yritän olla ymmärtäväisen näköisenä, sillä en ketään halua loukata.
- Anonyymi
Ääh, nyt kun luin tekstin uudestaan niin 🤣😂🤣💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh, nyt kun luin tekstin uudestaan niin 🤣😂🤣💦
No niin, aloitetaan uudestaan. Jos nyt miten hyvin tunnen itseni, niin hyvin avoimesti tunteistaan alkutapaamisella en pidä. Tämähän on vähän vastaan sitä mitä sanotaan naisten toivovan. Joskus joku tapaus jonka kanssa ajatellut, et voi tziisus älä minulle tätä puhu. Siltikin, ehkä on joku tapa esittää asioita, - arkojakin, niin ettei ole tullut tunne, että joutuisin miehestä jotenkin hoivausvastuuseen. En tiedä itsekään, miksi se on joskus toisin. Joskus taas miehet ovat liian umpimielisiä. Eivät puhu tunteistaan ja ajatuksistaan, jolloin tulee tunne "pidätkö minua ihan hölmönä". Ja sory, en lukenut lehtijuttua, tuntuu etten ole kohderyhmää, eikä asia huoleta :)
- Anonyymi
Ei tilanteisiin jouduta ellei niihin itse ajudu syystä tai toisesta se kuinka aina missäkin tilanteessa toimii niin on kiinni omasta päätöksestä si taas mutta valintojen takaa si taas löytyy usein syykin miksi on tehnyt kyseisen kaltaisen valinnan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tilanteisiin jouduta ellei niihin itse ajudu syystä tai toisesta se kuinka aina missäkin tilanteessa toimii niin on kiinni omasta päätöksestä si taas mutta valintojen takaa si taas löytyy usein syykin miksi on tehnyt kyseisen kaltaisen valinnan
No silläpä sillä :) nyt kun liian aikaisin heräsin, niin vielä ehdin käydä tätä miettimään. Eli lukematta artikkelia, työtään enemmän ja vähemmän pakollisen toimeentulon edellyttämäksi oletin.
Kysymys oli, mitä ajattelisin seksityöläisestä (mies) ja parisuhteen muodostuksen ensiaskeleita edellä pohdiskelin. Tuli mieleen Pirkka-Pekka Petelius näköinen mies, joka vakavana hattu kourassaan uskoutuu minulle työelämästään ja lupaa lopuksi vakaan, nöyrän ja vakuuttavan oloisesti hyvin hoidella kyllä minutkin! ='D
No ni, näihin mielikuviin ja tunnelmiin tähän maanantai-aamuun herättiin :)
Hyvää Maanantaita kaikille! Anonyymi kirjoitti:
No silläpä sillä :) nyt kun liian aikaisin heräsin, niin vielä ehdin käydä tätä miettimään. Eli lukematta artikkelia, työtään enemmän ja vähemmän pakollisen toimeentulon edellyttämäksi oletin.
Kysymys oli, mitä ajattelisin seksityöläisestä (mies) ja parisuhteen muodostuksen ensiaskeleita edellä pohdiskelin. Tuli mieleen Pirkka-Pekka Petelius näköinen mies, joka vakavana hattu kourassaan uskoutuu minulle työelämästään ja lupaa lopuksi vakaan, nöyrän ja vakuuttavan oloisesti hyvin hoidella kyllä minutkin! ='D
No ni, näihin mielikuviin ja tunnelmiin tähän maanantai-aamuun herättiin :)
Hyvää Maanantaita kaikille!Myönnän avoimesti, että nyt mulla kyllä koko kommentointi jotenkin yli hilseen 😲
Anyway itse olen varsin avoin asioistani, en tietenkään palstalla, mutta kun kohtaan ihmisiä, myös sillä ekalla kerralla.- Anonyymi
Myönnän avoimesti, että nyt mulla kyllä koko kommentointi jotenkin yli hilseen 😲
Anyway itse olen varsin avoin asioistani, en tietenkään palstalla, mutta kun kohtaan ihmisiä, myös sillä ekalla kerralla.Whaath! 🤯Puhutko omasta työstäsi!?🤣. Sitäkö tarkoitit, kun kerroit tuolla jossakin, että naisen nautinto tärkein, että saattaa mennä niin työn touhuksi, ettei ehdi nauttimaan työstään itse yhtään😂🤣😂
Näen jo sinut puhumassa minulle tässä 🥺 elämäsi karuista tosiasioista... Ja tunnustan, etten lukenut itse artikkelia 🙃😀 Anonyymi kirjoitti:
Whaath! 🤯Puhutko omasta työstäsi!?🤣. Sitäkö tarkoitit, kun kerroit tuolla jossakin, että naisen nautinto tärkein, että saattaa mennä niin työn touhuksi, ettei ehdi nauttimaan työstään itse yhtään😂🤣😂
Näen jo sinut puhumassa minulle tässä 🥺 elämäsi karuista tosiasioista... Ja tunnustan, etten lukenut itse artikkelia 🙃😀Ehei, en suinkaan, ei minusta olisi seksityöläiseksi enkä sellaista havittelekaan, se on nuorempien miesten hommaa 😁
Vaikka toisaalta... Voisihan tuota tiedustella TE-toimistolta, että jos haluaisin vaihtaa ammattia, niin löytyisikö heiltä tietoa seksityön perus/ammattitutkinnon järjestäjistä ja miten Kela sitä koulutusta tukisi, kun kyse on kuitenkin aikuisesta ammatinvaihtajasta 🤣- Anonyymi
Ehei, en suinkaan, ei minusta olisi seksityöläiseksi enkä sellaista havittelekaan, se on nuorempien miesten hommaa 😁
Vaikka toisaalta... Voisihan tuota tiedustella TE-toimistolta, että jos haluaisin vaihtaa ammattia, niin löytyisikö heiltä tietoa seksityön perus/ammattitutkinnon järjestäjistä ja miten Kela sitä koulutusta tukisi, kun kyse on kuitenkin aikuisesta ammatinvaihtajasta 🤣Ei taivas 🤭 ne työssäoppimisjaksot, päättötyö ja ulkomaankokemukset! 😂🤣😅
Anonyymi kirjoitti:
Ei taivas 🤭 ne työssäoppimisjaksot, päättötyö ja ulkomaankokemukset! 😂🤣😅
Työssäoppimisjaksothan olis ihan parhaita, päättötyä alkaa kuulostamaan aikamoiselta urakalta tässä asiayhteydessä 🤣
Mutta voisin kuvitella, että monikin pitkään naista etsinyt mies menisi mielellään tuohon koulutukseen vailla aikomustakaan viedä sitä loppuun, kunhan saisi ne työssäoppimisjaksot suorittaa 😂- Anonyymi
Työssäoppimisjaksothan olis ihan parhaita, päättötyä alkaa kuulostamaan aikamoiselta urakalta tässä asiayhteydessä 🤣
Mutta voisin kuvitella, että monikin pitkään naista etsinyt mies menisi mielellään tuohon koulutukseen vailla aikomustakaan viedä sitä loppuun, kunhan saisi ne työssäoppimisjaksot suorittaa 😂No tosiaankin. Ja joku joukosta voisi päätyä silti kotiharjoittelijaksi 🤣😂 💦
Anonyymi kirjoitti:
No tosiaankin. Ja joku joukosta voisi päätyä silti kotiharjoittelijaksi 🤣😂 💦
Ei välttämättä huono harjoittelupaikka sekään 😂
- Anonyymi
Ei välttämättä huono harjoittelupaikka sekään 😂
No juu, leikki sikseen. Kyllä parisuhteista kutsuvin on se jonkun ikuisen kotiharjoittelijan kanssa😀😘
Anonyymi kirjoitti:
No juu, leikki sikseen. Kyllä parisuhteista kutsuvin on se jonkun ikuisen kotiharjoittelijan kanssa😀😘
Hmmm, eli omakotiharjoittelija, mahdollisesti omakotitaloon? 😂
En osaa vastata kyllä tai ei sillä minusta tuo seksityön määritelmä on mennyt vähän harmaalle alueelle. Onhan alustoja johon voi laittaa kuvia vaikka varpaistaan tai korvanipukoistaan ihan toisten erotiikan nälkää tyydyttääkseen. Siitä sitten vielä maksetaan. Samoin voi toinen juoksulenkin jälkeen postittaa alusvaatteensa ja taas kilahti satanen tilille. Ehkä tällainen yrittäjyys vielä olisi ymmärrettävissä.
Jos taas aamukeskustelu menisi tyyliin jossa kerron että minulla työpäivä sisältää osien koneistusta johonkin tuulivoimalaprojektiin ja hänellä aamulla olisi pariskunta, päivällä mies ja illalla 3-divisioonan jalkapallojoukkue niin voi olla ettei yhteiselo toimisi.
Ihan vaan sivuhuomiona "seksityötä ammatikseni." Sekin varmaan haittaisi jos tuollaista toimintaa tekee ihan vaan harrastuksena. Itse käy salilla ja toinen vaihtelee osoitteita joissa käy temppuilemassa ja hakemassa iloa sekä hauskuutta arjen keskelle.Hyvä huomio! Tosiaan tarkoitin ihan puhtaasti seksin myymistä, mutta sitä tosiaan voi myydä vaikka käytettyjä pikkuhousuja ja periaatteessa sekin on seksityötä, ainakin laveasti tulkittuna.
Nii'in, tuota olen itsekin miettinyt, että jos työpäivien kuvaukset aamukahvilla olisivat tuollaisia, niin miltä todella tuntuisi? En tiedä, siksi kiusaan asialla päätäni ja nyt myös palstaa 😁
- Anonyymi
Kumppani syttyy siitä kun harjoitan satunnaisesti käytettyjen alusvaatteiteni myyntiä. Se alkoi kun Alastonsuomessa tuli ehdotuksia.
Työskentelen hotellin kerroshoitajana. Huono palkka ja raskas työ. Kumppani on ylpeä kun on "kuuma" puoliso.
Kerran luonamme kävi mies joka oli ostanut kesällä alkkarit jalastani. Tyydytin miehen kädelläni ja suullani, kumi oli käytössä. En ole taudin pesä. Sain saman hinnan kuin kolmista pikkuhousuista. Kumppanille kauppa oli ok.- Anonyymi
No kyllä tuo ny jo itsellä parisuhteessa menisi rajan yli ja komiasti Eipä tarttis suhdetta sen kummemmin miettiä
- Anonyymi
Mun on kyllä helvetin vaikea ymmärtää tuotakaan kuviota mikä teillä vallitsee. Herkästi tulis todettua ostohinkuisille, että voithan myydä oman muijas huoraks, jos et siitä sen enempää piittaa. Mutta mun ei myydä mistään hinnasta, ei ole kaupan eikä sellasia summia maailmasta löydy millä myyntiin tulis, että parasta kun häivyt vielä kun on nokka suirassa.
En pysty ymmärtää tuota toisesta välittämiseksi, että on innoissaan muijansa kauppaamisesta. Ällötys.
-Jasu- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun on kyllä helvetin vaikea ymmärtää tuotakaan kuviota mikä teillä vallitsee. Herkästi tulis todettua ostohinkuisille, että voithan myydä oman muijas huoraks, jos et siitä sen enempää piittaa. Mutta mun ei myydä mistään hinnasta, ei ole kaupan eikä sellasia summia maailmasta löydy millä myyntiin tulis, että parasta kun häivyt vielä kun on nokka suirassa.
En pysty ymmärtää tuota toisesta välittämiseksi, että on innoissaan muijansa kauppaamisesta. Ällötys.
-Jasu-Tuo olis loukkaus, et kukaan tulee tekemään kauppaa mun kumppanistani. Ja herkästi kyllä reakoisin tirvaistenkin. Keittää jo pelkkä ajatus.
-Jasu- Ohhoh 😲
No teillä on sitten nuotit hyvin kohdillaan kumppanisi kanssa, onnittelen!
Ja varmaan se teki asian helpommin hyväksyttäväksi, kun käytössä oli "vain" kädet ja suu, se kaikkein pyhin jäi kumppanin aarteeksi?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Jasu-"Herkästi tulis todettua ostohinkuisille, että voithan myydä oman muijas huoraks, jos et siitä sen enempää piittaa."
Lakisääteinen sivukommentti: tuo on yllyttämistä rikokseen. Oman vaimon myyminen on parittamista jos mikä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Herkästi tulis todettua ostohinkuisille, että voithan myydä oman muijas huoraks, jos et siitä sen enempää piittaa."
Lakisääteinen sivukommentti: tuo on yllyttämistä rikokseen. Oman vaimon myyminen on parittamista jos mikä.
- SheenaMinusta se on toteamus, ei yllytystä. Ja niinhän toiset näkyy tekevönkin, kaupittelee rahaa vastaan emäntäänsä. Melkoisen iljettäviä ihmisiä. Euhän niitä tärkeitään luulisi alentavan muiden mällikupiksi. Luulis arvostavan niin ylös arvoasteikolla, että myisi mielummin omaisuutensa, kun kumppaninsa.
Jasu
- Anonyymi
Riippuu mistä roikkuu jos lopettaisi kyseisen kaltaisen työn alkaessaan seurustelemaan ni miksi ei jos edelleen suhteessa ollessa sitä jatkaa ni antaisin kenkää
- Anonyymi
No ehkä 2 seksityöläistä löytää toisensa?
Maailma on.Hyvinkin mahdollista ja varmaan silloin aloituksen skenaario on ihan helppo homma molemmille.
- Anonyymi
Riippuu siitä, mitä parisuhde tarkoittaa/sisältää, joka riippuu osapuolien elämänvaiheista, joka riippuu heidän ikävuosistaan. Aikoinaan en olisi ottanut elämänkumppaniksi ilotyttöä vaikka toisinaan ostin palvelujaan, hankinnat keskeytyivät kun AIDS tuli tietoisuuteen -80 luvun alussa. Nyt 65 vuotta nuorena voin ottaa iloisen tytön saman katon alle asumaan ja elämään, etuina olisi mm rahan säästö, mutta he eivät innostu parisuhteesta kanssani.
- Anonyymi
seksityöhön voi juotua vahinkossa, noin 10vuotta sitten tein hierontaa parisen vuotta, niin rokeamat halusi hierontaa nakuna naiset ja humalaiset miehet soiteli naiselleen jotain erotiikka hierontaa vaikka en mainostanut muita palveluja,
- Anonyymi
Kuka tahansa voi väittää minkä tahansa olevan vahingon aiheuttamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosiaan toisten työssä kaikki on ennalta tiedossa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosiaan toisten työssä kaikki on ennalta tiedossa,
Vahinko tapahtuu vahingossa. Kun ryhtyy johonkin, niin se tapahtuu esimerkiksi siksi että on tyhmä, tai ei ymmärtänyt, tai ei ajatellut, mutta ei koskaan vahingossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahinko tapahtuu vahingossa. Kun ryhtyy johonkin, niin se tapahtuu esimerkiksi siksi että on tyhmä, tai ei ymmärtänyt, tai ei ajatellut, mutta ei koskaan vahingossa.
sitten on padee kun pysyy kotona jos vahinkoja pelkää,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä tarkoitettiin ajautumista, ei vahinkoa. Ajautuminen on yleistä jokaisella. Ellei huomaa tätä, on ajautunut todella paljon.
- Sheena
- Anonyymi
Olen miettinyt tuota ja minulle se taitaisi olla liian kova paikka, jos mies tekisi seksityötä ammatikseen. En tuomitse seksityötä, mutta joudun myöntämään olevani sen verran rajoittunut, että en haluaisi oman mieheni kohdistavan muihin naisiin seksuaalisia tekoja, en työnä enkä muutoinkaan.
Ymmärrän. Ja itsellä on tuo sama, siksi tätä asiaa tässä nyt "ääneen" puntaroinkin, kun ikinä ei voi tietää vaikka törmäisin tosi kivaan neitiin ja sitten selviäisi mitä hän tekee työkseen...
- Anonyymi
Ymmärrän. Ja itsellä on tuo sama, siksi tätä asiaa tässä nyt "ääneen" puntaroinkin, kun ikinä ei voi tietää vaikka törmäisin tosi kivaan neitiin ja sitten selviäisi mitä hän tekee työkseen...
Kyllä se osuisi minulle liikaa sydämeen, sillä minulle seksi on kuitenkin hyvin tunteellinen asia ja oleellinen osa parisuhdetta. En ole lainkaan omistushaluinen saati mustasukkainen eli toivottavasti osaan asettaa sanani oikein, mutta tässä asiassa haluan, että mies on kokonaan minun ja minä kokonaan hänen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se osuisi minulle liikaa sydämeen, sillä minulle seksi on kuitenkin hyvin tunteellinen asia ja oleellinen osa parisuhdetta. En ole lainkaan omistushaluinen saati mustasukkainen eli toivottavasti osaan asettaa sanani oikein, mutta tässä asiassa haluan, että mies on kokonaan minun ja minä kokonaan hänen.
Ymmärrän tuon hyvin, näin se on itselläkin, minä ja kumppanini olemme vain toistemme ilman sen kummempaa omistushalua ja mustasukkaisuutta.
Mutta haluan myös haastaa ajatteluani, kysyä miksi moneen kertaan ja epäillä perusteluitani, kiusata itseäni.- Anonyymi
Ymmärrän tuon hyvin, näin se on itselläkin, minä ja kumppanini olemme vain toistemme ilman sen kummempaa omistushalua ja mustasukkaisuutta.
Mutta haluan myös haastaa ajatteluani, kysyä miksi moneen kertaan ja epäillä perusteluitani, kiusata itseäni.Se on tervettä haastaa omaa ajatteluaan ja venyttää mieltään moneen suuntaan niin, että löytää itselleen oikean näkökulman ja tavan toimia. Itse teen ihan samoin ja olen valmis muuttamaan ajatteluani, mikäli näkökulmani syystä tai toisesta muuttuu. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka tulenpalavasti rakastuisi seksityöläiseen, niin ehkä se oma ajattelu muuttuisi. Tässä hetkessä en kuitenkaan osaisi nähdä itseäni seksityöläisen kanssa parisuhteessa.
Anonyymi kirjoitti:
Se on tervettä haastaa omaa ajatteluaan ja venyttää mieltään moneen suuntaan niin, että löytää itselleen oikean näkökulman ja tavan toimia. Itse teen ihan samoin ja olen valmis muuttamaan ajatteluani, mikäli näkökulmani syystä tai toisesta muuttuu. Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka tulenpalavasti rakastuisi seksityöläiseen, niin ehkä se oma ajattelu muuttuisi. Tässä hetkessä en kuitenkaan osaisi nähdä itseäni seksityöläisen kanssa parisuhteessa.
Kyllä, se on ihmiselle hyväksi. Lähinnä noiden seksityöläisten haastatteluartikkeleiden johdosta, nyt näin sinkku-ukkelina, jäin miettimään, että olisi teoriassa ihan mahdollista ihastua kivaan naiseen jonka ammatti onkin vähemmän tavanomainen, joten miten siihen suhtautuisin? Mutta aika näyttää, tarviiko suhtautua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" mutta tässä asiassa haluan, että mies on kokonaan minun ja minä kokonaan hänen."
Eli olet todella omistushaluinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mies on kokonaan minun ja minä kokonaan hänen."
Jos tuo kuvaa sitä ettet ole omistushaluinen ja mustasukkainen, niin mikäköhän sitten kuvaa omistushaluaisuutta ja mustasukkaisuutta?
- Anonyymi
Jaa-a... Helpointa olis nopeasti vastata, etten ikinä!
Mutta tässä on jo elämänkokemusta kertynyt sen verran, että eiköhän senkin tilanteen ja tapauksen katsoisi ihan erikseen. Uskoakseni riippuisi monesta asiasta, joita ei nyt tässä hetkessä osaisi edes ajatella.
xLiner- Anonyymi
No nyt sitten aloin miettimään kaikkia "hyväksyttäviä" ammatteja.
Hieroja, lääkäri, terapeutti, valmentaja, esimies, kampaaja...
Tai vaikkapa kirvesmies, taiteilija, kirjailija, kaupan kassa.
Moni käyttää kroppaansa töissä, palveluammatissa. Ja henkistä kapasiteettiaan palvelun onnistumiskokemuksessa.
Mikä siinä jalkojen välin elimessä sitten niin suuren omistushalun herättää nykyaikana? Ehkäisy on keksitty ja sukupuolitaudeilta voi pitkälti välttyä. "Hyväksytyistä" töistäkin voi saada työperäisiä sairauksia ja vammoja.
Okei, kyllä mä varmaan voisin seurustella seksityöntekijän kanssa.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni käyttää kroppaansa töissä, palveluammatissa. Ja henkistä kapasiteettiaan palvelun onnistumiskokemuksessa.
Mikä siinä jalkojen välin elimessä sitten niin suuren omistushalun herättää nykyaikana? Ehkäisy on keksitty ja sukupuolitaudeilta voi pitkälti välttyä. "Hyväksytyistä" töistäkin voi saada työperäisiä sairauksia ja vammoja.
xLinerJotkut asiat on pyhiä, kuten se jalkoväli. :)
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut asiat on pyhiä, kuten se jalkoväli. :)
JasuMulle pyhää on ennemminkin korvien väli 😄
Tarkoitan luottamusta.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle pyhää on ennemminkin korvien väli 😄
Tarkoitan luottamusta.
xLinerEiku se jalkoväli korvienvälin kanssa, jos kuka vaan pääsee visaa vilauttamalla jalkoväliin, ei korvienvälissäkään voi olla mitään pyhää. :D
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku se jalkoväli korvienvälin kanssa, jos kuka vaan pääsee visaa vilauttamalla jalkoväliin, ei korvienvälissäkään voi olla mitään pyhää. :D
JasuMua taas hirvittää enemmän mitä jotkut myyvät korviensa välistä..
xLiner Anonyymi kirjoitti:
xLinerNiin, duuni kuin duuni. Yksi olennainen ero tietysti muihin käsitöihin verrattuna on se, aloituksen ammatissa joko sallit jonkun työntyä sisääsi tai työnnyt jonkun sisään. Tietysti lääketieteen puolella aika useinkin työnnytään jonkun sisään, mutta äkkiä en keksi muuta ammattia jossa annetaan toisen työntyä sinun sisääsi. No joo, saivartelua.
Niin, siinä on se antiikkinen omistajan leima ja se kivikautinen näkemys siitä, että ne pissavehkeet on tarkoitettu muuhun käyttöön vain dedikoiduille henkilöille. Mutta entäs kun dedikoitu henkilö käykin vieraissa? Ei tullut edes rahaa, kehveli vieköön, mutta ero tuli. Ja sitten ei ole enää dedikoitua henkilöä, mitäs sitten tehdään ennen kuin uusi dedikoitu on löytynyt?
Tämä aihe on sellainen, että tätä on kiva pyöritellä mielessään ja haastaa omaa ajatteluaan, suhtautumistaan. Mulla meni pitkään hyväksyä seksityö pelkkänä työnä muiden joukossa, niin tämän asian kanssa menee varmaan vielä pidempään, mutta ehkä hetki ennen tuhkaamista päädyn ratkaisuun :)
- Anonyymi
jos hieronnasta on kiinnostunut, näitä on kurssi keskuksissa kohtuu hinnalla kausi, vaikka ei työkseen tekisikään vaan parisuhteen iloksi,
- Anonyymi
Olen mä tuota joskus miettinyt ja ei se periaatteessa olisi minulle ongelma. Tietenkin tilanteista on monenlaisia ja jotkin tilanteet voisivat olla ongelmallisia, mutta periaatteessa ihan vaan seksityö ei olis mulle mikään mahdottomuus sietää. Mä en ole mustasukkainen yksilö ja parempi nyt sitten vaikka vastuullinen seksityö, kuin lukematon määrä muuten vaan sekalaisia irtosuhteita. Mitä näitä juttuja on lukenut ja dokkareita nähnyt, niin tuo seksityö tuppaa monesti olemaan lähes pikemmin terapeutin puuhaa, kuin varsinaista pelkkää panemista. Noin ainakin kuulostaa olevan, jos työskentelee itse valitsemiensa asiakkaiden kanssa.
Olet kiitettävän avarakatseinen!
Olen matkalla samalle aaltopituudelle, mutta matkaa on vielä. Ja tuo mitä sanoit vastuullisesta seksityöstä vs. nippu sekalaisia irtosuhteita on myös hyvä näkökulma. Plus että edellisestä tienaa, jälkimmäinen luultavasti vie ainakin jonkin verran rahaa.
Saman havainnon olen minäkin tehnyt asioista lukiessani ja parit dokkarit katsottuani, usein se työ muuta kuin seksiä, se iho iholla, kosketuksia, keskustelua, hyväksyntää sellaisena kuin on.
Kiitos vastauksestasi! 😊- Anonyymi
Olet kiitettävän avarakatseinen!
Olen matkalla samalle aaltopituudelle, mutta matkaa on vielä. Ja tuo mitä sanoit vastuullisesta seksityöstä vs. nippu sekalaisia irtosuhteita on myös hyvä näkökulma. Plus että edellisestä tienaa, jälkimmäinen luultavasti vie ainakin jonkin verran rahaa.
Saman havainnon olen minäkin tehnyt asioista lukiessani ja parit dokkarit katsottuani, usein se työ muuta kuin seksiä, se iho iholla, kosketuksia, keskustelua, hyväksyntää sellaisena kuin on.
Kiitos vastauksestasi! 😊En tiedä, en mä ole koskaan osannut ajatella itseäni avarakatseisena. Kuten sanoin, niin mä vaan en ole sen kummemmin mustasukkainen yksilö. Mulle on tärkeä, että sovittu pidetään, mutta jos jostain sovitaan niin sitten se on ihan ok. Jos toisella on vaikkapa paljon enemmän tarpeita tai sellaisia tarpeita, joita minä en jaa, niin kyllä niistä varmasti sopuun päästään. Kunhan se vaan ei ole kummaltakaan pois.
Se mitä sanoin noista mahdollisista ongelmista, niin niihin liittyy tosiaan mm. vastuullisuus. Seksuaaliterveydestä huolehtiminen ja muutenkin turvallisuudesta huolehtiminen olisi tärkeää. Ihan varmasti seksityöntekijällä (miehelläkin) on riskinä saada vaikkapa jotain sekopäästalkkereita peräänsä ja se voisi olla riski läheisillekin, jollei jopa erityisesti niille läheisille. Tuohon liittyy läheisesti myös mahdollinen tunnistettavuus. Kuinka suuri todennäköisyys on törmätä nyt vaikka niihin asiakkaisiin ihan muuten vaan vai voisiko sitä ammattiaan harjoittaa jotenkin vähemmän tunnistettavasti. Itse olen hyvin privaatti ihminen ja arvostan yksityisyyttäni, eli kovin julkisesti tuota ammattia harjoittava ei minulle kävisi. Ei sen mahdollisen stigman takia, vaan koska MINÄ arvostan yksityisyyttäni. Sanotaan, että toinen tarjoisi vaikka jotain dominointijuttuja ihna avoimesti, niin kyllähän se asettaisi ihan automaattiolettaman myös minuun, vaikka se ei pitäisi lainkaan paikkaansa. Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, en mä ole koskaan osannut ajatella itseäni avarakatseisena. Kuten sanoin, niin mä vaan en ole sen kummemmin mustasukkainen yksilö. Mulle on tärkeä, että sovittu pidetään, mutta jos jostain sovitaan niin sitten se on ihan ok. Jos toisella on vaikkapa paljon enemmän tarpeita tai sellaisia tarpeita, joita minä en jaa, niin kyllä niistä varmasti sopuun päästään. Kunhan se vaan ei ole kummaltakaan pois.
Se mitä sanoin noista mahdollisista ongelmista, niin niihin liittyy tosiaan mm. vastuullisuus. Seksuaaliterveydestä huolehtiminen ja muutenkin turvallisuudesta huolehtiminen olisi tärkeää. Ihan varmasti seksityöntekijällä (miehelläkin) on riskinä saada vaikkapa jotain sekopäästalkkereita peräänsä ja se voisi olla riski läheisillekin, jollei jopa erityisesti niille läheisille. Tuohon liittyy läheisesti myös mahdollinen tunnistettavuus. Kuinka suuri todennäköisyys on törmätä nyt vaikka niihin asiakkaisiin ihan muuten vaan vai voisiko sitä ammattiaan harjoittaa jotenkin vähemmän tunnistettavasti. Itse olen hyvin privaatti ihminen ja arvostan yksityisyyttäni, eli kovin julkisesti tuota ammattia harjoittava ei minulle kävisi. Ei sen mahdollisen stigman takia, vaan koska MINÄ arvostan yksityisyyttäni. Sanotaan, että toinen tarjoisi vaikka jotain dominointijuttuja ihna avoimesti, niin kyllähän se asettaisi ihan automaattiolettaman myös minuun, vaikka se ei pitäisi lainkaan paikkaansa.Varmaankin, mutta pelkästään palstalaisten kommentteja tähän ketjuun lukiessa huomaa, että olet täysin eri raiteilla kuin miltei kaikki muut kommentoineet. Ja sama pätee kokemukseni mukaan oikeaan elämäänkin hyvin pitkälti.
Hyviä huomioita nuo turvallisuus ja etenkin tunnistettavuus, todellakin asettaisivat isoja haasteita... Minäkin käytännössä arvostan suuresti yksityisyyttäni ja vaikka täällä palstalla kerron kohtalaisen paljon itsestäni, niin ei niillä tiedoilla tunnista henkilöä hahmoksi.- Anonyymi
Varmaankin, mutta pelkästään palstalaisten kommentteja tähän ketjuun lukiessa huomaa, että olet täysin eri raiteilla kuin miltei kaikki muut kommentoineet. Ja sama pätee kokemukseni mukaan oikeaan elämäänkin hyvin pitkälti.
Hyviä huomioita nuo turvallisuus ja etenkin tunnistettavuus, todellakin asettaisivat isoja haasteita... Minäkin käytännössä arvostan suuresti yksityisyyttäni ja vaikka täällä palstalla kerron kohtalaisen paljon itsestäni, niin ei niillä tiedoilla tunnista henkilöä hahmoksi.Niin ... moni ajattelee ilmeisesti esimerkiksi niin, että jos toinen jotain seksuaalista juttua toivoo ja se on hänelle tärkeää, niin sitten sitä vaikka vähän vastentahtoisesti lähtee tämän kanssa kokeilemaan. Minä taas en osaa ajatella noin. Jos minä en jotain halua, niin sitten en halua ja jos se on toiselle oikeasti todella tärkeää niin sitten pitää yhdessä miettiä mistä hän sen saisi. Minä en lähde mukauttamaan itseäni, jos en jotain halua, mutta ymmärrän kyllä jos se on toiselle tärkeää ja olen valmis sitä asiaa pohtimaan. Ehkä minä siis olenkin vain itsekäs. :P
Moni tuntuu myös ajattelevan ,että jos ei ole mustasukkainen ja omistushaluinen ja on valmis "sallimaan" toiselle asioita, niin silloin olisi pakko olla itsekin jotenkin kevytkenkäinen. Itse en ole koskaan pettänyt, en harrasta irtosuhteita, olen ollut avoimessa suhteessa käyttämättä kertaakaan sitä mahdollisuutta, en ole koskaan ihastunut parisuhteessa ollessani, en katsele muita kun olen suhteessa, olen ollut tahtomattani selibaatissa parisuhteessa useamman vuoden menemättä vieraisiin jne. Omalla kohdallani nuo asiat eivät siis liity mitenkään toisiinsa, mutta moni tosiaan kuvittelee noin. Jos nyt vaikka miehille menee tällaisia asioita kertomaan niin todella iso osa ajattelee, että tuo nainen nyt ei ainakaan osaa olla uskollinen. Anonyymi kirjoitti:
Niin ... moni ajattelee ilmeisesti esimerkiksi niin, että jos toinen jotain seksuaalista juttua toivoo ja se on hänelle tärkeää, niin sitten sitä vaikka vähän vastentahtoisesti lähtee tämän kanssa kokeilemaan. Minä taas en osaa ajatella noin. Jos minä en jotain halua, niin sitten en halua ja jos se on toiselle oikeasti todella tärkeää niin sitten pitää yhdessä miettiä mistä hän sen saisi. Minä en lähde mukauttamaan itseäni, jos en jotain halua, mutta ymmärrän kyllä jos se on toiselle tärkeää ja olen valmis sitä asiaa pohtimaan. Ehkä minä siis olenkin vain itsekäs. :P
Moni tuntuu myös ajattelevan ,että jos ei ole mustasukkainen ja omistushaluinen ja on valmis "sallimaan" toiselle asioita, niin silloin olisi pakko olla itsekin jotenkin kevytkenkäinen. Itse en ole koskaan pettänyt, en harrasta irtosuhteita, olen ollut avoimessa suhteessa käyttämättä kertaakaan sitä mahdollisuutta, en ole koskaan ihastunut parisuhteessa ollessani, en katsele muita kun olen suhteessa, olen ollut tahtomattani selibaatissa parisuhteessa useamman vuoden menemättä vieraisiin jne. Omalla kohdallani nuo asiat eivät siis liity mitenkään toisiinsa, mutta moni tosiaan kuvittelee noin. Jos nyt vaikka miehille menee tällaisia asioita kertomaan niin todella iso osa ajattelee, että tuo nainen nyt ei ainakaan osaa olla uskollinen.Kyllä, ymmärtääkseni aika usein se on juuri niin, että hieman vastentahtoisestikin lähdetään kokeilemaan tai suorittamaan. Muovaudutaan itse, sen sijaan että pohdittaisiin vaihtoehtoisia ratkaisuja. Tai ehkä ne vaihtoehdot ovat vielä vastentahtoisempia?
No et ainakaan itsekäs, näillä puhutuin perustein :)
Aivan, leiman saa varsin helposti, vaikka sillä ei suoranaisesti olisi mitään tekoa itsen kanssa. Mutta se on vain helpompi tapa muille ihmisille jäsennellä kokemaansa, olettaisin.
Vähän luulen, että tietyllä tavalla olemme patavanhoillisia luterilaisia höpsöjä monessakin asiassa, minä muiden mukana. Mutta siksipä tämänkin aloituksen tein, sparraan pääkoppaani, vanhakin ukkeli voi vielä oppia uusia asioita :D- Anonyymi
Kyllä, ymmärtääkseni aika usein se on juuri niin, että hieman vastentahtoisestikin lähdetään kokeilemaan tai suorittamaan. Muovaudutaan itse, sen sijaan että pohdittaisiin vaihtoehtoisia ratkaisuja. Tai ehkä ne vaihtoehdot ovat vielä vastentahtoisempia?
No et ainakaan itsekäs, näillä puhutuin perustein :)
Aivan, leiman saa varsin helposti, vaikka sillä ei suoranaisesti olisi mitään tekoa itsen kanssa. Mutta se on vain helpompi tapa muille ihmisille jäsennellä kokemaansa, olettaisin.
Vähän luulen, että tietyllä tavalla olemme patavanhoillisia luterilaisia höpsöjä monessakin asiassa, minä muiden mukana. Mutta siksipä tämänkin aloituksen tein, sparraan pääkoppaani, vanhakin ukkeli voi vielä oppia uusia asioita :DNoinhan se vähän tosiaan taitaa olla. Palstalla esimerkiksi jaksetaan aina tasaisin väliajoin vaatia tuota mahdollisuutta peräpään höyläämiseen. Itselleni ei livenä ole koskaan sattunut kohdalle miestä, joka olisi sitä halunnut. Vaan jos joskus sattuisi, niin sitten oltaisiin siinä tilanteessa, että no kuinkas tärkeää se nyt sitten miehelle on ja jos se tosi tärkeää on niin mistäpä sitä puuhaa hänelle sitten hankitaan. Se ei meinaan minun repertoaariini kuulu, eikä tule kuulumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se vähän tosiaan taitaa olla. Palstalla esimerkiksi jaksetaan aina tasaisin väliajoin vaatia tuota mahdollisuutta peräpään höyläämiseen. Itselleni ei livenä ole koskaan sattunut kohdalle miestä, joka olisi sitä halunnut. Vaan jos joskus sattuisi, niin sitten oltaisiin siinä tilanteessa, että no kuinkas tärkeää se nyt sitten miehelle on ja jos se tosi tärkeää on niin mistäpä sitä puuhaa hänelle sitten hankitaan. Se ei meinaan minun repertoaariini kuulu, eikä tule kuulumaan.
Kyllä se kakkosen käsittely on joku mystinen pakkomielle joillekin tällä palstalla kirjoitteleville. Oletan, että on joku nuorten miesten juttu ja enimmäkseen irti todellisuudesta.
- Anonyymi
Jos nyt sen turhempia ajattelematta vastaan, mieluummin seksityöyrittäjä kuin pornofilmituottaja. Ja kunhan ei tuo töitään kotiin 😅 Mutta sellainen kutina on, ettei meillä taajuudet kohtaisi henkisesti, vaikka mistäs sitä tietää 🤷♀️.
- SheenaHmmm, mielenkiintoinen näkökulma, mutta ymmärrän hyvin ajatuksesi 😁
Niinhän se on kaikissa töissä, että olisi parempi jättää ne työpaikalle, mutta eikö monessa ammatissa nykyaika jo edellytä ainakin vähän sitä, että töitä voi hiukan tehdä kotonakin? 😛
Toki, mutta toisaalta olen melko varma, että useimmat itsenäisesti seksityötä tekevät ovat kokolailla samanlaisia kuin me muutkin, jos se seksi poistetaan kuvasta. Ja tosiaan lähtöskenaario olisi, että ensin ihastuisi ja ennen seksiä saatikka parisuhdepuheita saisi tietää ihastuksensa ammatin. Siinä joutuisi hiukan tiukkaan rakoon miettimään, että mitäs nyt...- Anonyymi
Hmmm, mielenkiintoinen näkökulma, mutta ymmärrän hyvin ajatuksesi 😁
Niinhän se on kaikissa töissä, että olisi parempi jättää ne työpaikalle, mutta eikö monessa ammatissa nykyaika jo edellytä ainakin vähän sitä, että töitä voi hiukan tehdä kotonakin? 😛
Toki, mutta toisaalta olen melko varma, että useimmat itsenäisesti seksityötä tekevät ovat kokolailla samanlaisia kuin me muutkin, jos se seksi poistetaan kuvasta. Ja tosiaan lähtöskenaario olisi, että ensin ihastuisi ja ennen seksiä saatikka parisuhdepuheita saisi tietää ihastuksensa ammatin. Siinä joutuisi hiukan tiukkaan rakoon miettimään, että mitäs nyt...Se on totta, että kaikki ollaan lopulta melkoisen samanlaisia, ainakin samassa veneessä, vaikka kaikki erilaisia ollaankin 🤣
Tuolla ylempänä puhuttiin miten "vahingossa" alkoi myydä itseään tms. Palstailijat eivät olleet ihastuneita tuohon "vahingossa" sanaan, mielestäni sillä tarkoitettiin enemmän ajautumista. Ajautua voi mihin tahansa, ja niin myös seksityöhön. Ainoa seksiyrittäjäpariskunta jonka tiedän, siellä Espååssa ei ainakaan ole ajautunut alalle. Nainen on filosofian maisteri, tietokirjailija ja ties mitä muuta. Arvostan kyllä, olen miettinyt mitä noista eniten. Samalla pohtinut enemmänkin parisuhteiden dynamiikkaa. Jos molemmat tekee tai vaikka vain toinen tekee seksityötä ammatikseen, niin minkälaisia tunteita se herättää kumppanissa? Hullusti taitaisi käydä kovin omistushaluiselle ja mustasukkaiselle. Toisaalta seksityöläistä ei tavallaan rajoita mikään. Hänellä voi olla oikeakin salasuhde tai vakipano "vakkariasiakas". Kiehtovaa? Olisiko niin, että seksityöläiskumppanin kanssa elämä keskittyisi enemmän oleelliseen, siihen suhteeseen?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Se on totta, että kaikki ollaan lopulta melkoisen samanlaisia, ainakin samassa veneessä, vaikka kaikki erilaisia ollaankin 🤣
Tuolla ylempänä puhuttiin miten "vahingossa" alkoi myydä itseään tms. Palstailijat eivät olleet ihastuneita tuohon "vahingossa" sanaan, mielestäni sillä tarkoitettiin enemmän ajautumista. Ajautua voi mihin tahansa, ja niin myös seksityöhön. Ainoa seksiyrittäjäpariskunta jonka tiedän, siellä Espååssa ei ainakaan ole ajautunut alalle. Nainen on filosofian maisteri, tietokirjailija ja ties mitä muuta. Arvostan kyllä, olen miettinyt mitä noista eniten. Samalla pohtinut enemmänkin parisuhteiden dynamiikkaa. Jos molemmat tekee tai vaikka vain toinen tekee seksityötä ammatikseen, niin minkälaisia tunteita se herättää kumppanissa? Hullusti taitaisi käydä kovin omistushaluiselle ja mustasukkaiselle. Toisaalta seksityöläistä ei tavallaan rajoita mikään. Hänellä voi olla oikeakin salasuhde tai vakipano "vakkariasiakas". Kiehtovaa? Olisiko niin, että seksityöläiskumppanin kanssa elämä keskittyisi enemmän oleelliseen, siihen suhteeseen?
- SheenaLueksin sitä ajatutumis-keskustelua, meni taas hieman änkkävänkäksi 😁
Mielestäni yllättävän moneen asiaan voi ajatua puolihuomaamattomasti ja myöhemmin ihmetellä, että tosiaan, no niinpä olenkin tehnyt.
Tiedän tuon pariskunnan, sijaitsevat melko lähelläkin muistaakseni. Ja kyllä, leidi on korkeasti koulutettu ja silti päättänyt valita tuon nimenomaisen ammatin, niiden muiden rinnalle. Ei voi sanoa, että olisi ajatunut, vaan kyseessä taitaa ennemminkin olla kutsumus. Erikoista.
Kyllähän siinä mustasukkainen ja/tai omistushaluinen (voiko niitä edes erottaa?) aiheuttaisi aikamoisia ongelmia suhteelle.
Niin, seksityöläinen tosiaan voisi harrastaa sivusuhteita aivan mielinmäärin, jos haluaisi. Senkin voisi nähdä työsuhde-etuna tietyntyyppisille persoonille...
Luulisin, että seksityöläisten parisuhteessa se seksi voisi olla aika tavanomaisessa roolissa, mutta siihen ehkä osattaisiin suhtautua joustavammin ja monipuolisemmin, alkaen jo ihan siitä, että toista haluttaisi juuri nyt mutta toista ei. Ja mahdollisesti, kun sitä keskinäistä seksiä olisi, niin todellakin osattaisiin kuunnella toisen toiveita ja myös toteuttaa niitä. Luulisin.- Anonyymi
Lueksin sitä ajatutumis-keskustelua, meni taas hieman änkkävänkäksi 😁
Mielestäni yllättävän moneen asiaan voi ajatua puolihuomaamattomasti ja myöhemmin ihmetellä, että tosiaan, no niinpä olenkin tehnyt.
Tiedän tuon pariskunnan, sijaitsevat melko lähelläkin muistaakseni. Ja kyllä, leidi on korkeasti koulutettu ja silti päättänyt valita tuon nimenomaisen ammatin, niiden muiden rinnalle. Ei voi sanoa, että olisi ajatunut, vaan kyseessä taitaa ennemminkin olla kutsumus. Erikoista.
Kyllähän siinä mustasukkainen ja/tai omistushaluinen (voiko niitä edes erottaa?) aiheuttaisi aikamoisia ongelmia suhteelle.
Niin, seksityöläinen tosiaan voisi harrastaa sivusuhteita aivan mielinmäärin, jos haluaisi. Senkin voisi nähdä työsuhde-etuna tietyntyyppisille persoonille...
Luulisin, että seksityöläisten parisuhteessa se seksi voisi olla aika tavanomaisessa roolissa, mutta siihen ehkä osattaisiin suhtautua joustavammin ja monipuolisemmin, alkaen jo ihan siitä, että toista haluttaisi juuri nyt mutta toista ei. Ja mahdollisesti, kun sitä keskinäistä seksiä olisi, niin todellakin osattaisiin kuunnella toisen toiveita ja myös toteuttaa niitä. Luulisin.Seksityötä taasen olis mahdotonta tehdä, jos ei pysty haluamaan kuin rakastettuaan.
Näinpä tuossa on erikoinen kyky haluta ketä vaan tyyppiä ja päästä hänet lähelleenkin vielä varauksetta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksityötä taasen olis mahdotonta tehdä, jos ei pysty haluamaan kuin rakastettuaan.
Näinpä tuossa on erikoinen kyky haluta ketä vaan tyyppiä ja päästä hänet lähelleenkin vielä varauksetta.
JasuTai itellä lyö tyhjää miten joku voi haluta jotakuta muutakin, kun rakastaan saati päästää intiimille asteelle jonkun vieraan.
Kun aina edes se rakastettu ei jaksa kiinnostaa seksuaalisesti. :D
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Tai itellä lyö tyhjää miten joku voi haluta jotakuta muutakin, kun rakastaan saati päästää intiimille asteelle jonkun vieraan.
Kun aina edes se rakastettu ei jaksa kiinnostaa seksuaalisesti. :D
JasuYmmärrän kyllä pointtisi. Vertaukseni on huono, mutta asiaa voisi ajatella samoin kuin intro- ja ekstrovertin tyypillistä eroavaisuutta toisiinsa nähden. Pohjimmiltaan kyse on hieman erilaisista ihmisistä, joille oman elämänsä kautta muodostuu hieman erilaiset arvomaailmat.
- Anonyymi
Ymmärrän kyllä pointtisi. Vertaukseni on huono, mutta asiaa voisi ajatella samoin kuin intro- ja ekstrovertin tyypillistä eroavaisuutta toisiinsa nähden. Pohjimmiltaan kyse on hieman erilaisista ihmisistä, joille oman elämänsä kautta muodostuu hieman erilaiset arvomaailmat.
Nimenomaan erilaiset arvomaailmat, niin minäkin sen näen. Arvottaa asioita erilailla. Ja oikea ja väärä on vain näkemyseroja.
Jasu
- Anonyymi
Jos näkee jotain jännittävää unytanälkä yasi pisdsdhäytä jota olisi mukava katsella niiin kesken "elokuvaa" un4essa niin iskee joku pissahät tai nälkä
- Anonyymi
Seksityö kannattaa. Muuten yksinäiset rumat miehet tekis paljon enemmän itsareita jos eivät saisi seksiä edes maksullisilta. Naiset on vähän kuin hyväntekijöitä kun antavat rahasta seksiä ätmeille.
- Anonyymi
En tekisi seksityötä enkä mitään muutakaan työtä vain rahan takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tekisi seksityötä enkä mitään muutakaan työtä vain rahan takia.
voisin tehdä seksi työtä tietyissä rajoissa, oikeastaan työn luonne rajoittaa koska olet valmiina aina ilman omaa vapaa aikaa kun muut juhlii,
Anonyymi kirjoitti:
voisin tehdä seksi työtä tietyissä rajoissa, oikeastaan työn luonne rajoittaa koska olet valmiina aina ilman omaa vapaa aikaa kun muut juhlii,
No kyllä haastattelun henkilö toimi ihan varausperiaatteella, jolloin hän pystyy järjestämään oman elämänsä muutoin ihan normaaliksi.
- Anonyymi
historian kannalta tiedän, ettei suhde ole hyvä
en ole myös trenditietoinen millään tavoin
en hyppää uuden kulttuurin kyytiin - Anonyymi
Ei tarvitse miettiä asiaa, sillä miehet joihin miellyn eivät ole seksiä myyvää tyyppiä. Olen muutaman seksiä myyvän miehen elämäni aikana tavannut, ei kiinnosta parisuhdemielessä, kuten ei moni muukaan mies, olen ronkeli. Teoriassa jos kuitenkin kiinnostaisi, suhteesta sosiaalisesti ja moraalisesti koituva vaiva ei kiinnosta. Seksin myynti kuuluu suurinpiirtein samaan sarjaan kuin muutkin seikat joista koituu minulle vaivaa ja aiheuttavat turn offin mielessäni. Yleisesti ottaen ei ole seksinmyyntiä vastaan mitään, vain omalla parisuhde kohdalla on.
- Anonyymi
Seksityöstä nainen saa paljon rahaa vähällä vaivalla lopulta ja jos on ahkera niin tienaa kuukaudessakin 7000 euroa helposti. Eri asia onko se mielekästä sitten paneskella niin paljon mutta jos tykkää seksistä niin miksei. Tunnen nainen joka osti 300 000 euron talon myymällä seksiä 5 vuoden ajan. On varmaan mukava asua velattomassa talossa sitten loppuikänsä
- Anonyymi
Kaikkea sitä ihminen on valmis myymään, vaikka sielunsa saadakseen omakotitalon. :'D
Myisikö äitinsäkin, jos saisi miljoonan talon? Toi asenne ihan kun talo ja omaisuus olis joku ylpeyden aihe, mutta itseään ei kauppatavaraa ylemmäs arvosta, jotain on ihan viturallaan tässä maailmassa... :(
Jasu
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea sitä ihminen on valmis myymään, vaikka sielunsa saadakseen omakotitalon. :'D
Myisikö äitinsäkin, jos saisi miljoonan talon? Toi asenne ihan kun talo ja omaisuus olis joku ylpeyden aihe, mutta itseään ei kauppatavaraa ylemmäs arvosta, jotain on ihan viturallaan tässä maailmassa... :(
Jasu
JasuOn tuossa minusta vissi ero, että myykö omaa kroppaansa vai äitinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jasu
JasuMusta on esim. ihan ok myydä itse itseään, mutta sellainen, joka myy vaikka lapsensa sietäisi hirttää.
- Anonyymi
Vai vähällä vaivalla. En myisi itseäni mistään summasta, vaikka seksistä pidänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuossa minusta vissi ero, että myykö omaa kroppaansa vai äitinsä.
Mietinkin, että miten pitkälle ihminen on valmis luopumaan periaatteistaan tai itsearvostuksestaan tms. saadakseen omaisuutta, voiko vaikka myydä äitinsäkin kun tarpeeksi kevyesti asioihin suhtautuu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta on esim. ihan ok myydä itse itseään, mutta sellainen, joka myy vaikka lapsensa sietäisi hirttää.
Niitäkin löytyy varmaan ihan samasta kaupungistakin.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietinkin, että miten pitkälle ihminen on valmis luopumaan periaatteistaan tai itsearvostuksestaan tms. saadakseen omaisuutta, voiko vaikka myydä äitinsäkin kun tarpeeksi kevyesti asioihin suhtautuu.
JasuMiksi oletat kaikilla ihmisillä olevan samoja periaatteita kuin sinulla? Miksi jokin periaate olisi mitenkään yleismaailmallinen ja koko ihmiskunnan kattava? Eihän ihmisillä ole juuri missään muussakaan asiassa yhtenevät periaatteet niin miksi seksityö olisi poikkeus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuJos vaikkapa muutoinkin harrastaa/tulisi harrastamaan irtoseksiä, niin miksi siitä maksun ottamisen pitäisi olla "periaatteista luopumista"? Kenen periaatteista siitä luopuu, jos ei itse ole koskaan asiaa periaatteellisena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuEsimerkiksi itselläni ei ole ikinä ollut mitään periaatteellista päätöstä tuosta asiasta. Mikä siinä, jos joku tarpeeksi ison rahan kouraan lätkäisisi. Ongelma on vaan siinä, että minä ole HYVIN kallis, sillä mulla ei ole silleen varsinaista pikkurahan puutetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikkapa muutoinkin harrastaa/tulisi harrastamaan irtoseksiä, niin miksi siitä maksun ottamisen pitäisi olla "periaatteista luopumista"? Kenen periaatteista siitä luopuu, jos ei itse ole koskaan asiaa periaatteellisena?
Itse ajattelen niin, että irtoseksillä haetaan nautintoa, tyydytystä, viihtymistä, läheisyyttä. Se on ikäänkuin pääasia, että saa haluamansa seksikumppanin ja tyydyttyy. Maksun ottaminen tuhoaa koko nautinnon.
- Anonyymi
suudenmaksi osaksi parin valinta riippuu luonteista parilla kenkenään, mutta sitä perustellaan ympäristöön muilla diteerilla ulkonäkö ja varallisuus,
- Anonyymi
Tällä hetkellä tutustun ihmissuhderintamalla käytännössä pelkästään seksityöläisiin tai hyvin läheltä liippaaviin naisiin ja myönnän että koen jo ihmissuhdemielessä hyvin vahvaa vetovoimaa heistä muutamaan. Tutustuminen ei perustu asiakkuudelle minun osaltani vaan avoimelle sosiaaliselle kanssakäymiselle jonka heidän ammattinsa itseasiassa mahdollistaa ja josta (osa heistä) myös suuresti pitää.
Noissa yhteisöissä toimii ihan tasan samat säännöt kuin muissakin ihmissuhderakennelmissa; Kaikki ei leiki kaikkien kanssa mutta jokainen leikkii jonkun kanssa. Se mikä noissa naisissa on erityisen ilahduttavaa on että he ovat (usein) hyvin avoimia ja kohtaavat miehet positiivisesti, näiden kanssa höpöttelee ihan ilolla. Samoin on huvittavaa kuinka hyvä vastaanotto on mukavalla normaalilla miehellä joka ei ole kiimaperseilemässä vaan juttelee enemmän tai vähemmän arkisista tai filosofisista jutuista. Toisaalta onhan se hiukan huvittavaa että juttukumppani heittää dildoshown päälle ja itse totean että hei jatketaan kun olet saanut duunisi hoidettua vähemmän intensiiviseen vaiheeseen.
Pistän nämä viihdepohjaiset seksityöläiset haittana samaan kategoriaan kuin tupakoinnin. En toivo kumppaniltani sitä mutta eipä se oikeasti mikään ylitsepääsemätön este ole jos se ihminen on oikeasti hyvä tyyppi.No niin, hyvä, vähän valtavirrasta poikkeava kommentti!
Jossain määrin voin ymmärtää kokemaasi ja tuo lopun hattavertaus on aika hyvin sanoiksi puettu :)
- Anonyymi
Ruumis on sielun temppeli. Sitä ei kuulu saastuttaa maallisilla himoilla eikä niin ollen häpäistä.
- Anonyymi
Kaikenlainen porsastelu alentaa ihmisen eläimen asteelle. Vähän viisaampia pitäis olla.
- Anonyymi
Nykymaailmassa seksi irrotetaan parisuhteesta tunteettomaksi himojen täyttötoiminnaksi. Se ei ole rakkautta se. Seksi kuuluu rakkauteen,mutta siitä on tehty erillinen irstailun muoto. Himoa myös luullaan rakkaudeksi. Rakkaus on poljettu maanrakoon ja otettu ohjenuoraksi himot ja irstailut. Häpeän olla ihminen.
- Anonyymi
Kuka irroittaa? Ja eikö ihminen joka ajattelee näin ja kieltää siten seksuaalisuuden myös erota sen - kärsien kuitenkin itse tässä prosessissa ja tuomiten toiset ihmiset yksipuolisesti sen perusteella miten he elämäänsä elävät?
En väitä että maailma olisi kovin kaunis paikka tämän asian suhteen tai ihmiset aina järjissään tai kohtuullisia, mutta aivan konkreettisesti näen kuinka seksuaalisuus, ihmisyys ja positiivinen ihmiskuva kulkevat käsi kädessä saumattomasti ja tämä tapahtuu aivan seksityöläisten toimesta.
MInä haluan ihmiskasvoista seksuaalisuutta ja haluan ehdottomasti olla osa sitä ja minulla ei ole mitään syytä olla ajattelematta että se kuuluu myös kaikille muillekin, niillä rajoilla ja painotuksilla joka kenellekin sopii. Mikään ehdoton tuominta ei ainakaan ole oikein, johan sen sanoo järkikin ja riittää että tunnistaa rajansa ja kunnioittaa ja vaatii toisia kunnioittamaan niitä. - Anonyymi
Seksi ei ole rakkautta, eikä seksiin välttämättä sitä kuulu ollenkaan. Kukin tyylillään seksin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi ei ole rakkautta, eikä seksiin välttämättä sitä kuulu ollenkaan. Kukin tyylillään seksin kanssa.
Se että seksi ei ole rakkautta ei tarkoita että sen edes tarvisi olla ja toisaalta, eikö seksiinkiin kuulu aivan perus lähimmäisenrakkaus noin odotuksena vaikka siitä ei etsittäisi vuosisadan parisuhdetarinaa.
Ainakin itse olen sen verran herkkä että vaikka olen seksuaalinen ja haluan seksiä en harrasta sitä kalseiden kumppaniehdokkaiden kanssa - koska minua ei haluta silloin. En tarvi rakkautta, mutta tarvitsen lämmintä hyväntahtoista ihmistä seksuaaliseen toteutumiseen toisen kanssa, vähempi ei riitä ja vähempää en halua.
Kuitenkaan tässä kyse ei ole mistään lähellekään romanttisesta tai parisuhderakkaudesta, kyseessä voi olla hyvinkin rajallinen kohtaaminen mutta ei se poissulje sitä että ilman sitä suurta tunnetta voitaisiin olla hyvä ihminen hyvälle ihmiselle.
Seksi ei tarvi "vääryyttä" tai "synnillisyyttä" tai "hävettävyyttä" - eikä toisaalta myöskään mitään ehdotonta romanssia tai sitoutumista toiseen ihmiseen kovin kummoisesti. Vain tilaa lähellä, hetkeksi, yhteisen hyvän jutun äärellä. Näin minä sen ajattelen, saatan olla väärässä ja tylsimys mutta tuo on minulle oikea tapa. Noh, ehkä minä sitten harrastan seksiä ihmisrakkaudesta kun harrastan, mutta en kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Eriskummallinen näkövinkkeli
Ajatteletko, etteivät seksityötä tekevät voisi kaivata perinteistä parisuhdetta työstään huolimatta?
- Anonyymi
Tuollaistya kompurointi on pasljon jsalkspsllidds kun kssyubsy iydsrdyäänkin pe4ljssjsy
Veikkaan, että osa vaikka Thaimaasta tuoduista vaimoista on jossain kohtaa myynyt seksiä rahasta turisteille? Kun elättäjä löytyy, rakkaus tai ”rakkaus” iskee. Sama saattaa päteä osaan Gambiasta löytyneistä aviomiehistä? Kummassakin kohdassa kaikkiin tämä ei tietenkään osu. Suomalainen maailmalta puolison tuova, ei välttämättä edes halua ajatella asiaa muuta kuin ihmeellisenä rakkautena.
Tämä sama kysymys taisi olla jossakin toisella osastolla, kuten siellä sielläkin vastaan että etten tiedä miten kohtaisin asian. Aika paljon varmaan vaikuttaa miksi työtä on alettu tehdä ja onko ihminen itse päättänyt lopettaa seksityöntekijät vai ajattelitko hän aloittaa parisuhteen ja samalla höylätä lisätuloja ja mitä rahalla rahoitetaan. Jos huoraa huumeisiin, biletykseen tai matkusteluun, ainakin kyseenalaistaisin arvomaailman erot. Jos hän taas olisi tehnyt sitä väliaikaisesti, koska asunto menee alta tms. tai seksiä olisi aloitettu myymään kokeiluna omasta läheisyyden vajeesta johtuen ja tilanne olisi vain jatkunut sen suurempia ajattelematta, olisin armollisempi asiaa kohtaan. Ja myös ko. ihmisen tunteet tekojen takana joko tekisi huoraamisen hyväksymisen inhimillisemmäksi tai vaikeammaksi hyväksyä.
Vakavassa suhteessa haluan molemmin puolisen yksinoikeuden. Jos suhde on FWB saa kumpikin tehdä mitä lystää. FWB-suhdetta en ole kyllä kokenut, vielä, enkä edes tiedä miten sellaiseen oikeassa elämässä sopeutuisin. Haluan kuitenkin omalta osaltani irroittaa luterilaisesta ajatuksesta, että seksi on pahaa ja tuhmaa, ja sitä saa harrastaa vain pimeässä ja vain avioliitossa puolivastentahtoisesti ja isänmaata ajatellen. Jos kumpikin osapuoli haluaa vapaaehtoisesti seksiä, ja saavat siitä jotain ja ottavat toisen huomioon esim. tarjoamalla myös läheisyyttä, ihokosketusta, nähdyksi ja kuulluksi tulemista siinä ohessa eikä ketään loukata tai vahingoiteta, EI seksi ole tuhma eikä paha asia vaan ihana, hyvä ja luonnollinen asia! Kukaan ei kenen tahansa kanssa tietenkään lähde, mutta ihmisen kanssa jonka kanssa syntyy henkinen yhteys ja läsnäolo, se saattaa käydä jopa mielessä. Ainakin välillä. 😉
Samoin muistutan , ettei seksi tee likaiseksi vaan sen tekee puutteet hygieniassa ja suojaamaton holtiton seksi. Meihin on iskostettu vuosisatoja syvään ajatus siitä, että se kaikkein kaunein mitä kaksi toisiaan rakastavaa voi toisilleen antaa on pahaa. Joskus se on ollut. Nuori tyttö on menettänyt naimakelpoisuutensa kun on ollut liian avomielinen ja talon emännät on kuollut synnytykseen viimeistään 40v kun lapsia on tullut vuoden välein. Tänä päivänä lapsen hankinta on lähes aina tietoinen valinta tai oma valinta ottaa tietoinen riski.
Vaikea ja moniuloitteinen kysymys tämä on ja vaikka kuinka haastaisi ajaa pohtimaan, silti luultavasti oikeassa elämässä omat reaktiot voisi silti tulla yllätyksenä. Onkohan Suomessa, suomalaisissa, kovin paljon tämän alan ammattilaisia? Voi olla, ettei asia joudu miettimään koskaan.- Anonyymi
kerrassaan jotenkin hassuakin jos tytöt heitte4lvät kananmunia yönpimde3ssä oisten päälle
Ei ole tullut vastaan tapausta, niin en osaa sanoa. Ehkä jos tutustuu tiedostaen homman, voi tilanne olla toinen. Mutta jo vakavammin seurustellessa, tunteet pelissä tuollainen tieto tappaisi tunteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396