Oletteko harrastaneet seksiä baarin vessassa?
Se vasta ihanaa on, minä olen baarin naisten vessassa pannut.
Vessapanot
34
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Mää harrastan vaan vessalaulantaa. Tää ny viimeks sai aika kivan kaiun, kun karjuin käymälässä. :)
https://youtu.be/ZpCNso_wdEQ
Jasu - Anonyymi
Minusta vessapanot ovat likaisia ja epähygieenisiä, oli sitten kyseessä miesten tai naisten vessa. Eli en ole.
Kirjautumaton palstalutka- Anonyymi
Riippuu tekeekö sen seisten vai maassa maaten humalatilasta riippuen
- Anonyymi
Ai olet lepakko, koska miehet ei saa mennä naisten vessaan, mut naiset saa miesten vessaan. Tämä on kirjoittamaton sääntö.
- Anonyymi
Ei o tullu kokeiltua jos mä olisin sen baarissa tehny mä olisin halunnu tehdä sen jo siinä pöydällä mu iha niin rohkeaa naista en ole koskaan kohdannu ja äiti opetti aikoinaan että jos sen baarin vessassa haluaa tehdä miesten vessa on siihen parempi vaihtoehto naiset mitä luultavammin alkaisi kiljumaan kun olisi naisten puolelle panolle menossa
- Anonyymi
Pää kipeenä vailla viinaa.
- Anonyymi
En baarin vessassa ole pannut mutta samppalinnan maauimalan vessassa olen pannut montakin kertaa.
- Anonyymi
En! Vessa on seksiin todella epämukava, ruma, ahdas ympäristö.
- Sheena - Anonyymi
Niin suurta panetusta ei kyllä pääse ikinä syntymään, että panisin baarin vessassa tai missään muussakaan julkisessa vessassa. Ottaen huomioon millaiset jonot monien paikkojen naistenvessoihin on, niin sitä sitäpaitsi pääsisi melkein nopeammin kotiin purkamaan paineita.
- Anonyymi
Vessa on kyllä melko saastainen paikka seksille. Oma kylppäri nyt vielä käy tai sussun, mutta julkiset niin en kyllä rupeis. Olen kyllä nähnyt naisia keskenään ja mies nainen yhdistelmänkin. Julkisessa huusissa.
Jasu- Anonyymi
Siis joku suihkuseksi nyt voi olla melko eroottistakin, kun antaa ihon tulla iholle ja käsien vaeltaa...
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis joku suihkuseksi nyt voi olla melko eroottistakin, kun antaa ihon tulla iholle ja käsien vaeltaa...
JasuKuulostaa varmasti monen korviin turhalta nillitykseltä, mutta valtaosassa vessoista (varsinkin julkisista) ja kylppäreissä on sellaiset valot, jotka tappaisivat itseltäni kaiken fiiliksen. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa varmasti monen korviin turhalta nillitykseltä, mutta valtaosassa vessoista (varsinkin julkisista) ja kylppäreissä on sellaiset valot, jotka tappaisivat itseltäni kaiken fiiliksen. xD
Juu. Kotioloissa taas ei kiinnitä edes valoihin huomiota, jos on mielekästä suihkuseuraa. :)
https://youtu.be/5W5tzqrV_AA
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Kotioloissa taas ei kiinnitä edes valoihin huomiota, jos on mielekästä suihkuseuraa. :)
https://youtu.be/5W5tzqrV_AA
JasuNo minä kyllä kiinnitän. Olen ihan liikaa visualisti, etten kiinnittäisi. Vääränlainen valaistus on mood killer.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä kyllä kiinnitän. Olen ihan liikaa visualisti, etten kiinnittäisi. Vääränlainen valaistus on mood killer.
Okei. Ja minä kun luulin olevani visualistien visualisti, mutta hoksasin että olenkin. Näin vain toisen ihmisen tunnelmanluojana ja niin kauniina.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Ja minä kun luulin olevani visualistien visualisti, mutta hoksasin että olenkin. Näin vain toisen ihmisen tunnelmanluojana ja niin kauniina.
JasuMut voihan sitä sammuttaa valot ja törmäillä. :D
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut voihan sitä sammuttaa valot ja törmäillä. :D
JasuVoi tietenkin, mutta suihku ei ehkä ole turvallinen paikka pilkkopimeässä. Voi olla liukasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietenkin, mutta suihku ei ehkä ole turvallinen paikka pilkkopimeässä. Voi olla liukasta.
Siis värällä tavalla liukasta ... lattialla, kops, päässä haava ja verta kaikkialla tyyliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi tietenkin, mutta suihku ei ehkä ole turvallinen paikka pilkkopimeässä. Voi olla liukasta.
Yym, täytyy yrittää ottaa koppi kaverista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis värällä tavalla liukasta ... lattialla, kops, päässä haava ja verta kaikkialla tyyliin.
Ellei sammuta vain valot ja jättää suihkun avaamatta ja saippuat saippuoimatta? Parempi pito. :)
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yym, täytyy yrittää ottaa koppi kaverista.
JasuAi pimeässä suihkussa? Voipi olla hankalaa. Vähän kuin isittäis napata kalaa kiinni paljain käsin. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pimeässä suihkussa? Voipi olla hankalaa. Vähän kuin isittäis napata kalaa kiinni paljain käsin. xD
Menee jännäks. Että saako koppia vaiko ei, jos saa, ei passaa päästää irti. Jos ei saa, paree hajkea känny ja näppäillä 112. :)
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee jännäks. Että saako koppia vaiko ei, jos saa, ei passaa päästää irti. Jos ei saa, paree hajkea känny ja näppäillä 112. :)
JasuTai sitten pitää ne valot päällä. Mä en ole varma onko tollanen jännitys kauhean kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten pitää ne valot päällä. Mä en ole varma onko tollanen jännitys kauhean kivaa.
Heh. :)
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. :)
JasuTäytyy vaan suunnitella kylppärin valot sellaisiksi, että tollasta voi harrastaa. Onneksi on kylppäriremppa tulossa. xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy vaan suunnitella kylppärin valot sellaisiksi, että tollasta voi harrastaa. Onneksi on kylppäriremppa tulossa. xD
Katoppas, olipa hyvä kun tuli puheeksi. Nyt muistat tämänkin valaistuksen ottaa huomioon. Mahtavaa. :)
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppas, olipa hyvä kun tuli puheeksi. Nyt muistat tämänkin valaistuksen ottaa huomioon. Mahtavaa. :)
JasuNo, oli se suunnitelmissa jo aiemmin, sillä pakkohan se on kuitenkin vaihtaa. Mulla on muutoinkin kaikkialla värisävyt ja valaistustehot säädettävissä, eli miksipä ei myös kylppärissä. Ainoa mikä pitäis ottaa erikseen on "esteettiset valon tulokulmat". Se ei olis käynyt mielessäkään. xD
- Anonyymi
hienoja ihmisiä ootte kaikki WC perverssit. tartuttaakohan noi neek*rit teihin noita tapojaan🤔
- Anonyymi
Ei baarin vessoissa voi panna . Ne on tosi likaisia ja kusee on lattiallakin. Naisen kodin vessassa olen pannut naista bileiden aikana ja myös oman kodin kylppärissä. maa kotia kun pitää siivota joka viikkokin niin se on hyvä paikka ja puhdas toisin kuin baarin vessat.
- Anonyymi
Onko baareissa vessat? Turhaan on tullut ikä baareja välteltyä ja vanhana poikana oltua.
- Anonyymi
En ole kyllä koskaan vessassa pannut, muualla siis kuin omassa kodissa ja jossain hotellin vessassa mutta baarien vessat ovat niin likaisia, ettei kyllä pystyisi ja muutenkin tunnelma sellainen, etten pystyisi täysin antautumaan nautinnolle ventovieraiden paukutellessa oven takana.
En ole saanut tuotakaan ikinä kokea.
- Anonyymi
P**** lensi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631271Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75825Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87702- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt37589Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46574Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot121536Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43523