Aiotko mennä treffeille

Anonyymi-ap

Vielä tänä vuonna?

113

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En, en ole ikinä käynyt treffeillä, enkä tule käymäänkään. Menen kohtaamaan ihmisen ja sitten katsotaan mihin se johtaa.

    • Anonyymi

      Aika satavarmana voin sanoa että en mene.

    • Anonyymi

      Juu, tapaan urologin vastaanotollaan ja käyn TT-kuvassa tässä parin viikon päästä. Niillä tärskyillä tuumitaan, sovitaanko jysäytykset saliin. ;)

      Jasu

      • Varmasti tulee tajunnan sammuttavat jysäytykset :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Varmasti tulee tajunnan sammuttavat jysäytykset :)

        Ei itseasiassa sammuta tajuntaa, mutta vähän humauttaa, turruttaa lähinnä iskukipua. :)

        Viimeksikin toimenpiteen tekivät 2 hoitajaa ja lääkäri seurasi taustalla. Toinen hoitaja katsoi jysäytyksen sujuvuuden ja toinen lääkitsi, kun kipu yltyi liiaksi. Mustelma jäi kylkeen niistä treffeistä. :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei itseasiassa sammuta tajuntaa, mutta vähän humauttaa, turruttaa lähinnä iskukipua. :)

        Viimeksikin toimenpiteen tekivät 2 hoitajaa ja lääkäri seurasi taustalla. Toinen hoitaja katsoi jysäytyksen sujuvuuden ja toinen lääkitsi, kun kipu yltyi liiaksi. Mustelma jäi kylkeen niistä treffeistä. :)

        Jasu

        Nehän oli itseasiassa kimppatreffit! :D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei itseasiassa sammuta tajuntaa, mutta vähän humauttaa, turruttaa lähinnä iskukipua. :)

        Viimeksikin toimenpiteen tekivät 2 hoitajaa ja lääkäri seurasi taustalla. Toinen hoitaja katsoi jysäytyksen sujuvuuden ja toinen lääkitsi, kun kipu yltyi liiaksi. Mustelma jäi kylkeen niistä treffeistä. :)

        Jasu

        On se rajua rakkautta noilla treffeilllä, kun ihan mustelmille menee 😳


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        On se rajua rakkautta noilla treffeilllä, kun ihan mustelmille menee 😳

        Joo ja vielä kiristetään pöytään kiinni, ettei pääse edes karkuun.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja vielä kiristetään pöytään kiinni, ettei pääse edes karkuun.

        Jasu

        Lääkäri olikin kirjoittanut kuvauspyyntöön, monisairas 46-vuotias nainen. Jospa kohtelu on siksi vähän kovakouraisempaa. :'D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja vielä kiristetään pöytään kiinni, ettei pääse edes karkuun.

        Jasu

        Kiasus, bondagetreffit, no ilmankos tulee vähän mustelmia... Ja minä kun pidin sinua rauhallisena perheen äitinä 😆


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiasus, bondagetreffit, no ilmankos tulee vähän mustelmia... Ja minä kun pidin sinua rauhallisena perheen äitinä 😆

        Hiljaiset on pahimpia. ;D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaiset on pahimpia. ;D

        Jasu

        Joo, ja perheen äidit, mikä ihana naamio jonka varjolla voi olla vähän tuhma toisinaan 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Joo, ja perheen äidit, mikä ihana naamio jonka varjolla voi olla vähän tuhma toisinaan 😂

        Niinpä, lääketokkurassa (suoraan suoneen) makoilla kuin viilapenkissä ja ottaa vähän iskuja kylkeen. :D

        Perästä tuli viel liki parinsadan euron lasku lystistä.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, lääketokkurassa (suoraan suoneen) makoilla kuin viilapenkissä ja ottaa vähän iskuja kylkeen. :D

        Perästä tuli viel liki parinsadan euron lasku lystistä.

        Jasu

        Mahtaa olla kova ammattilainen se treffikumppanisi, kun noin kovat on taksat pikku moukaroinnista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, lääketokkurassa (suoraan suoneen) makoilla kuin viilapenkissä ja ottaa vähän iskuja kylkeen. :D

        Perästä tuli viel liki parinsadan euron lasku lystistä.

        Jasu

        Ja mikä parasta, voidaan uusia koko helahoito ja jos se ei riitä, voivat tehdä reiänkin kylkeen ja vähän nyppiä sisuksia. Sitten tarttee kyllä nukkua, että hauskuus vähän kärsii. :(

        Jasu


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mahtaa olla kova ammattilainen se treffikumppanisi, kun noin kovat on taksat pikku moukaroinnista :D

        On kova tyyppi. Kunnolla ehitty edes tutustua.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kova tyyppi. Kunnolla ehitty edes tutustua.

        Jasu

        Et varmaan muista edes etunimeä saatikka hiusten väriä, kun on noin huimaa kyytiä ollut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kova tyyppi. Kunnolla ehitty edes tutustua.

        Jasu

        Aattelin, et jos se lasku koostui siitä mitä vedin naamariin ruokasalin puolella. Joku varmaan laski suupalat ja juomat. :D

        Ja mä söin ja join, ihan kun en ikinä olis ennen saanu syödä ja juoda.

        Jasu


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et varmaan muista edes etunimeä saatikka hiusten väriä, kun on noin huimaa kyytiä ollut...

        Muistan mä koko nimen ja ulkonäönkin. Vaalea minua aika paljonkin nuorempi, pitkä mies. Niitten hoitajien nimiä en kyllä muista. :(

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan mä koko nimen ja ulkonäönkin. Vaalea minua aika paljonkin nuorempi, pitkä mies. Niitten hoitajien nimiä en kyllä muista. :(

        Jasu

        No ei kai niillä avustajilla niin väliä... Jaaha, eli bondage-puuma? :P


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei kai niillä avustajilla niin väliä... Jaaha, eli bondage-puuma? :P

        Avustajathan ne varsinaiset työt teki, tämä boss vaan tarkkaili ruutua taustalla. :D

        Ilmeisesti iskut meni perille, kun kuvassa näkyi, että laajentumista tapahtui ja kusin kirkkaanpunaista virtsaa, jossa verta osan päivää.

        Toivotaan nyt, että nämä treffien aiheet ei ainakaan ole lisääntyneet, johan tässä köyhtyy.

        Ensi vuonna sitten pitää olla mulla elopaino asiat kondiksessa, niin pääsen tissikäsittelyyn. Tämä tissien käsittelijä on nainen. Ja lupasi tehdä uudet entistä ehommat ja paljon paljon pienemmät, mitkä on oikeassa kohdassakin eikä navan kaverina. :'D

        Mun täytyy sitten pitää huoli etten jatkossa enää läskiinny.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avustajathan ne varsinaiset työt teki, tämä boss vaan tarkkaili ruutua taustalla. :D

        Ilmeisesti iskut meni perille, kun kuvassa näkyi, että laajentumista tapahtui ja kusin kirkkaanpunaista virtsaa, jossa verta osan päivää.

        Toivotaan nyt, että nämä treffien aiheet ei ainakaan ole lisääntyneet, johan tässä köyhtyy.

        Ensi vuonna sitten pitää olla mulla elopaino asiat kondiksessa, niin pääsen tissikäsittelyyn. Tämä tissien käsittelijä on nainen. Ja lupasi tehdä uudet entistä ehommat ja paljon paljon pienemmät, mitkä on oikeassa kohdassakin eikä navan kaverina. :'D

        Mun täytyy sitten pitää huoli etten jatkossa enää läskiinny.

        Jasu

        Ps. Boss oli tirkistelijän roolissa. Tytöt hoisi homman. ;D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avustajathan ne varsinaiset työt teki, tämä boss vaan tarkkaili ruutua taustalla. :D

        Ilmeisesti iskut meni perille, kun kuvassa näkyi, että laajentumista tapahtui ja kusin kirkkaanpunaista virtsaa, jossa verta osan päivää.

        Toivotaan nyt, että nämä treffien aiheet ei ainakaan ole lisääntyneet, johan tässä köyhtyy.

        Ensi vuonna sitten pitää olla mulla elopaino asiat kondiksessa, niin pääsen tissikäsittelyyn. Tämä tissien käsittelijä on nainen. Ja lupasi tehdä uudet entistä ehommat ja paljon paljon pienemmät, mitkä on oikeassa kohdassakin eikä navan kaverina. :'D

        Mun täytyy sitten pitää huoli etten jatkossa enää läskiinny.

        Jasu

        Ooooh, ryhmä-bondage-puuma 😲
        Ehkä tuo olikin joku leffatuotanto, se boos oli varmaan leffan ohjaaja... Oletko tarkistanut ettei tuosta ole levinnyt piraattikopioita nettiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ps. Boss oli tirkistelijän roolissa. Tytöt hoisi homman. ;D

        Jasu

        Mmmm, huomasin... Olen samaa mieltä, mimmeiltä saa parempaa kyytiä kuin kundeilta 👍😋


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ooooh, ryhmä-bondage-puuma 😲
        Ehkä tuo olikin joku leffatuotanto, se boos oli varmaan leffan ohjaaja... Oletko tarkistanut ettei tuosta ole levinnyt piraattikopioita nettiin?

        Mmm, välillä on näkyny kauheen kärsivän näköisiä ämmien naamoja ruuduissa, mutten nyt tunnistanut itseeni yhdeksikään heistä. Ne näytti jotenkin niin tuskaisille, mutta mulla oli hyvä fiilis eli. 🤷🏼‍♂️

        Jasu


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mmmm, huomasin... Olen samaa mieltä, mimmeiltä saa parempaa kyytiä kuin kundeilta 👍😋

        Ainakin ne miellyttää silmää enemmän. :P

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mmm, välillä on näkyny kauheen kärsivän näköisiä ämmien naamoja ruuduissa, mutten nyt tunnistanut itseeni yhdeksikään heistä. Ne näytti jotenkin niin tuskaisille, mutta mulla oli hyvä fiilis eli. 🤷🏼‍♂️

        Jasu

        Jos ne on saaneet huonoa bondagea 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ne miellyttää silmää enemmän. :P

        Jasu

        No sitä myös, se on selvä 🤗


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos ne on saaneet huonoa bondagea 🤔

        Tai sitten ne saattoi synnyttääkin? :)

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten ne saattoi synnyttääkin? :)

        Jasu

        Aaaaivan 🤣🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaaivan 🤣🤣

        Jotain bonaria ainaskin ovat saaneet. :)

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja vielä kiristetään pöytään kiinni, ettei pääse edes karkuun.

        Jasu

        Tommosilla treffeillä mäkin menin vapaaehtoisesti suljetulle jossa sitten kuitee käytettiin pöytään kiinni ja väkisin pistettiin rauhoittavaa kolmesta viiteen Stevaria tosin tarttivat että saivat siirrettyä mut sille pöydälle perille jossa johon kiinni köyttivät yksi niistä jopa tokaisi että on sil saatana voimaa tässä vaiheessa en edes tehny muuta kun pidin patjasta kiinni etteivät he olisi saaneet nostettua mua sängystä ylös péruistuiko kyseinen hoito vapaaehtoisuuteen vaikka olin itse vapaaehtoisesti kyseisessä paikassa siitäkin kai voi olla montaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäri olikin kirjoittanut kuvauspyyntöön, monisairas 46-vuotias nainen. Jospa kohtelu on siksi vähän kovakouraisempaa. :'D

        Jasu

        Taidat olla liian vahva hoidettavaksi kai kaikelta varalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaiset on pahimpia. ;D

        Jasu

        Niin ne on kai aina hokena ei ne äänekkät koulussa vaan varo niitä hiljaisia yksin viihtyviä ne kun voi olla arvaamattomia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, lääketokkurassa (suoraan suoneen) makoilla kuin viilapenkissä ja ottaa vähän iskuja kylkeen. :D

        Perästä tuli viel liki parinsadan euron lasku lystistä.

        Jasu

        Suurinpiirtein joohieman alle


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et varmaan muista edes etunimeä saatikka hiusten väriä, kun on noin huimaa kyytiä ollut...

        Venäläistaustainen nainen tumma hiuksinen kova inttään oli piirre josta en tykkää vituttaa jankata yhtä ja samaa kun ei mene jakeluun toiselle onko minun vika tällöin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelin, et jos se lasku koostui siitä mitä vedin naamariin ruokasalin puolella. Joku varmaan laski suupalat ja juomat. :D

        Ja mä söin ja join, ihan kun en ikinä olis ennen saanu syödä ja juoda.

        Jasu

        Ruuat yleensä sisältyy hintaan noissa si on kanttiini josta voi ostaa erikseen sairaaloissa vain se huono vaikka tupakkapaikat on niin sairaalan kanttiini ei myy tupakkaa 90:ä luvulla muistaakseni vielä sai kessuja sairaalan kanttiinistakin


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei kai niillä avustajilla niin väliä... Jaaha, eli bondage-puuma? :P

        Tuo ei ole mun laji tuo bondage


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avustajathan ne varsinaiset työt teki, tämä boss vaan tarkkaili ruutua taustalla. :D

        Ilmeisesti iskut meni perille, kun kuvassa näkyi, että laajentumista tapahtui ja kusin kirkkaanpunaista virtsaa, jossa verta osan päivää.

        Toivotaan nyt, että nämä treffien aiheet ei ainakaan ole lisääntyneet, johan tässä köyhtyy.

        Ensi vuonna sitten pitää olla mulla elopaino asiat kondiksessa, niin pääsen tissikäsittelyyn. Tämä tissien käsittelijä on nainen. Ja lupasi tehdä uudet entistä ehommat ja paljon paljon pienemmät, mitkä on oikeassa kohdassakin eikä navan kaverina. :'D

        Mun täytyy sitten pitää huoli etten jatkossa enää läskiinny.

        Jasu

        Pulskistu olisi ehkä nätistimpi sana tuolle läskisty läskiinny sanalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ne miellyttää silmää enemmän. :P

        Jasu

        Paljonkin enemmän kui se karvanen persii työmaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommosilla treffeillä mäkin menin vapaaehtoisesti suljetulle jossa sitten kuitee käytettiin pöytään kiinni ja väkisin pistettiin rauhoittavaa kolmesta viiteen Stevaria tosin tarttivat että saivat siirrettyä mut sille pöydälle perille jossa johon kiinni köyttivät yksi niistä jopa tokaisi että on sil saatana voimaa tässä vaiheessa en edes tehny muuta kun pidin patjasta kiinni etteivät he olisi saaneet nostettua mua sängystä ylös péruistuiko kyseinen hoito vapaaehtoisuuteen vaikka olin itse vapaaehtoisesti kyseisessä paikassa siitäkin kai voi olla montaa mieltä

        No mut vaan kiristettiin tiukasti täryä vastaan, kun kivenmursjauslaite pitää osua täsmällisesti oikeaan kohtaan. Siitä tulee aalto joka osuu siihen pieneen 7 mm kivikrokamenttiin ja koittaa pilkkoa sen. :)

        Siinä jos luotettas vaan potilaan joohon pysyä aloillaan, voisi tulla harakirit. Ja dööd.

        Mielenterveyden takia en ole ollut koskaan missään hoidossa, masennusta on lääkitty 60 mg annoksella pari kuukautta. Kroonista kipua kärsivillä masennus on aivan tavallista.

        Olen kyllä käynyt kellokosken sairaalassa ja hattelmalassakin, mutta vieraana.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulskistu olisi ehkä nätistimpi sana tuolle läskisty läskiinny sanalle

        No mä sanoin suoraan, että läskisty, kun sitä rasvaahan se lihavuus pruukaa olemaan. Tisseissäkin. Ja mulla on hyvin hyvin herkkä taipumus paaristua keskivartalosta. En ole ihan pikkutyttö, vaikka ulkonäkö hämää elopainon suhteen monet.

        Jasu


    • Anonyymi

      Ei ole suunnitelmissa, mutta ei kai koskaan pidä sanoa ei koskaan. Jos HÄN sattuisi pyytämään, niin menisin vaikka heti. Vaan treffailu noin yleisesti ei ole yhtään mun juttuni. Mäkään en ole koskaan käynyt treffeillä.

      • Anonyymi

        Minä päätin etten lähesty yhtäkään miestä enää ikinä. Siitä mitä tiedän etten mene treffeille varmasti enää ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä päätin etten lähesty yhtäkään miestä enää ikinä. Siitä mitä tiedän etten mene treffeille varmasti enää ikinä.

        Mulla ei ole mitään ongemaa lähestyä miehiä. En vain ole nähnyt HÄNTÄ herran aikoihin, niin ei ole ollut mahdollisuutta "lahestyä". xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään ongemaa lähestyä miehiä. En vain ole nähnyt HÄNTÄ herran aikoihin, niin ei ole ollut mahdollisuutta "lahestyä". xD

        Ei ollut minullakaan. Kunnes tapahtui jotain mikä muutti minun mielen ja luovun kokonaan siitä touhusta. Ja parempi näin, haluankin että tuleva mieheni on sen verran mies että lähestyy minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minullakaan. Kunnes tapahtui jotain mikä muutti minun mielen ja luovun kokonaan siitä touhusta. Ja parempi näin, haluankin että tuleva mieheni on sen verran mies että lähestyy minua.

        Tietenkin sä saat toimia noin. Mä taas olen mielelläni se, joka lähetyy. Saan ihan itse päättää ketä lähestyn ja koska, eikä tarvitse yrittää lähetellä jotain salaviestiä miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sä saat toimia noin. Mä taas olen mielelläni se, joka lähetyy. Saan ihan itse päättää ketä lähestyn ja koska, eikä tarvitse yrittää lähetellä jotain salaviestiä miehille.

        En ymmärrä sun salaviestijuttua :D
        Vastaatko nyt sinkkuna vai varattuna tähän kysymykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä sun salaviestijuttua :D
        Vastaatko nyt sinkkuna vai varattuna tähän kysymykseen

        Salaviesti ... eli ei tarvitse yrittää antaa miehille viestiä, että olisi ok lähestyä. Siltä välttyy kokonaan, kun lähestyy itse.

        Tällä hetkellä sinkkuna tietysti. En mä nyt muuten mistään HÄNESTÄ puhuisi. En kaipaile muita, jos olen varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaviesti ... eli ei tarvitse yrittää antaa miehille viestiä, että olisi ok lähestyä. Siltä välttyy kokonaan, kun lähestyy itse.

        Tällä hetkellä sinkkuna tietysti. En mä nyt muuten mistään HÄNESTÄ puhuisi. En kaipaile muita, jos olen varattu.

        Niin joo. No minua ei kiinnosta salaviestintä. Kyllä maailmaan yksi mies mahtuu joka minua lähestyy ja jos ei niin sille ei sitten mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo. No minua ei kiinnosta salaviestintä. Kyllä maailmaan yksi mies mahtuu joka minua lähestyy ja jos ei niin sille ei sitten mitään voi.

        Hyvin epätodennäköistä, että yksikään miellyttävä lähestyy, jos ei lainkaan tee itsestään lähestyttävää. Tai no ehkä, jos tykkää sellasista niin itseään täynnä olevista, ettei niitä kiinnosta tippaakaan naisen itsensä mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin epätodennäköistä, että yksikään miellyttävä lähestyy, jos ei lainkaan tee itsestään lähestyttävää. Tai no ehkä, jos tykkää sellasista niin itseään täynnä olevista, ettei niitä kiinnosta tippaakaan naisen itsensä mielipide.

        Minun kohdalla on epätodennäköistä että kukaan lähestyy vaikka olisin lähestyttävän oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun kohdalla on epätodennäköistä että kukaan lähestyy vaikka olisin lähestyttävän oloinen.

        Itselleni täysin tuntematon tilanne, mutta voi se varmaan noinkin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään ongemaa lähestyä miehiä. En vain ole nähnyt HÄNTÄ herran aikoihin, niin ei ole ollut mahdollisuutta "lahestyä". xD

        Eipä ole suokaan näkynyt Herran aikoihin tiedä johtuisiko siitä ettet neidin isän takia kehtaa kaupungilla liikkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minullakaan. Kunnes tapahtui jotain mikä muutti minun mielen ja luovun kokonaan siitä touhusta. Ja parempi näin, haluankin että tuleva mieheni on sen verran mies että lähestyy minua.

        Luultavasti saat odottaa loppuelämäsi tuollaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole suokaan näkynyt Herran aikoihin tiedä johtuisiko siitä ettet neidin isän takia kehtaa kaupungilla liikkua

        Kenen neidin? Oma isäni on kuollut jo vuosia sitten ja mä minun HÄN on mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin sä saat toimia noin. Mä taas olen mielelläni se, joka lähetyy. Saan ihan itse päättää ketä lähestyn ja koska, eikä tarvitse yrittää lähetellä jotain salaviestiä miehille.

        Tykkäät siis miehenä miehistä ketkä tunnustus tämä on j:n


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaviesti ... eli ei tarvitse yrittää antaa miehille viestiä, että olisi ok lähestyä. Siltä välttyy kokonaan, kun lähestyy itse.

        Tällä hetkellä sinkkuna tietysti. En mä nyt muuten mistään HÄNESTÄ puhuisi. En kaipaile muita, jos olen varattu.

        Kaipaat jota kuta tiettyä mutta et kehtaa lähestyä häntä en usko että sulla on mitään hävettävää rohkaistut vain lähestymään häntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaat jota kuta tiettyä mutta et kehtaa lähestyä häntä en usko että sulla on mitään hävettävää rohkaistut vain lähestymään häntä

        Siihen lähestymiseen tarvitaan tilanne, että tyypin näkisi. Tällä hetkellä ongelma on lähinnä vain tuo. Voi olla, että tilanne korjautuu lähimmän kuukauden kuluessa. Will see.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät siis miehenä miehistä ketkä tunnustus tämä on j:n

        Tuon kirjoitti K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti saat odottaa loppuelämäsi tuollaista

        Niinpä. Olen lähestynyt minun osuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Olen lähestynyt minun osuuden.

        Toki en minä jää odottamaan. Aion kyllä elää ja tyytyä yksin oloon.


    • Toivottavasti jo tällä viikolla

      • Jos ajattelit treffejä minun kanssani, niin sovitaan vain päivä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos ajattelit treffejä minun kanssani, niin sovitaan vain päivä.

        Sirkka-Liisa Anttila on pujisvaarilla mielessä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jos ajattelit treffejä minun kanssani, niin sovitaan vain päivä.

        Eli lauantaina sitten


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sirkka-Liisa Anttila on pujisvaarilla mielessä.

        Pujis on kylläkin mies parhaassa iässä, jos minulta kysytään. Ja suoriutuu puuhista kuin parikymppinen kolli konsanaan.

        Sulla joku ihmeen fiksaatio pujiksesta.. miksiköhän..


      • pujotteIija kirjoitti:

        Eli lauantaina sitten

        Kyllä. Treffit on sovittu.


    • Anonyymi

      Ilman muuta, viimeistään joulukuussa yökylään, muuhun tapaamiseen toivottavasti aiemmin.

    • Anonyymi

      No jos tulee pakkas kelejä niin en aio mennä treffeille. En viitsi ulos mennä pakkasella. Nainen tuskin tulisi luokseni treffeille joten en pääse treffeille.

    • Anonyymi

      Olisi piristävää kyllä eli en sulje pois ajatusta

    • Anonyymi

      En, olen kotona piileskelijä.

    • Anonyymi

      Ensi viikolla tarkoitus. Ilman ennakko-odotuksia, sanoi mies viisaasti. Tosin tunnen häntä jo muutaman kuukauden verran. Tällainen on mieleeni, ei liikaa vauhtia eikä hätiköintiä.

    • Kukas minua sinne veisi?

      • Anonyymi

        Otat iht ihteäai niskasta kiinni ja pistät tossua toisen eteen niin olet seurassa jossa parhaiten viihdyt eli yksin itsesi kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otat iht ihteäai niskasta kiinni ja pistät tossua toisen eteen niin olet seurassa jossa parhaiten viihdyt eli yksin itsesi kanssa

        Aivan. Eli ei ole ketään minulle.


    • Anonyymi

      En ole ajatellut treffailua, mutta kahvilassa voisi pitkästä aikaa käydä.

    • Anonyymi

      En mee, muut jutut mielessä

      • Anonyymi

        On muutkin jutut mielessä tokikin mu pillu on ollu mielessä jo pienestä asti 24/7 ni en usko että siihi on tähän muutosta tulossa kun sitä on lähestulkoon ikänsä tehny tähän ikään asti


    • Anonyymi

      Eipä ole eläissäin käyny treffeillä tapaamisissa kylläkin

    • Anonyymi

      Jaa, että treffeille…no en todellakaan, huoh!

    • Anonyymi

      Kyllä ja hotellihuoneessa kaadan alleni ja jyystän aamuun asti!

    • Anonyymi

      Toki toki, on jo sovittuna

    • Anonyymi

      En

    • En aio; tietysti jos aseella uhataan tai nätisti pyydetään niin saatan muuttaa kyllä mieleni.
      Katsotaan uudestaan kunhan Pariisin kesäolympialaiset 2024 on ohi.

    • Anonyymi

      Miksi sinkkujen on niin vaikea päästä treffeille. Joskus sitä sopii treffit on mutta naiset ainakin peruu niitä treffejä aika usein. Niin olen kokenut tän treffideittailun Nykyään sitten yritän tutustua pidempään naisen kanssa jotta se herättäisi luottamusta eikä nainen peruisi treffejä. Pian kai täytyy oikeesti alkaa käymään jossain baareissa että tulee jotain sutinaa.

    • Anonyymi

      Jos joku papparainen pyytäisi, niin voisin mennä. Mutta taitaa olla lähes mahdotonta löytää sellaista joka ajattelisi samoin kuin minä, joten toisia treffejä ei tulisi. Yksin oleminen ei ole ongelma, joten elämä olisi hyvää vaikka olisin loppuelämäni yksin.

    • Anonyymi

      Eilen olin ja huomenna taa mennnään.

    • Anonyymi

      Tuskinpa. Olen kyllä viime aikoina yrittänyt hieman tutustua miehiin, mutta en ole selvästikään kovin hyvä siinä. Ei hyvältä näytä, mutta jatkan yrittämistä.. Ne olisivatkin ensimmäiset treffit yli 20 vuoteen, että olisi ainakin jo aika.

    • Anonyymi

      En tiiä jos löydän jonkun mukavan lesbo. Tai edes lesbon

      • Anonyymi

        Olen tuotakin miettinyt, että pitäisikö kokeilla deittailla naisia. Olen kyllä aina ajatellut olevani enemmän hetero, mutta ehkä pitäisi haastaa itseään ja yrittää nähdä ihminen, ei sukupuolta.


    • Anonyymi

      Miten niin tänä vuonna, en aio mennä treffeille koko elämäni aikana.

    • Anonyymi

      Ei naiset halua treffata. Olen yrittänyt naisia saada treffeille mut eivät halua nähdä.

      • Anonyymi

        Oli aika kun treffit tuntui jotenkin tavoittelemisen arvoiselta. Mutta nyt, kun maailmasta ymmärtää enemmän, never. Parisuhde olisi vähän kuin liittyminen maapallon, moraalin, ja myös ihmisyyden tuhoavaan luonnonhäiriöön.


    • Anonyymi

      Aion mennä koska panettaa ja haluan seksiä joten pyydän naisia treffeilele

    • Anonyymi

      Liikaa henkistä vauriota treffailuun, mutta kaipa vastaus on 99% todennäköisyydellä en.

    • Tuskinpa, harvoin ketään kotoa haetaan. 😁

      Treffit vaatisi, että olisi itse aktiivinen, laittaisi profiilin nettideitteihin tms. ja sitten pitäisi vielä löytyä molemminpuolinen match. Tosin ehkä puoli-aktiivisuudeksi voi laskea sen, että menee edes ihmisten ilmoille. Joulukuussa on pikkujouluja ainakin kaksi. 😊 Eipä tuo mahdollisuus silti kovin korkea ole. 😂

      Jos joku fiksu ja kiva mies treffeille kysyisi, toki lähtisin. Edellisistä treffeistä on reilu 10v (ennen edellistä pitkää suhdetta), joten kaipa tuo jossain kohtaa olisi ihan tavoiteltavaakin.

      • Anonyymi

        Palsta on deittisi nyt ja aina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palsta on deittisi nyt ja aina

        No ei se ole. Elämäni on tukevasti virtuaalimaailman ulkopuolella.

        Kun on pitkässä suhteessa ei yleensä samana aikaan treffailla. 😁 Ja itse myös katson, että ihan heti suhteen loputtua ei kannata kiirehtiä suhteilemaan, ellei sitten rakkaus osu kohdalle vähän niin kuin vahingossa. Parempi antaa aikaa, kuin hosua väkisin johonkin mitä ei edes halua.

        Miehen, kenet vaan, saaminen ei ole itselle arvo eikä tavoite. Sen sijaan toimivan suhteen, samansuuntaisen arvomaailman, saman aaltopituuden ja molemmin puolisen rakkauden löytyminen on.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        No ei se ole. Elämäni on tukevasti virtuaalimaailman ulkopuolella.

        Kun on pitkässä suhteessa ei yleensä samana aikaan treffailla. 😁 Ja itse myös katson, että ihan heti suhteen loputtua ei kannata kiirehtiä suhteilemaan, ellei sitten rakkaus osu kohdalle vähän niin kuin vahingossa. Parempi antaa aikaa, kuin hosua väkisin johonkin mitä ei edes halua.

        Miehen, kenet vaan, saaminen ei ole itselle arvo eikä tavoite. Sen sijaan toimivan suhteen, samansuuntaisen arvomaailman, saman aaltopituuden ja molemmin puolisen rakkauden löytyminen on.

        Myönnä pois palsta on ihanampi kuin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnä pois palsta on ihanampi kuin mies.

        Nainen ei selviä ilman miestä. Eihän mies ole naiselle arvo, vaan välttämätön paha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei selviä ilman miestä. Eihän mies ole naiselle arvo, vaan välttämätön paha.

        Mihin huonoa suhdetta tarvitsee? Mihin vaikka rakkaudetonta liittoa? Elättäjää en tarvitse, en lampun vaihtajaa enkä huonekalujen kokoajaa.

        Sen sijaan molemmin puolisen arvostukseen, läheisyyteen, lämpöön ja rakkauteen perustuva suhde on iso rikkaus ja tavoittelemisen arvoinen asia.

        Parisuhteessa on paljon samaa kuin ystävyydessä, vaikka kaikkia parisuhteen asioita ei ystävyyteen tietysti kuulu. Kun tapaat ihmisen, jonka kanssa synkkaa, joka tuntuu omalle ihmiselle, johon on helppo luottaa, jolle pystyt itse antamaan jotain ja joka voi antaa sinulle puolestaan, syntyy ystävyys, josta haluaa pitää kiinni. Jos taas mitään yhteistä ei löydy, jäädään kaveritasolle. Eikä siinä ole kiinni siitä, että ihminen on huono tai hyvä, vaan miten hyvin kaksi ihmistä osuus keskenään yhteen. Minulle hyvä match, ei välttämättä ole yhtään samanlainen kuin sinun match.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Mihin huonoa suhdetta tarvitsee? Mihin vaikka rakkaudetonta liittoa? Elättäjää en tarvitse, en lampun vaihtajaa enkä huonekalujen kokoajaa.

        Sen sijaan molemmin puolisen arvostukseen, läheisyyteen, lämpöön ja rakkauteen perustuva suhde on iso rikkaus ja tavoittelemisen arvoinen asia.

        Parisuhteessa on paljon samaa kuin ystävyydessä, vaikka kaikkia parisuhteen asioita ei ystävyyteen tietysti kuulu. Kun tapaat ihmisen, jonka kanssa synkkaa, joka tuntuu omalle ihmiselle, johon on helppo luottaa, jolle pystyt itse antamaan jotain ja joka voi antaa sinulle puolestaan, syntyy ystävyys, josta haluaa pitää kiinni. Jos taas mitään yhteistä ei löydy, jäädään kaveritasolle. Eikä siinä ole kiinni siitä, että ihminen on huono tai hyvä, vaan miten hyvin kaksi ihmistä osuus keskenään yhteen. Minulle hyvä match, ei välttämättä ole yhtään samanlainen kuin sinun match.

        mulle piisaa miehenä samanlainen aallon pituus, käytännön järjestelyt on helpoa sopia yhdessä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        mulle piisaa miehenä samanlainen aallon pituus, käytännön järjestelyt on helpoa sopia yhdessä,

        Minulle yhteinen aallonpituus riittää ystävyyteen, parisuhteessa pitää olla myös romanttiset tunteet ja kummankin pitää haluta toista ja läheisyyden tuntua hyvältä (osittain kaksi vikaa on sama asia). Tietysti useimmiten kun aallonpituus osuu, osuu muutkin asiat.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Minulle yhteinen aallonpituus riittää ystävyyteen, parisuhteessa pitää olla myös romanttiset tunteet ja kummankin pitää haluta toista ja läheisyyden tuntua hyvältä (osittain kaksi vikaa on sama asia). Tietysti useimmiten kun aallonpituus osuu, osuu muutkin asiat.

        ensi vaikutelma tehdään 22 sekunsissä, siinä ajassa tehdään ensi vaikutelma,vaikka puhutaan pitkästä tutustamisesta keskenään,


      • Anonyymi kirjoitti:

        ensi vaikutelma tehdään 22 sekunsissä, siinä ajassa tehdään ensi vaikutelma,vaikka puhutaan pitkästä tutustamisesta keskenään,

        Kun olen rakastunut kovaa, on joku pieni aavistus aaltopituudesta ollut heti, vaikka en ole edes ollut etsimässä ketään. Mutta… ne suuret tunteet on kyllä syttynyt vasta kun on tutustuttu ihmisenä työn tai yhteisen harrastukseen kautta.


    • Anonyymi

      Neljät on kalenterissa toistaiseksi.

    • Anonyymi

      Toivottavasti. Pyytääkö mies minua vai pyydänkö minä häntä, sitten kun/jos suunnitelmat toteutuu. Pitää rohkeasti katsella tilannetta.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta rakkiakat, jotka hyysää jotain pienmafian pyydystämiä ja myymiä katukoiria.

    • Anonyymi

      Tinder naiset haluaa seksisuhteita eikä parisuhteita.
      Lauantaina on treffit tinder naisen kanssa.

    • Anonyymi

      ((( Joka hetki on oltava valmiina avioon )))

    • Anonyymi

      Ehkä ensi kuussa, jos joku kiva osuu kohdalle

    • Anonyymi

      En minä aio. Olin treffeille ja nainen sanoi että olen liian lyhyt sille.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe